Monday 6 August 2012

အာ႐ွစိမ္းလန္းဖြံ႕ၿဖိဳးမႈဘဏ္ႏွင့္ Call Center တို႔ပူးေပါင္းကာ ဘဏ္လုပ္ငန္း၀န္ေဆာင္မႈမ်ားအား ဖုန္းျဖင့္ေျဖၾကားေပးမည္

အာရွစိမ္းလန္းဖြံ႕ၿဖိဳးမႈဘဏ္ (AGD Bank) ႏွင့္ Call Center တို႔ပူးေပါင္းကာ ဘဏ္လုပ္ငန္း၀န္ေဆာင္မႈမ်ားအား ဖုန္းျဖင့္ေျဖၾကားေပးမည့္ အစီအစဥ္တစ္ရပ္ ေဆာင္ရြက္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း အာရွစိမ္းလန္းဖြံ႕ၿဖိဳးမႈဘဏ္မွ မန္ေနဂ်င္းဒါ႐ိုက္တာ ဦးရဲမင္းဦးကေျပာသည္။ အဆိုပါေဆာင္ရြက္ခ်က္ကို လက္ရွိကာလတြင္ hot line ဖုန္းနံပါတ္အခ်ိဳ႕ျဖင့္ စတင္ေဆာင္ရြက္ေပးေနၿပီးသီးျခားဖုန္းနံပါတ္ကို မၾကာမီထုတ္ျပန္ေပး သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ “AGD ဘဏ္နဲ႔ဆိုင္တဲ့ ဘဏ္လုပ္ငန္းမွန္သမွ် ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္   ေမးလို႔ရမွာျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒီလိုေမးရာမွာ ေျဖၾကားႏုိင္ဖို႔အတြက္ ဒီက Tarining ေပးထားတာပါ။ စတင္ေျဖေပးေနပါၿပီ” ဟု ဦးရဲမင္းဦးကေျပာသည္။



 အဆိုပါဘဏ္လုပ္ငန္းႏွင့္ပတ္သက္၍ ၀န္ေဆာင္မႈကို လက္ရွိ hot line နံပါတ္ ၀၁-၂၃၉၉၁၁၁၊ ၀၁- ၂၃၉၉၂၂၂၊ ၀၁-၂၃၉၉၃၃၃ သို႔ ဆက္သြယ္ေမးျမန္းႏုိင္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ AGD ဘဏ္အေနျဖင့္ ဘဏ္အေကာင့္ဖြင့္လွစ္ေပးျခင္း၊ ေငြလႊဲျခင္း၊ ေခ်းေငြကိစၥရပ္မ်ား၊ ATM Card ဆိုင္ရာကိစၥရပ္မ်ား အစရွိသည္တို႔ကို ေျဖၾကားေပးလ်က္ရွိေၾကာင္း Call Center ရွိ ဘဏ္လုပ္ငန္းဆိုင္ရာ ေျဖၾကားေပးေရးဌာနမွ တာ၀န္ရွိသူကေျပာသည္။ “ဘဏ္အေကာင့္ဖြင့္တာေတြအပါအ၀င္ ႏုိင္ငံျခားေငြ အေကာင့္ဖြင့္ေပးတာမ်ိဳးေတြ စသျဖင့္ ဘဏ္လုပ္ငန္းနဲ႔ပတ္သက္တဲ့ ၀န္ေဆာင္မႈေတြကို ၂၄ နာရီ ေျဖၾကားေပးမွာျဖစ္ပါတယ္” ဟု ၎ကေျပာသည္။ Call Center အေနျဖင့္ က်န္းမာေရး၀န္ေဆာင္မႈမ်ား၊ ဟိုတယ္၀န္ေဆာင္မႈမ်ား၊ အလုပ္အကိုင္ရွာေဖြေပးသည့္ ၀န္ေဆာင္မႈမ်ား၊ ေဗဒင္၀န္ေဆာင္မႈမ်ား၊ ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရး
၀န္ေဆာင္မႈမ်ားႏွင့္ အေထြေထြစံုစမ္းေမးျမန္းမႈမ်ားကို ေျဖၾကားေပးလ်က္ရွိၿပီး ဘဏ္လုပ္ငန္းႏွင့္ ပတ္သက္၍ ေျဖၾကားေပးသည့္ ယခုအစီအစဥ္မွာ ပထမဦးဆံုးျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

No comments:

Post a Comment