Saturday 17 May 2014

အျမန္လမ္းမႀကီးတြင္ ယာဥ္မေတာ္တဆ ျဖစ္ပြားမႈမ်ားႏွင့္ ပတ္သက္၍ မႏၲေလး တိုင္းေဒသႀကီး လမ္းပန္းဆက္သြယ္ေရး ၀န္ႀကီးက ဌာနဆိုင္ရာ မ်ားႏွင့္ အဖြဲ႕အစည္းမ်ားသို႔ အၾကံျပဳစာေပးပို႔

Photo: အျမန္လမ္းမႀကီးတြင္ ယာဥ္မေတာ္တဆ ျဖစ္ပြားမႈမ်ားႏွင့္ ပတ္သက္၍ မႏၲေလး တိုင္းေဒသႀကီး လမ္းပန္းဆက္သြယ္ေရး ၀န္ႀကီးက ဌာနဆိုင္ရာ မ်ားႏွင့္ အဖြဲ႕အစည္းမ်ားသို႔ အၾကံျပဳစာေပးပို႔
Saturday, May 17, 2014 

အျမန္လမ္းမႀကီးတြင္ ယာဥ္မေတာ္တ ဆျဖစ္ပြားမႈမ်ားႏွင့္ ပတ္သက္၍ မႏၲေလးတိုင္းေဒသႀကီး လမ္းပန္းဆက္သြယ္ေရး၀န္ႀကီး ဦးေက်ာ္ဆန္းက ဌာနဆိုင္ရာမ်ားႏွင့္ အဖြဲ႕အစည္းမ်ားသို႔ အၾကံျပဳစာ ေပးပို႔ထားရွိေၾကာင္း သိရသည္။

လမ္းပန္းဆက္သြယ္ေရး၀န္ႀကီး ဦးေက်ာ္ဆန္းအေနျဖင့္ အျမန္လမ္းမႀကီးတြင္ ယာဥ္မေတာ္တဆမႈ ေလ်ာ့နည္းေရးကိစၥမ်ား ေဆာင္ရြက္ႏိုင္ရန္ အၾကံျပဳတင္ျပခ်က္မ်ားကို ၀န္ႀကီး႐ုံး၊ ေဆာက္လုပ္ေရး၀န္ႀကီးဌာန (ေနျပည္ေတာ္)၊ ၀န္ႀကီး႐ုံး၊ ရထားပို႔ေဆာင္ေရး ၀န္ႀကီးဌာန(ေနျပည္ေတာ္)၊ မႏၲေလးတိုင္းေဒသႀကီး အစိုးရအဖြဲ႕၊ ညႊန္ၾကားေရးမွဴးခ်ဳပ္ ပို႔ေဆာင္ေရးစီမံကိန္း ဦးစီးဌာန (ေနျပည္ေတာ္)၊ ညႊန္ၾကားေရးမွဴးခ်ဳပ္ ကုန္းလမ္းပို႔ေဆာင္ေရး ညႊန္ၾကားမႈဦးစီးဌာန (ေနျပည္ေတာ္)ႏွင့္ အျမန္လမ္းမႀကီး (အင္ဂ်င္နီယာခ်ဳပ္)အဖြဲ႕သုိ႔ အၾကံျပဳစာမ်ား ေပးပို႔ထားရွိေၾကာင္း သိရွိရသည္။

၀န္ႀကီးဦးေက်ာ္ဆန္း၏ အၾကံျပဳစာတြင္ (100km) ေမာင္းပါက တစ္မိနစ္လွ်င္ တစ္မိုင္ႏႈန္း ခရီးေရာက္သျဖင့္ ယာဥ္မ်ား အျမန္လမ္းမႀကီး စတင္ခရီးထြက္ခြာသည့္ (တိုးဂိတ္) တြင္ အခ်န္ထိန္းဇယား ထုတ္ေပးၿပီး စထြက္ခ်ိန္ ေရာက္ရမည့္ တိုးဂိတ္အလိုက္ အခ်ိန္သတ္မွတ္ေပးကာ လမ္းတစ္ေလွ်ာက္ (100km) ေမာင္းႏွင္ေစရန္ ထိန္းေၾကာင္းျခင္း (တစ္ခါတည္း တိုးဂိတ္မွ အေရးယူသည့္အဖြဲ႕ ထားရွိအေရးယူေပးရန္)၊ မိုင္တစ္ရာအရွည္ လမ္းပိုင္းတြင္ အနည္းဆုံး ေလးေနရာ၌ ယာဥ္၏ အျမန္ႏႈန္းတိုင္း ကိရိယာတပ္ဆင္ၿပီး (100km) အထက္ ေမာင္းႏွင္ေသာ ယာဥ္ေမာင္းအား ဖမ္းဆီးျခင္း၊ အျမန္လမ္းမႀကီးတြင္ ယာဥ္မ်ား ညာလမ္းမွ ေမာင္းရန္ႏွင့္ အလယ္လမ္းအား ေက်ာ္တက္႐ုံမွလြဲ၍ မေမာင္းရန္ သတ္မွတ္ျခင္း (ဓာတ္ပုံမွတ္တမ္းမ်ား ရယူကာ အေရးယူရန္)၊ ညပိုင္းတြင္ လမ္းေၾကာင္းျပ အမွတ္အသား (အခ်က္ျပမီး၀ါ တပ္ဆင္ထားသည့္  လမ္းေၾကာင္း) မွ ေမာင္းႏွင္ေစၿပီး ေနာက္ကားလမ္းေတာင္းပါက ညာဘက္သို႔ ဖယ္ေပးသည့္စနစ္ က်င့္သုံးေမာင္းႏွင္ျခင္း၊ နံနက္ပိုင္း ၂ နာရီႏွင့္ ၃ နာရီတြင္ အိပ္ငိုက္တတ္၍ ရန္ကုန္ဘက္၊ မႏၲေလးဘက္ျခမ္းတြင္ ၾကားစခန္း ႏွစ္ေနရာခန္႔ ဖြင့္လွစ္ကာ ၂ နာရီအခ်ိန္တြင္ ေရာက္ရွိလာသည့္ ကားမ်ားအား ေခတၱရပ္နားေစၿပီး ယာဥ္ေမာင္းမ်ား မ်က္ႏွာသစ္၊ ကိုယ္လက္လႈပ္ရွားမႈ ျပဳေစကာ ၁၅ မိနစ္ၾကာမွ ျပန္လည္ထြက္ခြာေစျခင္း၊ ယာဥ္မေတာ္တဆမႈ အျဖစ္မ်ားဆုံး ေကြ႕ေနရာမ်ားတြင္ အထူးအရွိန္ေလွ်ာ့ ေမာင္းႏွင္ရန္ စီစဥ္ေပးျခင္း၊ အျမန္ယာဥ္ေမာင္း အားလုံးအား ဤျဖစ္စဥ္ အမွန္မ်ားခ်ျပၿပီး (100km) ထက္ ပိုမေမာင္းရန္၊ ေမာင္းနည္းစနစ္၊ နားရန္စနစ္မ်ား၊ ယာဥ္စည္းကမ္း အသိေပးရန္၊ သင္တန္းမ်ားအားလုံး တက္ေရာက္ရန္၊ (ရန္ကုန္-မႏၲေလး)တို႔မွ သင္တန္းတက္ဇယားျဖင့္ အားလုံးသင္တန္း တက္ေရာက္ႏိုင္ရန္ ပို႔/ဆက္၊ ကညန၊ ယာဥ္တို႔မွ သင္တန္းမ်ား စီစဥ္ပို႔ခ်ေပးျခင္း စသည့္အခ်က္မ်ားႏွင့္ စုစုေပါင္း အႀကံျပဳခ်က္ အခ်က္ႏွစ္ဆယ္အား တင္ျပထားရွိေၾကာင္း သိရသည္။

Eleven Media Group 

ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္းမႀကီး တစ္ေနရာအား ေ၀ဟင္မွ ျမင္ေတြ႕ရစဥ္ (ဓာတ္ပံု-ေအာင္သူ)
ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္းမႀကီး တစ္ေနရာအား ေ၀ဟင္မွ ျမင္ေတြ႕ရစဥ္ 
အျမန္လမ္းမႀကီးတြင္ ယာဥ္မေတာ္တ ဆျဖစ္ပြားမႈမ်ားႏွင့္ ပတ္သက္၍ မႏၲေလးတိုင္းေဒသႀကီး လမ္းပန္း ဆက္သြယ္ေရး၀န္ႀကီး ဦးေက်ာ္ဆန္းက ဌာနဆိုင္ရာမ်ားႏွင့္ အဖြဲ႕အစည္းမ်ားသို႔ အၾကံျပဳစာ ေပးပို႔ထား ရွိေၾကာင္း သိရသည္။

လမ္းပန္းဆက္သြယ္ေရး၀န္ႀကီး ဦးေက်ာ္ဆန္းအေနျဖင့္ အျမန္လမ္းမႀကီးတြင္ ယာဥ္မေတာ္တဆမႈ ေလ်ာ့နည္းေရး ကိစၥမ်ား ေဆာင္ရြက္ႏိုင္ရန္ အၾကံျပဳတင္ျပခ်က္မ်ားကို ၀န္ႀကီး႐ုံး၊ ေဆာက္လုပ္ေရး ၀န္ႀကီးဌာန (ေနျပည္ေတာ္)၊ ၀န္ႀကီး႐ုံး၊ ရထားပို႔ေဆာင္ေရး ၀န္ႀကီးဌာန(ေနျပည္ေတာ္)၊ မႏၲေလးတိုင္းေဒ သႀကီး အစိုးရအဖြဲ႕၊ ညႊန္ၾကားေရးမွဴးခ်ဳပ္ ပို႔ေဆာင္ေရးစီမံကိန္း ဦးစီးဌာန (ေနျပည္ေတာ္)၊ ညႊန္ၾကားေရးမွဴးခ်ဳပ္ ကုန္းလမ္းပို႔ေဆာင္ေရး ညႊန္ၾကားမႈဦးစီးဌာန (ေနျပည္ေတာ္)ႏွင့္ အျမန္လမ္းမႀကီး (အင္ဂ်င္နီယာခ်ဳပ္)အဖြဲ႕သုိ႔ အၾကံျပဳစာမ်ား ေပးပို႔ထားရွိေၾကာင္း သိရွိရသည္။

၀န္ႀကီးဦးေက်ာ္ဆန္း၏ အၾကံျပဳစာတြင္ (100km) ေမာင္းပါက တစ္မိနစ္လွ်င္ တစ္မိုင္ႏႈန္း ခရီးေရာက္သျဖင့္ ယာဥ္မ်ား အျမန္လမ္းမႀကီး စတင္ခရီးထြက္ခြာသည့္ (တိုးဂိတ္) တြင္ အခ်န္ထိန္းဇယား ထုတ္ေပးၿပီး စထြက္ခ်ိန္ ေရာက္ရမည့္ တိုးဂိတ္အလိုက္ အခ်ိန္သတ္မွတ္ေပးကာ လမ္းတစ္ေလွ်ာက္ (100km) ေမာင္းႏွင္ေစရန္ ထိန္းေၾကာင္းျခင္း (တစ္ခါတည္း တိုးဂိတ္မွ အေရးယူသည့္အဖြဲ႕ ထားရွိအေရးယူေပးရန္)၊ မိုင္တစ္ရာအရွည္ လမ္းပိုင္းတြင္ အနည္းဆုံး ေလးေနရာ၌ ယာဥ္၏ အျမန္ႏႈန္းတိုင္း ကိရိယာတပ္ဆင္ၿပီး (100km) အထက္ ေမာင္းႏွင္ေသာ ယာဥ္ေမာင္းအား ဖမ္းဆီးျခင္း၊ အျမန္လမ္းမႀကီးတြင္ ယာဥ္မ်ား ညာလမ္းမွ ေမာင္းရန္ႏွင့္ အလယ္လမ္းအား ေက်ာ္တက္႐ုံမွလြဲ၍ မေမာင္းရန္ သတ္မွတ္ျခင္း (ဓာတ္ပုံမွတ္တမ္းမ်ား ရယူကာ အေရးယူရန္)၊ ညပိုင္းတြင္ လမ္းေၾကာင္းျပ အမွတ္အသား (အခ်က္ျပမီး၀ါ တပ္ဆင္ထားသည့္  လမ္းေၾကာင္း) မွ ေမာင္းႏွင္ေစၿပီး ေနာက္ကားလမ္းေတာင္းပါက ညာဘက္သို႔ ဖယ္ေပးသည့္စနစ္ က်င့္သုံးေမာင္းႏွင္ျခင္း၊ နံနက္ပိုင္း ၂ နာရီႏွင့္ ၃ နာရီတြင္ အိပ္ငိုက္တတ္၍ ရန္ကုန္ဘက္၊ မႏၲေလးဘက္ျခမ္းတြင္ ၾကားစခန္း ႏွစ္ေနရာခန္႔ ဖြင့္လွစ္ကာ ၂ နာရီအခ်ိန္တြင္ ေရာက္ရွိလာသည့္ ကားမ်ားအား ေခတၱရပ္နားေစၿပီး ယာဥ္ေမာင္းမ်ား မ်က္ႏွာသစ္၊ ကိုယ္လက္လႈပ္ရွားမႈ ျပဳေစကာ ၁၅ မိနစ္ၾကာမွ ျပန္လည္ထြက္ခြာေစျခင္း၊ ယာဥ္မေတာ္တဆမႈ အျဖစ္မ်ားဆုံး ေကြ႕ေနရာမ်ားတြင္ အထူးအရွိန္ေလွ်ာ့ ေမာင္းႏွင္ရန္ စီစဥ္ေပးျခင္း၊ အျမန္ယာဥ္ေမာင္း အားလုံးအား ဤျဖစ္စဥ္ အမွန္မ်ားခ်ျပၿပီး (100km) ထက္ ပိုမေမာင္းရန္၊ ေမာင္းနည္းစနစ္၊ နားရန္စနစ္မ်ား၊ ယာဥ္စည္းကမ္း အသိေပးရန္၊ သင္တန္းမ်ားအားလုံး တက္ေရာက္ရန္၊ (ရန္ကုန္-မႏၲေလး)တို႔မွ သင္တန္းတက္ဇယားျဖင့္ အားလုံးသင္တန္း တက္ေရာက္ႏိုင္ရန္ ပို႔/ဆက္၊ ကညန၊ ယာဥ္တို႔မွ သင္တန္းမ်ား စီစဥ္ပို႔ခ်ေပးျခင္း စသည့္အခ်က္မ်ားႏွင့္ စုစုေပါင္း အႀကံျပဳခ်က္ အခ်က္ႏွစ္ဆယ္အား တင္ျပထားရွိေၾကာင္း သိရသည္။

Eleven Media Group 

No comments:

Post a Comment