Wednesday 5 November 2014

မႏၲေလးတိုင္းတြင္ စားသံုးသူအျငင္းပြားမႈ ေျဖရွင္းေရးအဖဲြ႕ စတင္ဖဲြ႕စည္း

မႏၲေလး−မႏၲေလးတိုင္းေဒသႀကီး တြင္ စားသံုးသူအျငင္းပြားမႈ ေျဖ ရွင္းေရး အဖဲြ႕ကို စတင္ဖဲြ႕စည္းေန ၿပီျဖစ္ေၾကာင္း သတင္းရရွိသည္။

အစားအေသာက္ႏွင့္ ေဆး ၀ါးႀကီးၾကပ္ကြပ္ကဲေရးဌာန၊ က်န္းမာေရးဦးစီးဌာန၊ ၿမိဳ႕ေတာ္စည္ပင္၊ ဥပေဒ ပညာရွင္မ်ား၊ စီးပြားေရးလုပ္ငန္းရွင္ ကိုယ္စားလွယ္ အဖဲြ႕ႏွင့္ စားသံုးသူကိုယ္စားလွယ္အဖဲြ႕မ်ားပါ၀င္သည့္ တိုင္းေဒသႀကီးအဆင့္ စားသံုးသူအျငင္းပြားမႈေျဖရွင္းေရးအဖဲြ႕ကို မႏၲေလးတြင္ အေျခစိုက္ကာ ယခုလ အတြင္း အၿပီးဖဲြ႕စည္းသြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ကူးသန္းေရာင္း၀ယ္ေရးႏွင့္ စားသံုးသူေရးရာဦးစီးဌာန ဦးစီးမွဴး ဦးေဆြတင့္ၾကဴးက ေျပာသည္။

ဖဲြ႕စည္းမည့္ စားသံုးသူအ ျငင္းပြားမႈ ေျဖရွင္းေရးအဖဲြ႕တြင္ စားသံုးသူတိုင္ၾကားမႈ လက္ခံ ေဆာင္ရြက္ေရး ေကာ္မတီႏွင့္ ထုတ္ကုန္မ်ား လံုၿခံဳစိတ္ခ်မႈဆုိင္ရာ လုပ္ငန္း ေကာ္မတီဟူ၍ ေကာ္မတီႏွစ္ရပ္ ဖဲြ႕စည္းၿပီး အျငင္းပြားမႈ တိုင္ၾကား စာမ်ား လက္ခံ ေျဖရွင္းေပးျခင္းႏွင့္ ေစ်းကြက္အတြင္းေရာင္းခ်ေနသည့္ ပစၥည္းမ်ား အရည္အေသြးမီ၊ မမီစစ္ေဆးမႈမ်ား ျပဳလုပ္ၾကမည္ျဖစ္သည္။

7Day DAILY

No comments:

Post a Comment