Saturday 9 August 2014

မေလးရွားေလေၾကာင္းလုိင္း ႏုိင္ငံပုိင္ေျပာင္းမယ္

မေလးရွားေလေၾကာင္းလိုင္းက ဒီႏွစ္ထဲမွာ ေလယာဥ္ ၂ စင္း ေပ်ာက္ဆံုး ပ်က္က်ခဲ့ၿပီး အခုေတာ့ MAS ေလေၾကာင္း လုိင္းကုိ ရာႏႈန္းျပည့္ မေလးရွား ႏုိင္ငံပိုင္ ရင္းႏွီးျမွဳပ္ႏွံမႈအျဖစ္ေျပာင္းလဲပါေတာ့မယ္။ အရင္ကေတာ့ မေလးရွားေလေၾကာင္းလုိင္းမွာ ႏုိင္ငံပိုင္ အစုရွယ္ယာက ၇ဝ ရာခုိင္ႏႈန္းသာရွိၿပီး က်န္တဲ့ ၃ဝ ရာခုိင္ႏႈန္းကို အစုရွယ္ရာ ပုဂၢလိကေတြအေနနဲ႔ ေလေၾကာင္းလုိင္းမွာ ရင္းႏွီးျမွုပ္ႏွံခြင့္ ရွိခဲ့တာပါ။
မေလးရွားႏုိင္ငံ ကြာလာလမ္ပူကေန ပီကင္းကို ပ်ံသန္းရင္း အခုထိ အစရွာလုိ႔မရပဲ ေပ်ာက္ဆံုးေနခဲ့တဲ့ MH 370 ဘုိရင္း ဂ်က္ေလယာဥ္ျဖစ္စဥ္အၿပီး မၾကာေသးခင္ကပဲ ယူကရိန္းႏုိင္ငံအေရွ႕ဘက္မွာ ႐ုရွားလုိလားသူ ယူကရိန္း ခြဲထြက္ေရးသမား စစ္ေသြးၾကြေတြက ေျမျပင္မွ ေဝဟင္ပစ္ ဒံုးက်ည္နဲ႔ ပစ္ခ်ခဲ့လို႔ ပ်က္က်ခဲ့ရပါ တယ္။ ဒါေၾကာင့္ ေလယာဥ္စီးခရီးသည္ေတြအေနနဲ႔ မေလးရွားေလေၾကာင္းလုိင္းအေပၚ ယံုၾကည္မႈေတြက် ဆင္း လာ ခဲ့ပါတယ္။ အခုေတာ့ မေလးရွားအစုိးရအေနနဲ႔ MAS ကုိ ရာႏႈန္းျပည့္ ႏုိင္ငံပုိင္ေလေၾကာင္းလုိင္းအျဖစ္ေျပာင္းလဲၿပီး ခရီးသည္ေတြရဲ႕ ယံုၾကည္မႈကို ရေရး ျပန္လည္တည္ေဆာက္ဖုိ႔ ႀကိဳးစားသြားမယ္လုိ႔ သိရပါတယ္။



Photo: မေလးရွားေလေၾကာင္းလုိင္း ႏုိင္ငံပုိင္ေျပာင္းမယ္
Saturday, August 9, 2014
 
မေလးရွားေလေၾကာင္းလိုင္းက ဒီႏွစ္ထဲမွာ ေလယာဥ္ ၂ စင္း ေပ်ာက္ဆံုး ပ်က္က်ခဲ့ၿပီး အခုေတာ့ MAS 
ေလေၾကာင္း လုိင္းကုိ ရာႏႈန္းျပည့္ မေလးရွား ႏုိင္ငံပိုင္ ရင္းႏွီးျမွဳပ္ႏွံမႈအျဖစ္ေျပာင္းလဲပါေတာ့မယ္။ 

အရင္ကေတာ့ မေလးရွားေလေၾကာင္းလုိင္းမွာ ႏုိင္ငံပိုင္ အစုရွယ္ယာက ၇ဝ ရာခုိင္ႏႈန္းသာရွိၿပီး က်န္တဲ့ ၃ဝ ရာခုိင္ႏႈန္းကို အစုရွယ္ရာ ပုဂၢလိကေတြအေနနဲ႔ ေလေၾကာင္းလုိင္းမွာ ရင္းႏွီးျမွုပ္ႏွံခြင့္ ရွိခဲ့တာပါ။ 

မေလးရွားႏုိင္ငံ ကြာလာလမ္ပူကေန ပီကင္းကို ပ်ံသန္းရင္း အခုထိ အစရွာလုိ႔မရပဲ ေပ်ာက္ဆံုးေနခဲ့တဲ့ MH 370 ဘုိရင္း ဂ်က္ေလယာဥ္ျဖစ္စဥ္အၿပီး မၾကာေသးခင္ကပဲ ယူကရိန္းႏုိင္ငံအေရွ႕ဘက္မွာ ႐ုရွားလုိလားသူ ယူကရိန္း ခြဲထြက္ေရးသမား စစ္ေသြးၾကြေတြက ေျမျပင္မွ ေဝဟင္ပစ္ ဒံုးက်ည္နဲ႔ ပစ္ခ်ခဲ့လို႔ ပ်က္က်ခဲ့ရပါ တယ္။ 

ဒါေၾကာင့္ ေလယာဥ္စီးခရီးသည္ေတြအေနနဲ႔ မေလးရွားေလေၾကာင္းလုိင္းအေပၚ ယံုၾကည္မႈေတြက် ဆင္း လာ ခဲ့ပါတယ္။ အ

ခုေတာ့ မေလးရွားအစုိးရအေနနဲ႔ MAS ကုိ ရာႏႈန္းျပည့္ ႏုိင္ငံပုိင္ေလေၾကာင္းလုိင္းအျဖစ္ေျပာင္းလဲၿပီး ခရီးသည္ေတြရဲ႕ ယံုၾကည္မႈကို ရေရး  ျပန္လည္တည္ေဆာက္ဖုိ႔ ႀကိဳးစားသြားမယ္လုိ႔ သိရပါတယ္။ 

ဧရာ၀တီ BLOG 
 ဧရာ၀တီ BLOG

No comments:

Post a Comment