Saturday, 19 January 2013

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္၏ သယ္ယူပို႔ေဆာင္္ေရးတြင္ဘတ္စ္ကားလိုင္း ကြန္ယက္အားေခတ္မီေအာင္ ျပဳျပင္ျခင္းႏႇင့္ ေျမေအာက္ျဖတ္လမ္းမ်ား တည္ေဆာက္ေရးအတြက္ ဂ်ပန္အစိုးရမႇ နည္းပညာ၊ ေခ်းေငြ၊ ကူညီ ေထာက္ပံံ့မႈမ်ား ေပးမည္

Photo: ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္၏ သယ္ယူပို႔ေဆာင္္ေရးတြင္ဘတ္စ္ကားလိုင္း
ကြန္ယက္အားေခတ္မီေအာင္ ျပဳျပင္ျခင္းႏႇင့္ ေျမေအာက္ျဖတ္လမ္းမ်ား တည္ေဆာက္ေရးအတြက္ ဂ်ပန္အစိုးရမႇ နည္းပညာ၊ ေခ်းေငြ၊ ကူညီ
ေထာက္ပံံ့မႈမ်ား ေပးမည္
Saturday , January 19, 2013

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္၏ သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရးတြင္ ခရီးသည္အမ်ားဆံုး အသံုးျပဳေနရေသာ ဘတ္စ္ကားလိုင္းကြန္ယက္အား ေခတ္မီေအာင္
ျပဳျပင္ျခင္းႏႇင့္ ေျမေအာက္ျဖတ္လမ္းမ်ား တည္ေဆာက္ေရးအတြက္ ဂ်ပန္အစိုးရမႇ နည္းပညာအကူအညီ၊ ေခ်းေငြႏႇင့္ ကူညီေထာက္ပံ့ေငြမ်ား
ေပးသြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ဇန္န၀ါရီလ ၁၈ ရက္ေန႔တြင္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္
ခန္းမ၌ ျပဳလုပ္ခဲ့ေသာ မဟာရန္ကုန္ၿမိဳ႕ျပဖြံ႕ၿဖိဳးေရး မဟာဗ်ဴဟာစီမံကိန္းႏႇင့္ ပတ္သက္သည့္ အစည္းအေ၀းမႇ သိရႇိရသည္။

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္တြင္း သြားလာေနၾကေသာ ျပည္သူမ်ား၏ ၈၅ ရာခိုင္ႏႈန္းခန္႔မႇာ ခရီးသည္တင္ယာဥ္လိုင္းမ်ားကို အမ်ားဆံုးစီးနင္း အသံုးျပဳေနၾကၿပီး လက္ရႇိအသံုးျပဳေနေသာ ခရီးသည္တင္ယာဥ္လိုင္း
မ်ားတြင္ ေခတ္မမီေတာ့သည့္ စစ္က်န္ဘတ္စ္ကား အေဟာင္းမ်ား၊ ယာဥ္တုိက္မႈ အမ်ားဆံုးျဖစ္ပြားေသာ ဒိုင္နာ၊ ဟိုင္းလပ္ယာဥ္မ်ားကို မျဖစ္မေန အသံုးျပဳေနရသည္။

ထုိ႔ေၾကာင့္ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံ အစိုးရအေနျဖင့္ အဆိုျပဳစီမံကိန္းတစ္ရပ္ျဖစ္သည့္ အမ်ားျပည္သူ သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရးတြင္ အသံုးျပဳေနသည့္ ဘတ္စ္ကားကြန္ယက္အား ေခတ္မီေအာင္ နည္းပညာကူညီေပးသြား
မည္ျဖစ္ၿပီး ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈမ်ားအတြက္ ေျမေအာက္ျဖတ္လမ္းမ်ား တည္ေဆာက္ရန္ ေခ်းေငြ (သို႔မဟုတ္) ကူညီေထာက္ပံ့မႈမ်ား
ေပးမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

ရန္ကုန္ၿမိိဳ႕ေတာ္၏ အနာဂတ္စီမံကိန္းတစ္ခုျဖစ္သည့္ မဟာရန္ကုန္ၿမိဳ႕ျပ ဖြံ႕ၿဖိဳးေရးစီမံကိန္းအား ရန္ကုန္ၿမို႕ေတာ္စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီႏႇင့္ JICA တို႔ ပူးေပါင္းေရးဆြဲလ်က္ရႇိရာ ၿမိဳ႕ျပသယ္ယူပို႔ေဆာင္္ေရးက႑ ဖြံ႕ၿဖိဳးေရးအတြက္ စီမံကိန္းမ်ား ခ်မႇတ္သြားမည္ျဖစ္ၿပီး ကာလတို
လုပ္ငန္းမ်ားအေနျဖင့္ ခရီးသည္တင္ ဘတ္စ္ကားလုပ္ငန္း အဆင့္ျမႇင့္
တင္ျခင္း၊ ဘတ္စ္ကား အျမန္ပို႔ေဆာင္ေရးစနစ္မ်ား ထူေထာင္ျခင္း၊ လူေနထူထပ္သိပ္သည္းသည့္ ၿမိဳ႕တြင္းဗဟိုစီးပြားေရးဇုန္တြင္ အမ်ားျပည္သူ သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရးစနစ္ တိုးျမႇင့္ျခင္း၊ ယာဥ္အႏၲရာယ္ ကင္းရႇင္းစြာ သြားလာႏိုင္ေရး စသည္တို႔ ပါ၀င္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း အဆိုပါအစည္း
အေ၀းတြင္ ထုတ္ျပန္ခ်က္အရ သိရသည္။

အဆင့္မမီေတာ့သည့္ ဘတ္စ္ကား လိုင္းမ်ားေၾကာင့္ ယာဥ္တိုက္မႈမ်ား
ျဖစ္ပြားေနရာ ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီးသည္ ၿပီးခဲ့သည့္ ၂၀၁၁ ခုႏႇစ္အတြင္းက ခရီးသည္တင္ယာဥ္လိုင္း ယာဥ္တိုက္မႈေပါင္း ၃၁၈ မႈတြင္ ေသဆံုးသူေပါင္း ၆၀ ဦးႏႇင့္ ဒဏ္ရာရရႇိသူေပါင္း ၈၂၃ ဦး ရႇိခဲ့ေၾကာင္း၊ ယာဥ္တိုက္မႈအမ်ားဆံုး
ျဖစ္ပြားေသာ ယာဥ္မ်ားမႇာ စစ္က်န္ဘတ္စ္၊ ဘီအမ္၊ ဒိုင္နာ၊ ဟိုင္းလပ္ယာဥ္
မ်ားျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈ မ်ားျပားသည့္ အဓိကလမ္းဆံုး ေနရာမ်ားအတြက္
ေျမေအာက္ျဖတ္လမ္းမ်ား ေဆာက္လုပ္မႈမႇာ အလ်င္အျမန္ ျပဳလုပ္ရမည့္
လုပ္ငန္းမ်ားျဖစ္ေၾကာင္း မဟာရန္ကုန္ၿမိဳ႕ျပ ဖြံ႕ၿဖိဳးေရး မဟာဗ်ဴစာစီမံကိန္း၏ ၾကားျဖတ္အစီရင္ခံစာ (၂) တြင္ ေဖာ္ျပထားၿပီး ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈ သက္သာေစၿပီး အခ်ိန္တိုအတြင္း လ်င္ျမန္စြာသြားလာႏိုင္သည့္ ရထားပို႔ေဆာင္ေရးစနစ္ကိုလည္း ပိုမိုျမႇင့္တင္ရန္ လိုအပ္ေနသည္
ဟုလည္း ေဖာ္ျပထားပါသည္။

Eleven Media Group ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္၏ သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရးတြင္ ခရီးသည္အမ်ားဆံုး အသံုးျပဳေနရေသာ ဘတ္စ္ကားလိုင္းကြန္ယက္အား ေခတ္ မီေအာင္ ပဳျပင္ခင္းႏႇင့္ ေျမေအာက္ျဖတ္ လမ္းမ်ား တည္ေဆာက္ေရးအတြက္ ဂ်ပန္အစိုးရမႇ နည္းပညာအကူ အညီ၊ ေခ်းေငြႏႇင့္ ကူညီေထာက္ပံ့ေငြမ်ား ေပးသြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ဇန္န၀ါရီလ ၁၈ ရက္ေန႔တြင္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ခန္းမ၌ ျပဳလုပ္ခဲ့ေသာ မဟာရန္ကုန္ၿမိဳ႕ျပဖြံ႕ၿဖိဳးေရး မဟာဗ်ဴဟာစီမံကိန္းႏႇင့္ ပတ္သက္သည့္ အစည္းအေ၀းမႇ သိရႇိရသည္။

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္တြင္း သြားလာေနၾကေသာ ျပည္သူမ်ား၏ ၈၅ ရာခိုင္ႏႈန္းခန္႔မႇာ ခရီးသည္တင္ ယာဥ္လိုင္းမ်ားကို အမ်ားဆံုးစီးနင္း အသံုးျပဳေနၾကၿပီး လက္ရႇိအသံုးျပဳေနေသာ ခရီးသည္တင္ယာဥ္လိုင္း မ်ားတြင္ ေခတ္မမီေတာ့သည့္ စစ္က်န္ဘတ္စ္ကား အေဟာင္းမ်ား၊ ယာဥ္တုိက္မႈ အမ်ားဆံုးျဖစ္ပြားေသာ ဒိုင္နာ၊ ဟိုင္းလပ္ယာဥ္မ်ားကို မျဖစ္မေန အသံုးျပဳေနရသည္။

ထုိ႔ေၾကာင့္ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံ အစိုးရအေနျဖင့္ အဆိုျပဳစီမံကိန္းတစ္ရပ္ျဖစ္သည့္ အမ်ားျပည္သူ သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရးတြင္ အသံုးျပဳေနသည့္ ဘတ္စ္ကားကြန္ယက္အား ေခတ္မီေအာင္ နည္းပညာ ကူညီေပးသြားမည္ျဖစ္ၿပီး ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈမ်ားအတြက္ ေျမေအာက္ျဖတ္လမ္းမ်ား တည္ေဆာက္ ရန္ ေခ်းေငြ (သို႔မဟုတ္) ကူညီေထာက္ပံ့မႈမ်ား ေပးမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

ရန္ကုန္ၿမိိဳ႕ေတာ္၏ အနာဂတ္စီမံကိန္းတစ္ခုျဖစ္သည့္ မဟာရန္ကုန္ၿမိဳ႕ျပ ဖြံ႕ၿဖိဳးေရးစီမံကိန္းအား ရန္ကုန္ၿမို႕ေတာ္စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီႏႇင့္ JICA တို႔ ပူးေပါင္းေရးဆြဲလ်က္ရႇိရာ ၿမိဳ႕ျပ သယ္ယူ ပို႔ေဆာင္္ေရးက႑ ဖြံ႕ၿဖိဳးေရးအတြက္ စီမံကိန္းမ်ား ခ်မႇတ္သြားမည္ျဖစ္ၿပီး ကာလတိုလုပ္ငန္းမ်ားအေနျဖင့္ ခရီးသည္တင္ ဘတ္စ္ကားလုပ္ငန္း အဆင့္ျမႇင့္ တင္ျခင္း၊ ဘတ္စ္ကား အျမန္ပို႔ေဆာင္ေရးစနစ္မ်ား ထူေထာင္ျခင္း၊ လူေနထူထပ္သိပ္သည္းသည့္ ၿမိဳ႕တြင္းဗဟိုစီးပြားေရးဇုန္တြင္ အမ်ားျပည္သူ သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရးစနစ္ တိုးျမႇင့္ျခင္း၊ ယာဥ္အႏၲရာယ္ ကင္းရႇင္းစြာ သြားလာႏိုင္ေရး စသည္တို႔ ပါ၀င္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း အဆိုပါအစည္း အေ၀းတြင္ ထုတ္ျပန္ခ်က္အရ သိရသည္။

အဆင့္မမီေတာ့သည့္ ဘတ္စ္ကား လိုင္းမ်ားေၾကာင့္ ယာဥ္တိုက္မႈမ်ား ျဖစ္ပြားေနရာ ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး သည္ ၿပီးခဲ့သည့္ ၂၀၁၁ ခုႏႇစ္အတြင္းက ခရီးသည္တင္ယာဥ္လိုင္း ယာဥ္တိုက္မႈေပါင္း ၃၁၈ မႈတြင္ ေသဆံုးသူေပါင္း ၆၀ ဦးႏႇင့္ ဒဏ္ရာရရႇိသူေပါင္း ၈၂၃ ဦး ရႇိခဲ့ေၾကာင္း၊ ယာဥ္တိုက္မႈ အမ်ားဆံုး ျဖစ္ပြားေသာ ယာဥ္မ်ားမႇာ စစ္က်န္ဘတ္စ္၊ ဘီအမ္၊ ဒိုင္နာ၊ ဟိုင္းလပ္ယာဥ္မ်ားျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈ မ်ားျပားသည့္ အဓိကလမ္းဆံုး ေနရာမ်ား အတြက္ ေျမေအာက္ျဖတ္လမ္း မ်ား ေဆာက္လုပ္မႈမႇာ အလ်င္အျမန္ ျပဳလုပ္ရမည့္ လုပ္ငန္းမ်ားျဖစ္ေၾကာင္း မဟာရန္ကုန္ၿမိဳ႕ျပ ဖြံ႕ၿဖိဳးေရး မဟာဗ်ဴစာစီမံကိန္း၏ ၾကားျဖတ္အစီရင္ခံစာ (၂) တြင္ ေဖာ္ျပထားၿပီး ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈ သက္သာေစၿပီး အခ်ိန္တိုအတြင္း လ်င္ျမန္စြာသြားလာႏိုင္သည့္ ရထားပို႔ေဆာင္ေရးစနစ္ကိုလည္း ပိုမိုျမႇင့္တင္ရန္ လိုအပ္ေနသည္ ဟုလည္း ေဖာ္ျပထားပါသည္။

From : Eleven Media Group

No comments:

Post a Comment