Thursday, 24 January 2013


SAMSUNG ဖုန္း နဲ႔ အာမခံကတ္


ရန္ကုန္ ဟင္းန္းဆက္ ေစ်းကြက္ထဲက Samsung ဖုန္းေတြမွာ စကၤာပူအလံုးနဲ႔ ကုမၸဏီအလံုး ဆိုျပီး ႏွစ္မိ်ဳးရွိပါတယ္။

စကၤာပူအလံုးကို Paralla Inport - အတုိေကာက္အားျဖင့္ PI လို႔ ေခၚျပီး၊ ကုမၸဏီအလံုးကိုေတာ့ TSE လို႔ေခၚၾကပါတယ္၊ Thailand Samsung Electronic ရဲ႕ အတုိေကာက္ပါ။

ကုမၸဏီအလံုးက ယိုးဒယားက ၀င္တာျဖစ္ျပီးေတာ့ ဖုန္းက ပါကင္ပိတ္ လာပါတယ္။ အာမခံကတ္ျပား (Warranty Card)ပါပါတယ္။ကတ္သက္တမ္း
က တႏွစ္ ျဖစ္ပါတယ္။ဒါေၾကာင့္ ဖုန္း၀ယ္တဲ့သူေတြအေနနဲ႔ ကိုယ္၀ယ္တဲ့
ဖုန္းက ကုမၸဏီအလံုး ျဖစ္တယ္ ဆိုရင္ ပါကင္ပိတ္ ဟုတ္ရဲ႕လား ဆိုတာ ၾကည့္ဖို႔လိုပါတယ္။ ျပီးေတာ့ အာမခံကတ္ ေတာင္းဖို႔ လိုပါမယ္။

အာမခံကတ္ကာလ တႏွစ္အတြင္းဖုန္းခ်ိဳ႕ယြင္းမႈတခုခုျဖစ္ခဲ့ရင္ သက္ဆုိင္ရာ
ကုမၸဏီ ေတြ၊ Service Centre ေတြမွာ သြားေရာက္ ျပဳျပင္ႏိုင္ပါတယ္။

ျပင္ဆင္ေပးဖုိ႔ ျငင္းရတ့ဲ အေၾကာင္းရင္းမ်ား

ဟင္းန္ဆက္မွာ ျဖစ္တတ္တဲ့ စက္ရံုက ထုတ္လုပ္ကတည္းက ပါလာတ့ဲ ခ်ိဳ႕ယြင္းခ်က္ေတြကိုပဲ Warranty Card က တာ၀န္ယူတာပါ။
အားသြင္းႀကိဳး စတဲ့ တယ္လီဖုန္းအပုိပစၥည္းေတြ ခ်ဳိ႕ယြင္းမႈမ်ဳိးကိုေတာ့ အဲဒီေနရာေတြမွာ မျပဳျပင္ေပးပါဘူး။ အသံုး ျပဳသူေတြေၾကာင့္ျဖစ္တတ္တဲ့
ဖုန္းျပဳတ္က်တာ၊ ေရ၀င္တာေတြကို တာ၀န္မယူပါဘူး။

ျပီးေတာ့ ဖုန္းကို သတ္မွတ္ ထားတဲ့ Samsung Service Centre မဟုတ္ဘဲ တျခားေနရာေတြ၊ ဆိုင္ေတြမွာ ျပဳျပင္ထားျပီးသား ဆိုရင္လည္း ၀န္ေဆာင္မႈ (Service) မေပးေတာ့ပါဘူး။

ဘယ္မွာ ျပင္ေပးသလဲ

Warranty ေပးထားတဲ့ ဖုန္းေတြကို ျမန္မာျပည္တြင္း Samsung ဖုန္းေရာင္းတဲ့ အႀကီးဆံုး ကုမၸဏီႏွစ္ခုျဖစ္တဲ့ Mobile Tel နဲ႔ Cyber City တို႔ကေန ၀န္ေဆာင္မႈ ေပးေနပါတယ္။ၿပီးေတာ့ Samsung Service Centre ေတြကလည္း ၀န္ေဆာင္မႈ ေပးေနပါတယ္။


ေအးခ်မ္းမြန္မွ   ဧရာ၀တီ တြင္ေဖာ္ျပေသာ သတင္းကို မူရင္းအတိုင္းမွ်ေ၀ျခင္းျဖစ္ပါသည္
https://www.facebook.com/excellencemedia
ရန္ကုန္ ဟင္းန္းဆက္ ေစ်းကြက္ထဲက Samsung ဖုန္းေတြမွာ စကၤာပူ အလံုးနဲ႔ ကုမၸဏီအလံုး ဆိုျပီး ႏွစ္မိ်ဳးရွိပါတယ္။
စကၤာပူအလံုးကို Paralla Inport - အတုိေကာက္အားျဖင့္ PI လို႔ ေခၚျပီး၊ ကုမၸဏီအလံုးကိုေတာ့ TSE လို႔ေခၚၾကပါတယ္၊ Thailand Samsung Electronic ရဲ႕ အတုိေကာက္ပါ။

ကုမၸဏီအလံုးက ယိုးဒယားက ၀င္တာျဖစ္ျပီးေတာ့ ဖုန္းကပါကင္ပိတ္လာပါတယ္။ အာမခံကတ္ျပား (Warranty Card)ပါပါတယ္။ကတ္သက္တမ္းက တႏွစ္ ျဖစ္ပါတယ္။ဒါေၾကာင့္ ဖုန္း၀ယ္တဲ့သူေတြအေနနဲ႔ ကိုယ္၀ယ္တဲ့ဖုန္းက ကုမၸဏီအလံုး ျဖစ္တယ္ ဆိုရင္ ပါကင္ပိတ္ ဟုတ္ရဲ႕လား ဆိုတာ ၾကည့္ဖို႔လို ပါတယ္။ ျပီးေတာ့ အာမခံကတ္ ေတာင္းဖို႔ လိုပါမယ္။

အာမခံကတ္ကာလ တႏွစ္အတြင္းဖုန္းခ်ိဳ႕ယြင္းမႈတခုခုျဖစ္ခဲ့ရင္ သက္ဆုိင္ရာကုမၸဏီ ေတြ၊ Service Centre ေတြမွာ သြားေရာက္ ျပဳျပင္ႏိုင္ပါတယ္။

ျပင္ဆင္ေပးဖုိ႔ ျငင္းရတ့ဲ အေၾကာင္းရင္းမ်ား

ဟင္းန္ဆက္မွာ ျဖစ္တတ္တဲ့ စက္ရံုက ထုတ္လုပ္ကတည္းက ပါလာတ့ဲ ခ်ိဳ႕ယြင္းခ်က္ေတြကိုပဲ Warranty Card က တာ၀န္ယူတာပါ။
အားသြင္းႀကိဳး စတဲ့ တယ္လီဖုန္းအပုိပစၥည္းေတြ ခ်ဳိ႕ယြင္းမႈမ်ဳိးကိုေတာ့ အဲဒီေနရာေတြမွာ မျပဳျပင္ေပး ပါဘူး။ အသံုး ျပဳသူေတြေၾကာင့္ျဖစ္တတ္တဲ့ဖုန္းျပဳတ္က်တာ၊ ေရ၀င္တာေတြကို တာ၀န္မယူပါဘူး။

ျပီးေတာ့ ဖုန္းကိုသတ္မွတ္ထားတဲ့ Samsung Service Centre မဟုတ္ဘဲ တျခားေနရာေတြ၊ ဆိုင္ေတြ မွာ ျပဳျပင္ထားျပီးသား ဆိုရင္လည္း ၀န္ေဆာင္မႈ (Service) မေပးေတာ့ပါဘူး။

ဘယ္မွာ ျပင္ေပးသလဲ

Warranty ေပးထားတဲ့ ဖုန္းေတြကို ျမန္မာျပည္တြင္း Samsung ဖုန္းေရာင္းတဲ့ အႀကီးဆံုးကုမၸဏီႏွစ္ ခုျဖစ္တဲ့ Mobile Tel နဲ႔ Cyber City တို႔ကေန ၀န္ေဆာင္မႈ ေပးေနပါတယ္။ၿပီးေတာ့ Samsung Service Centre ေတြကလည္း၀န္ေဆာင္မႈ ေပးေနပါတယ္။


  ဧရာ၀တီ

No comments:

Post a Comment