ျမန္မာႏိုင္ငံတြင္ ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲမႈမ်ားေၾကာ
အနည္းဆံုးႏိုင္ငံတကာေလေၾကာင
Bangkok Airways ႏွင့္ Thai Air Asia အပါအဝင္ အခ်ိဳ႕ေလေၾကာင္းလိုင္းမ်ားသ
တိုက္႐ိုက္ပ်ံသန္းမႈ ပိုမိုလာေလေလ ဘန္ေကာက္သို႔ ဆက္သြယ္မႈေလ်ာ့နည္းလာေလေလ ျဖစ္သည္။ သို႔ေသာ္ ျမန္မာႏိုင္ငံသည္ ကမၻာႀကီးႏွင့္ ဆက္သြယ္မႈတြင္ အကန္႔အသတ္ႏွင့္ ရွိေနဆဲျဖစ္သည္။ အေၾကာင္းမွာ ႏိုင္ငံတြင္း ဝင္ေရာက္မႈအတြက္ ကန္႔သတ္မႈမ်ား ျပဳလုပ္ထားျခင္းေၾကာင့္ ေလေၾကာင္း ေစ်းကြက္ေသးငယ္ရျခင္းကလည္း တစ္ေၾကာင္း ျဖစ္ေၾကာင္း ဘန္ေကာက္အေျခစိုက္ ေလေၾကာင္း လိုင္းလုပ္ငန္း အမႈေဆာင္မ်ားကေျပာသည္။ ဗီယက္နမ္ႏွင့္ အတုိင္းတာတစ္ခုအထိ ကေမၻာဒီးယားတြင္ ဤသို႔ပင္ ျဖစ္ပ်က္ခဲ့သည္။ ယခုအခါ ၎တို႔၏ ၿမိဳ႕ေတာ္မ်ားသို႔ ဘန္ေကာက္မွတဆင့္ သြားရျခင္း အစား ႏုိင္ငံတကာေလေၾကာင္းလိုင္းမ
သို႔ေသာ္ကြာလာလမ္ပူအေျခစိုက
“တျခားႏိုင္ငံေတြကေန ျမန္မာႏုိင္ငံကို တုိက္႐ိုက္ပ်ံသန္းမႈေတြ ပိုမိုလာတာနဲ႔အတူ ျမန္မာႏုိင္ငံနဲ႔ ဘန္ေကာက္ၾက
ျမန္မာႏိုင္ငံ၏ ေလေၾကာင္းလိုင္းေစ်းကြက္သည္
ရန္ကုန္ေလဆိပ္သည္ အဓိကႏုိင္ငံတကာေလေၾကာင္းလို
ရန္ကုန္ေလဆိပ္သည္ တစ္ႏွစ္လွ်င္ခရီးသည္ (၂.၇)သန္းကိုသာ ကိုင္တြယ္ႏုိင္ေၾကာင္း သတင္း ထုတ္ျပန္မႈမ်ားအရ သိရွိရသည္ျဖစ္ရာ ျမန္မာႏုိင္ငံ ၿမိဳ႕ျပေလေၾကာင္းဌာနက ခန္႔မွန္းေသာယခုႏွစ္အတြက္ ခရီးသည္(၃)သန္း ေမွ်ာ္မွန္းမႈကို ကိုင္တြယ္ႏုိင္ရန္ လုိအပ္ေနေသးသည္။ ၂၀၁၅တြင္ ခရီးသည္ (၅.၄)သန္းကို ကိုင္တြယ္ႏုိင္ေရးအတြက္ ေလဆိပ္တိုးခ်ဲ႕ႏုိင္ရန္ ေဆြးေႏြးလ်က္ရွိသည္။
ရန္ကုန္သို႔တိုက္႐ိုက္ဆင္းသ
သီရိလကၤာေလေၾကာင္းလိုင္း၊ ဘဂၤလားေဒရွ္႕၏ ဘီမန္းေလေၾကာင္းလိုင္း၊ Hong Kong Express Airline ႏွင့္ Pakistan International Airline တို႔ကလည္း ရန္ကုန္ကို ၎တို႔၏ ကြန္ရက္တြင္ ထည့္သြင္းရန္ စဥ္းစားေနေၾကာင
အဆိုပါေလေၾကာင္းလိုင္းမ်ားသ
အမ်ားစုသည္ ကုိယ္ထည္က်ဥ္းေျမာင္းေသာ ဂ်က္ကို အသံုးျပဳမည္ျဖစ္ရာ Korean Air က B 737-800 မ်ားအားလည္းေကာင္း၊ ANA က ဘိုးအင္း 737-700ERS မ်ားအားလည္းေကာင္း အသံုးျပဳမည္ျဖစ္သည္။ ယခုႏွစ္တြင္ ပမာဏေသးငယ္မႈရွိသည္ကို ႐ႈျမင္ေသာေၾကာင့္ျဖစ္သည္။
ANA သည္ တိုက်ိိဳႏွင့္ ရန္ကုန္ၾကားပ်ံသန္းမႈမ်ားကိ
ကာတာေလေၾကာင္းလိုင္းသည္ ေအာက္တိုဘာလ(၃)ရက္ေန႔တြင္ ရန္ကုန္သို႔ စတင္ပ်ံသန္းမည္ျဖစ္ရာ တစ္ပတ္လွ်င္ သံုးႀကိမ္ပ်ံသန္းမည္ ျဖစ္ ေသာ္လည္း ေအာက္တိုဘာ(၂၈)မွစ၍ ေန႔စဥ္ပ်ံသန္းမည္ျဖစ္သည္။ ၎သည္ A-319 ႏွင့္ A- 320 ေလယာဥ္မ်ား အသံုးျပဳမည္ျဖစ္သည္။
စက္တင္ဘာ(၁၃)ရက္တြင္ Korean Air သည္ ဆိုးလ္-ရန္ကုန္ခရီးစဥ္အား တစ္ပတ္ေလးႀကိမ္ စတင္ပ်ံသန္းမည္ျဖစ္သည္။
Evaသည္လည္း (၁၁)ႏွစ္ၾကာရပ္နားထားၿပီးေန
တခ်ိန္တည္းမွာပင္ Thai Air Asia (TAA)ကလည္း ဘန္ေကာက္- မႏၱေလး ခရီးစဥ္ကို ပ်ံသန္းရန္ စီစဥ္လ်က္ရွိသည္။Bangkok Airways ကလည္း Air Bagan ႏွင့္ ခရီးစဥ္ဖလွယ္ေရး သေဘာတူညီခ်က္ကို ေဆြးေႏြးလ်က္ရွိၿပီး၊ ပုဂံႏွင့္မႏၱေလး ခရီးသည္မ်ား လႊဲေျပာင္းေပးႏုိင္ရန္ စီစဥ္ေနသည္။
လက္ရွိျမန္မာႏိုင္ငံသို႔ ပ်ံသန္းလ်က္ရွိေသာ ႏုိင္ငံျခားေလေၾကာင္း(၁၂)ခု
Yangon chronicle
No comments:
Post a Comment