Tuesday, 6 November 2012

Mobile platform သည္ ကုမၸဏီအတြက္ မ်ားစြာ အက်ဳိးရွိေၾကာင္း Facebook စီအီးအုိ ေျပာၾကား

Facebook ကုမၸဏီ၏ စီးပြားေရးလုပ္ငန္းမ်ားအတြက္ mobile platform သည္ အလြန္အေရးပါေၾကာင္း ကုမၸဏီ တြဲဖက္တည္ေထာင္သူႏွင့္ အမႈေဆာင္ အရာရွိ ခ်ဳပ္ျဖစ္  သူ MarkZuckerberg က ကုမၸဏီ တတိယ သုံးလပတ္ အစည္းအေဝး တြင္ ေျပာၾကားခဲ့သည္ဟု သိရသည္။ Mobile computing ေခတ္တြင္ Facebook သည္လည္း အလြန္ တုိးတက္ ေအာင္ျမင္လာၿပီး မုိဘုိင္းပစၥည္းမ်ားေပၚမွ တစ္ဆင့္ Facebook အသုံးျပဳသူဦးေရသည္ desktop ထက္ ပိုမိုမ်ားျပားေၾကာင္း ၎က ေျပာၾကားသည္။
 မိုဘုိင္းေပၚတြင္ Facebook အသုံးျပဳသူဦးေရႏွင့္ အႀကိမ္အေရအတြက္ ပိုမိုမ်ားျပားလာၿပီး မုိဘုိင္းအ သုံးျပဳသူ ၇၀ ရာခုိင္ႏႈန္းခန္႔က ေန႔စဥ္ အသုံးျပဳလ်က္ရွိသည္။ Facebook ၏ အဓိက တာဝန္မွာ မုိဘုိင္း စနစ္ျဖင့္ ကမ႓ာႀကီးကို ပိုမိုက်ယ္ျပန္႔စြာ ဆက္သြယ္ႏုိင္ေစရန္ ျဖစ္ေၾကာင္း Zuckerberg က ေျပာၾကားခဲ့ သည္။ မုိဘုိင္းစနစ္အသုံးျပဳ၍ ကုမၸဏီ၏ ဝင္ေငြတုိးပြားေအာင္ ေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိၿပီး ကုမၸဏီေၾကာ္ျငာ အျမတ္ေငြ စုစုေပါင္း၏ ၁၄ ရာခုိင္ႏႈန္း (အေမရိကန္ေဒၚလာ သန္း ၁၄၀ ခန္႔) မွာ မိုဘုိင္းေၾကာ္ျငာမ်ားမွ ရရွိျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း Wall Street သတင္းဌာနသုိ႔ ေျပာၾကားခဲ့သည္။
လစဥ္ Facebook  အသုံးျပဳသူဦးေရ 1.01 ဘီလီယံရွိၿပီး ၎အေရအတြက္သည္ ကမ႓ာ့လူဦးေရ၏ ၇ ပုံ ၁ ပုံခန္႔ရွိ ကာ စက္တင္ဘာလကုန္ အထိ စမတ္ဖုန္းမ်ားမွတစ္ဆင့္ Facebook အသုံးျပဳသူဦးေရ ၆၀၄ သန္း ရွိသည္။ Facebook ကုမၸဏီ၏ အဓိက မုိဘုိင္းေၾကာ္ျငာထုတ္ကုန္မွာ Sponsored story မ်ားျဖစ္ၿပီး ၎ေၾကာ္ျငာမ်ားကုိ News Feed မ်ားတြင္ ထည့္သြင္းေဖာ္ျပေလ့ ရွိသည္။ Sponsored story မ်ားသည္ ကုမၸဏီအတြက္ ေန႔စဥ္ အျမတ္ေငြ ၃ သန္းကုိ ပုံမွန္ ရွာေဖြေပးေနေၾကာင္း Facebook ၏ chief operating officer (COO) ျဖစ္သူ Sheryl Sandberg က ေျပာၾကားခဲ့သည္။ iOS ႏွင့္ Android platform မ်ားကုိ အျမဲ မမွီခုိသင့္ေၾကာင္း သုေတသီမ်ားက ေလ့လာ ေျပာၾကားခဲ့ေသာ္လည္း Zuckerberg ကမူ Facebook  အေနျဖင့္ ၎ platform မ်ားကုိ သီးသန္႔ platform တစ္ခုအေနျဖင့္ ယွဥ္ၿပိဳင္မည္မဟုတ္ေၾကာင္းႏွင့္ အဓိကအေနျဖင့္ အဆုိပါ platform မ်ားမွတစ္ဆင့္ Facebook အသုံးျပဳမႈ ျမင့္တက္ေရးကိုသာ ဦးစားေပး ေဆာင္ရြက္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ျပန္လည္ ေျပာၾကားခဲ့သည္။

No comments:

Post a Comment