Friday 19 December 2014

ေငြက်ပ္ သန္းေျခာက္ေထာင္ ကုန္က်မည့္ အင္းစိန္ မီးရထား ခံုးေက်ာ္တံတား စီမံကိန္းစတင္

Photo: ေငြက်ပ္ သန္းေျခာက္ေထာင္ ကုန္က်မည့္ အင္းစိန္ မီးရထား ခံုးေက်ာ္တံတား စီမံကိန္းစတင္
Friday, December 19, 2014

ေငြက်ပ္သန္းေျခာက္ေထာင္ အကုန္က်ခံတည္ေဆာက္သြားမည့္ အင္းစိန္ မီးရထားခံုးေက်ာ္ တံတားစီမံကိန္း ပႏၷက္႐ိုက္အခမ္းအနားကို ဒီဇင္ဘာ ၁၉ ရက္ နံနက္ပိုင္းက အင္းစိန္ၿမိဳ႕နယ္တြင္ က်င္းပခဲ့သည္။

စီမံကိန္းပႏၷက္႐ိုက္ အခမ္းအနားသို႔ ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး ဝန္ႀကီးခ်ဳပ္ဦးျမင့္ေဆြ၊ မီးရထားဝန္ႀကီးဌာန ျပည္ေထာင္စုဝန္ႀကီး
ဦးသန္းေဌးတုိ႔ တက္ေရာက္ခဲ့သည္။ ထိုစီမံကိန္းကို မီးရထားဝန္ႀကီးဌာနႏွင့္ ျမန္မာေရႊသရဖူ ေဆာက္လုပ္ေရးကုမၸဏီတို႔ ပူးေပါင္းတည္ေဆာက္ျခင္းျဖစ္ၿပီး ၂၀၁၅ ေမလတြင္ အၿပီး တည္ေဆာက္သြားမည္ဟု မီးရထား ဝန္ႀကီးဌာန၊ ျပည္ေထာင္စုဝန္ႀကီး ဦးသန္းေဌးက မဇၥၽိမကို ေျပာ သည္။

"တံတားတည္ေဆာက္ဖို႔ ဒီႏွစ္ဇူလိုင္လကစၿပီး အႀကိဳအင္ဂ်င္နီယာလုပ္ငန္းေတြ၊ စၿပီးလုပ္လို႔ရတာေတြ အကုန္လံုးကို လုပ္ခဲ့တယ္။ ကြန္ကရစ္ တံတားေဘာင္ေတြကို မီးရထားကပဲ လုပ္ပါတယ္။ အားလံုးေပါင္း အေခ်ာင္းေရ ၁၄၀ ေလာက္ လုပ္ရမယ့္ေနရာမွာ ၇၀ေလာက္ လုပ္ၿပီးသြားပါၿပီ။ အလားတူပဲ သံေဘာင္ေတြကိုေတာ့ အျပင္ကုမၸဏီေတြကို တင္ဒါေပးၿပီးသြားပါၿပီ။ အဲဒီသံေဘာင္ေတြလည္း တပ္ဆင္ရမယ့္အခ်ိန္မွာ အခ်ိန္ကိုက္ၿပီးပါလိမ့္မယ္" ဟု ဦးသန္းေဌးက ေျပာသည္။

အင္းစိန္ပန္းၿခံလမ္း ေလးခြဆံုေနရာ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈကို ေျဖရွင္းရန္ ထိုခံုးေက်ာ္တံတား စီမံကိန္းကို မီးရထားဝန္ႀကီးဌာနက
အေကာင္အထည္ေဖာ္ခဲ့ျခင္းျဖစ္ၿပီး လက္ရွိတံတားေဟာင္းႏွင့္ ကပ္လ်က္တြင္ ပင္မႏွစ္လမ္းသြား တံတားတစ္စင္းႏွင့္ လက္တက္ တစ္လမ္းသြား တံတားတစ္စင္းတို႔ကို အၿပိဳင္ တည္ေဆာက္သြားမည္ျဖစ္သည္။

ပင္မႏွစ္လမ္းသြား ခံုးေက်ာ္တံတားမွာ အင္းစိန္လမ္းသစ္လမ္းအတိုင္း အင္းစိန္ေစ်းေရွ႕မွ ေစာ္ဘြားႀကီးကုန္း၊ နံသာလမ္းထိပ္ အထိ ေတာင္-ေျမာက္ တည္ေဆာက္သြားမည္ျဖစ္ၿပီး အလ်ား ၁၅၅၇ေပ၊ အနံ ၃၄ေပ၊ အျမင့္ ၁၉ေပ ၄ လက္မရွိမည္ ျဖစ္သည္။

လက္တက္တစ္လမ္းသြားခံုးေက်ာ္တံတားမွာ အင္းစိန္ေစ်းေရွ႕မွ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕သို႔ အတက္၊ မင္းႀကီးလမ္းအတိုင္း "ပ" ပံု တည္ေဆာက္သြား မည္ျဖစ္ၿပီး  အလ်ား ၆၀၃ေပ၊ အနံ ၂၂ ေပ၊ အျမင့္ ၁၉ေပ ၄ လက္မရွိမည္ ျဖစ္သည္။

အင္းစိန္ရထားလမ္းခံုးေက်ာ္ ႏွစ္လမ္းတံတား အေဟာင္းကို နဝတအစိုးရ လက္ထက္တြင္ တည္ေဆာက္ခဲ့ျခင္းျဖစ္ၿပီး အလ်ား ၈၀၅ ေပ၊ အျမင့္ ၁၅ ေပသာ ရွိသည္။

Mizzima - News in Burmese 

အင္းစိန္ မီးရထားခံုးေက်ာ္ တံတားစီမံကိန္း လုပ္ငန္းခြင္ကို ေတြ႔ျမင္ရစဥ္။ (ဓာတ္ပံု - ေဇယ်ာခ်မ္းေအး၊ မဇၩိမ)
အင္းစိန္မီးရထားခံုးေက်ာ္ တံတားစီမံကိန္း လုပ္ငန္းခြင္ကိုေတြ႔ျမင္ရစဥ္။(ဓာတ္ပံု -ေဇယ်ာခ်မ္းေအး၊ မဇၩိမ) 
ေငြက်ပ္သန္းေျခာက္ေထာင္ အကုန္က်ခံတည္ေဆာက္သြားမည့္ အင္းစိန္ မီးရထားခံုးေက်ာ္ တံတားစီမံကိန္း ပႏၷက္႐ိုက္အခမ္းအနားကို ဒီဇင္ဘာ ၁၉ ရက္ နံနက္ပိုင္းက အင္းစိန္ၿမိဳ႕နယ္တြင္ က်င္းပ ခဲ့သည္။

စီမံကိန္းပႏၷက္႐ိုက္ အခမ္းအနားသို႔ ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး ဝန္ႀကီးခ်ဳပ္ဦးျမင့္ေဆြ၊ မီးရထားဝန္ႀကီးဌာန ျပည္ေထာင္စုဝန္ႀကီး ဦးသန္းေဌးတုိ႔ တက္ေရာက္ခဲ့သည္။ ထိုစီမံကိန္းကို မီးရထားဝန္ႀကီးဌာနႏွင့္ ျမန္မာ ေရႊသရဖူေဆာက္လုပ္ေရးကုမၸဏီတို႔ ပူးေပါင္းတည္ေဆာက္ျခင္းျဖစ္ၿပီး ၂၀၁၅ ေမလတြင္ အၿပီး တည္ ေဆာက္သြားမည္ဟု မီးရထား ဝန္ႀကီးဌာန၊ ျပည္ေထာင္စုဝန္ႀကီး ဦးသန္းေဌးက မဇၥၽိမကို ေျပာ သည္။

"တံတားတည္ေဆာက္ဖို႔ ဒီႏွစ္ဇူလိုင္လကစၿပီး အႀကိဳအင္ဂ်င္နီယာလုပ္ငန္းေတြ၊ စၿပီးလုပ္လို႔ရတာေတြ အကုန္လံုးကို လုပ္ခဲ့တယ္။ ကြန္ကရစ္ တံတားေဘာင္ေတြကို မီးရထားကပဲ လုပ္ပါတယ္။ အားလံုးေပါင္း အေခ်ာင္းေရ ၁၄၀ ေလာက္ လုပ္ရမယ့္ေနရာမွာ ၇၀ေလာက္ လုပ္ၿပီးသြားပါၿပီ။ အလားတူပဲ သံေဘာင္ ေတြကိုေတာ့ အျပင္ကုမၸဏီေတြကို တင္ဒါေပးၿပီးသြားပါၿပီ။ အဲဒီသံေဘာင္ေတြလည္း တပ္ဆင္ရမယ့္ အခ်ိန္မွာ အခ်ိန္ကိုက္ၿပီးပါလိမ့္မယ္" ဟု ဦးသန္းေဌးက ေျပာသည္။

အင္းစိန္ပန္းၿခံလမ္း ေလးခြဆံုေနရာ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈကို ေျဖရွင္းရန္ ထိုခံုးေက်ာ္တံတား စီမံကိန္းကို မီးရထားဝန္ႀကီးဌာနက အေကာင္အထည္ေဖာ္ခဲ့ျခင္းျဖစ္ၿပီး လက္ရွိတံတားေဟာင္းႏွင့္ ကပ္လ်က္တြင္ ပင္မႏွစ္လမ္းသြား တံတားတစ္စင္းႏွင့္ လက္တက္ တစ္လမ္းသြား တံတားတစ္စင္းတို႔ကို အၿပိဳင္ တည္ ေဆာက္သြားမည္ျဖစ္သည္။

ပင္မႏွစ္လမ္းသြား ခံုးေက်ာ္တံတားမွာ အင္းစိန္လမ္းသစ္လမ္းအတိုင္း အင္းစိန္ေစ်းေရွ႕မွ ေစာ္ဘြားႀကီး ကုန္း၊ နံသာလမ္းထိပ္ အထိ ေတာင္-ေျမာက္ တည္ေဆာက္သြားမည္ျဖစ္ၿပီး အလ်ား ၁၅၅၇ေပ၊ အနံ ၃၄ေပ၊ အျမင့္ ၁၉ေပ ၄ လက္မရွိမည္ ျဖစ္သည္။

လက္တက္တစ္လမ္းသြားခံုးေက်ာ္တံတားမွာ အင္းစိန္ေစ်းေရွ႕မွ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕သို႔ အတက္၊ မင္းႀကီး လမ္းအတိုင္း "ပ" ပံု တည္ေဆာက္သြား မည္ျဖစ္ၿပီး  အလ်ား ၆၀၃ေပ၊ အနံ ၂၂ ေပ၊ အျမင့္ ၁၉ေပ ၄ လက္မရွိမည္ ျဖစ္သည္။

အင္းစိန္ရထားလမ္းခံုးေက်ာ္ ႏွစ္လမ္းတံတား အေဟာင္းကို နဝတအစိုးရ လက္ထက္တြင္ တည္ေဆာက္ ခဲ့ျခင္းျဖစ္ၿပီး အလ်ား ၈၀၅ ေပ၊ အျမင့္ ၁၅ ေပသာ ရွိသည္။

Mizzima - News in Burmese 

No comments:

Post a Comment