Wednesday 26 March 2014

ဟံသာ၀တီေလဆိပ္ တည္ေဆာက္ခြင့္ရ ကုမၸဏီသည္ ရာခိုင္ႏႈန္း ၅၀ ထက္မပိုေသာ အိုဒီေအေခ်းေငြအား ရယူတည္ေဆာက္ႏိုင္မည္ဟုဆို

ဟံသာ၀တီေလဆိပ္ တည္ေဆာက္ခြင့္ရ ကုမၸဏီသည္ ရာခိုင္ႏႈန္း ၅၀ ထက္မပိုေသာ အိုဒီေအေခ်းေငြအား ရယူတည္ေဆာက္ႏိုင္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း Myanmar Civil Aviation Development Conference 2014 မီဒီယာရွင္းလင္းပဲြမွ သတင္းရရွိသည္။

“ဟံသာ၀တီေလဆိပ္ ပထမအဆင့္ တည္ေဆာက္ေရးကို အေမရိကန္ေဒၚလာ ၁ ဒသမ ၅ ဘီလ်ံ ကုန္က် မယ္လို႔ ခန္႔မွန္းထားတဲ့အတြက္ ေငြေၾကးနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး တင္ဒါတင္သြင္းမယ့္ ကုမၸဏီေတြအေနနဲ႔ ရာခိုင္ႏႈန္း ၅၀ ထက္မပိုတဲ့ Oversea Development loan ကို ရယူေဆာင္ရြက္ခြင့္ရွိတယ္လို႔ သတ္မွတ္ခဲ့တာ ျဖစ္ပါတယ္” ဟု ေလေၾကာင္းပို႔ေဆာင္ေရးညႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာနမွ ညႊန္ၾကားေရးမွဴးခ်ဳပ္ ဦးတင္ႏိုင္ထြန္းက ဆိုသည္။

ဟံသာ၀တီေလဆိပ္သစ္အား ယခင္က တည္ေဆာက္ခြင့္ရ ကုမၸဏီအေနျဖင့္ ေငြေၾကးအလံုးစံု စိုက္ထုတ္ တည္ေဆာက္ရမည္ဟု ထုတ္ျပန္ခဲ့ေသာ္လည္း ယင္းကဲ့သို႔ တည္ေဆာက္ရန္မွာ ေလဆိပ္တည္ေဆာက္ ခြင့္ရ ကုမၸဏီမ်ားအေနျဖင့္ ခက္ခဲသည့္ ကိစၥတစ္ရပ္ ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ယခုကဲ့သို႔ ODA Loan ေခ်းေငြျဖင့္ တည္ေဆာက္ခြင့္ျပဳရန္ ျပင္ဆင္ခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။

ယင္းေၾကာင့္ ဟံသာ၀တီေလဆိပ္ တင္ဒါစိစစ္ေရြးခ်ယ္ေရးအဖဲြ႔သည္ ေလဆိပ္တည္ေဆာက္ရန္ တင္ဒါအခ်က္အလက္မ်ား တင္သြင္းထားသည့္ ကုမၸဏီေလးခုအား Financial proposal ျပန္လည္တင္ျပရန္ ေတာင္းဆိုခဲ့သည္။

အဆုိပါ Financial proposal ျပန္လည္တင္ျပရမည့္ ကုမၸဏီေလးခုမွာ Yong-nam-CAPE-JGC Consortium, TAI SAE Corportion, VINCI Airport ႏွင့္ Incheon Airport Consortium စသည့္ ကုမၸဏီေလးခုတို႔ ျဖစ္သည္။ ယင္းကုမၸဏီမ်ားသည္ Financial proposal အား ဧၿပီ ၂၂ ရက္တြင္ ျပန္လည္တင္ျပရမည္ျဖစ္သည္။

Eleven Media Group

No comments:

Post a Comment