Thursday 24 January 2013

တရား သူႀကီးမ်ား က်မ္းသစၥာ က်ိန္ဆိုရန္ တိုက္တြန္း

ျပည္သူလူထု၏ ယံုၾကည္မႈရရွိ ေစရန္ႏွင့္ တရားစီရင္ေရးတြင္ ေျဖာင့္မတ္မွန္ကန္ ေစရန္ တရားသူႀကီးမ်ား တရားခြင္တက္တိုင္းက်မ္းသစၥာက်ိန္ဆိုရန္ တိုက္တြန္း ေၾကာင္း ပုသိမ္မဲဆႏၵနယ္မွ ျပည္သူ႔လႊတ္ေတာ္ ကိုယ္စားလွယ္ ဦးဝင္းျမင့္က ေျပာၾကားသည္။ ယင္းအဆိုကို ဇန္နဝါရီလ ၂၃ ရက္ေန႔က ျပဳလုပ္သည့္ ပထမအႀကိမ္ ျပည္သူ႔လႊတ္ေတာ္ ဆဌမအႀကိမ္ပံုမွန္အစည္းအေဝးတြင္ ၄င္းက အဆိုတင္ခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။


က်မ္းသစၥာ အက္ဥပေဒပုဒ္မ(၆) အရ ဟိႏၵဴဘာသာဝင္ ႏွင့္ မဟာေမဒင္ဘာသာဝင္ သက္ေသမ်ား၊ ဂ်ဴရီ လူႀကီးမ်ား၊ စကားျပန္မ်ားကို ခြ်င္းခ်က္ထားၿပီး က်န္ဘာသာဝင္ တရားသူႀကီးမ်ားသည္ ျပည္သူလူထုကို မ႑ိဳင္ ျပဳေသာ ကတိသစၥာ ျပဳျခင္းထက္ က်မ္းသစၥာကို မပ်က္မကြက္က်ိန္ဆိုသင့္ေၾကာင္း ၄င္းကေျပာဆို သည္။


ျပည္ေထာင္စုတရားသူႀကီးခ်ဳပ္ ႏွင့္ ျပည္ေထာင္စုတရားလႊတ္ေတာ္ခ်ဳပ္ တရားသူႀကီး မ်ား၊ တိုင္းေဒသႀကီး (သို႔) ျပည္နယ္တရားလႊတ္ေတာ္ တရားသူႀကီးမ်ားမွာ တရားသူႀကီး တာဝန္ ေပးအပ္စဥ္ကပင္ ႏိုင္ငံေတာ္ သမၼတႏွင့္တိုင္း ေဒသႀကီး (သို႔) ျပည္နယ္လႊတ္ေတာ္ဥကၠ႒မ်ားထံ အသီးသီးက်မ္းသစၥာ က်ိန္ဆိုၿပီး ျဖစ္ သျဖင့္ တရားခြင္တက္တိုင္း ေန႔စဥ္က်မ္းသစၥာက်ိန္ဆိုရန္မလိုေၾကာင္း ျပည္ေထာင္စုတရားလႊတ္ေတာ္ခ်ဳပ္ တရားသူႀကီး ဦးစိုးညြန္႔က ေျပာၾကားသည္။


ျပည္ေထာင္စုတရားရံုးခ်ဳပ္ ႏွင့္ ျပည္ေထာင္စု တရားလႊတ္ေတာ္ခ်ဳပ္တရား သူႀကီးမ်ားအပါအဝင္ ၿမိဳ႕နယ္ တရားသူႀကီးမ်ားသည္ တရားခြင္တက္တိုင္း ျပည္သူ႔ ေရွ႕ေမွာက္တြင္ က်မ္းသစၥာက်ိန္ဆိုရန္ ျပည္ေထာင္စု တရားစီရင္ေရးဥပေဒကို ျပင္ဆင္သည့္ ဥပေဒၾကမ္းတြင္ ထည့္သြင္းကာ ဇန္နဝါရီလ ၂၃ရက္ ေန႔တြင္ တင္သြင္းခဲ့ေၾကာင္း သဃၤန္းကြ်န္းမဲဆႏၵနယ္မွ ျပည္သူ႔လႊတ္ေတာ္ ကိုယ္စားလွယ္ ဦးသိန္းညြန္က ေျပာဆို သည္။


တရားသူႀကီးမ်ား တရားခြင္တက္တိုင္း ေန႔စဥ္က်မ္းသစၥာက်ိန္ဆို ေနရလွ်င္ က်မ္းသစၥာက်ိန္ဆိုျခင္းမွာ တန္ဖိုးမဲ့သြား ႏိုင္သည္ ဟု ၁၉၄၀ ခုႏွစ္ လာဘ္ေပးလာဘ္ယူ အဂတိလိုက္စားစံုစမ္းေရး ေကာ္မရွင္၏ အစီ ရင္ခံစာတြင္ ေဖာ္ျပထားေၾကာင္း ဦးစိုးညြန္႔ကဆိုသည္။
The Voice Weekly
 

No comments:

Post a Comment