Saturday 19 July 2014

တိုက္ဂါးဘီယာခ်က္စက္ရံု အလုပ္သမားေတြ ဆႏၵျပ

ရန္ကုန္တုိင္း ေဒသႀကီး၊ မဂၤလာဒံုစက္မႈဇုန္မွာရွိတဲ့ Tiger Beer တိုက္ဂါး ဘီယာစက္ရံုက အလုပ္သမား ၁၀၀ ေက်ာ္ေလာက္ဟာ တစ္ေန႔လုပ္ အားခ က်ပ္ ၂၃၀၀ တုိးေပးဖုိ႔ ၃ ရက္ေျမာက္ေန႔အျဖစ္ စက္ရံုေရွ႕မွာ ဆႏၵျပေတာင္းဆုိ ေနပါတယ္။
စက္ရံုတာ၀န္ရွိသူေတြက အလုပ္သမားေတြနဲ႔ ညွိႏႈိင္းတာမရွိေၾကာင္း ဆႏၵျပရာမွာပါ၀င္တဲ့ အလုပ္သမ တစ္ဦး ျဖစ္သူ မရာဇာမိုးက အခု လိုေျပာပါတယ္။

"က်ေနာ္တို႔ ဒီလိုဆႏၵထုတ္ေဖာ္တယ္ဆိုတာ မခံနိုင္လို႔ နွစ္ေပါင္းလေပါင္းကလည္း မေရတြက္နိုင္ဘူးေလ၊ က်ေနာ္တို႔ကို ဒီလိုလုပ္ေနတာ၊ က်ေနာ္တို႔မွာက ေနာက္မွာမွီခိုစားေနတဲ့ မိသားစုေတြရွိတယ္၊ က်ေနာ္တို႔ သူတို႔ဆီမွာ နွစ္နဲ႔ခ်ီၿပီးလုပ္ေနတဲ့ အလုပ္သမားတစ္ေယာက္ က်ေနာ္တို႔လိုခ်င္တဲ့ဆႏၵက က်ေနာ္တို႔ လစာတိုးျမွင့္ေရးရယ္၊ သူတို႔က်ေနာ္တို႔ကို အၿမဲတန္းဝန္ထမ္း မေပးနိင္ရင္ေတာင္ တရားဝင္အလုပ္သမား၊ က်ေနာ္လိုခ်င္တဲ့ဆႏၵက အဲလို သူတို႔ကို က်ေနာ္တို႔ ေနာက္ဘိတ္ဆံုးစာသြားတင္တယ္၊ က်ေနာ္တို႔စာကို လက္မခံဘူး၊ မယူဘူး၊ မယူလို႔ က်ေနာ္တို႔ သပိတ္ေမွာက္တယ္၊ က်ေနာ္တို႔ အလုပ္သမားေတြအကုန္လံုး ညေန ၅ နာရီမွျပန္ရတာ၊ အကုန္မိုးေရထဲမွာ၊ က်ေနာ္တို႔ဆီကို ဘယ္သူမွထြက္ၿပီး မညိွႏိႈ္င္းဘူး"

ဆႏၵျပအလုပ္သမားေတြဟာ တစ္ေန႔ အလုပ္ခ်ိန္ ၁၆ နာရီကို ခိုင္းရာကေန ၈ နာရီအထိ ေလွ်ာ့ခ် ေပးဖုိ႔၊ အလုပ္သမားေတြကို တရားဝင္လုပ္ သား အျဖစ္ သတ္မွတ္ေပးဖို႔၊ အလုပ္ခ်ိန္အတြင္းမွာ အလုပ္သမားေတြ ထိခိုက္ဒဏ္ရာရခဲ့ရင္ အလုပ္ရွင္ဘက္က တာဝန္ယူေပးဖုိ႔ ေတာင္း ဆုိေနၾကတာ ျဖစ္ပါတယ္။

တိုက္ဂါးဘီယာစက္ရံုမွာ အလုပ္သမား ၄၀၀ ေလာက္ရွိၿပီး အလုပ္သမား ၁၀၀ ေက်ာ္ေလာက္က ဆႏၵျပေနၾကတာျဖစ္ပါတယ္။

RFA Burmese

No comments:

Post a Comment