ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရႇိ လႇည္းတန္းခံုးေက်ာ္တံတားေဆာက္လုပ္မႈလုပ္ငန္းမႇာ ယခုလက္ရႇိတြင္ ၆၀ ရာခိုင္ႏႈန္းခန္႔ ၿပီးစီးေ နၿပီး ဒီဇင္ဘာလအတြင္းအၿပီး တည္ေဆာက္ရန္ညႊန္ၾကားထားေသာ္လည္း လာမည့္ ၂၀၁၃ ခုႏႇစ္ ဧၿပီလ မႇသာ အၿပီးသတ္တည္ေဆာက္ႏိုင္ မည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရႇိရသည္။
လႇည္းတန္းခံုးေက်ာ္တံတားအား ေရႊေတာင္ကုမၸဏီမႇ တာ၀န္ယူတည္ေဆာက္ျခင္းျဖစ္ၿပီး ၿပီးခဲ့သည့္ေ ဖေဖာ္၀ါရီလ က ပႏၷက္တင္ခဲ့ကာ တံတားပံုစံထုတ္ျခင္းႏႇင့္ ဒီဇိုင္းဆြဲျခင္းတို႔အား အေမရိကန္နည္းပညာကို
အေျခ ခံၿပီး စင္ကာပူႏိုင္ငံမႇေရးဆြဲေပးခဲ့ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း၊ ယာဥ္အမ်ားဆံုးသြားလာေသာ လုပ္ငန္းမ်ားကို အဂၤလန္နည္းပညာကိုအေျခခံ၍ Traffic Engineering ကုမၸဏီက ျပဳလုပ္ေပးခဲ့ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း၊ တံတားမႇာ သံမဏိ၊ သံယက္မႏႇင့္ သံကူကြန္ ကရစ္တို႔ျဖင့္ တည္ေဆာက္ထားျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္းယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈျပႆနာမ်ား ေျပလည္ေစရန္အတြက္ လမ္းဆံုမီးပြိဳင့္မ်ားျဖစ္ေသာ လႇည္း တန္း၊ ေရႊဂံုတိုင္ႏႇင့္ဘုရင့္ေနာင္လမ္းဆံုတို႔တြင္ ခံုးေက်ာ္ တံတားမ်ားေဆာက္လုပ္ရန္ စီ စဥ္ခဲ့ျခင္းျ ဖစ္ၿပီး ယင္းတို႔အနက္ လႇည္းတန္းခံုးေက်ာ္တံတားကို ပထမဆံုးစတင္ခဲ့ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း၊ တံတား တည္ေ ဆာက္ေရး လုပ္ငန္း ျပဳလုပ္ေနစဥ္အတြင္း ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈမ်ားရႇိေနျခင္းေၾကာင့္ တံတားအား ယခုႏႇစ္ ဒီဇင္ဘာလတြင္ အၿပီးတည္ေဆာက္ရန္ ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး၀န္ႀကီးခ်ဳပ္က တိုက္တြန္း ညႊန္ၾကား ခဲ့ေၾကာင္း၊ သို႔ေသာ္ ေရႊေတာင္ကုမၸဏီမႇ လာမည့္ ၂၀၁၃ ခုႏႇစ္ ဧၿပီလမႇသာအၿပီးသတ္ တည္ေဆာက္ႏိုင္ မည္ဟုျပန္လည္တင္ျပခဲ့ေၾကာင္း သိရႇိရပါ သည္။
ယခုလက္ရႇိ လႇည္းတန္းခံုးေက်ာ္တံတားမႇာ တံတားဘိုးပိုင္လုပ္ငန္းမ်ားႏႇင့္ ပိုင္ကတ္လုပ္ငန္းမ်ားၿပီးစီး၍ ပင္မတံတားၾကမ္းခင္းလုပ္ငန္းမ်ား ဆက္လက္လုပ္ေဆာင္ေနၿပီး လႇည္းတန္းခံုးေက်ာ္တံတားမႇာ ျပည္လမ္း
တစ္ခုတည္းကိုသာ တံတားထိုး ကာ အင္းစိန္လမ္း၊ တကၠသိုလ္ရိပ္သာလမ္းႏႇင့္ လႇည္းတန္းလမ္းတို႔ကို ယခင္အတိုင္းထားရႇိကာ သြားလာေစမည္ျဖစ္သည္။
တံတားေဆာက္လုပ္ရန္အတြက္ ကေမၻာဇဘဏ္မႇ ေခ်းေငြက်ပ္သန္းေပါင္း ၉၀၀၀ ေက်ာ္ရယူခဲ့ေၾကာင္း သိရႇိရသည္။ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရႇိ ခံုးေက်ာ္တံတားေလးစင္း (လႇည္းတန္းခံုးေက်ာ္တံတားတစ္စင္း၊ ဘုရင့္ေနာင္ ခံုးေက်ာ္တံတားႏႏွစ္စင္းႏႇင့္ ေရႊဂံုတိုင္ခံုးေက်ာ္တံတားတစ္စင္း)တို႔ တည္ေဆာက္ရန္အတြက္ေငြက်ပ္ ၄၉ ဒသမ ၃၀၆ ဘီလီယံခန္႔သံုးစြဲမည္ဟု လ်ာထားၿပီး လႇည္းတန္းခံုးေက်ာ္တံတားအတြက္ ၁၄ ဒသမ ၄၈၇ ဘီလီယံကုန္က်မည္ဟု လ်ာထားေၾကာင္း သိရသည္။
ref:EMG
No comments:
Post a Comment