Saturday 17 May 2014

ရန္ကုန္-မနၱေလးလမ္း တိုးခ်ဲ့မယ္

Photo: ရန္ကုန္-မနၱေလးလမ္း တိုးခ်ဲ့မယ္
Saturday, May 17, 2014 

လူအမ်ား အျပား ေသဆံုးခဲ့ရတဲ့ ယာဉ္ မေတာ္တဆမႈ အျပီးမွာ ရန္ကုန္-မနၱေလး အျမန္ လမ္းမျကီး ကို လမ္းစနစ္ လံုျခံုေရး အတြက္ ၄ လမ္းသြား ကေန ၈ လမ္း သြား အထိ တိုးခ်ဲ့ အဆင့္ျမွင့္တင္ ေတာ့မွာ ျဖစ္ပါတယ္။

ယာဉ္ေမာင္း ေတြေျကာင့္ ျဖစ္တဲ့ ျပႆနာေတြ ေလွ်ာ့ခ်နိုင္ဖို့ လည္း အျမန္လမ္းမျကီးမ်ား ဥပေဒ ျပ႒ဌာန္းနိုင္ေရး ကို လာမယ့္ လွြတ္ေတာ္မွာ တင္ျပဖို့ ရွိတယ္လို့ ရန္ကုန္-မနၱေလး အျမန္လမ္း ျပင္ဆင္ ထိန္းသိမ္းေရး အဖြဲ့က အင္ဂ်င္နီယာ မႉးျကီး ဦးျကည္ေဇာ္ျမင့္ က ေျပာပါတယ္။

ရန္ကုန္-မနၱေလး လမ္းမျကီး အဆင့္ျမွင့္ရာမွာ နိုင္ငံတကာက လိုအပ္တဲ့ ေငြေျကးနဲ့ နည္းပညာ အကူအညီေတြ ရဖို့ အစိုးရက ေဆြးေနြး ေနသလို ဒီနွစ္ထဲမွာပဲ အျမန္ လမ္းမျကီးမ်ား ဥပေဒ ျပ႒ဌာန္းနိုင္ဖို့ ကိုလည္း ေဆာက္လုပ္ေရး ဌာနက ေဆာင္ရြက္ ေနတယ္လို့ ေျပာပါတယ္။

မိုင္ ၃ဝဝ ေက်ာ္ ရွည္တဲ့ ရန္ကုန္-မနၱေလး လမ္းမျကီး ကို ေငြက်ပ္ ဘီလ်ံ ၉ဝဝ ေက်ာ္ အကုန္က်ခံ ေဆာက္လုပ္ခဲ့ေပမယ့္ ယာဉ္မေတာ္တဆမႈေတြ ခဏခဏ ျဖစ္ေနေတာ့ ဒီလမ္းျကီး အဆင့္ျမွင့္ဖို့ အစိုးရ က ထပ္မံ လုပ္ေဆာင္ရတာ ျဖစ္ပါတယ္။

ဒီလမ္းကို နိုင္ငံတကာ အဆင့္မီ အျမန္ လမ္းမျကီး အဆင့္အထိ ေဆာက္လုပ္ဖို့ ကုန္က်စရိတ္ မတတ္နိုင္ ခဲ့တဲ့အတြက္ ကြန္ကရစ္လမ္း အျဖစ္ သံုးစြဲရတာ ျဖစ္တယ္ လို့ ဆိုပါတယ္။

ဒီလမ္းမျကီး ေပၚမွာ လူေပါင္း (၁၄)ဦးေသဆံုးျပီး (၂၉)ဦး ထိခိုက္ဒဏ္ရာရခဲ့တဲ့ ယာဉ္မေတာ္တဆမႈ မွာ ရာဇာမင္း ခရီးသည္တင္ ယာဉ္လိုင္းဟာ မဆင္မျခင္ ေမာင္းနွင္မႈ နဲ့ ခရီးသည္ ေတြကို လံုျခံုစြာ သယ္ယူ ပို့ေဆာင္ ရာမွာ စနစ္တက် ျကီးျကပ္ဖို့ အားနည္း ခဲ့တယ္ ဆိုျပီး ဒီယာဉ္လိုင္း ရဲ့ ရန္ကုန္-ေနျပည္ေတာ္ ခရီးစဉ္ ေျပးဆြဲခြင့္ ကို အစိုးရက ပိတ္သိမ္း လိုက္ပါတယ္။

ဘီဘီစီ (ျမန္မာပုိင္း)

က်ပ္ ဘီလ်ံ ၉ဝဝ ေက်ာ္ ကုန္တဲ့ လမ္းမျကီးအား ေတြ႕ရစဥ္
က်ပ္ ဘီလ်ံ ၉ဝဝ ေက်ာ္ ကုန္တဲ့ လမ္းမျကီးအား ေတြ႕ရစဥ္
လူအမ်ား အျပား ေသဆံုးခဲ့ရတဲ့ ယာဉ္ မေတာ္တဆမႈ အျပီးမွာ ရန္ကုန္-မနၱေလး အျမန္ လမ္းမျကီး ကို လမ္း စနစ္ လံု ျခံုေရး အတြက္ ၄ လမ္းသြား ကေန ၈ လမ္း သြား အထိ တိုးခ်ဲ့ အဆင့္ျမွင့္တင္ ေတာ့မွာ ျဖစ္ပါတယ္။

ယာဉ္ေမာင္း ေတြေျကာင့္ ျဖစ္တဲ့ ျပႆနာေတြ ေလွ်ာ့ခ်နိုင္ဖို့ လည္း အျမန္လမ္းမျကီးမ်ား ဥပေဒ ျပ႒ဌာန္း နိုင္ေရး ကို လာမယ့္ လွြတ္ေတာ္မွာ တင္ျပဖို့ ရွိတယ္လို့ ရန္ကုန္-မနၱေလး အျမန္လမ္း ျပင္ဆင္ ထိန္းသိမ္းေရး အဖြဲ့က အင္ဂ်င္နီယာ မႉးျကီး ဦးျကည္ေဇာ္ျမင့္ က ေျပာပါတယ္။

ရန္ကုန္-မနၱေလးလမ္းမျကီး အဆင့္ျမွင့္ရာမွာ နိုင္ငံတကာက လိုအပ္တဲ့ ေငြေျကးနဲ့ နည္းပညာ အကူ အညီေတြ ရ ဖို့ အစိုးရက ေဆြးေနြး ေနသလို ဒီနွစ္ထဲမွာပဲ အျမန္ လမ္းမျကီးမ်ား ဥပေဒ ျပ႒ဌာန္းနိုင္ဖို့ ကိုလည္း ေဆာက္လုပ္ေရး ဌာနက ေဆာင္ရြက္ ေနတယ္လို့ ေျပာပါတယ္။

မိုင္ ၃ဝဝ ေက်ာ္ ရွည္တဲ့ ရန္ကုန္-မနၱေလး လမ္းမျကီး ကို ေငြက်ပ္ ဘီလ်ံ ၉ဝဝ ေက်ာ္ အကုန္က်ခံ ေဆာက္လုပ္ခဲ့ေပမယ့္ ယာဉ္မေတာ္တဆမႈေတြ ခဏခဏ ျဖစ္ေနေတာ့ ဒီလမ္းျကီး အဆင့္ျမွင့္ဖို့ အစိုးရ က ထပ္မံ လုပ္ေဆာင္ရတာ ျဖစ္ပါတယ္။

ဒီလမ္းကို နိုင္ငံတကာ အဆင့္မီ အျမန္ လမ္းမျကီး အဆင့္အထိ ေဆာက္လုပ္ဖို့ ကုန္က်စရိတ္ မတတ္နိုင္ ခဲ့တဲ့အတြက္ ကြန္ကရစ္လမ္း အျဖစ္ သံုးစြဲရတာ ျဖစ္တယ္ လို့ ဆိုပါတယ္။

ဒီလမ္းမျကီး ေပၚမွာ လူေပါင္း (၁၄)ဦးေသဆံုးျပီး (၂၉)ဦး ထိခိုက္ဒဏ္ရာရခဲ့တဲ့ ယာဉ္မေတာ္တဆမႈ မွာ ရာဇာမင္း ခရီးသည္တင္ ယာဉ္လိုင္းဟာ မဆင္မျခင္ ေမာင္းနွင္မႈ နဲ့ ခရီးသည္ ေတြကို လံုျခံုစြာ သယ္ယူ ပို့ေဆာင္ ရာမွာ စနစ္တက် ျကီးျကပ္ဖို့ အားနည္း ခဲ့တယ္ ဆိုျပီး ဒီယာဉ္လိုင္း ရဲ့ ရန္ကုန္-ေနျပည္ေတာ္ ခရီးစဉ္ ေျပးဆြဲခြင့္ ကို အစိုးရက ပိတ္သိမ္း လိုက္ပါတယ္။

ဘီဘီစီ (ျမန္မာပုိင္း)

No comments:

Post a Comment