Saturday 1 November 2014

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရွိ မီးပြိဳင့္ ၇၅ ခုအား Control Center မွ ေစာင့္ၾကည့္ကာ ယာဥ္ေၾကာက်ပ္တည္းမႈ အမ်ားဆုံးလမ္းေၾကာင္းကုိ ဦးစားေပးမီးပြိဳင့္ လႊတ္သည့္စနစ္ စတင္

Photo: ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရွိ မီးပြိဳင့္ ၇၅ ခုအား Control Center မွ ေစာင့္ၾကည့္ကာ ယာဥ္ေၾကာက်ပ္တည္းမႈ အမ်ားဆုံးလမ္းေၾကာင္းကုိ ဦးစားေပးမီးပြိဳင့္ လႊတ္သည့္စနစ္ စတင္
Saturday, November 1, 2014

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရွိ မီးပြိဳင့္ ၇၅ ခုအား Control Center မွေစာင့္ၾကည့္ကာ ယာဥ္ေၾကာက်ပ္တည္းမႈ အမ်ားဆုံးျဖစ္ေနသည့္ လမ္းေၾကာင္းကုိ ဦးစားေပးမီးပြိဳင့္ လႊတ္သည့္စနစ္အား စတင္အေကာင္အထည္ေဖာ္ လုပ္ေဆာင္ေနၿပီျဖစ္ေၾကာင္း ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရးေကာ္မတီ လမ္းတံတားဌာနမွ ဒုတိယဌာနမွဴး ဦးစုိးသိန္းေအာင္က ေအာက္တုိဘာ ၃၁ ရက္တြင္ ေျပာၾကားသည္။

ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီးအတြင္းရွိ မီးပြိဳင့္မ်ားအနက္ မီးပိြဳင့္ ၇၅ ခုမွာ ေန႔စဥ္ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆုိ႔က်ပ္တည္းမႈ အမ်ားဆုံးျဖစ္ပြားေနသည့္အတြက္ ယခုကဲ့သုိ႔ Control Center မွ ေစာင့္ၾကည့္ကာ ယာဥ္ေၾကာရွင္းလင္းသည့္စနစ္ အေကာင္အထည္ေဖာ္ ေဆာင္ရြက္ရျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

ယင္းကဲ့သုိ႔ စနစ္ေျပာင္းထားသည့္ မီးပြိဳင့္မ်ားတြင္ ယခင္ကဲ့သုိ႔ ယာဥ္ထိန္းရဲတပ္ဖြဲ႕ဝင္မ်ားမွ လမ္းရွင္းေပးသည့္စနစ္ကုိ ေဆာင္ရြက္သြားမည္မဟုတ္ေၾကာင္း၊ လွ်ပ္စစ္မီးပ်က္သည့္ အခ်ိန္တြင္လည္း မီးပြိဳင့္စနစ္ အဆင္ေျပေစရန္ ႀကိဳတင္ျပင္ဆင္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္းလည္း သိရသည္။

“ဒီစနစ္ကုိ ဂ်ပန္ႏုိင္ငံက ဂ်ဳိက္ကာအဖြဲ႕အစည္းနဲ႔ ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္ေနတာျဖစ္တယ္။ အခုဒီရက္ပုိင္းမွာေတာ့ မီးပြိဳင့္ ၁ဝ ခုကုိ ၿပီးစီးေအာင္ ေဆာင္ရြက္သြားမယ္။ အဲဒီ ၁ဝ ခုကုိ Control Center ကေန ေစာင့္ၾကည့္ထိန္းခ်ဳပ္သြားမယ္။ ၿပီးရင္ ေနာက္ထပ္မီးပြိဳင့္ ၆၅ ခုကုိ ဆက္လက္လုပ္ေဆာင္သြားမယ္။ ယာဥ္ေၾကာအရမ္းမ်ားတဲ့ လမ္းေၾကာင္း၊ ယာဥ္ေၾကာအရမ္းပိတ္ဆုိ႔ေနတဲ့ လမ္းေၾကာင္းေတြကုိ ေစာင့္ၾကည့္ၿပီးေတာ့ အဲဒီလမ္းေၾကာင္းကုိ မီးပိြဳင့္အခ်ိန္ပုိၿပီး လႊတ္ေပးမယ္။ အခုအခ်ိန္မွာေတာ့ မီးပြိဳင့္ငါးခုကုိ ျပင္ဆင္ၿပီးသြားပါၿပီ” ဟု လမ္းတံတားဌာနမွ ဒုတိယဌာနမွဴး ဦးစုိးသိန္းေအာင္က ေျပာၾကားသည္။

လက္ရွိအခ်ိန္တြင္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရွိ ေစာ္ဘြားႀကီးကုန္းမီးပြိဳင့္၊ ျပည္လမ္း၊ ကမၻာေအးဘုရားလမ္းႏွင့္ ပါရမီလမ္းတစ္ေလွ်ာက္တုိ႔တြင္ ေအာ္တုိမီးပြိဳင့္စနစ္ကုိ ေျပာင္းလဲတပ္ဆင္ေနၿပီျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

အမွတ္(၂)၊ ယာဥ္ထိန္းရဲတပ္ဖြဲ႕ခြဲမွဴး ဒုတိယရဲမွဴးႀကီးလင္းထြဋ္က “စနစ္ေျပာင္းထားတဲ့ မီးပြိဳင့္ေတြမွာ ပုိက်ပ္လာလား၊ ေလ်ာ့က်သြားလားဆုိတာကုိ လုိက္ၾကည့္ေနတယ္။ တကယ္လုိ႔ အေျခအေန ထူးျခားမႈမရွိဘူး၊ ပုိက်ပ္လာတယ္ဆုိရင္ေတာ့ ျပန္လည္စစ္ေဆးၿပီး ျပင္ဆင္သြားမွာျဖစ္တယ္” ဟု ေျပာၾကားခဲ့သည္။

အငွားယာဥ္ေမာင္း ကိုေအာင္ေက်ာ္ကလည္း “ကြ်န္ေတာ္ ရန္ကုန္မွာ ကားေမာင္းလာတဲ့သက္တမ္းက ခုနစ္ႏွစ္ေက်ာ္သြားၿပီ။ ဒါေပမဲ့ အခုလထဲမွာမွ ယာဥ္ေၾကာေတြေတာ္ေတာ္ေလး ပိတ္ဆို႔လာတယ္လို႔ ယူဆရတယ္။ ခရီးသည္တစ္ဦးက ငွားရင္ေမာင္းရမယ့္ လမ္းေၾကာကို စိတ္ကူး႐ံုနဲ႔ မေမာင္းခ်င္ေလာက္ေအာင္ ျဖစ္ေနပါတယ္” ဟု ၎၏ကိုယ္ေတြ႕ျဖစ္စဥ္ကို ေျပာၾကားသည္။

ယင္းကဲ့သို႔ ေဆာင္ရြက္မႈမ်ားကို လုပ္ေဆာင္ေနေသာ္လည္း အဓိကလုပ္ေဆာင္ရမည့္ ကားတင္သြင္းမႈစနစ္ႏွင့့္ အထပ္ျမင့္ကားပါကင္ ျပဳလုပ္ေပးမႈကို ေျမေနရာ အခက္အခဲမ်ားေၾကာင့္ လုပ္ေဆာင္ရန္ ၾကန္႔ၾကာမႈမ်ား ရွိေနသည္ဟု ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရးေကာ္မတီမွ သိရသည္။

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕အတြင္းရွိ လမ္းမႀကီးမ်ား အားလုံးတြင္ လူသြားလမ္းပလက္ေဖာင္းမ်ားအား သြားလာႏုိင္ေလာက္သည့္ အတုိင္းအတာတစ္ခု အထိထားၿပီး ယင္းေနရာမ်ားတြင္ ကားပါကင္မ်ား ဆက္လက္ျပဳလုပ္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီမွ သိရသည္။

Eleven Media Group 

ေအာ္တုိစနစ္ ေျပာင္းလဲတပ္ဆင္ထားသည့္ ေခ်ာ္တြင္းကုန္းမီးပြိဳင့္ကုိ ေအာက္တုိဘာ ၃၀ ရက္က ေတြ႕ရစဥ္ (ဓာတ္ပုံ - ေအာင္ေက်ာ္ထက္)
ေအာ္တုိစနစ္ ေျပာင္းလဲတပ္ဆင္ထားသည့္ ေခ်ာ္တြင္းကုန္းမီးပြိဳင့္ကုိ ေအာက္တုိဘာ ၃၀ ရက္က ေတြ႕ရစဥ္ (ဓာတ္ပုံ - ေအာင္ေက်ာ္ထက္)
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရွိ မီးပြိဳင့္ ၇၅ ခုအား Control Center မွေစာင့္ၾကည့္ကာ ယာဥ္ေၾကာက်ပ္တည္းမႈ အမ်ားဆုံး ျဖစ္ေနသည့္ လမ္းေၾကာင္းကုိ ဦးစားေပးမီးပြိဳင့္ လႊတ္သည့္စနစ္အား စတင္အေကာင္အထည္ေဖာ္ လုပ္ေဆာင္ ေနၿပီျဖစ္ေၾကာင္း ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရးေကာ္မတီ လမ္းတံတားဌာနမွ ဒုတိယ ဌာနမွဴး ဦးစုိးသိန္းေအာင္က ေအာက္တုိဘာ ၃၁ ရက္တြင္ ေျပာၾကားသည္။

ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီးအတြင္းရွိ မီးပြိဳင့္မ်ားအနက္ မီးပိြဳင့္ ၇၅ ခုမွာ ေန႔စဥ္ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆုိ႔က်ပ္တည္းမႈ အမ်ားဆုံးျဖစ္ပြားေနသည့္အတြက္ ယခုကဲ့သုိ႔ Control Center မွ ေစာင့္ၾကည့္ကာ ယာဥ္ေၾကာရွင္းလင္း သည့္ စနစ္ အေကာင္အထည္ေဖာ္ ေဆာင္ရြက္ရျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

ယင္းကဲ့သုိ႔ စနစ္ေျပာင္းထားသည့္ မီးပြိဳင့္မ်ားတြင္ ယခင္ကဲ့သုိ႔ ယာဥ္ထိန္းရဲတပ္ဖြဲ႕ဝင္မ်ားမွ လမ္းရွင္းေပး သည့္ စနစ္ကုိ ေဆာင္ရြက္သြားမည္မဟုတ္ေၾကာင္း၊ လွ်ပ္စစ္မီးပ်က္သည့္ အခ်ိန္တြင္လည္း မီးပြိဳင့္စနစ္ အဆင္ေျပေစရန္ ႀကိဳတင္ျပင္ဆင္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္းလည္း သိရသည္။

“ဒီစနစ္ကုိ ဂ်ပန္ႏုိင္ငံက ဂ်ဳိက္ကာအဖြဲ႕အစည္းနဲ႔ ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္ေနတာျဖစ္တယ္။ အခုဒီရက္ပုိင္းမွာ ေတာ့ မီးပြိဳင့္ ၁ဝ ခုကုိ ၿပီးစီးေအာင္ ေဆာင္ရြက္သြားမယ္။ အဲဒီ ၁ဝ ခုကုိ Control Center ကေန ေစာင့္ၾကည့္ ထိန္းခ်ဳပ္သြားမယ္။ ၿပီးရင္ ေနာက္ထပ္မီးပြိဳင့္ ၆၅ ခုကုိ ဆက္လက္လုပ္ေဆာင္သြားမယ္။ ယာဥ္ေၾကာ အရမ္းမ်ားတဲ့ လမ္းေၾကာင္း၊ ယာဥ္ေၾကာအရမ္းပိတ္ဆုိ႔ေနတဲ့ လမ္းေၾကာင္းေတြကုိ ေစာင့္ၾကည့္ၿပီး ေတာ့ အဲဒီလမ္းေၾကာင္းကုိ မီးပိြဳင့္အခ်ိန္ပုိၿပီး လႊတ္ေပးမယ္။ အခုအခ်ိန္မွာေတာ့ မီးပြိဳင့္ငါးခု ကုိ ျပင္ဆင္ၿပီးသြားပါၿပီ” ဟု လမ္းတံတားဌာနမွ ဒုတိယဌာနမွဴး ဦးစုိးသိန္းေအာင္က ေျပာၾကားသည္။

လက္ရွိအခ်ိန္တြင္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရွိ ေစာ္ဘြားႀကီးကုန္းမီးပြိဳင့္၊ ျပည္လမ္း၊ ကမၻာေအးဘုရားလမ္းႏွင့္ ပါရမီလမ္း တစ္ေလွ်ာက္တုိ႔တြင္ ေအာ္တုိမီးပြိဳင့္စနစ္ကုိ ေျပာင္းလဲတပ္ဆင္ေနၿပီျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

အမွတ္(၂)၊ ယာဥ္ထိန္းရဲတပ္ဖြဲ႕ခြဲမွဴး ဒုတိယရဲမွဴးႀကီးလင္းထြဋ္က “စနစ္ေျပာင္းထားတဲ့ မီးပြိဳင့္ေတြမွာ ပုိက်ပ္ လာလား၊ ေလ်ာ့က်သြားလားဆုိတာကုိ လုိက္ၾကည့္ေနတယ္။ တကယ္လုိ႔ အေျခအေန ထူးျခားမႈ မရွိဘူး၊ ပုိက်ပ္လာတယ္ဆုိရင္ေတာ့ ျပန္လည္စစ္ေဆးၿပီး ျပင္ဆင္သြားမွာျဖစ္တယ္” ဟု ေျပာၾကားခဲ့သည္။

အငွားယာဥ္ေမာင္း ကိုေအာင္ေက်ာ္ကလည္း “ကြ်န္ေတာ္ ရန္ကုန္မွာ ကားေမာင္းလာတဲ့သက္တမ္းက ခုနစ္ႏွစ္ေက်ာ္သြားၿပီ။ ဒါေပမဲ့ အခုလထဲမွာမွ ယာဥ္ေၾကာေတြေတာ္ေတာ္ေလး ပိတ္ဆို႔လာတယ္လို႔ ယူဆရတယ္။ ခရီးသည္တစ္ဦးက ငွားရင္ေမာင္းရမယ့္ လမ္းေၾကာကို စိတ္ကူး႐ံုနဲ႔ မေမာင္းခ်င္ေလာက္ ေအာင္ ျဖစ္ေနပါတယ္” ဟု ၎၏ကိုယ္ေတြ႕ျဖစ္စဥ္ကို ေျပာၾကားသည္။

ယင္းကဲ့သို႔ ေဆာင္ရြက္မႈမ်ားကို လုပ္ေဆာင္ေနေသာ္လည္း အဓိကလုပ္ေဆာင္ရမည့္ ကားတင္သြင္းမႈ စနစ္ႏွင့့္ အထပ္ျမင့္ကားပါကင္ ျပဳလုပ္ေပးမႈကို ေျမေနရာ အခက္အခဲမ်ားေၾကာင့္ လုပ္ေဆာင္ရန္ ၾကန္႔ၾကာ မႈမ်ား ရွိေနသည္ဟု ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရးေကာ္မတီမွ သိရသည္။

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕အတြင္းရွိ လမ္းမႀကီးမ်ား အားလုံးတြင္ လူသြားလမ္းပလက္ေဖာင္းမ်ားအား သြားလာႏုိင္ ေလာက္သည့္ အတုိင္းအတာတစ္ခု အထိထားၿပီး ယင္းေနရာမ်ားတြင္ ကားပါကင္မ်ား ဆက္လက္ျပဳလုပ္ သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီမွ သိရသည္။

Eleven Media Group

No comments:

Post a Comment