Facebook
ကုမၸဏီ၏ စီးပြားေရးလုပ္ငန္းမ်ားအတြက္ mobile platform သည္
အလြန္အေရးပါေၾကာင္း ကုမၸဏီ တြဲဖက္တည္ေထာင္သူႏွင့္
အမႈေဆာင္ အရာရွိ ခ်ဳပ္ျဖစ္ သူ MarkZuckerberg က ကုမၸဏီ တတိယ သုံးလပတ္
အစည္းအေဝး တြင္ ေျပာၾကားခဲ့သည္ဟု သိရသည္။ Mobile computing ေခတ္တြင္
Facebook သည္လည္း အလြန္ တုိးတက္ ေအာင္ျမင္လာၿပီး မုိဘုိင္းပစၥည္းမ်ားေပၚမွ
တစ္ဆင့္ Facebook အသုံးျပဳသူဦးေရသည္ desktop ထက္ ပိုမိုမ်ားျပားေၾကာင္း ၎က
ေျပာၾကားသည္။
လစဥ္ Facebook အသုံးျပဳသူဦးေရ 1.01
ဘီလီယံရွိၿပီး ၎အေရအတြက္သည္ ကမ႓ာ့လူဦးေရ၏ ၇ ပုံ ၁ ပုံခန္႔ရွိ ကာ
စက္တင္ဘာလကုန္ အထိ စမတ္ဖုန္းမ်ားမွတစ္ဆင့္ Facebook အသုံးျပဳသူဦးေရ ၆၀၄
သန္း ရွိသည္။ Facebook ကုမၸဏီ၏ အဓိက မုိဘုိင္းေၾကာ္ျငာထုတ္ကုန္မွာ
Sponsored story မ်ားျဖစ္ၿပီး ၎ေၾကာ္ျငာမ်ားကုိ News Feed မ်ားတြင္
ထည့္သြင္းေဖာ္ျပေလ့ ရွိသည္။ Sponsored story မ်ားသည္ ကုမၸဏီအတြက္ ေန႔စဥ္
အျမတ္ေငြ ၃ သန္းကုိ ပုံမွန္ ရွာေဖြေပးေနေၾကာင္း Facebook ၏ chief operating
officer (COO) ျဖစ္သူ Sheryl Sandberg က ေျပာၾကားခဲ့သည္။ iOS ႏွင့္
Android platform မ်ားကုိ အျမဲ မမွီခုိသင့္ေၾကာင္း သုေတသီမ်ားက ေလ့လာ
ေျပာၾကားခဲ့ေသာ္လည္း Zuckerberg ကမူ Facebook အေနျဖင့္ ၎ platform မ်ားကုိ
သီးသန္႔ platform တစ္ခုအေနျဖင့္ ယွဥ္ၿပိဳင္မည္မဟုတ္ေၾကာင္းႏွင့္
အဓိကအေနျဖင့္ အဆုိပါ platform မ်ားမွတစ္ဆင့္ Facebook အသုံးျပဳမႈ
ျမင့္တက္ေရးကိုသာ ဦးစားေပး ေဆာင္ရြက္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ျပန္လည္
ေျပာၾကားခဲ့သည္။
ref: InternetJournal
No comments:
Post a Comment