Monday 1 December 2014

ျမန္မာ့မီးရထားလုပ္ငန္းတြင္ အသံုးျပဳေနသည့္ ဆက္သြယ္ေရးစနစ္ကို ဂ်က္ကာအကူအညီျဖင့္ အဆင့္ျမႇင့္မည္

Photo: ျမန္မာ့မီးရထားလုပ္ငန္းတြင္ အသံုးျပဳေနသည့္ ဆက္သြယ္ေရးစနစ္ကို ဂ်က္ကာအကူအညီျဖင့္ အဆင့္ျမႇင့္မည္
Monday, December 1, 2014

ျမန္မာ့ မီးရထားလုပ္ငန္းတြင္ အသံုးျပဳေနသည့္ ဆက္သြယ္ေရး စနစ္ကို ဂ်က္ကာ အကူအညီျဖင့္ အဆင့္ျမႇင့္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ျမန္မာ့မီးရထား တိုင္း (၇)မွ အင္ဂ်င္နီယာမွဴး (ဆက္သြယ္ ေရး) ဦးျမင့္လြင္က ေျပာသည္။

''ျမန္မာ့မီးရထားရဲ႕ ဆက္သြယ္ ေရးစနစ္ေတြ ဂ်က္ကာအကူအညီ အနဲ႔ အဆင့္ျမႇင့္သြားမွာျဖစ္ပါတယ္။အဆင့္မီ ရထားလမ္း အခ်က္ျပစနစ္ ေတြ၊ ေအာ္တိုဂိတ္ေမာင္းတံစနစ္ ေတြကို ေခတ္မီစနစ္ေတြ တပ္ဆင္ မယ္ေပါ့။ အဲ့ဒီ စီမံကိန္းကိုေတာ့ ၂ဝ၁၅ခုႏွစ္မွာ စတင္မယ္'' ဟု ၄င္း ကေျပာသည္။

ယင္းစီမံကိန္းအတြက္ ဦးစား ေပးအေနျဖင့္ ရန္ကုန္ဘူတာႏွင့္ ပုဇြန္ေတာင္ဘူတာမ်ားရွိ ရထား လမ္း အခ်က္ျပမီးမ်ားကို အသစ္ ျပန္လည္ တပ္ဆင္ျခင္း၊ ရြာသာႀကီး ႏွင့္ တိုးေခ်ာင္ေလး ဘူတာၾကားရွိ က်န္စစ္သားဂိတ္တြင္ လူေစာင့္ရန္ မလိုသည့္ ေအာ္တိုဂိတ္ေမာင္းတံ စနစ္ တစ္ခုတပ္ဆင္ျခင္း၊ ရန္ကုန္ ႏွင့္ ျပြန္တန္ဆာအၾကား ရထား မ်ားႏွင့္ ေခတ္မီစြာ ဆက္သြယ္ႏိုင္ ရန္ ရထားႀကီးၾကပ္ေရး အခန္း တည္ေဆာက္ျခင္းမ်ားကို စတင္အ ေကာင္အထည္ေဖာ္မည္ျဖစ္သည္။

''အရင္ကဆို မီးရထားကို ကိုယ္ တိုင္လဲမျမင္ရဘူး။ ဘယ္ေရာက္ၿပီ ဆိုတာ စာရြက္နဲ႔မွတ္ၿပီးရင္ ဖုန္းနဲ႔ ဆက္သြယ္ ေျပာရတာ အခု အဲ့ဒီလို ရထားႀကီးၾကပ္ေရး အခန္း ေဆာက္ လိုက္မယ္ဆိုရင္ ဒီဂ်စ္တယ္စနစ္နဲ႔ ဘယ္ရထား ဘယ္ဘူတာေရာက္ၿပီ ဆိုတာ သူ႔အလိုအေလ်ာက္ Digital Play မွာေပၚေနမွာ '' ဟု အင္ ဂ်င္နီယာမွဴး ဦးျမင့္လြင္က ေျပာသည္။

ရထားလမ္းမ်ားတြင္ လက္ရွိတပ္ ဆင္ထားေသာ အခ်က္ျပမီးမ်ားသည္ ၁၉၅ဝ ျပည့္ႏွစ္ကတည္းက တပ္ဆင္ ထားေသာေၾကာင့္ ေခတ္မမီေတာ့ သျဖင့္ လူအသံုးျပဳမႈမ်ားသည့္ ရန္ ကုန္ဘူတာႀကီးႏွင့္ ပုဇြန္ေတာင္ဘူ တာတြင္ ေခတ္မီအခ်က္ျပစနစ္မ်ား တပ္ဆင္ျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ရထားႀကီး ၾကပ္ေရး အခန္းကိုလည္း လတ္တ ေလာတြင္ ရန္ကုန္ႏွင့္ ျပြန္တန္ဆာ အၾကားထိ ဆက္သြယ္ႏိုင္ရန္ စီစဥ္ ထားေသာ္လည္း ေနာက္ပိုင္းတြင္ ရန္ ကုန္မွ မႏၲေလးအထိ ဆက္သြယ္ႏိုင္ ရန္ စီစဥ္ထားေၾကာင္း၊ ေအာ္တို ဂိတ္ေမာင္းတံကို ရန္ကုန္-မႏၲေလး လမ္းမျဖစ္သည့္ က်န္စစ္သားဂိတ္ ကို ဦးစားေပး တပ္ဆင္ျခင္းျဖစ္ၿပီး ေနာက္ပိုင္းတြင္ တစ္ႏိုင္ငံလံုး တပ္ ဆင္အသံုးျပဳႏိုင္ရန္ စီစဥ္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

Yangon Media Group
ျမန္မာ့ မီးရထားလုပ္ငန္းတြင္ အသံုးျပဳေနသည့္ ဆက္သြယ္ေရး စနစ္ကို ဂ်က္ကာ အကူအညီျဖင့္ အဆင့္ျမႇင့္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ျမန္မာ့မီးရထား တိုင္း (၇)မွ အင္ဂ်င္နီယာမွဴး (ဆက္သြယ္ ေရး) ဦးျမင့္လြင္ က ေျပာသည္။

''ျမန္မာ့မီးရထားရဲ႕ ဆက္သြယ္ ေရးစနစ္ေတြ ဂ်က္ကာအကူအညီ အနဲ႔ အဆင့္ျမႇင့္သြားမွာျဖစ္ပါတယ္။ အဆင့္မီ ရထားလမ္း အခ်က္ျပစနစ္ ေတြ၊ ေအာ္တိုဂိတ္ေမာင္းတံစနစ္ ေတြကို ေခတ္မီစနစ္ေတြ တပ္ဆင္ မယ္ေပါ့။ အဲ့ဒီ စီမံကိန္းကိုေတာ့ ၂ဝ၁၅ခုႏွစ္မွာ စတင္မယ္'' ဟု ၄င္း ကေျပာသည္။

ယင္းစီမံကိန္းအတြက္ ဦးစား ေပးအေနျဖင့္ ရန္ကုန္ဘူတာႏွင့္ ပုဇြန္ေတာင္ဘူတာမ်ားရွိ ရထား လမ္း အခ်က္ျပမီးမ်ားကို အသစ္ ျပန္လည္ တပ္ဆင္ျခင္း၊ ရြာသာႀကီး ႏွင့္ တိုးေခ်ာင္ေလး ဘူတာၾကားရွိ က်န္စစ္သားဂိတ္တြင္ လူေစာင့္ရန္ မလိုသည့္ ေအာ္တိုဂိတ္ေမာင္းတံ စနစ္ တစ္ခုတပ္ဆင္ျခင္း၊ ရန္ကုန္ ႏွင့္ ျပြန္တန္ဆာအၾကား ရထား မ်ားႏွင့္ ေခတ္မီစြာ ဆက္သြယ္ႏိုင္ ရန္ ရထားႀကီးၾကပ္ေရး အခန္း တည္ေဆာက္ျခင္းမ်ားကို စတင္အ ေကာင္အထည္ေဖာ္မည္ျဖစ္သည္။

''အရင္ကဆို မီးရထားကို ကိုယ္ တိုင္လဲမျမင္ရဘူး။ ဘယ္ေရာက္ၿပီ ဆိုတာ စာရြက္နဲ႔မွတ္ၿပီးရင္ ဖုန္းနဲ႔ ဆက္သြယ္ ေျပာရတာ အခု အဲ့ဒီလို ရထားႀကီးၾကပ္ေရး အခန္း ေဆာက္ လိုက္မယ္ဆိုရင္ ဒီဂ်စ္တယ္စနစ္နဲ႔ ဘယ္ရထား ဘယ္ဘူတာေရာက္ၿပီ ဆိုတာ သူ႔အလိုအေလ်ာက္ Digital Play မွာေပၚေနမွာ '' ဟု အင္ ဂ်င္နီယာမွဴး ဦးျမင့္လြင္က ေျပာသည္။

ရထားလမ္းမ်ားတြင္ လက္ရွိတပ္ ဆင္ထားေသာ အခ်က္ျပမီးမ်ားသည္ ၁၉၅ဝ ျပည့္ႏွစ္ကတည္းက တပ္ဆင္ ထားေသာေၾကာင့္ ေခတ္မမီေတာ့ သျဖင့္ လူအသံုးျပဳမႈမ်ားသည့္ ရန္ ကုန္ဘူတာႀကီးႏွင့္ ပုဇြန္ေတာင္ဘူ တာတြင္ ေခတ္မီအခ်က္ျပစနစ္မ်ား တပ္ဆင္ျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ရထားႀကီး ၾကပ္ေရး အခန္းကိုလည္း လတ္တ ေလာတြင္ ရန္ကုန္ႏွင့္ ျပြန္တန္ဆာ အၾကားထိ ဆက္သြယ္ႏိုင္ရန္ စီစဥ္ ထားေသာ္လည္း ေနာက္ပိုင္းတြင္ ရန္ ကုန္မွ မႏၲေလးအထိ ဆက္သြယ္ႏိုင္ ရန္ စီစဥ္ထားေၾကာင္း၊ ေအာ္တို ဂိတ္ေမာင္းတံကို ရန္ကုန္-မႏၲေလး လမ္းမျဖစ္သည့္ က်န္စစ္သားဂိတ္ ကို ဦးစားေပး တပ္ဆင္ျခင္းျဖစ္ၿပီး ေနာက္ပိုင္းတြင္ တစ္ႏိုင္ငံလံုး တပ္ ဆင္အသံုးျပဳႏိုင္ရန္ စီစဥ္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

Yangon Media Group 

No comments:

Post a Comment