Monday 23 June 2014

ရန္ကုန္ေလဆိပ္ အဆင့္ျမႇင့္တင္ေရး လုပ္ငန္းအား ေအးရွားေ၀ါလ္ကုမၸဏီ လက္ေအာက္ရွိ Pioneer Aerodrome ကုမၸဏီသို႔ တရား၀င္ လုပ္ငန္းလဲႊေျပာင္းအပ္ႏွံျခင္း မျပဳရေသးမီပင္ လုပ္ငန္းမ်ား စတင္ေန

ရန္ကုန္အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာေလဆိပ္ အဆင့္ျမႇင့္တင္ တည္ေဆာက္ေရးလုပ္ငန္းမ်ား ေဆာင္ရြက္ေနသည္ကို ေတြ႔ရစဥ္ (ဓာတ္ပံု-ရႊန္းလဲ့၀င္း)
ရန္ကုန္အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာေလဆိပ္ အဆင့္ျမႇင့္တင္ တည္ေဆာက္ေရးလုပ္ငန္းအား ေအးရွားေဝါလ္ကုမၸဏီ လက္ေအာက္ရွိ Pioneer Aerodrome Consortium ကုမၸဏီသို႔ တရားဝင္ လုပ္ငန္းလႊဲေျပာင္းအပ္ႏွံျခင္း မျပဳရေသးမီပင္ တည္ေဆာက္ေရးလုပ္ငန္းမ်ား စတင္ေနၿပီျဖစ္ေၾကာင္း သတင္းရရွိသည္။

ရန္ကုန္အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္အား အဆင့္ျမႇင့္တင္ တည္ေဆာက္ရန္ ေအးရွားေဝါလ္ကုမၸဏီ လက္ေအာက္ရွိ Pioneer Aerodrome Services ကုမၸဏီအား ေရြးခ်ယ္ခဲ့ၿပီး အဆိုပါကုမၸဏီႏွင့္ ေလဆိပ္တည္ေဆာက္ေရးအတြက္ သေဘာတူစာခ်ဳပ္ ခ်ဳပ္ဆိုႏိုင္ရန္ ျမန္မာႏိုင္ငံ ေလေၾကာင္းပို႔ေဆာင္ေရး ညႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာနႏွင့္ ညိႇႏႈိင္းေဆြးေႏြးမႈမ်ားကို ျပဳလုပ္ခဲ့ၿပီးျဖစ္သည္။

ယင္းသို႔ ေဆြးေႏြးမႈမ်ား ျပဳလုပ္ခဲ့ၿပီး တည္ေဆာက္ေရးလုပ္ငန္းမ်ား လုပ္ကိုင္ႏိုင္ရန္ ေရွ႕ေနခ်ဳပ္႐ံုး၊ စီးပြားေရးရာေကာ္မတီ စသည့္အဖဲြ႕အစည္းမ်ားသို႔ တင္ျပခဲ့ၿပီး အဆိုပါ ေကာ္မတီမ်ားမွ ခြင့္ျပဳခ်က္ ရရွိခဲ့ၿပီး လက္ရွိတြင္ ျမန္မာႏိုင္ငံ ရင္းႏွီးျမဳပ္ႏွံမႈေကာ္မရွင္ (MIC) သို႔ တင္ျပထားေသာ္လည္း ခြင့္ျပဳခ်က္ မရေသးေၾကာင္း သိရသည္။    

ယင္းသို႔ ေလဆိပ္အဆင့္ျမႇင့္တင္ တည္ေဆာက္ရန္ (MIC) မွ ခြင့္ျပဳခ်က္ မရေသးေသာ္လည္း ရန္ကုန္ ေလဆိပ္ အဆင့္ျမႇင့္တင္ တည္ေဆာက္ေရး လုပ္ငန္းမ်ားကို စတင္ေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိေၾကာင္း သိရသည္။

ရန္ကုန္ေလဆိပ္ အဆင့္ျမႇင့္တင္ တည္ေဆာက္ေရးလုပ္ငန္းမ်ား လုပ္ကိုင္ႏိုင္ရန္အတြက္ လုပ္ငန္းလဲႊေျပာင္း အပ္ႏွံသည့္ ကန္ထ႐ိုက္စာခ်ဳပ္အား လာမည့္ဇြန္လ ေနာက္ဆံုးပတ္ (သို႔မဟုတ္) ဇူလိုင္လတြင္မွ ခ်ဳပ္ဆိုသြား ရန္ စီစဥ္ေနေၾကာင္း သိရသည္။

“Pioneer Aerodrome Consortium ကုမၸဏီကို လုပ္ငန္းလႊဲေျပာင္းအပ္ႏွံတဲ့ ကန္ထ႐ိုက္စာခ်ဳပ္ျဖစ္တဲ့ Concession Agreement ကို မၾကာခင္ ခ်ဳပ္ဆိုသြားမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ခုခ်ိန္မွာေတာ့ ျမန္မာႏိုင္ငံ ရင္းႏွီးျမဳပ္ႏွံမႈေကာ္မရွင္(MIC) ကို တင္ျပထားပါတယ္။ (MIC) ခြင့္ျပဳခ်က္ရတာနဲ႔ လုပ္ငန္းလဲႊေျပာင္း အပ္ႏွံတဲ့ စာခ်ဳပ္ကို လက္မွတ္ထိုးမွာပါ” ဟု ေလေၾကာင္းပို႔ေဆာင္ေရး ၫႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာနမွ တာဝန္ရွိသူ တစ္ဦးက ေျပာၾကားသည္။

ရန္ကုန္အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာေလဆိပ္ ဖံြ႕ၿဖိဳးတိုးတက္ေရး စီမံကိန္းအရ Pioneer Aerodrome Consortium ကုမၸဏီသည္ ခရီးသည္ ၂ ဒသမ ၇ သန္း လက္ခံႏိုင္စြမ္းရွိသည့္ လက္ရွိ ရန္ကုန္ေလဆိပ္အား ခရီးသည္ ေျခာက္သန္း လက္ခံႏိုင္စြမ္းရွိရန္ တည္ေဆာက္ေပးရမည္ ျဖစ္သည္။

ရန္ကုန္အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာေလဆိပ္ ဖံြ႕ၿဖိဳးတိုးတက္ေရး စီမံကိန္းအရ ေလဆိပ္အေဆာက္အံုသစ္အား တည္ေဆာက္ရာတြင္ လက္ရွိအသံုးျပဳလ်က္ရွိသည့္ ျပည္တြင္းခရီးသည္ ဆိုက္ေရာက္၊ ထြက္ခြာ ေဆာင္ကိုသာ ၿဖိဳခ်၍ အသစ္တည္ေဆာက္သြားမည္ျဖစ္ၿပီး ျပည္ပခရီးသည္ ဆိုက္ေရာက္၊ ထြက္ခြာ ေဆာင္ကို မူ လက္ရွိအတိုင္း ထားရွိသြားမည္ဟု သိရသည္။  

Eleven Media Group 

No comments:

Post a Comment