ဂ်ပန္ဟီရိုခ်ီးမား တကၠသိုလ္က အင္ဂ်င္ေနယာ ေက်ာင္းသားမ်ား ဖန္တီးတဲ့ကား ျဖစ္ပါတယ္။ဂ်ပန္ႏိုင္ငံဆုိတာ အမ်ားစုသိထားတဲ့ အတိုင္းလမ္းက်ဥ္း၊ အိမ္က်ဥ္းတဲ့
ႏိုင္ငံ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ အရြယ္ ၾကီးၾကီး၊ ခါးရွည္ရွည္ကားဆုိ ေတာ္
ရံုလူဝယ္မစီးပါဘူး။ အေကြ႔မွာ ခက္ခဲသလို၊ ပါကင္ထုိးဖို႔ဆုိ စဥ္းစားလို႔ကို
မရတဲ့ အေျခအေန တစ္ခုျဖစ္ ပါတယ္။ ဒါကို ေျဖရွင္းဖို႔ ေစ်းသက္သာ ကားတစ္မ်ိဳးကို ဂ်ပန္ေက်ာင္းသားတို႔ စမ္းသပ္တီထြင္ထားပါ တယ္။
တစ္နာရီ ၅၀ ကီလိုမီတာ သာ ေမာင္းႏွင္ႏိုင္ေသးတဲ့ အစမ္းေမာ္ဒယ္ ျဖစ္ ပါတယ္။
လွ်ပ္စစ္ဓာတ္အားကို အသံုးျပဳတဲ့ သံုးဘီးကား ျဖစ္ပါတယ္။ ပတ္ ပတ္လည္ကို
ေလအိတ္ေတြခ်ည္းနဲ႔သာ ဖံုးအုပ္ထားျပီး တစ္ခုခုကိုတိုက္ေတာ့မယ္ဆုိ
အလိုအေလ်ာက္ရပ္ပါတယ္။ ဒီအတြက္ၾကားမွ အရွိန္ယူစဥ္ ပတ္ပတ္ လည္ ေလအိတ္ကအလုပ္လုပ္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီေတာ့ လူကိုဝင္တိုက္ရင္ေတာင္ ေလအိတ္က
အလုပ္လုပ္ တဲ့အတြက္ ဘာမွမထိခိုက္ပါဘူး။
ပါကင္ထုိးမယ္ဆုိရင္လည္း
ေလအိတ္ေတြခ်ည္းနဲ႔သာ ပြတ္တိုက္ရမွာ ျဖစ္တဲ့အတြက္ အဆင္ေျပ သလို ေတာင္ပါကင္ထိုးႏိုင္ပါတယ္။ ယင္းကားကို iSAVE-SC1 လို႔ အမည္ေပးထားပါတယ္။ ေအာက္ပါ
ဗီဒီယိုကုိ ေလ့လာဖို႔ ကား ဘယ္လို အလုပ္လုပ္တယ္ဆုိတာကို ျမင္ေတြ႔
ႏိုင္ပါတယ္။
ColayOnline:Automobile
ဂ်ပန္ဟီရိုခ်ီးမား တကၠသိုလ္က အင္ဂ်င္ေနယာ ေက်ာင္းသားမ်ား ဖန္တီးတဲ့ကား ျဖစ္ပါတယ္။ဂ်ပန္ႏိုင္ငံဆုိတာ အမ်ားစုသိထားတဲ့ အတိုင္းလမ္းက်ဥ္း၊ အိမ္က်ဥ္းတဲ့
ႏိုင္ငံ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ အရြယ္ ၾကီးၾကီး၊ ခါးရွည္ရွည္ကားဆုိ ေတာ္
ရံုလူဝယ္မစီးပါဘူး။ အေကြ႔မွာ ခက္ခဲသလို၊ ပါကင္ထုိးဖို႔ဆုိ စဥ္းစားလို႔ကို
မရတဲ့ အေျခအေန တစ္ခုျဖစ္ ပါတယ္။ ဒါကို ေျဖရွင္းဖို႔ ေစ်းသက္သာ ကားတစ္မ်ိဳးကို ဂ်ပန္ေက်ာင္းသားတို႔ စမ္းသပ္တီထြင္ထားပါ တယ္။
တစ္နာရီ ၅၀ ကီလိုမီတာ သာ ေမာင္းႏွင္ႏိုင္ေသးတဲ့ အစမ္းေမာ္ဒယ္ ျဖစ္ ပါတယ္။ လွ်ပ္စစ္ဓာတ္အားကို အသံုးျပဳတဲ့ သံုးဘီးကား ျဖစ္ပါတယ္။ ပတ္ ပတ္လည္ကို ေလအိတ္ေတြခ်ည္းနဲ႔သာ ဖံုးအုပ္ထားျပီး တစ္ခုခုကိုတိုက္ေတာ့မယ္ဆုိ အလိုအေလ်ာက္ရပ္ပါတယ္။ ဒီအတြက္ၾကားမွ အရွိန္ယူစဥ္ ပတ္ပတ္ လည္ ေလအိတ္ကအလုပ္လုပ္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီေတာ့ လူကိုဝင္တိုက္ရင္ေတာင္ ေလအိတ္က အလုပ္လုပ္ တဲ့အတြက္ ဘာမွမထိခိုက္ပါဘူး။
ပါကင္ထုိးမယ္ဆုိရင္လည္း ေလအိတ္ေတြခ်ည္းနဲ႔သာ ပြတ္တိုက္ရမွာ ျဖစ္တဲ့အတြက္ အဆင္ေျပ သလို ေတာင္ပါကင္ထိုးႏိုင္ပါတယ္။ ယင္းကားကို iSAVE-SC1 လို႔ အမည္ေပးထားပါတယ္။ ေအာက္ပါ ဗီဒီယိုကုိ ေလ့လာဖို႔ ကား ဘယ္လို အလုပ္လုပ္တယ္ဆုိတာကို ျမင္ေတြ႔ ႏိုင္ပါတယ္။
ColayOnline:Automobile
တစ္နာရီ ၅၀ ကီလိုမီတာ သာ ေမာင္းႏွင္ႏိုင္ေသးတဲ့ အစမ္းေမာ္ဒယ္ ျဖစ္ ပါတယ္။ လွ်ပ္စစ္ဓာတ္အားကို အသံုးျပဳတဲ့ သံုးဘီးကား ျဖစ္ပါတယ္။ ပတ္ ပတ္လည္ကို ေလအိတ္ေတြခ်ည္းနဲ႔သာ ဖံုးအုပ္ထားျပီး တစ္ခုခုကိုတိုက္ေတာ့မယ္ဆုိ အလိုအေလ်ာက္ရပ္ပါတယ္။ ဒီအတြက္ၾကားမွ အရွိန္ယူစဥ္ ပတ္ပတ္ လည္ ေလအိတ္ကအလုပ္လုပ္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီေတာ့ လူကိုဝင္တိုက္ရင္ေတာင္ ေလအိတ္က အလုပ္လုပ္ တဲ့အတြက္ ဘာမွမထိခိုက္ပါဘူး။
ပါကင္ထုိးမယ္ဆုိရင္လည္း ေလအိတ္ေတြခ်ည္းနဲ႔သာ ပြတ္တိုက္ရမွာ ျဖစ္တဲ့အတြက္ အဆင္ေျပ သလို ေတာင္ပါကင္ထိုးႏိုင္ပါတယ္။ ယင္းကားကို iSAVE-SC1 လို႔ အမည္ေပးထားပါတယ္။ ေအာက္ပါ ဗီဒီယိုကုိ ေလ့လာဖို႔ ကား ဘယ္လို အလုပ္လုပ္တယ္ဆုိတာကို ျမင္ေတြ႔ ႏိုင္ပါတယ္။
ColayOnline:Automobile
No comments:
Post a Comment