Tuesday 22 January 2013

သမၼတ အုိဘားမား လူထုေရွ႕ေမွာက္ က်မ္းက်ိန္ပဲြ

ကမာၻ႕သတင္းမ်ား  22/01/2013

ႏိုင္ငံတကာသတင္းမ်ား 

သမၼတ အုိဘားမား လူထုေရွ႕ေမွာက္ က်မ္းက်ိန္ပဲြ 

အေမရိကန္သမၼတ ဘရက္ခ္၊ အိုဘားမားဟာ တနလၤာေန႔မွာ ပါလီမန္ အေဆာက္အဦးရဲ႕ အေရွ႕ဘက္မွာ လူထုေရွ႕ေမွာက္ က်မ္းသစၥာက်ိန္ဆိုခဲ့ပါတယ္။က်မ္းသစၥာက်ိန္ဆိုပဲြၿပီးတဲ့ေနာက္ သူ႔ရဲ႕ ဒုတိယ သမၼတသက္တမ္း တာဝန္ထမ္းေဆာင္မႈအတြက္ ခရီး စတင္မယ့္အထိမ္းအမွတ္ ခ်ီတက္ပဲြမစတင္ခင္ သမၼတအိုဘားမားဟာ လူထုကို အမွာစကား ေျပာခဲ့ပါတယ္။

သမၼတက်မ္းသစၥာက်ိန္ဆိုတဲ့ လီမန္လႊတ္ေတာ္ ခန္းမရဲ႕ေရွ႕ ျပည္သူ႔ရင္ျပင္တဝိုက္ မွာ ႏိုင္ငံတဝန္းက ျပည္သူလူထု ၈၀၀,၀၀၀ ေလာက္ လာေရာက္ၾကည့္႐ႈလိမ့္မယ္လို႔ ခန္႔မွန္းထားပါတယ္။ ဒါဟာဆိုရင္ လြန္ခဲ့တဲ့ ေလးႏွစ္တုန္းက ပထမဆံုးအႀကိမ္အျဖစ္ အာဖရိကန္-အေမရိကန္ႏြယ္ဖြား လူမည္းတစ္ဦး သမၼတအျဖစ္ က်မ္းသစၥာ က်ိန္ဆိုခဲ့စဥ္က တက္ေရာက္ခဲ့တဲ့ လူေပါင္း ႏွစ္သန္း ရွိခဲ့တာနဲ႔စာရင္ေတာ့ ကြာျခားမႈ ရွိေနပါလိမ့္မယ္။

မစၥတာ ဘရက္ခ္ အိုဘားမားရဲ႕ တရားဝင္က်မ္းသစၥာက်ိန္ဆိုတဲ့ သီးသန္႔အခမ္းအနားကို တနဂၤေႏြေန႔က သမၼတ အိမ္ျဖဴေတာ္မွာ က်င္းပခဲ့ၿပီးပါၿပီ။ အေမရိကန္ျပည္ေထာင္စုရဲ႕ ဖဲြ႔စည္းပံု အေျခခံဥပေဒအရ သမၼတဟာ ဇန္နဝါရီလ ၂၀ ရက္ေန႔မွာ က်မ္းသစၥာ က်ိန္ဆိုရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ အခုႏွစ္မွာ ဇန္နဝါရီလ ၂၀ ရက္ေန႔ဟာ တနဂၤေႏြေန႔နဲ႔ တုိက္ဆိုင္ေနတာေၾကာင့္ သမၼတဟာ အစဥ္အလာမပ်က္ လူထုေရွ႕ေမွာက္ က်မ္းသစၥာ က်ိန္ဆိုမႈကို ပါလီမန္အေဆာက္အဦးေရွ႕မွာ တနလၤာေန႔ ထပ္မံျပဳလုပ္ေနတာပါ။

တနလၤာေန႔ သမၼတအျဖစ္ လူထုေရွ႕ က်မ္းသစၥာက်ိန္ဆိုပဲြကို တရားသူႀကီးခ်ဳပ္ ဂၽြန္ေရာဘတ္က ကမကထျပဳ ေဆာင္ရြက္က်င္းပေပးပါတယ္။အခုတႀကိမ္ က်မ္းသစၥာက်ိန္ဆိုတဲ့ေနရာမွာ သမၼတအုိဘားမားဟာ သမၼာက်မ္း စာအုပ္ ႏွစ္အုပ္ကို ကိုင္တြယ္ၿပီး သစၥာဆိုခဲ့ပါတယ္။ ပထမက်မ္းကေတာ့ ၁၈၆၁ ခုႏွစ္တုန္းက ၁၆ ေယာက္ ေျမာက္ အေမရိကန္ သမၼတေဟာင္း ေအဘရာဟင္ လင္ကြန္းအေနနဲ႔ ဒုတိယေျမာက္ သမၼတသက္တမ္းအတြက္ ကိုင္တြယ္ က်ိန္ဆိုခဲ့တဲ့ က်မ္းစာအုပ္ျဖစ္ၿပီးေတာ့ ေနာက္ က်မ္းစာအုပ္ကေတာ့ အရပ္သားအခြင့္အေရး လႈပ္ရွားေဆာင္ရြက္ရင္း လုပ္ႀကံခံခဲ့ရတဲ့ မာတင္လူသာကင္း ကိုင္ေဆာင္ခဲ့တဲ့Traveling Bible ဆိုတဲ့ က်မ္းစာအုပ္ျဖစ္ပါတယ္။တနလၤာေန႔ဟာ အေမရိကန္ ၁၉၆၈ ခုႏွစ္တုန္းက လုပ္ႀကံသတ္ျဖတ္ခံခဲ့ရတဲ့ မာတင္လူသာကင္းကို အမွတ္တရ ဂုဏ္ျပဳတဲ့အေနနဲ႔ အစိုးရ ႐ံုးပိတ္ရက္အျဖစ္လည္း သတ္မွတ္ထားပါတယ္။



NLABR 
Web-site:    www.nlabr.com
Facebook:    Sa Maung
Facebook:    Miraculous Master For English Language





အေမရိကန္သမၼတ ဘရက္ခ္ ၊ အိုဘားမားဟာ တနလၤာေန႔မွာ ပါလီမန္အေဆာက္အဦးရဲ႕ အေရွ႕ဘက္မွာ လူထုေရွ႕ေမွာက္ က်မ္းသစၥာက်ိန္ဆိုခဲ့ပါတယ္။က်မ္းသစၥာက်ိန္ဆိုပဲြၿပီးတဲ့ေနာက္ သူ႔ရဲ႕ ဒုတိယသမၼတ သက္တမ္း တာဝန္ထမ္းေဆာင္မႈအတြက္ ခရီးစတင္မယ့္အထိမ္းအမွတ္ ခ်ီတက္ပဲြမစတင္ခင္ သမၼတ အိုဘားမားဟာ လူထုကို အမွာစကား ေျပာခဲ့ပါတယ္။

သမၼတက်မ္းသစၥာက်ိန္ဆိုတဲ့ လီမန္လႊတ္ေတာ္ ခန္းမရဲ႕ေရွ႕ ျပည္သူ႔ရင္ျပင္တဝိုက္မွာ ႏိုင္ငံတဝန္းက ျပည္ သူလူထု ၈၀၀,၀၀၀ ေလာက္ လာေရာက္ၾကည့္႐ႈလိမ့္မယ္လို႔ ခန္႔မွန္းထားပါတယ္။ ဒါဟာဆိုရင္ လြန္ခဲ့ တဲ့ေလးႏွစ္တုန္းက ပထမဆံုးအႀကိမ္အျဖစ္ အာဖရိကန္-အေမရိကန္ႏြယ္ဖြား လူမည္းတစ္ဦး သမၼတ အျဖစ္က်မ္းသစၥာ က်ိန္ဆိုခဲ့စဥ္က တက္ေရာက္ခဲ့တဲ့ လူေပါင္း ႏွစ္သန္း ရွိခဲ့တာနဲ႔စာရင္ေတာ့ ကြာျခားမႈ ရွိေနပါလိမ့္မယ္။
မစၥတာ ဘရက္ခ္အိုဘားမားရဲ႕ တရားဝင္က်မ္းသစၥာက်ိန္ဆိုတဲ့ သီးသန္႔အခမ္းအနားကို တနဂၤေႏြေန႔က သမၼတအိမ္ျဖဴေတာ္မွာ က်င္းပခဲ့ၿပီးပါၿပီ။ အေမရိကန္ျပည္ေထာင္စုရဲ႕ ဖဲြ႔စည္းပံုအေျခခံဥပေဒအရ သမၼတ ဟာ ဇန္နဝါရီလ ၂၀ ရက္ေန႔မွာ က်မ္းသစၥာ က်ိန္ဆိုရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ အခုႏွစ္မွာ ဇန္နဝါရီလ ၂၀ ရက္ေန႔ ဟာ တနဂၤေႏြေန႔နဲ႔ တုိက္ဆိုင္ေနတာေၾကာင့္ သမၼတဟာအစဥ္အလာမပ်က္ လူထုေရွ႕ေမွာက္က်မ္းသစၥာ က်ိန္ဆိုမႈကို ပါလီမန္အေဆာက္အဦးေရွ႕မွာ တနလၤာေန႔ ထပ္မံျပဳလုပ္ေနတာပါ။
တနလၤာေန႔ သမၼတအျဖစ္လူထုေရွက်မ္းသစၥာက်ိန္ဆိုပဲြကို တရားသူႀကီးခ်ဳပ္ဂၽြန္ေရာဘတ္က ကမ ကထျပဳ ေဆာင္ရြက္က်င္းပေပးပါတယ္။အခုတႀကိမ္ က်မ္းသစၥာက်ိန္ဆိုတဲ့ေနရာမွာ သမၼတအုိဘားမားဟာ သမၼာက်မ္းစာအုပ္ႏွစ္အုပ္ကိုကိုင္တြယ္ၿပီး သစၥာဆိုခဲ့ပါတယ္။ ပထမက်မ္းကေတာ့ ၁၈၆၁ ခုႏွစ္တုန္းက ၁၆ ေယာက္ ေျမာက္အေမရိကန္ သမၼတေဟာင္း ေအဘရာဟင္လင္ကြန္းအေနနဲ႔ ဒုတိယေျမာက္ သမၼတသက္တမ္းအတြက္ကိုင္တြယ္ က်ိန္ဆိုခဲ့တဲ့က်မ္းစာအုပ္ျဖစ္ၿပီးေတာ့ ေနာက္က်မ္းစာအုပ္ကေတာ့ အရပ္သားအခြင့္အေရး လႈပ္ရွားေဆာင္ရြက္ရင္း လုပ္ႀကံခံခဲ့ရတဲ့ မာတင္လူသာကင္း ကိုင္ေဆာင္ ခဲ့တဲ့ Traveling Bible ဆိုတဲ့ က်မ္းစာအုပ္ျဖစ္ပါတယ္။တနလၤာေန႔ဟာ အေမရိကန္ ၁၉၆၈ ခုႏွစ္တုန္းက လုပ္ႀကံ သတ္ျဖတ္ခံခဲ့ရတဲ့ မာတင္လူသာကင္းကို အမွတ္တရ ဂုဏ္ျပဳတဲ့အေနနဲ႔ အစိုးရ ႐ံုးပိတ္ရက္အျဖစ္လည္း သတ္မွတ္ထားပါတယ္။
NLABR

No comments:

Post a Comment