Wednesday 28 January 2015

စစ္ေရး တည္ၿငိမ္လာ ေသာေၾကာင့္ ေအာင္ဘာေလ ေက်းရြာတြင္ ေဒသခံ တခ်ဳိ႕ ျပန္လည္ ေနထိုင္

ကခ်င္ ျပည္နယ္ ဖားကန္႕ေဒသ ေအာင္ဘာေလ ေက်းရြာ အနီးတြင္ စစ္ေရး တည္ၿငိမ္ လာေသာေၾကာင့္ ပိတ္မိ ေနေသာ ေဒသခံ တခ်ဳိ႕ ေအာင္ဘာေလ ေက်းရြာတြင္ ျပန္လည္ ေနထိုင္ ေနေၾကာင္း သတင္း ရရိွသည္။

ယခုလ (၁၅) ရက္ေန႔မွ စတင္၍ တပ္မေတာ္ႏွင့္ ကခ်င္ လြတ္ေျမာက္ေရး တပ္မေတာ္ (KIA/KIO) တို႔အၾကား ေအာင္ဘာေလ ေက်းရြာ အနီးႏွင့္ ကံဆီးေဒသ တို႔တြင္ တုိက္ပြဲမ်ား ျဖစ္ပြားခဲ့ ျခင္းေၾကာင့္ ေဒသခံမ်ား နီးစပ္ရာ ဘုန္းေတာ္ႀကီးေက်ာင္း မ်ားႏွင့္ ခရစ္ယာန္ ဘုေရားေက်ာင္းတို႔တြင္ ခိုလႈံခဲ့ ရသည္။

စစ္ကေတာ့ မိုးေကာင္းဘက္မွာ ျဖစ္တာ ရိွတယ္။ ဒါေပမယ့္ ေအာင္ဘာေလ မွာေတာ့ မျဖစ္ေတာ့ ေဒသခံ တခ်ဳိ႕ ကေတာ့ ျပန္ ေနထိုင္တာ ရိွတယ္။ ဘယ္ေလာက္ ေနထိုင္ ေနၿပီ ဆိုတာ ကိုေတာ့ မသိေသးဘူး။ ပိတ္မိေနတဲ့ ေဒသခံ ေတြလည္း ရိွေသးတယ္ ဟု ဖားကန္႔ ၿမိဳ႕ ကခ်င္လူမႈ ဖြံ႕ၿဖိဳးေရး ကြန္ရက္မွ ဦးစာဂ်ီက The Messenger Media သုိ႔ ေျပာသည္။

ယခုလ (၁၄) ရက္ေန႔တြင္ ကခ်င္ လမ္းပန္း ဆက္သြယ္ေရး ၀န္ႀကီး ဦးကမန္းဒူးေနာ္အား KIA တပ္ရင္း(၆) မွ ေသနတ္ ပစ္ေဖာက္ စစ္ေဆး ခဲ့ၿပီး၊ လံုၿခံဳေရး ရဲ၀န္ထမ္း သံုးဦးကို ဖမ္းဆီး ေခၚေဆာင္မႈႏွင့္ ပတ္သက္၍ တပ္မေတာ္ႏွင့္ KIA တပ္ရင္း(၆) တို႔ တိုက္ပြဲမ်ား ျဖစ္ပြား ခဲ့သည္။ ယခင္က ေအာင္ဘာေလ ေက်းရြာသည္ KIA တပ္ရင္း (၆) ထိန္းခ်ဳပ္ နယ္ေျမ အတြင္းတြင္ ရိွခဲ့ ေသာ္လည္း အဆိုပါ ေဒသအား တပ္မေတာ္ မွ ယခုလ (၁၅) ရက္ ေန႔တြင္ သိမ္းပိုက္ ခဲ့သည္။ ကၽြန္မတို႔ ကေတာ့ ကိုယ့္အိမ္မွာပဲ ကိုယ္ျပန္ေန ပါၿပီ။ ျပန္လာ ေနတဲ့ သူေတြ ကလည္း ေတာ္ေတာ္ မ်ားမ်ား ရိွတယ္။ တုိက္ပြဲ ေတြ ျပန္ ျဖစ္ရင္ေတာ့ စစ္ေဘးျပန္ေရွာင္ ရတာေပါ့ ဟု ေအာင္ဘာေလ ေက်းရြာမွ ေဒၚခြန္ႏူးက The Messenger Media သို႔ ေျပာသည္။

ယခုလ (၁၅) ရက္ေန႔တြင္ ဖားကန္႔ၿမိဳ႕နယ္တြင္ ျဖစ္ပြားခဲ့ေသာ တပ္မေတာ္ နွင့္ KIA/KIO တုိက္ပြဲ မ်ားေၾကာင့္ ကံဆီး ေက်းရြာရိွ ကံဆီး ႏွစ္ျခင္း ခရစ္ယာန္ ေက်ာင္း၀င္းတြင္ (၇၁၂) ဦး၊ ကက္သလစ္ ခရစ္ယာန္ ေက်ာင္း၀င္းတြင္ (၂၅၃) ဦး၊ လီဆူး ႏွစ္ျခင္း အသင္းေတာ္ ဘုရားေက်ာင္း၀င္း တြင္ (၈၀) ဦး၊ ဗုဒၶဘာသာ ဘုန္းေတာ္ႀကီးေက်ာင္းတြင္ (၄၇၀)   ဦးတို႔သည္  သန္းေခါင္ ေက်းရြာ၊ ေဘာဆဒီး ေက်းရြာ၊ ေရာင္ခ်ိဳ ေက်းရြာ တို႔မွ ေရာက္ရိွ ေနခဲ့ၿပီး သူငယ္တန္းမွ အဌမတန္းအထိ ေက်ာင္းသား(၃၀၀) ဦး ေက်ာင္းမတက္ ႏုိင္ေသးေၾကာင္း ဥ႐ုဆိုင္း ေမာ္ဇံုနယ္ ကခ်င္ႏွစ္ျခင္း ခရစ္ယာန္ အသင္းေတာ္မွ သိရသည္။

Mewssenger News Journal 

No comments:

Post a Comment