ဂ်ာမနီ Volkswagen ထုတ္ကားျဖစ္ေပမယ့္ တရုတ္ျပည္က VW ဒီဇိုင္နာမ်ား ဖန္တီးျပီး People's Car Project မွ အနာဂတ္ကား သစ္ ျဖစ္ပါတယ္။ Google က ေမာင္းသူမလိုတဲ့ကားစမ္းသပ္ျပ သလို မ်ိဳးပဲ ျပိဳင္ဆိုင္မွုအေနနဲ႔
ဘီးမလို ေျမမထိကား ( Hover Car ) ကို ယခု လို ဗီဒီယိုနဲ႔ မိတ္ဆက္ျပသပါတယ္။ ပရိုမိုးရွင္းဗီဒီယိုထဲမွာ တရုတ္ ဇနီးေမာင္ႏွံ က ေမာင္းျပျပီး ျမိဳ
႔တြင္း လူစည္ကားလမ္းေတြမွာ အစြမ္းျပ သြားပါတယ္။ တကယ့္ ပရိုမိုးရွင္း
ဗီဒီယိုထဲကလိုပဲ အျပင္မွာ တကယ္ ျဖစ္လာေတာ့မယ္လို႔ VW က ဆုိထား ပါတယ္။
ကားက ႏွစ္ေယာက္စီး ျဖစ္ျပီး Joy Stick နဲ႔ ေမာင္းရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။
စတီယာရင္ဝီး မဟုတ္ပါဘူး။ ေရွ ႔ဖန္သားမ်က္ႏွာျပင္က tochscreen ျဖစ္ျပီးအခ်က္အလက္မ်ားကိုလည္း Display တစ္ခုလို ေဖာ္ျပပါတယ္။ ဥပမာ ေျမပံုေတြကိုေဖာ္ျပတာမ်ိဳး ျဖစ္ပါတယ္။ ကားမွာ အာရံုခံစနစ္မ်ားပါဝင္ျပီး
လူေမာင္းစရာေတာင္ မလိုပဲ သူ႔အလိုအေလ်ာက္လည္း ေမာင္းႏိုင္ပါတယ္။ အခ်ိဳးအေကြ႔၊ လမ္းဆံုလမ္းခြ ေတြမွာယဥ္အႏၱရာယ္ မျဖစ္ေအာင္လည္း အာရံုခံစနစ္ပါတယ္။ ကီလိုမီတာသတ္မွတ္ထားျပီး ယင္းကီလိုမီတာနဲ႔ကားရဲ ႔ ဦးတည္ ခ်က္ကိုတြက္ခ်က္ျပီး တိုက္ႏိုင္ေခ်ရွိရင္ ရပ္ပါတယ္။ ေရွာင္သင့္ရင္ အလိုအေလ်ာက္
ေရွာင္သြားပါ တယ္။
ဘီးမပါဘူးဆုိေတာ့ ဘယ္လိုသြားမလဲလို႔
စိတ္ဝင္စားၾကပါတယ္။ အဓိကက သံလိုက္အီလက္ထေရာနစ္ စက္ကြင္းကိုအေျခခံမွာ
ျဖစ္ပါတယ္။ ကားမွထုတ္လြတ္တဲ့ Electromagnetic ဓာတ္က ေျမျပင္ကို ထိခတ္လို႔
အေပၚကို အလိုလို ျမင့္တက္ေနေစမွာ ျဖစ္ျပီး ဘယ္ေနရာျဖစ္ျဖစ္ေမာင္း
လို႔ရေအာင္ ေတာ့ VW ကထပ္ၾကိဳးပမ္းရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဘာလို႔လဲဆုိ အခုကားကသံလိုက္လွ်ပ္စစ္ဓာတ္ဆီးေၾကာင္း စီးဆင္းတဲ့ ျမိဳ ႔ လမ္း Network ေပၚ အေျခခံ
ေမာင္းႏွင္ျခင္း ျဖစ္ျပီး ယင္း Network မရွိတဲ့ ေနရာေတြ မွာ
ေမာင္းႏွင္ႏိုင္လည္း ၾကိဳးပမ္းယူလ်က္ ရွိပါတယ္။
၃၊၄ ႏွစ္အတြင္းျဖစ္လာႏိုင္ေခ်ရွိတဲ့ကားလို႔ ခန္႔မွန္းထားၾကျပီး ေမာင္းႏွင္ျပတဲ့
ပရိုမိုးရွင္း ဗီဒီယို ကို ေအာက္ပါ လခ့္မွာ ဝင္ေရာက္ ၾကည့္ရွု ႏိုင္ပါတယ္။
International news for myanmar
ဂ်ာမနီ Volkswagen ထုတ္ကားျဖစ္ေပမယ့္ တရုတ္ျပည္က VW ဒီဇိုင္နာမ်ား ဖန္တီးျပီး People's Car Project မွ အနာဂတ္ကား သစ္ ျဖစ္ပါတယ္။ Google က ေမာင္းသူမလိုတဲ့ကားစမ္းသပ္ျပ သလို မ်ိဳးပဲ ျပိဳင္ဆိုင္မွုအေနနဲ႔
ဘီးမလို ေျမမထိကား ( Hover Car ) ကို ယခု လို ဗီဒီယိုနဲ႔ မိတ္ဆက္ျပသပါတယ္။ ပရိုမိုးရွင္းဗီဒီယိုထဲမွာ တရုတ္ ဇနီးေမာင္ႏွံ က ေမာင္းျပျပီး ျမိဳ
႔တြင္း လူစည္ကားလမ္းေတြမွာ အစြမ္းျပ သြားပါတယ္။ တကယ့္ ပရိုမိုးရွင္း
ဗီဒီယိုထဲကလိုပဲ အျပင္မွာ တကယ္ ျဖစ္လာေတာ့မယ္လို႔ VW က ဆုိထား ပါတယ္။
ကားက ႏွစ္ေယာက္စီး ျဖစ္ျပီး Joy Stick နဲ႔ ေမာင္းရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ စတီယာရင္ဝီး မဟုတ္ပါဘူး။ ေရွ ႔ဖန္သားမ်က္ႏွာျပင္က tochscreen ျဖစ္ျပီးအခ်က္အလက္မ်ားကိုလည္း Display တစ္ခုလို ေဖာ္ျပပါတယ္။ ဥပမာ ေျမပံုေတြကိုေဖာ္ျပတာမ်ိဳး ျဖစ္ပါတယ္။ ကားမွာ အာရံုခံစနစ္မ်ားပါဝင္ျပီး လူေမာင္းစရာေတာင္ မလိုပဲ သူ႔အလိုအေလ်ာက္လည္း ေမာင္းႏိုင္ပါတယ္။ အခ်ိဳးအေကြ႔၊ လမ္းဆံုလမ္းခြ ေတြမွာယဥ္အႏၱရာယ္ မျဖစ္ေအာင္လည္း အာရံုခံစနစ္ပါတယ္။ ကီလိုမီတာသတ္မွတ္ထားျပီး ယင္းကီလိုမီတာနဲ႔ကားရဲ ႔ ဦးတည္ ခ်က္ကိုတြက္ခ်က္ျပီး တိုက္ႏိုင္ေခ်ရွိရင္ ရပ္ပါတယ္။ ေရွာင္သင့္ရင္ အလိုအေလ်ာက္ ေရွာင္သြားပါ တယ္။
ဘီးမပါဘူးဆုိေတာ့ ဘယ္လိုသြားမလဲလို႔ စိတ္ဝင္စားၾကပါတယ္။ အဓိကက သံလိုက္အီလက္ထေရာနစ္ စက္ကြင္းကိုအေျခခံမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ကားမွထုတ္လြတ္တဲ့ Electromagnetic ဓာတ္က ေျမျပင္ကို ထိခတ္လို႔ အေပၚကို အလိုလို ျမင့္တက္ေနေစမွာ ျဖစ္ျပီး ဘယ္ေနရာျဖစ္ျဖစ္ေမာင္း လို႔ရေအာင္ ေတာ့ VW ကထပ္ၾကိဳးပမ္းရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဘာလို႔လဲဆုိ အခုကားကသံလိုက္လွ်ပ္စစ္ဓာတ္ဆီးေၾကာင္း စီးဆင္းတဲ့ ျမိဳ ႔ လမ္း Network ေပၚ အေျခခံ ေမာင္းႏွင္ျခင္း ျဖစ္ျပီး ယင္း Network မရွိတဲ့ ေနရာေတြ မွာ ေမာင္းႏွင္ႏိုင္လည္း ၾကိဳးပမ္းယူလ်က္ ရွိပါတယ္။
၃၊၄ ႏွစ္အတြင္းျဖစ္လာႏိုင္ေခ်ရွိတဲ့ကားလို႔ ခန္႔မွန္းထားၾကျပီး ေမာင္းႏွင္ျပတဲ့ ပရိုမိုးရွင္း ဗီဒီယို ကို ေအာက္ပါ လခ့္မွာ ဝင္ေရာက္ ၾကည့္ရွု ႏိုင္ပါတယ္။
International news for myanmar
ကားက ႏွစ္ေယာက္စီး ျဖစ္ျပီး Joy Stick နဲ႔ ေမာင္းရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ စတီယာရင္ဝီး မဟုတ္ပါဘူး။ ေရွ ႔ဖန္သားမ်က္ႏွာျပင္က tochscreen ျဖစ္ျပီးအခ်က္အလက္မ်ားကိုလည္း Display တစ္ခုလို ေဖာ္ျပပါတယ္။ ဥပမာ ေျမပံုေတြကိုေဖာ္ျပတာမ်ိဳး ျဖစ္ပါတယ္။ ကားမွာ အာရံုခံစနစ္မ်ားပါဝင္ျပီး လူေမာင္းစရာေတာင္ မလိုပဲ သူ႔အလိုအေလ်ာက္လည္း ေမာင္းႏိုင္ပါတယ္။ အခ်ိဳးအေကြ႔၊ လမ္းဆံုလမ္းခြ ေတြမွာယဥ္အႏၱရာယ္ မျဖစ္ေအာင္လည္း အာရံုခံစနစ္ပါတယ္။ ကီလိုမီတာသတ္မွတ္ထားျပီး ယင္းကီလိုမီတာနဲ႔ကားရဲ ႔ ဦးတည္ ခ်က္ကိုတြက္ခ်က္ျပီး တိုက္ႏိုင္ေခ်ရွိရင္ ရပ္ပါတယ္။ ေရွာင္သင့္ရင္ အလိုအေလ်ာက္ ေရွာင္သြားပါ တယ္။
ဘီးမပါဘူးဆုိေတာ့ ဘယ္လိုသြားမလဲလို႔ စိတ္ဝင္စားၾကပါတယ္။ အဓိကက သံလိုက္အီလက္ထေရာနစ္ စက္ကြင္းကိုအေျခခံမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ကားမွထုတ္လြတ္တဲ့ Electromagnetic ဓာတ္က ေျမျပင္ကို ထိခတ္လို႔ အေပၚကို အလိုလို ျမင့္တက္ေနေစမွာ ျဖစ္ျပီး ဘယ္ေနရာျဖစ္ျဖစ္ေမာင္း လို႔ရေအာင္ ေတာ့ VW ကထပ္ၾကိဳးပမ္းရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဘာလို႔လဲဆုိ အခုကားကသံလိုက္လွ်ပ္စစ္ဓာတ္ဆီးေၾကာင္း စီးဆင္းတဲ့ ျမိဳ ႔ လမ္း Network ေပၚ အေျခခံ ေမာင္းႏွင္ျခင္း ျဖစ္ျပီး ယင္း Network မရွိတဲ့ ေနရာေတြ မွာ ေမာင္းႏွင္ႏိုင္လည္း ၾကိဳးပမ္းယူလ်က္ ရွိပါတယ္။
၃၊၄ ႏွစ္အတြင္းျဖစ္လာႏိုင္ေခ်ရွိတဲ့ကားလို႔ ခန္႔မွန္းထားၾကျပီး ေမာင္းႏွင္ျပတဲ့ ပရိုမိုးရွင္း ဗီဒီယို ကို ေအာက္ပါ လခ့္မွာ ဝင္ေရာက္ ၾကည့္ရွု ႏိုင္ပါတယ္။
International news for myanmar
No comments:
Post a Comment