Wednesday 16 July 2014

ေမာ္စကိုတြင္ ေျမေအာက္ရထား တိမ္းေမွာက္ၿပီး အနည္းဆံုး လူ(၂၀)ေသဆံုး

Photo: ေမာ္စကိုတြင္ ေျမေအာက္ရထား တိမ္းေမွာက္ၿပီး အနည္းဆံုး လူ(၂၀)ေသဆံုး
Wednesday, July 16, 2014

႐ုရွားႏုိင္ငံ၊ ေမာ္စကိုၿမိဳ႕ေတာ္ ေျမေအာက္ရထားကြန္ရက္၌ ရထားတစ္စင္း လမ္းေခ်ာ္တိမ္းေမွာက္မႈ ျဖစ္ပြားရာ အနည္းဆံုး လူ(၂၀) ေသဆံုးခဲ့ေၾကာင္း သိရွိရသည္။

ဇူလုိင္(၁၅)ရက္က ရထားလမ္းေခ်ာ္မႈ ျဖစ္ပြားၿပီး ရထားတြဲ အေတာ္မ်ားမ်ား လြင့္စင္ထြက္သြားခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။ ယင္းသည္ ေမာ္စကိုၿမိဳ႕ေတာ္၏ ေျမေအာက္ရထားလမ္း စနစ္တြင္ ႏွစ္ေပါင္း(၈၀)မွ် သမိုင္းေၾကာင္း ကာလအတြင္း အဆိုးရြားဆံုး မေတာ္တဆမႈဟုလည္း ယူဆရသည္။ ေမာ္စကိုသည္ ကမာၻေပၚတြင္ ေျမေအာက္ရထားစနစ္ အသံုးျပဳမႈ အထူထပ္ အက်ယ္ေျပာဆံုး ၿမိဳ႕ေတာ္လည္း ျဖစ္သည္။

“အခုထိေတာ့ ေသဆံုးသူ (၂၀)ေလာက္ ရွိလာပါၿပီ”ဟု ေမာ္စကို ဒုတိယ ၿမိဳ႕ေတာ္ဝန္ ၿပိဳတာ ဘာယူေကာ့ဗ္က သတင္းေထာက္မ်ားအား ဇူလုိင္(၁၆)ရက္ ကယ္ဆယ္ေရး လုပ္ငန္းခြင္တြင္ ေျပာၾကားခဲ့သည္။ ေဆး႐ံုသို႔ တင္ပို႔ထားရသူ အေရအတြက္မွာ (၁၀၀)ေက်ာ္မွ် ရွိေၾကာင္းလည္း သိရသည္။ ေသဆံုးသူမ်ားအနက္ (၁၉)ဦး၏ အေလာင္းမ်ားကို အခင္းျဖစ္ရာ ေနရာတြင္ ေတြ႕ရွိရၿပီး က်န္(၁)ဦးကမူ ေဆး႐ံုေရာက္မွ ေသဆံုးသြားျခင္း ျဖစ္သည္။

ဒဏ္ရာရသူမ်ားကို ရဟတ္ယာဥ္မ်ား၊ အေရးေပၚ လူနာတင္ယာဥ္မ်ားျဖင့္ နီးစပ္ရာ ေဆး႐ံုမ်ားသို႔ တင္ပို႔ေပးခဲ့ရသည္။ “ကၽြန္ေတာ္က ေသၿပီလုိ႔ မွတ္တာ။ ရထားတြဲေတြထဲမွာ ပိတ္မိၿပီး ဘဝဆံုးၿပီလုိ႔ ထင္ခဲ့တာပါ။ အျပင္ကို ေရာက္ေအာင္ ထြက္လာႏုိင္တာ တကယ့္ကို အံ့ဖြယ္သရဲ ကိစၥမိ်ဳးပဲ။ အထဲမွာ ဒဏ္ရာရတဲ့လူ အမ်ားႀကီးပဲ။ အမ်ားစုက ေခါင္းနဲ႔ ေျခေထာက္ေတြမွာ ထိခုိက္မိၾကတယ္”ဟု လြတ္ေျမာက္လာသူ တစ္ဦးက Rossiya 24 သတင္းဌာနသို႔ ေျပာၾကားခဲ့သည္။

ရထားအတြင္း စြမ္းအင္လြန္ကဲမႈ အခ်က္ျပစနစ္ အသက္ဝင္လာၿပီး ၾကမ္းၾကမ္းတမ္းတမ္း ဘရိတ္ဖမ္း ရပ္တန္႔ရာမွ ရထားတြဲမ်ား လမ္းေခ်ာ္ တိမ္းေမွာက္ခဲ့ျခင္းဟု သတင္းမ်ားက ဆိုသည္။ ဒဏ္ရာရသူ (၁၀၀)ေက်ာ္အနက္ (၅၀)ခန္႔သည္ စိုးရိမ္ရသည့္ အေနအထားတြင္ ရွိေနေၾကာင္းလည္း သိရသည္။

အခင္းျဖစ္ပြားရာ Park Probedy သည္ ေမာ္စကိုတြင္ ေျမေအာက္ အနက္ဆံုးေနရာ၌ ရွိေနသည့္ ဘူတာျဖစ္ၿပီး ေျမမ်က္ႏွာျပင္ေအာက္ (၂၇၅)ေပတြင္ တည္ရွိသည္။ ေမာ္စကုိ ေျမေအာက္ရထား ကြန္ရက္ကို (၁၉၃၅)ခုႏွစ္က စတင္အသံုးျပဳခဲ့ၿပီး ယခုအခါ ေန႔စဥ္ လူေပါင္း(၉)သန္းမွ်ကို သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေပးလ်က္ ရွိသည္။

7 Day Daily
႐ုရွားႏုိင္ငံ၊ ေမာ္စကိုၿမိဳ႕ေတာ္ ေျမေအာက္ရထားကြန္ရက္၌ ရထားတစ္စင္း လမ္းေခ်ာ္တိမ္းေမွာက္မႈ ျဖစ္ပြားရာ အနည္းဆံုး လူ(၂၀) ေသဆံုးခဲ့ေၾကာင္း သိရွိရသည္။

ဇူလုိင္(၁၅)ရက္က ရထားလမ္းေခ်ာ္မႈ ျဖစ္ပြားၿပီး ရထားတြဲ အေတာ္မ်ားမ်ား လြင့္စင္ထြက္သြားခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။ ယင္းသည္ ေမာ္စကိုၿမိဳ႕ေတာ္၏ ေျမေအာက္ရထားလမ္း စနစ္တြင္ ႏွစ္ေပါင္း(၈၀)မွ် သမိုင္းေၾကာင္း ကာလအတြင္း အဆိုးရြားဆံုး မေတာ္တဆမႈဟုလည္း ယူဆရသည္။ ေမာ္စကိုသည္ ကမာၻေပၚတြင္ ေျမေအာက္ရထားစနစ္ အသံုးျပဳမႈ အထူထပ္ အက်ယ္ေျပာဆံုး ၿမိဳ႕ေတာ္လည္း ျဖစ္သည္။

“အခုထိေတာ့ ေသဆံုးသူ (၂၀)ေလာက္ ရွိလာပါၿပီ”ဟု ေမာ္စကို ဒုတိယ ၿမိဳ႕ေတာ္ဝန္ ၿပိဳတာ ဘာယူေကာ့ဗ္ က သတင္းေထာက္မ်ားအား ဇူလုိင္(၁၆)ရက္ ကယ္ဆယ္ေရး လုပ္ငန္းခြင္တြင္ ေျပာၾကားခဲ့သည္။ ေဆး႐ံုသို႔ တင္ပို႔ထားရသူ အေရအတြက္မွာ (၁၀၀)ေက်ာ္မွ် ရွိေၾကာင္းလည္း သိရသည္။ ေသဆံုးသူမ်ားအနက္ (၁၉)ဦး၏ အေလာင္းမ်ားကို အခင္းျဖစ္ရာ ေနရာတြင္ ေတြ႕ရွိရၿပီး က်န္(၁)ဦးကမူ ေဆး႐ံုေရာက္မွ ေသဆံုး သြားျခင္း ျဖစ္သည္။

ဒဏ္ရာရသူမ်ားကို ရဟတ္ယာဥ္မ်ား၊ အေရးေပၚ လူနာတင္ယာဥ္မ်ားျဖင့္ နီးစပ္ရာ ေဆး႐ံုမ်ားသို႔ တင္ပို႔ေပး ခဲ့ ရသည္။ “ကၽြန္ေတာ္က ေသၿပီလုိ႔ မွတ္တာ။ ရထားတြဲေတြထဲမွာ ပိတ္မိၿပီး ဘဝဆံုးၿပီလုိ႔ ထင္ခဲ့တာပါ။ အျပင္ကို ေရာက္ေအာင္ ထြက္လာႏုိင္တာ တကယ့္ကို အံ့ဖြယ္သရဲ ကိစၥမိ်ဳးပဲ။ အထဲမွာ ဒဏ္ရာရတဲ့လူ အမ်ားႀကီးပဲ။ အမ်ားစုက ေခါင္းနဲ႔ ေျခေထာက္ေတြမွာ ထိခုိက္မိၾကတယ္”ဟု လြတ္ေျမာက္လာသူ တစ္ဦးက Rossiya 24 သတင္းဌာနသို႔ ေျပာၾကားခဲ့သည္။

ရထားအတြင္း စြမ္းအင္လြန္ကဲမႈ အခ်က္ျပစနစ္ အသက္ဝင္လာၿပီး ၾကမ္းၾကမ္းတမ္းတမ္း ဘရိတ္ဖမ္း ရပ္တန္႔ ရာမွ ရထားတြဲမ်ား လမ္းေခ်ာ္ တိမ္းေမွာက္ခဲ့ျခင္းဟု သတင္းမ်ားက ဆိုသည္။ ဒဏ္ရာရသူ (၁၀၀)ေက်ာ္အနက္ (၅၀)ခန္႔သည္ စိုးရိမ္ရသည့္ အေနအထားတြင္ ရွိေနေၾကာင္းလည္း သိရသည္။

အခင္းျဖစ္ပြားရာ Park Probedy သည္ ေမာ္စကိုတြင္ ေျမေအာက္ အနက္ဆံုးေနရာ၌ ရွိေနသည့္ ဘူ တာျဖစ္ၿပီး ေျမမ်က္ႏွာျပင္ေအာက္ (၂၇၅)ေပတြင္ တည္ရွိသည္။ ေမာ္စကုိ ေျမေအာက္ရထား ကြန္ရက္ကို (၁၉၃၅)ခုႏွစ္က စတင္အသံုးျပဳခဲ့ၿပီး ယခုအခါ ေန႔စဥ္ လူေပါင္း(၉)သန္းမွ်ကို သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေပးလ်က္ ရွိသည္။

7 Day Daily 

No comments:

Post a Comment