မႏၲေလး အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာေလဆိပ္အား ေလေၾကာင္းကုန္ စည္
ေထာက္ပံ့ပို႔ေဆာင္ေရးဆံုရပ္ Airport LogisticHub အျဖစ္ အဆင့္ျမႇင့္တင္ရန္
ပထမဆင့္တင္ဒါေအာင္ျမင္သည့္ ကုမၸဏီ ၇ ခု၏ စာရင္းအား ေလေၾကာင္းပို႔ေဆာင္ေရး
ညႊန္ၾကားမႈဦးစီးဌာနမွ ထုတ္ျပန္ ခဲ့ပါသည္။
အဆိုပါကုမၸဏီ ၇ ခုအား အႀကိဳအရည္ခ်င္း စစ္ေဆးေရးေကာ္မတီမွ ပထမအဆင့္
တင္ဒါ လာေရာက္ေလွ်ာက္ထားသည့္ ကုမၸဏီ ၁၆ ခုမွ စိစစ္ေရြးခ်ယ္ခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။
ယင္းသို႔ စိစစ္ေရြးခ်ယ္ ရာတြင္ ေငြေၾကးခိုင္မာမႈ၊ လုပ္ငန္းအေတြ႔ၾကံဳရွိမႈ၊
ကြၽမ္းက်င္ပညာရွင္မ်ား ပါ၀င္မႈႏွင့္ စက္ပစၥည္း ကိရိယာ ျပည့္စံုမႈစသည့္အခ်က္မ်ားအား အေျခခံေရြးခ်ယ္ခဲ့ျခင္းျဖစ္ေၾကာ င္း သိရသည္။
ေလေၾကာင္းကုန္စည္ပို႔ေဆာင္ေရး လုပ္ငန္းတြင္ ကုန္တင္ေလယာဥ္ႀကီးမ်ား
တိုက္႐ိုက္ဆင္းသက္ ကာ ေလေၾကာင္းကုန္စည္ေထာက္ပ့ံေရး ဆံုရပ္အျဖစ္
မႏၲေလးအျပည္ျပည္ဆိုင္ရာေလဆိပ္အာ း အေကာင္ ထည္ေဖာ္ ေဆာင္ရြက္သြားမည္ဟု သိရသည္။
“စီးပြားေရးအရ အခ်က္အခ်ာက်တဲ့ မႏၲေလးေလဆိပ္ကေန ျပည္ပႏိုင္ငံေတြကို
ေလေၾကာင္းကုန္စည္ေတြ တိုက္႐ိုက္တင္ပို႔ႏိုင္တဲ့ ေလဆိပ္ႀကီးတစ္ခုျဖစ္ေအာင္
လုပ္ေဆာင္သြားဖို႔ ရည္ရြယ္ပါတယ္။ ဒုတိယအဆင့္ တင္ဒါကိုလည္း မၾကာမီ
ေခၚယူသြားမွာပါ” ဟု ေလေၾကာင္းပို႔ေဆာင္ေရး ညႊန္ၾကားမႈဦးစီးဌာနမွ
တာ၀န္ရွိသူတစ္ဦးက ေျပာၾကားခဲ့သည္။
ျပည္တြင္း၊
ျပည္ပလုပ္ငန္းရွင္မ်ားအား အႀကိဳအရည္ခ်င္း စစ္ေဆးသည့္ ေလွ်ာက္လႊာေခၚ ယူရာ တြင္
ေလဆိပ္ဖြံ႔ၿဖိဳးတိုးတက္ေရး Master Plan၊ ခရီးသည္မ်ားအတြက္
ေလဆိပ္၀န္ေဆာင္မႈ လုပ္ငန္းမ်ား၊ ေလဆိပ္အေဆာက္ဦအတြင္းႏွင့္
အျပင္၀န္ေဆာင္မႈလုပ္ငန္းမ်ား၊ ကုန္စည္ပို႔ေဆာင္ေရး လုပ္ငန္းႏွင ့္
Master Plan တြင္ ထည့္သြင္းေရးဆဲြထားခ်က္အရ အနာဂတ္တြင္ လိုအပ္သည့္
ေလဆိပ္ အေဆာက္အံု တိုးခ်ဲ႕ျခင္း၊ ေလယာဥ္ရပ္နားသည့္ေနရာ တိုးခ်ဲ႕ျခင္းမ်ား
ပါ၀င္သည့္ လုပ္ငန္းစဥ္ ၈ ခ်က္အား ထည့္သြင္းေခၚယူခဲ့သည္။
မႏၱေလးအျပည္ျပည္ဆိုင္ရာေလဆိပ္ႏွ င့္ သက္ဆိုင္သည့္ အခ်က္အလက္မ်ား
၁။ ေလဆိပ္အျဖစ္ သတ္မွတ္ထားသည့္ အက်ယ္အ၀န္း ဧရိယာ ၂၇၅၄၄ .၇၃ ဧကရွိ
၂။ လက္ရွိေလဆိပ္အေဆာက္ဦးႏွင့္ ေျပးလမ္းအျဖစ္ အသံုးျပဳေနသည့္ ဧရိယာ ၃၆၈၂ ဧကရွိ
၃။ ေလဆိပ္အေဆာက္ဦႏွင့္ ဆက္စပ္လုပ္ငန္းမ်ားအား ၁၉၉၄ ခုႏွစ္၊ မတ္လက Italian-Thai
Development Public ကုမၸဏီမွ အေမရိကန္ေဒၚလာသန္း ၁၅၀ အကုန္က်ခံ တည္ေဆာက္ခဲ့။
၄။ ေျပးလမ္းႏွင့္ ဆက္စပ္လုပ္ငန္းမ်ားအား ျပည္သူ႔ေဆာက္လုပ္ေရးမွ ၁၉၉၆ ခုႏွစ္၊ မတ္လ တြင္ ျမန္မာ က်ပ္ေငြသန္းေပါင္း ၈၀၄၉ .၅၂ သန္း အကုန္က်ခံ တည္ေဆာက္ခဲ့။
၅။ မႏၱေလးအျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္သစ္ႀကီးအား ၁၇ .၉ .၂၀၀၀ ခုႏွစ္တြင္ စတင္ဖြင့္လွစ္ခဲ့။
From -Eleven Media Group
မႏၲေလး အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာေလဆိပ္အား ေလေၾကာင္းကုန္ စည္
ေထာက္ပံ့ပို႔ေဆာင္ေရးဆံုရပ္ Airport LogisticHub အျဖစ္ အဆင့္ျမႇင့္တင္ရန္
ပထမဆင့္တင္ဒါေအာင္ျမင္သည့္ ကုမၸဏီ ၇ ခု၏ စာရင္းအား ေလေၾကာင္းပို႔ေဆာင္ေရး
ညႊန္ၾကားမႈဦးစီးဌာနမွ ထုတ္ျပန္ ခဲ့ပါသည္။
အဆိုပါကုမၸဏီ ၇ ခုအား အႀကိဳအရည္ခ်င္း စစ္ေဆးေရးေကာ္မတီမွ ပထမအဆင့္ တင္ဒါ လာေရာက္ေလွ်ာက္ထားသည့္ ကုမၸဏီ ၁၆ ခုမွ စိစစ္ေရြးခ်ယ္ခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။ ယင္းသို႔ စိစစ္ေရြးခ်ယ္ ရာတြင္ ေငြေၾကးခိုင္မာမႈ၊ လုပ္ငန္းအေတြ႔ၾကံဳရွိမႈ၊ ကြၽမ္းက်င္ပညာရွင္မ်ား ပါ၀င္မႈႏွင့္ စက္ပစၥည္း ကိရိယာ ျပည့္စံုမႈစသည့္အခ်က္မ်ားအား အေျခခံေရြးခ်ယ္ခဲ့ျခင္းျဖစ္ေၾကာ င္း သိရသည္။
ေလေၾကာင္းကုန္စည္ပို႔ေဆာင္ေရး လုပ္ငန္းတြင္ ကုန္တင္ေလယာဥ္ႀကီးမ်ား တိုက္႐ိုက္ဆင္းသက္ ကာ ေလေၾကာင္းကုန္စည္ေထာက္ပ့ံေရး ဆံုရပ္အျဖစ္ မႏၲေလးအျပည္ျပည္ဆိုင္ရာေလဆိပ္အာ း အေကာင္ ထည္ေဖာ္ ေဆာင္ရြက္သြားမည္ဟု သိရသည္။
“စီးပြားေရးအရ အခ်က္အခ်ာက်တဲ့ မႏၲေလးေလဆိပ္ကေန ျပည္ပႏိုင္ငံေတြကို ေလေၾကာင္းကုန္စည္ေတြ တိုက္႐ိုက္တင္ပို႔ႏိုင္တဲ့ ေလဆိပ္ႀကီးတစ္ခုျဖစ္ေအာင္ လုပ္ေဆာင္သြားဖို႔ ရည္ရြယ္ပါတယ္။ ဒုတိယအဆင့္ တင္ဒါကိုလည္း မၾကာမီ ေခၚယူသြားမွာပါ” ဟု ေလေၾကာင္းပို႔ေဆာင္ေရး ညႊန္ၾကားမႈဦးစီးဌာနမွ တာ၀န္ရွိသူတစ္ဦးက ေျပာၾကားခဲ့သည္။
ျပည္တြင္း၊ ျပည္ပလုပ္ငန္းရွင္မ်ားအား အႀကိဳအရည္ခ်င္း စစ္ေဆးသည့္ ေလွ်ာက္လႊာေခၚ ယူရာ တြင္ ေလဆိပ္ဖြံ႔ၿဖိဳးတိုးတက္ေရး Master Plan၊ ခရီးသည္မ်ားအတြက္ ေလဆိပ္၀န္ေဆာင္မႈ လုပ္ငန္းမ်ား၊ ေလဆိပ္အေဆာက္ဦအတြင္းႏွင့္ အျပင္၀န္ေဆာင္မႈလုပ္ငန္းမ်ား၊ ကုန္စည္ပို႔ေဆာင္ေရး လုပ္ငန္းႏွင ့္
Master Plan တြင္ ထည့္သြင္းေရးဆဲြထားခ်က္အရ အနာဂတ္တြင္ လိုအပ္သည့္
ေလဆိပ္ အေဆာက္အံု တိုးခ်ဲ႕ျခင္း၊ ေလယာဥ္ရပ္နားသည့္ေနရာ တိုးခ်ဲ႕ျခင္းမ်ား
ပါ၀င္သည့္ လုပ္ငန္းစဥ္ ၈ ခ်က္အား ထည့္သြင္းေခၚယူခဲ့သည္။
မႏၱေလးအျပည္ျပည္ဆိုင္ရာေလဆိပ္ႏွ င့္ သက္ဆိုင္သည့္ အခ်က္အလက္မ်ား
၁။ ေလဆိပ္အျဖစ္ သတ္မွတ္ထားသည့္ အက်ယ္အ၀န္း ဧရိယာ ၂၇၅၄၄ .၇၃ ဧကရွိ
၂။ လက္ရွိေလဆိပ္အေဆာက္ဦးႏွင့္ ေျပးလမ္းအျဖစ္ အသံုးျပဳေနသည့္ ဧရိယာ ၃၆၈၂ ဧကရွိ
၃။ ေလဆိပ္အေဆာက္ဦႏွင့္ ဆက္စပ္လုပ္ငန္းမ်ားအား ၁၉၉၄ ခုႏွစ္၊ မတ္လက Italian-Thai
Development Public ကုမၸဏီမွ အေမရိကန္ေဒၚလာသန္း ၁၅၀ အကုန္က်ခံ တည္ေဆာက္ခဲ့။
၄။ ေျပးလမ္းႏွင့္ ဆက္စပ္လုပ္ငန္းမ်ားအား ျပည္သူ႔ေဆာက္လုပ္ေရးမွ ၁၉၉၆ ခုႏွစ္၊ မတ္လ တြင္ ျမန္မာ က်ပ္ေငြသန္းေပါင္း ၈၀၄၉ .၅၂ သန္း အကုန္က်ခံ တည္ေဆာက္ခဲ့။
၅။ မႏၱေလးအျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္သစ္ႀကီးအား ၁၇ .၉ .၂၀၀၀ ခုႏွစ္တြင္ စတင္ဖြင့္လွစ္ခဲ့။
From -Eleven Media Group
အဆိုပါကုမၸဏီ ၇ ခုအား အႀကိဳအရည္ခ်င္း စစ္ေဆးေရးေကာ္မတီမွ ပထမအဆင့္ တင္ဒါ လာေရာက္ေလွ်ာက္ထားသည့္ ကုမၸဏီ ၁၆ ခုမွ စိစစ္ေရြးခ်ယ္ခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။ ယင္းသို႔ စိစစ္ေရြးခ်ယ္ ရာတြင္ ေငြေၾကးခိုင္မာမႈ၊ လုပ္ငန္းအေတြ႔ၾကံဳရွိမႈ၊ ကြၽမ္းက်င္ပညာရွင္မ်ား ပါ၀င္မႈႏွင့္ စက္ပစၥည္း ကိရိယာ ျပည့္စံုမႈစသည့္အခ်က္မ်ားအား အေျခခံေရြးခ်ယ္ခဲ့ျခင္းျဖစ္ေၾကာ
ေလေၾကာင္းကုန္စည္ပို႔ေဆာင္ေရး လုပ္ငန္းတြင္ ကုန္တင္ေလယာဥ္ႀကီးမ်ား တိုက္႐ိုက္ဆင္းသက္ ကာ ေလေၾကာင္းကုန္စည္ေထာက္ပ့ံေရး ဆံုရပ္အျဖစ္ မႏၲေလးအျပည္ျပည္ဆိုင္ရာေလဆိပ္အာ
“စီးပြားေရးအရ အခ်က္အခ်ာက်တဲ့ မႏၲေလးေလဆိပ္ကေန ျပည္ပႏိုင္ငံေတြကို ေလေၾကာင္းကုန္စည္ေတြ တိုက္႐ိုက္တင္ပို႔ႏိုင္တဲ့ ေလဆိပ္ႀကီးတစ္ခုျဖစ္ေအာင္ လုပ္ေဆာင္သြားဖို႔ ရည္ရြယ္ပါတယ္။ ဒုတိယအဆင့္ တင္ဒါကိုလည္း မၾကာမီ ေခၚယူသြားမွာပါ” ဟု ေလေၾကာင္းပို႔ေဆာင္ေရး ညႊန္ၾကားမႈဦးစီးဌာနမွ တာ၀န္ရွိသူတစ္ဦးက ေျပာၾကားခဲ့သည္။
ျပည္တြင္း၊ ျပည္ပလုပ္ငန္းရွင္မ်ားအား အႀကိဳအရည္ခ်င္း စစ္ေဆးသည့္ ေလွ်ာက္လႊာေခၚ ယူရာ တြင္ ေလဆိပ္ဖြံ႔ၿဖိဳးတိုးတက္ေရး Master Plan၊ ခရီးသည္မ်ားအတြက္ ေလဆိပ္၀န္ေဆာင္မႈ လုပ္ငန္းမ်ား၊ ေလဆိပ္အေဆာက္ဦအတြင္းႏွင့္ အျပင္၀န္ေဆာင္မႈလုပ္ငန္းမ်ား၊ ကုန္စည္ပို႔ေဆာင္ေရး လုပ္ငန္းႏွင
မႏၱေလးအျပည္ျပည္ဆိုင္ရာေလဆိပ္ႏွ
၁။ ေလဆိပ္အျဖစ္ သတ္မွတ္ထားသည့္ အက်ယ္အ၀န္း ဧရိယာ ၂၇၅၄၄ .၇၃ ဧကရွိ
၂။ လက္ရွိေလဆိပ္အေဆာက္ဦးႏွင့္ ေျပးလမ္းအျဖစ္ အသံုးျပဳေနသည့္ ဧရိယာ ၃၆၈၂ ဧကရွိ
၃။ ေလဆိပ္အေဆာက္ဦႏွင့္ ဆက္စပ္လုပ္ငန္းမ်ားအား ၁၉၉၄ ခုႏွစ္၊ မတ္လက Italian-Thai
Development Public ကုမၸဏီမွ အေမရိကန္ေဒၚလာသန္း ၁၅၀ အကုန္က်ခံ တည္ေဆာက္ခဲ့။
၄။ ေျပးလမ္းႏွင့္ ဆက္စပ္လုပ္ငန္းမ်ားအား ျပည္သူ႔ေဆာက္လုပ္ေရးမွ ၁၉၉၆ ခုႏွစ္၊ မတ္လ တြင္ ျမန္မာ က်ပ္ေငြသန္းေပါင္း ၈၀၄၉ .၅၂ သန္း အကုန္က်ခံ တည္ေဆာက္ခဲ့။
၅။ မႏၱေလးအျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္သစ္ႀကီးအား ၁၇ .၉ .၂၀၀၀ ခုႏွစ္တြင္ စတင္ဖြင့္လွစ္ခဲ့။
From -Eleven Media Group
No comments:
Post a Comment