Wednesday 22 October 2014

ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ လုပ္ငန္းဆိုင္ရာ ဥပေဒၾကမ္း ယခုလႊတ္ေတာ္အမီ တင္ရန္ စီစဥ္

ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ဖ်က္ သိမ္းမႈအပါအ၀င္ တင္သြင္းမႈ  မူ၀ါဒမ်ားမၾကာခဏ ေျပာင္းလဲမႈ မရွိေစရန္ ေမာ္ေတာ္ ယာဥ္လုပ္ ငန္းဆိုင္ရာ   တိက်ေသာဥပေဒၾကမ္းကို    ယခုက်င္းပေနေသာ လႊတ္ေတာ္အမီ တင္သြင္းရန္ စီစဥ္ေနေၾကာင္း ျမန္မာ့ေမာ္ေတာ္ ယာဥ္ထုတ္လုပ္ေရးႏွင့္ ျဖန္႔ျဖဴး ေရာင္းခ်ေရးလုပ္ငန္းရွင္မ်ားအ သင္းမွ သတင္းရရွိသည္။

‘‘ဒီဥပေဒက ျငင္းခုံေနရ တာနဲ႔ ႏွစ္ႏွစ္ေက်ာ္ေလာက္ၾကာ သြားတယ္’’ဟု အထက္ပါအသင္း ဥကၠ႒ ေဒါက္တာ စိုးထြန္းက ေျပာၾကားသည္။

ဥပေဒၾကမ္းတြင္ ‘‘ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ႏွင့္ ပတ္သက္၍’’ဆိုေသာ စကားရပ္အေပၚ အဓိပၸာယ္ဖြင့္ဆို ရာ၌ပင္ အျငင္း ပြားမႈမ်ားရွိေနၿပီး အစည္းအေ၀း အႀကိမ္ႀကိမ္ျပဳလုပ္ကာ ညႇိႏိႈင္းမႈ ႏွစ္ႏွစ္ေက်ာ္အထိ အခ်ိန္ ၾကာျမင့္ခဲ့သည္။ ယခုဥပေဒကို စက္မႈ၀န္ႀကီးဌာနမွ ဦးေဆာင္ၿပီး အင္ဂ်င္နီယာအသင္း၊ ေမာ္ ေတာ္ ယာဥ္အသင္းတို႔ႏွင့္ ပူးေပါင္းေရးဆြဲေနျခင္း ျဖစ္သည္။

ေမာ္ေတာ္ယာဥ္တင္သြင္းမႈ ႏွင့္ ပတ္သက္၍ တိက်ေသခ်ာ ေသာ ဥပေဒမရွိသျဖင့္ ကားတင္ သြင္းခြင့္ ႏွစ္ႏွစ္ေက်ာ္အတြင္း မူ၀ါဒ ကိုးႀကိမ္ေျပာင္းလဲခဲ့သည္။ ထိုသို႔ မူ၀ါဒေျပာင္းလဲေသာေၾကာင့္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ တင္သြင္းေရာင္းခ်သူမ်ားသာမက ၀ယ္ယူသံုးစြဲသူမ်ားပါ ဆံုး႐ႈံးမႈမ်ားရွိခဲ့ေၾကာင္း ၎က ေျပာၾကားသည္။

‘‘ကားတင္သြင္းခြင့္ႏွင့္ ပတ္ သက္ၿပီး မူ၀ါဒေတြ ေျပာင္းရင္ အ မ်ားျပည္သူကို အရင္သတိေပးပါ မယ္’’ဟု ျပည္ေထာင္စု၀န္ႀကီး ဦး ၀င္းျမင့္က မီဒီယာမ်ားသို႔ ၂၀၁၄ ႏွစ္ဆန္းတြင္ ေျပာၾကားဖူးသည္။ ေမာ္ေတာ္ ယာဥ္ႏွင့္ ပတ္သက္၍ တိက်ေသခ်ာေသာ   မူ၀ါဒမ်ားမရွိသျဖင့္ လက္ရွိေမာ္ေတာ္ ယာဥ္ဖ်က္သိမ္းမႈ တြင္ လည္း နံပါတ္အလိုက္ ဖ်က္သိမ္းျခင္း၊ ေမာ္ဒယ္အလိုက္ဖ်က္သိမ္းျခင္းႏွင့္ ထုတ္လုပ္သည့္ ႏွစ္အလိုက္ဖ်က္ သိမ္းျခင္းတို႔မွာ တိက်ေသခ်ာမႈ မရွိေပ။ ထို႔ေၾကာင့္ ဖ်က္သိမ္းရန္ သတ္မွတ္ထားေသာ ေမာ္ေတာ္ ယာဥ္မ်ား မွာလည္း ယေန႔အထိလမ္းမမ်ားတြင္ သံုးစြဲေနမႈမ်ားရွိေနၿပီးယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈမ်ား ႏွင့္ ႀကံဳေတြ႕ေန သည္။

7Day DAILY 

No comments:

Post a Comment