တတ္ခ္ျပည္ နယ္ မိုေရးျမစ္ျဖတ္တံတားထိုးရန္ အတြက္ သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရးဝန္ႀကီး ဌာနက ရန္ပုံေငြ ဘတ္ ၃ ဒသမ ၉ ဘီလီယံ လိုအပ္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ အဆိုပါတံတားမွာ မဲေဆာက္ခရိုင္ႏွင့္ ျမန္ မာနိုင္ငံ ျမဝတီသို႔ ဆက္သြယ္ သြားေရာက္နိုင္သည့္ တံတားျဖစ္ ေၾကာင္း သိရသည္။
ထိုင္းသယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရးဝန္ႀကီး ပရာဂ်င္ဂ်န္ေတာင္ကေျပာၾကား ရာတြင္ ၎အေနျဖင့္ ပို႔ေဆာင္ေရး၊ ယာဥ္သြားလာေရးေပၚလစီ ႏွင့္ စီမံ ကိန္းဌာနကို ညႊန္ၾကားထားၿပီျဖစ္ ေၾကာင္း၊ ဘတ္ဂ်က္ခန႔္မွန္းခ်က္ကို အျမန္ဆုံးတင္ျပ ရန္ ျဖစ္ေၾကာင္း တံတားေဆာက္လုပ္ေရးႏွင့္ ခ်ဥ္းကပ္လမ္းမ်ား အတြက္ျဖစ္ေၾကာင္း ေျပာခဲ့သည္။
၎ကထိုင္းဘက္မွ ဘတ္ ၂ ဒသမ ၉ဘီလီယံကုန္က်၍ ျမန္မာဘက္မွ ဘတ္တစ္ဘီလီယံကုန္က်မည္ ဟု ခန႔္မွန္းထားေၾကာင္း ျမန္မာက ထိုင္းကို တံတားကုန္က်ေငြထက္ဝက္ က်ခံရန္ ေျပာထားသည္ဟုဆိုသည္။
တံတားတစ္စင္းတည္းပင္လၽွင္ ဘတ္သန္း ၈၀၀ ကုန္က်၍ခ်ဥ္းကပ္ လမ္း ဘတ္ ၁ ဒသမ ၆ ဘီလီယံ ကုန္က်မည္ျဖစ္ၿပီး ဘတ္တစ္ဘီလီယံမွာ စစ္ေဆးေရးဂိတ္ေဆာက္ရန္ ႏွင့္ ဘတ္သန္း ၃၀၀ မွာ ေျမျပင္ဆင္မႈအတြက္ ကုန္က်မည္ဟုဆိုသည္။ အေကာင္အထည္ေဖာ္မႈကို တတ္ ျပည္နယ္၌ စတင္ေနၿပီး စက္တင္ ဘာလ၌ စတင္တည္ေဆာက္ကာ သုံးႏွစ္အတြင္း ၿပီးစီးမည္ဟုဆိုသည္။ ထိုင္းနိုင္ငံဘက္ မဲေဆာက္ခရိုင္ တတ္ဟီယံထိုင္ေက်း ရြာ၌ စတင္လုပ္ ေဆာင္ေနၿပီဟု ဆိုသည္။
ဤတံတားမွာ တတ္အထူးစီး ပြားေရးဇုန္အတြက္ အေထာက္ အကူ ျပဳမည္ျဖစ္ၿပီး အေရွ႕အေနာက္စီးပြား ေရးျဖတ္လမ္းျဖစ္ကာ လာအိုနယ္စပ္ မုစဒန္ျပည္နယ္ကို ဆက္သြယ္ေပး မည္ဟုဆိုသည္။
၎တံတားမွာ ႏွစ္လမ္းသြားျဖစ္ၿပီး ထရပ္ကားႀကီးမ်ားကို ခြင့္မျပဳဟုဆိုသည္။ တံတားခ်ဥ္း ကပ္လမ္း အပါ အဝင္ ၂၁ကီလိုမီတာ ရွည္မည္ျဖစ္သည္။
Ref:Bangkok Post
Democracytoday
No comments:
Post a Comment