Wednesday 2 July 2014

ဘက္စုံလႊမ္းၿခဳံႏိုင္ေသာ ပညာေရးက႑ ေလ့လာသုံးသပ္ေရးလုပ္ငန္း (CESR) အတြဲ(၂) အစီရင္ခံစာ (မူၾကမ္း) ၫွိႏႈိင္းေဆြးေႏြးပြဲက်င္းပ

ဘက္စုံလႊမ္းၿခဳံႏိုင္ေသာ ပညာေရးက႑ ေလ့လာသုံးသပ္ေရးလုပ္ငန္း (CESR) အတြဲ(၂)အစီရင္ခံစာ (မူၾကမ္း)ၫွိႏႈိင္းေဆြးေႏြးပြဲကို ယေန႔နံနက္ (၉)နာရီတြင္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ ျပည္လမ္းရွိ တကၠသိုလ္စိန္ရတုခန္းမ၌ က်င္းပရာ ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး လူမႈေရးဝန္ႀကီးေဒါက္တာျမင့္သိန္းႏွင့္ ရခိုင္ တိုင္းရင္းသားေရးရာဝန္ႀကီး ဦးေဇာ္ေအးေမာင္၊ (CESR) အမ်ိဳးသားအႀကံေပးပုဂၢိဳလ္မ်ားျဖစ္ၾကေသာ ဆရာ ဦးသိန္းဦး၊ ေဒါက္တာေမာင္ သိန္း၊ ဦးျမင့္ဟန္ႏွင့္ ေဒါက္တာဝင္းေအာင္၊ အမ်ိဳးသားကၽြမ္းက်င္ပညာရွင္မ်ား ျဖစ္ၾကေသာ ေဒါက္တာ သက္ လြင္၊ ေဒါက္တာထူးထူးေအာင္၊ ေဒါက္တာႏြဲ႕ႏြဲ႕ဝင္းႏွင့္ ဦးတင္လႈိင္၊ တနသၤာရီတိုင္း ေဒသႀကီး၊ ပဲခူး တိုင္းေဒသႀကီး၊ရခိုင္ျပည္နယ္၊ ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး၊ ဧရာ၀တီတိုင္းေဒသႀကီးတို႔မွ ပါေမာကၡခ်ဳပ္ မ်ားႏွင့္ ပညာေရးေကာလိပ္ ေက်ာင္းအုပ္ႀကီးမ်ား၊ ႏိုင္ငံေရးပါတီမ်ား၊ အရပ္ဘက္လူ႕အဖြဲ႕အစည္းမ်ား၊ တိုင္းရင္းသားစာေပႏွင့္ ယဥ္ေက်းမႈအဖြဲ႕မ်ား၊ စက္မႈလုပ္ငန္းရွင္မ်ား၊ ဌာနဆိုင္ရာမ်ားမွကိုယ္စားလွယ္မ်ား၊ ဆရာ ဆရာမမ်ား၊ မိဘမ်ားႏွင့္ေက်ာင္းသား ေက်ာင္းသူ ကိုယ္စားလွယ္မ်ား တက္ေရာက္ၾကသည္။

ေဆြးေႏြးပြဲတြင္ တိုင္းေဒသႀကီး လူမႈေရးဝန္ႀကီး ေဒါက္တာျမင့္သိန္းက ႀကိဳဆိုႏႈတ္ခြန္းဆက္စကား ေျပာ ၾကားၿပီး ဘက္စုံလႊမ္းၿခဳံႏိုင္ေသာ ပညာေရးက႑ ေလ့လာသုံးသပ္ေရးလုပ္ငန္း (CESR) အမ်ိဳးသား အႀကံေပး ပုဂၢိဳလ္ ဆရာႀကီးဦးသိန္းဦးက အမွာစကားေျပာၾကားသည္။

ဆက္လက္၍(CESR)အတြင္းေရးမႉးက ဘက္စုံလႊမ္းၿခဳံႏိုင္ေသာ ပညာေရးက႑ ေလ့လာသုံးသပ္ေရး လုပ္ ငန္း (CESR) ျပည္တြင္း ပညာရွင္မ်ားႏွင့္ ျပည္ပပညာရွင္မ်ားတို႔က သုေတသနျပဳလုပ္၍ ျပဳစုထားေသာ အတြဲ(၂) အေသးစိတ္ေလ့လာ ဆန္းစစ္ျခင္း အစီရင္ခံစာ(မူၾကမ္း)မွ အဓိကေလ့လာဆန္းစစ္ေတြ႕ရွိခ်က္ မ်ားႏွင့္ ဦးစားေပးေဆာင္႐ြက္ ရန္ ေထာက္ခံအႀကံျပဳခ်က္မ်ားကို ေဆြးေႏြးတင္ျပၿပီးေနာက္ အုပ္စု လိုက္ေဆြးေႏြးျခင္း၊ ေဆြးေႏြးပြဲရလဒ္မ်ားကို ျပန္လည္ရွင္းလင္းေဆြးေႏြးျခင္း မ်ားျပဳလုပ္ခဲ့ၾကသည္။

အလားတူ ၫွိႏႈိင္းေဆြးေႏြးပြဲမ်ားကို ယခုႏွစ္ဇြန္ ၂၄ ရက္က ေတာင္ႀကီးၿမိဳ႕ႏွင့္ ေမာ္လၿမိဳင္ၿမိဳ႕မ်ား၌ က်င္းပရာတြင္ ကယားျပည္နယ္ႏွင့္ ရွမ္းျပည္နယ္၊ ကရင္ျပည္နယ္ႏွင့္ မြန္ျပည္နယ္တို႔မွ ဌာနဆိုင္ရာႏွင့္ အဖြဲ႕အစည္း အသီးသီး ကိုယ္စားလွယ္မ်ား တက္ေရာက္ေဆြးေႏြးခဲ့ၾကေၾကာင္း သတင္းရရွိသည္။

MOI Webportal Myanmar 

No comments:

Post a Comment