ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ ေက်ာင္းသားမ်ား အႏၱရာယ္ ကင္းရွင္းေရးႏွင့္ ယာဥ္ေၾကာ ပိတ္ဆို႔မႈ မ်ားအား ေလွ်ာ့ခ ်ႏိုင္ရန္ ေက်ာင္းကား စနစ္ကို စတင္ အေကာင္အထည္ ေဖာ္ေဆာင္ ေနၿပီ ျဖစ္ေၾကာင္း ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ လိုင္းေပါင္းစံု ထိန္းသိမ္းေရး ေကာ္မတီ ထံမွ သိရသည္။ လက္ရွိ ေက်ာင္းကား မ်ားမွာ စည္းကမ္းမဲ့ ေမာင္းႏွင္ျခင္း မ်ားေၾကာင့္ ေက်ာင္းသားမ်ား အႏၱရာယ္ က်ေရာက္ ႏိုင္သည့္ အျပင္ စည္းကမ္းမဲ့ ရပ္နားျခင္း မ်ားေၾကာင့္ ယာဥ္ေၾကာ ပိတ္ဆို႔ျခင္းမ်ား ျဖစ္ေပၚေန လ်က္ ရွိေၾကာင္း သိရသည္။
ေက်ာင္းကားစနစ္ စတင္ ေဖာ္ေဆာင္ဖို႔ အတြက္ ေက်ာင္း တာ၀န္ရွိသူေတြနဲ႔ ေဆြးေႏြးတယ္။ ၿပီးေတာ့ ၿမိဳ႕နယ္ အလိုက္ ဘယ္လို လုပ္ကိုင္ မလဲ ဆိုတာေတြ ညႇိႏႈိင္းေနတယ္ ဟု ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ လိုင္းေပါင္းစံု ထိန္းသိမ္းေရး ေကာ္မတီ ဥကၠ႒ ဦးလွေအာင္က ေျပာသည္။ ေက်ာင္းကား စနစ္ ေဖာ္ေဆာင္ေရး အတြက္ လက္ရွိ ျဖစ္ႏိုင္ေျခ ရွိ၊ မရွိ ဆန္းစစ္ ေလ့လာျခင္း၊ ေက်ာင္းသား မိဘမ်ား၏ သေဘာထား ရယူျခင္း၊ သတ္မွတ္ ေျပးဆြဲမည့္ ၿမိဳ႕နယ္ အလိုက္ ေရြးခ်ယ္ျခင္း စသည္ တို႔ကို ပညာရွင္ မ်ားႏွင့္ ညႇိႏႈိင္းေနေၾကာင္း သိရသည္။
အဆိုပါ လုပ္ငန္းမ်ား ၿပီးစီး မွသာ ပုဂၢလိက ကုမၸဏီမ်ား အေနျဖင့္ လုပ္ကိုင္ လိုသည့္ ၿမိဳ႕နယ္ကို ေရြးခ်ယ္ ေပးကာ ေျပးဆြဲ သြားမည္ ျဖစ္ၿပီး၊ မထသ (ဗဟို) မွလည္း ယာဥ္မ်ား စီစဥ္ေပးကာ ဆက္လက္ ပူးေပါင္း အေကာင္အထည္ေဖာ္ ေဆာင္ရြက္ သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ ဘယ္သူေတြ ပဲေျပးဆြဲ ေျပးဆြဲ အဓိက ယာဥ္ေမာင္းနဲ႔ ယာဥ္ေနာက္လိုက္ေတြ ၀န္ေဆာင္မႈ ေကာင္းေကာင္းနဲ႔ အႏၱရာယ္ မျဖစ္ေအာင္ ေမာင္းဖို႔ပဲ အေရးႀကီးတယ္ ဟု သု၀ဏၰၿမိဳ႕ (၂၉) ရပ္ကြက္ေန ေက်ာင္းသားမိဘ တစ္ဦး ျဖစ္သူ ေဒၚေအးေအးမူက ဆိုသည္။
ယခုလက္ရွိ ရန္ကုန္ၿမဳိ႕တြင္ ေျပးဆြဲေန သည့္ ေက်ာင္းကား စုစုေပါင္း (၃၀၀၀) ေက်ာ္ရွိၿပီး၊ အဆိုပါ ေက်ာင္းကား မ်ားမွာ မိမိအစီအစဥ္ျဖင့္ သာ ေျပးဆြဲလ်က္ ရွိကာ ယာဥ္စီးခ ကိုလည္း လစဥ္ေၾကးျဖင့္ ေကာက္ခံလ်က္ ရွိေၾကာင္း ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ လုိင္းေပါင္းစံု ထိန္းသိမ္းေရး ေကာ္မတီ ထံမွ သိရသည္။
Messenger News Journal
No comments:
Post a Comment