Thursday 11 December 2014

ခရီးသည္ စိတ္တိုင္းက် ယာဥ္စီးခ ေပးစီးႏိုင္မည့္ Air-Con ဘတ္စ္မ်ား ေျပးဆြဲမည္

ခရီးသြားျပည္သူမ်ား စိတ္တိုင္းက် ယာဥ္စီးခ ေပးစီးႏိုင္မည့္ Air-Con ယာဥ္မ်ားကို တညင္းကုန္း မွတ္တိုင္မွ ဆူးေလ (ၿမဳိ႕ေတာ္ခန္းမေဘး) မွတ္တိုင္အထိ ေျပးဆြဲလ်က္ရွိေသာ ၄၅ ခရီးသည္တင္ယာဥ္တြင္ တိုးခ်ဲ႕ေျပးဆြဲမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း Air-Con ခရီးသယ္တင္ယာဥ္ ပိုင္ရွင္ ဦးတ႐ုတ္ေလးက The Voice သို႔ ေျပာၾကားသည္။

“ကြၽန္ေတာ္တို႔က ယာဥ္စီးခ မသတ္မွတ္ဘူး။ စပယ္ယာက ဘယ္ေလာက္ေပးစီးပါလို႔ မေျပာဘူး။ အဲဒီကား ထဲမွာ စာကပ္ထားမယ္။ “ဝန္ေဆာင္မႈကိုၾကည့္၍ ခရီးသည္စိတ္ႀကဳိက္ ယာဥ္စီးခ ေပးစီးပါ” ဆိုၿပီး ခ်ိတ္ထား ေပးပါမယ္” ဟု ဦးတ႐ုတ္ေလးက ဆိုသည္။

ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး အစိုးရအဖြဲ႔မွ အထူးယာဥ္လိုင္းမ်ားကို ယခင္က လူပိုတင္ျခင္း မျပဳဟု ဆိုခဲ့ရာတြင္ အထူးယာဥ္လိုင္းမ်ားမွ လူပိုမ်ား တင္ေဆာင္ျခင္းေၾကာင့္ ရန္ကုန္တိုင္း ဝန္ႀကီးခ်ဳပ္မွ အထူးေမာ္ေတာ္ ယာဥ္မ်ား ထပ္တိုးေျပးဆြဲခြင့္ မျပဳသည့္အတြက္ ၄၅ ယာဥ္လိုင္း အတြင္းသို႔ ဝင္ေရာက္ေျပးဆြဲေစျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း ၎က ရွင္းျပေျပာဆိုသည္။

အဆိုပါ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ား ေျပးဆြဲႏိုင္ရန္ တိုင္းေဒသႀကီး အစိုးရအဖြဲ႔ထံမွ ခြင့္ျပဳခ်က္ ရရွိၿပီ ျဖစ္ၿပီး CNG သုံးစြဲခြင့္ ရရွိပါက စတင္ေျပးဆြဲသြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ၄၈ ယာဥ္လိုင္းထံမွ သိရသည္။

လတ္တေလာတြင္ ၄၈ Air-Con ဘတ္စ္မ်ား၏ ယာဥ္စီးခ ႏႈန္းထားမ်ားမွာ ဒညင္းကုန္းမွ အင္းစိန္ပန္းၿခံသို႔ က်ပ္ ၂၀၀ ေကာက္ခံၿပီး အင္းစိန္ပန္းၿခံ ေက်ာ္လြန္သည့္ ခရီးစဥ္ (အသြား၊ အျပန္) ယာဥ္စီးခမ်ားကို က်ပ္ ၃၀၀ ေကာက္ခံလ်က္ရွိၿပီး ၄၅ ယာဥ္မ်ားကမူ က်ပ္ ၅၀၊ ၁၀၀၊ ၂၀၀ ႏွင့္ ၃၀၀ ဟူ၍ ေကာက္ခံလ်က္ ရွိေၾကာင္း အဆိုပါ ယာဥ္လိုင္းမ်ားထံမွ သိရသည္။

“တိုင္းေဒသႀကီး အစိုးရအဖြဲ႔က ယာဥ္စီးခေတြကို သတ္မွတ္ေပးတာေၾကာင့္ပါ။ ၄၅ ယာဥ္လိုင္းေတြကို ယာဥ္စီးခ ၅၀၊ ၁၀၀ ပဲ သတ္မွတ္ထားတယ္။ အဲ့ဒါေၾကာင့္ အထူးလိုမ်ဳိး ခရီးသည္ကို ၂၀၀၊ ၃၀၀ သြား ေကာက္လို႔ မရဘူး။ အစိုးရက သတ္မွတ္ထားတာကို ခ်ဳိးေဖာက္သလို ျဖစ္သြားႏိုင္တယ္” ဟု ယာဥ္လိုင္း ပိုင္ရွင္တစ္ဦးက ဆိုသည္.

ယင္းကိစၥနင့္ ပတ္သက္၍ မထသသို႔ ဆက္သြယ္ေမးျမန္းရာ လတ္တေလာတြင္ ယင္းသို႔ တိုးခ်ဲ႕ေျပးဆြဲမည္ ကို သိရွိျခင္းမရွိေၾကာင္း လာေရာက္၍ ခြင့္ျပဳခ်က္ ေလွ်ာက္ထားျခင္းလည္း မရွိေသးေၾကာင္း ေမာ္ေတာ္ ယာဥ္ လုပ္ငန္းေပါင္းစံု ထိန္းသိမ္းေရး ေကာ္မတီ ဒုတိယဥကၠ႒ ဦးမင္းေဇာ္က ေျပာၾကားသည္။

အဆိုပါ ၄၈ Air-Con ဘတ္စ္မ်ား ပိုင္ရွင္သည္ ၎အစီအစဥ္ျဖင့္ ျပဳလုပ္ရန္ တင္ျပေလ့ရွိၿပီး ၄၅ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္လိုင္း အေနႏွင့္မူ ႐ိုး႐ိုးခရီးသည္တင္ ယာဥ္ျဖစ္သည့္အတြက္ ယင္းသို႔ Air-Con ဘတ္စ္မ်ား တိုးခ်ဲ႕ေျပးဆြဲႏိုင္မႈ မရွိေသးေၾကာင္း ၎ကဆိုသည္။

The Voice Weekly 

No comments:

Post a Comment