ဒလမွ ရန္ကုန္ဘက္ကမ္းသို႔ ဇြန္ ၂ဝ ရက္ နံနက္ ၁ဝ နာရီ မိနစ္ ၂ဝ ဝန္းက်င္တြင္ ထြက္ခြာလာေသာ ကူးတုိ႔ေရယာဥ္ႏွစ္ထပ္ေပၚသုိ႔ ဆိပ္ခံေဗာတံတားေပၚမွ ခရီးသည္တစ္ဦး အေျပးအလႊားခုန္တက္ေနသည့္ ျမင္ကြင္းကို အဆုိပါသေဘၤာ အေပၚထပ္မွ လုိက္ပါလာေသာ ခရီးသည္တစ္ဦးက ႐ုိက္ကူးေပးပို႔လာ ရာ ျမင္ရသူအဖုိ႔ စိုးရိမ္ပူပန္မႈျဖစ္ေပၚေစေသာ္လည္း အဆုိပါခရီးသည္မွာမူ အခ်ိန္လုသည့္ ေဇာ(စိတ္)ေၾကာင့္ စုိးရိမ္စိတ္မျဖစ္ေပၚေသာ္လည္း အသက္ေဘးအႏၲရာယ္ျဖစ္ေစႏုိင္ပါသည္။
သို႔ျဖစ္ရာ ဆိပ္ခံေဗာတံတားမ်ားမွ သေဘၤာအကပ္၊ အခြာျပဳလုပ္သည့္အခါတြင္ ဆိပ္ခံေဗာတံတားေပၚ၌ ႀကီးၾကပ္မည့္ဝန္ထမ္းရွိသင့္ေၾကာင္း ေရလမ္းသြားခရီးသည္မ်ားက ဆုိသည္။
ေရလမ္းအပါအဝင္ ကားလမ္းမ်ားတြင္ ခရီးသည္မ်ား အခ်ိန္လု အေျပးအလႊား သြားလာေနၾကရာ အခ်ိန္မေရြး ေဘး အႏၲရာယ္ႀကံဳေတြ႕ရတတ္မႈကို ယာဥ္တုိက္မႈျဖစ္စဥ္ မ်ားကျပသေနရာ အထူးသျဖင့္ သေဘၤာ ခရီးစဥ္ မ်ားတြင္ ဆိပ္ခံေဗာတံတားသို႔ ကပ္ခ်ိန္၊ ခြာခ်ိန္မ်ားတြင္ သေဘၤာမ်ားဆိပ္ခံေဗာတံတားႏွင့္ ႀကိဳးမ်ားအျပည့္အဝ ခ်ည္ေႏွာင္ၿပီးခ်ိန္မွသာ စနစ္တက် အတက္၊ အဆင္း ျပဳလုပ္ သင့္ေၾကာင္း၊ ေန႔စဥ္ သေဘၤာစီးခရီးသည္ သံုးေသာင္းဝန္းက်င္ရွိေသာ ပန္းဆုိးတန္း-ဒလ ကူးတို႔ေရယာဥ္ခရီးစဥ္တြင္ သက္ဆုိင္ ရာမွ ႀကီးၾကပ္မႈေၾကာင့္ ဆိပ္ခံေရဆင္းတံတားႏွင့္ ေဗာတံတားတြင္ အတက္၊ အဆင္းခရီးသည္မ်ား ေရာေထြးမႈမရွိဘဲ အတက္၊ အဆင္းသီးသန္႔သြားလာႏုိင္ခ်ိန္ သေဘၤာထြက္ခ်ိန္ ဆိပ္ခံေရဆင္းတံတားမ်ား မွ ေျပးလႊား ခုန္တက္ေန သည္မ်ားကိုလည္း တားဆီးသင့္ေၾကာင္း ကူးတို႔ေရယာဥ္စီးခရီးသည္မ်ားက ဆုိသည္။
MOI Webportal Myanmar
No comments:
Post a Comment