Monday, 10 February 2014

သင့္ကို နာမက်န္း ျဖစ္ေစႏိုင္ေသာ အေလ့အထ ငါးမ်ဳိး

Photo: သင့္ကို နာမက်န္း ျဖစ္ေစႏိုင္ေသာ အေလ့အထ ငါးမ်ဳိး
Monday, February 10, 2014 

တစ္ေန႔တာ အေလ့အထမ်ားစြာက သက္ရွည္က်န္းမာေရးနဲ႔ ဆက္စပ္မႈ ရွိေနၾကပါတယ္။ ေအာက္ပါ အေျခအေနေတြက သင့္ကို နာမက်န္းျဖစ္ေစႏိုင္တဲ့ အရာေတြ ျဖစ္တယ္ဆိုတာ အံ့အားသင့္ဖြယ္ရာ ေတြ႕ရွိရပါတယ္။

၁။ တုပ္ေကြး ကာကြယ္ေဆး ထိုးရမွာကို ေၾကာက္႐ြံ႕မႈ
တုပ္ေကြး ေကြးၿပီးခ်ိန္မွာ ျပင္းထန္တဲ့ ေရာင္ရမ္းမႈေတြ ျဖစ္တဲ့အခါတိုင္း ေသြးေၾကာေတြကို ထိခိုက္ေစႏိုင္တဲ့ ဓာတုပစၥည္းေတြ ထြက္ရွိလာပါတယ္။ ဒီလိုျဖစ္တာ မၾကာခဏ ဆိုရင္ ေနာက္ပိုင္းမွာ ေရာင္ရမ္းမႈနဲ႔ ဆက္စပ္ေနတဲ့ ေရာဂါ (ဥပမာ- ႏွလံုးေရာဂါ) ျဖစ္ႏိုင္ေျခ ျမင့္တက္လာႏုိင္ပါတယ္။

၂။ အဆင္မေျပေသာ အလုပ္အခ်ိန္ ဇယား
အႀကီးမားဆံုး စိတ္ဖိစီးမႈ ျဖစ္ေစတဲ့ အခ်က္တစ္ခ်က္ဟာ ေငြေရးေၾကးေရး အေျခအေနလည္း မဟုတ္၊ လက္ထပ္ဖို႔ အေရးလည္း မဟုတ္ပါဘူး။ ပံုမွန္လုပ္ရမယ့္ တစ္ေန႔တာ အခ်ိန္ဇယား ပ်က္ကြက္တာပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ အလုပ္မ်ားေနလို႔ ပံုမွန္ထက္ တစ္နာရီေလာက္ ေနာက္က်ၿပီးမွ ေန႔လယ္စာ စားရတာေတာင္ စိတ္ဖိစီးမႈ ေဟာ္မုန္း ေကာ္တီေဇာ အဆင့္ျမင့္တက္လာၿပီး ခႏၶာကိုယ္ရဲ႕ ပံုမွန္အေျခအေနကို အဟန္႔အတား ျဖစ္ေစႏိုင္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ေန႔စဥ္ အခ်ိန္မွန္မွန္ စားႏိုင္၊ အိပ္ႏိုင္၊ ေလ့က်င့္ခန္း လုပ္ႏိုင္ေအာင္ ႀကိဳးစားသင့္ပါတယ္။

၃။ သစ္သီးႏွင့္ဟင္းသီးဟင္းရြက္ ေရြးခ်ယ္မႈ မွားျခင္း
အပင္ထြက္ပစၥည္းေတြကို လယ္ေျမကေန ဆိုင္ေတြဆီ ပို႔ေဆာင္ေနတဲ့ အေတာအတြင္းမွာပဲ ေရာဂါ ကာကြယ္ႏိုင္တဲ့ ျဒပ္ေပါင္းမ်ားစြာ ဆံုး႐ႈံးသြားပါေတာ့တယ္။ ဒါေၾကာင့္ ေဒသထြက္ အသီးအႏွံနဲ႔ ဟင္းသီးဟင္းရြက္ေတြ၊ ရာသီေပၚ အသီးအႏွံေတြကို တတ္ႏိုင္သမွ် ဝယ္စားသင့္ပါတယ္။ တကယ္လို႔ မျဖစ္ႏိုင္ရင္ ေအးခဲေအာင္ လုပ္ထားတဲ့ အပင္ထြက္ ပစၥည္းေတြကို ဝယ္ပါ။

၄။ သင္၏ အထိုင္မ်ားေသာ အလုပ္
အားကစားကို အျပင္းအထန္ လုပ္ရင္ေတာင္ တစ္ေန႔တာလံုး အထိုင္မ်ား ပါက ေသြးတြင္း သၾကားဓာတ္၊ ကိုလက္စထေရာနဲ႔ ေသြးဖိအားတို႔ကို ထိခုိက္ေစႏိုင္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ အထိုင္မ်ားတဲ့ အလုပ္ကို လုပ္ရသူျဖစ္ရင္ တစ္ေန႔လံုး နည္းနည္းခ်င္းစီ လႈပ္ရွားမႈ လုပ္ႏုိင္မယ့္ နည္းလမ္းေတြကို ရွာေဖြသင့္ပါတယ္။

၅။ သင့္ေျခဖေနာင့္ နာက်င္မႈ
ေဒါက္ဖိနပ္အခၽြန္ကို စီးတာက သက္ေသာင့္သက္သာ မရွိမွန္း သိေပမယ့္ နာက်င္မႈဟာ ေရာင္ရမ္းမႈရဲ႕ လကၡဏာတစ္ရပ္ျဖစ္ၿပီး ဒါက နာတာရွည္ေရာဂါနဲ႔ ဆက္စပ္ေနတာမ်ဳိး ျဖစ္ေကာင္း ျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ နာတာရွည္ ေရာင္ရမ္းမႈ မျဖစ္ေအာင္ သက္ေသာင့္သက္သာရွိတဲ့ ဖိနပ္ေတြကို စီးသင့္ပါတယ္။

ဇြန္
Ref:RD
ပိုပိုေဇာ္(သဘာဝအားအင္)
တစ္ေန႔တာ အေလ့အထမ်ားစြာက သက္ရွည္က်န္းမာေရးနဲ႔ ဆက္စပ္မႈ ရွိေနၾကပါတယ္။ ေအာက္ပါ အေျခအေနေတြက သင့္ကို နာမက်န္းျဖစ္ေစႏိုင္တဲ့ အရာေတြ ျဖစ္တယ္ဆိုတာ အံ့အားသင့္ဖြယ္ရာ ေတြ႕ရွိရပါတယ္။

၁။ တုပ္ေကြး ကာကြယ္ေဆး ထိုးရမွာကို ေၾကာက္႐ြံ႕မႈ
တုပ္ေကြး ေကြးၿပီးခ်ိန္မွာ ျပင္းထန္တဲ့ ေရာင္ရမ္းမႈေတြ ျဖစ္တဲ့အခါတိုင္း ေသြးေၾကာေတြကို ထိခိုက္ေစႏိုင္တဲ့ ဓာတုပစၥည္းေတြ ထြက္ရွိလာပါတယ္။ ဒီလိုျဖစ္တာ မၾကာခဏ ဆိုရင္ ေနာက္ပိုင္းမွာ ေရာင္ရမ္းမႈနဲ႔ ဆက္စပ္ေနတဲ့ ေရာဂါ (ဥပမာ- ႏွလံုးေရာဂါ) ျဖစ္ႏိုင္ေျခ ျမင့္တက္လာႏုိင္ပါတယ္။

၂။ အဆင္မေျပေသာ အလုပ္အခ်ိန္ ဇယား
အႀကီးမားဆံုး စိတ္ဖိစီးမႈ ျဖစ္ေစတဲ့ အခ်က္တစ္ခ်က္ဟာ ေငြေရးေၾကးေရး အေျခအေနလည္း မဟုတ္၊ လက္ထပ္ဖို႔ အေရးလည္း မဟုတ္ပါဘူး။ ပံုမွန္လုပ္ရမယ့္ တစ္ေန႔တာ အခ်ိန္ဇယား ပ်က္ကြက္တာပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ အလုပ္မ်ားေနလို႔ ပံုမွန္ထက္ တစ္နာရီေလာက္ ေနာက္က်ၿပီးမွ ေန႔လယ္စာ စားရတာေတာင္ စိတ္ဖိစီးမႈ ေဟာ္မုန္း ေကာ္တီေဇာ အဆင့္ျမင့္တက္လာၿပီး ခႏၶာကိုယ္ရဲ႕ ပံုမွန္အေျခအေနကို အဟန္႔အတား ျဖစ္ေစႏိုင္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ေန႔စဥ္ အခ်ိန္မွန္မွန္ စားႏိုင္၊ အိပ္ႏိုင္၊ ေလ့က်င့္ခန္း လုပ္ႏိုင္ေအာင္ ႀကိဳးစားသင့္ပါတယ္။

၃။ သစ္သီးႏွင့္ဟင္းသီးဟင္းရြက္ ေရြးခ်ယ္မႈ မွားျခင္း
အပင္ထြက္ပစၥည္းေတြကို လယ္ေျမကေန ဆိုင္ေတြဆီ ပို႔ေဆာင္ေနတဲ့ အေတာအတြင္းမွာပဲ ေရာဂါ ကာကြယ္ႏိုင္တဲ့ ျဒပ္ေပါင္းမ်ားစြာ ဆံုး႐ႈံးသြားပါေတာ့တယ္။ ဒါေၾကာင့္ ေဒသထြက္ အသီးအႏွံနဲ႔ ဟင္းသီးဟင္းရြက္ေတြ၊ ရာသီေပၚ အသီးအႏွံေတြကို တတ္ႏိုင္သမွ် ဝယ္စားသင့္ပါတယ္။ တကယ္လို႔ မျဖစ္ႏိုင္ရင္ ေအးခဲေအာင္ လုပ္ထားတဲ့ အပင္ထြက္ ပစၥည္းေတြကို ဝယ္ပါ။

၄။ သင္၏ အထိုင္မ်ားေသာ အလုပ္
အားကစားကို အျပင္းအထန္ လုပ္ရင္ေတာင္ တစ္ေန႔တာလံုး အထိုင္မ်ား ပါက ေသြးတြင္း သၾကားဓာတ္၊ ကိုလက္စထေရာနဲ႔ ေသြးဖိအားတို႔ကို ထိခုိက္ေစႏိုင္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ အထိုင္မ်ားတဲ့ အလုပ္ကို လုပ္ရသူျဖစ္ရင္ တစ္ေန႔လံုး နည္းနည္းခ်င္းစီ လႈပ္ရွားမႈ လုပ္ႏုိင္မယ့္ နည္းလမ္းေတြကို ရွာေဖြသင့္ပါတယ္။

၅။ သင့္ေျခဖေနာင့္ နာက်င္မႈ
ေဒါက္ဖိနပ္အခၽြန္ကို စီးတာက သက္ေသာင့္သက္သာ မရွိမွန္း သိေပမယ့္ နာက်င္မႈဟာ ေရာင္ရမ္းမႈရဲ႕ လကၡဏာတစ္ရပ္ျဖစ္ၿပီး ဒါက နာတာရွည္ေရာဂါနဲ႔ ဆက္စပ္ေနတာမ်ဳိး ျဖစ္ေကာင္း ျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ နာတာရွည္ ေရာင္ရမ္းမႈ မျဖစ္ေအာင္ သက္ေသာင့္သက္သာရွိတဲ့ ဖိနပ္ေတြကို စီးသင့္ပါတယ္။

ဇြန္
Ref:RD
ပိုပိုေဇာ္(သဘာဝအားအင္)

No comments:

Post a comment