Wednesday 9 January 2013

သတ္မွတ္သက္တမ္းထက္ ႏွစ္ ၃၀ ေက်ာ္ေနသည့္ ဆီတြဲရထားမ်ားအား ျပန္လည္စစ္ေဆး၍ အသုံးျပဳရန္ မသင့္က ဖ်က္သိမ္းမည္္

သတ္မွတ္သက္တမ္းထက္ ႏွစ္ ၃၀ ေက်ာ္ေနသည့္ ဆီတြဲရထားမ်ားအား ျပန္လည္စစ္ေဆး၍ အသုံးျပဳရန္ မသင့္က ဖ်က္သိမ္းမည္္

ရထားပုိ႔ေဆာင္ေရး ၀န္ႀကီးဌာန ျမန္မာ့မီးရထား အေနျဖင့္ သက္တမ္းလြန္ ဆီတြဲရထားမ်ားကုိ စစ္ေဆးမႈမ်ား ျပဳလုပ္သြားမည္ျဖစ္ၿပီး အသုံးျပဳရန္ မသင့္ေတာ့ပါက ဖ်က္သိမ္းသြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ျမန္မာ့မီးရထား စက္မႈႏွင့္ လွ်ပ္စစ္ဌာနမွ သိရွိရပါသည္။

“စစ္ေဆးမူေတြ လုပ္ေနတုန္းပဲ ရွိပါေသးတယ္။ မသုံးသင့္ေတာ့ဘူး ဆုိရင္ ဖ်က္သိမ္းမွာပါ။ ေနာက္ၿပီး ျပန္သုံးလုိ႔ ရေသးတယ္ ဆုိရင္လည္း ျပန္ျပဳျပင္ၿပီး သုံးသြားမွာပါ။ အစိတ္အပုိင္း အားလုံးကုိ ဖ်က္သိမ္းပစ္မွာေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး” ဟု စက္မႈႏွင့္ လွ်ပ္စစ္ဌာနမွ တာ၀န္ရွိသူတစ္ဦးက ေျပာပါသည္။

ျမန္မာ့မီးရထား ၀န္ႀကီးဌာနပုိင္ ဆီတြဲရထားတြဲေပါင္း ၂၂၆ တြဲရွိၿပီး ဆီတြဲရထားအခ်ဳိ႕မွာ သက္တမ္း ႏွစ္ ၆၀ ေက်ာ္ ရွိၿပီျဖစ္ကာ ရန္ကုန္-ေနျပည္ေတာ္၊ ရန္ကုန္-ေရႊေညာင္၊ မႏၲေလး-ျမစ္ႀကီးနား ခရီးစဥ္မ်ားသို႔ အဓိက ေျပးဆြဲေပးေနေၾကာင္း သိရသည္။

“ကြၽန္ေတာ္တုိ႔အေနနဲ႔ ဆီတြဲရထားတြဲေတြကုိ ျမန္မာ့ေရနံ လုပ္ငန္းအတြက္ ေျပးဆြဲေပးျဖစ္တာ မ်ားပါတယ္” ဟု ျမန္မာ့မီးရထား စီးပြားေရးဌာနမွ တာ၀န္ရွိသူ တစ္ဦးက ေျပာပါသည္။

ဆီတြဲရထားမ်ား၏ သက္တမ္းကုိ ထုတ္လုပ္သည့္ ကုမၸဏီအေနျဖင့္ ႏွစ္ ၃၀ သာ သတ္မွတ္ထားေသာ္လည္း ျမန္မာ့မီးရထား အေနျဖင့္ သက္တမ္းေက်ာ္သည္အထိ ျပန္လည္ျပဳျပင္ အသုံးျပဳလ်က္ရွိၿပီး ဆီတြဲရထားတြဲမ်ား အစားထုိးျပဳျပင္မႈ လုပ္ငန္းကုိ ျမစ္ငယ္ရထားျပင္ဆင္ တည္ေဆာက္သည့္ စက္႐ုံမွ ျပဳလုပ္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္းလည္း သိရွိရသည္။

ျမန္မာ့မီးရထား အေနျဖင့္ သက္တမ္းလြန္ ဆီတြဲရထား ဖ်က္သိမ္းမႈကုိ လာမည့္ ၂၀၁၃ ခုႏွစ္ ဇူလိုင္လတြင္ အၿပီးသတ္ လုပ္ေဆာင္ႏုိင္ရန္ ခန္႔မွန္းထား ေၾကာင္းလည္း သိရွိရပါသည္။

ၿပီးခဲ့သည့္ ၂၀၁၂ ခုႏွစ္ ႏုိ၀င္ဘာလ ၉ ရက္ေန႔က ေရႊဘုိခ႐ုိင္ ကန္႔ဘလူၿမဳိ႕နယ္ ခ်ပ္ႀကီးဘူတာ႐ုံ အနီးတြင္ မႏၲေလးၿမဳိ႕မွ ျမစ္ႀကီးနားသုိ႔ ထြက္ခြာလာသည့္ အမွတ္ (၈၀၇) ဆီအထူးရထား တိမ္းေမွာက္မႈ ျဖစ္ပြားခဲ့ၿပီး မီးေလာင္ေပါက္ကြဲမႈေၾကာင့္ လူေသဆုံးမႈမ်ားလည္း ရွိခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။

Eleven media Group ရထားပုိ႔ေဆာင္ေရး ၀န္ႀကီးဌာန ျမန္မာ့မီးရထား အေနျဖင့္ သက္ တမ္း လြန္ ဆီတြဲရထားမ်ားကုိ စစ္ေဆး မႈမ်ား ျပဳ လုပ္သြား မည္ျဖစ္ၿပီး အသုံးျပဳရန္ မသင့္ေတာ့ပါက ဖ်က္သိမ္းသြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ျမန္မာ့ မီးရထားစက္မႈႏွင့္လွ်ပ္စစ္ဌာနမွ သိရွိ ရပါ သည္။
“စစ္ေဆးမူေတြ လုပ္ေနတုန္းပဲ ရွိပါေသးတယ္။ မသုံးသင့္ေတာ့ဘူး ဆုိရင္ ဖ်က္သိမ္းမွာပါ။ ေနာက္ၿပီး ျပန္သုံးလုိ႔ ရေသးတယ္ ဆုိရင္ လည္း ျပန္ျပဳျပင္ၿပီး သုံးသြားမွာပါ။ အစိတ္အပုိင္း အားလုံးကုိ ဖ်က္သိမ္းပစ္မွာေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး” ဟု စက္မႈႏွင့္ လွ်ပ္စစ္ဌာနမွ တာ၀န္ရွိသူတစ္ဦးက ေျပာပါသည္။

ျမန္မာ့မီးရထား ၀န္ႀကီးဌာနပုိင္ ဆီတြဲရထားတြဲေပါင္း ၂၂၆ တြဲရွိၿပီး ဆီတြဲရထားအခ်ဳိ႕မွာ သက္တမ္း ႏွစ္ ၆၀ ေက်ာ္ ရွိၿပီျဖစ္ကာ ရန္ကုန္-ေနျပည္ေတာ္၊ ရန္ကုန္-ေရႊေညာင္၊ မႏၲေလး-ျမစ္ႀကီးနား ခရီးစဥ္မ်ားသို႔ အဓိက ေျပးဆြဲေပးေနေၾကာင္း သိရသည္။

“ကြၽန္ေတာ္တုိ႔အေနနဲ႔ ဆီတြဲရထားတြဲေတြကုိ ျမန္မာ့ေရနံ လုပ္ငန္းအတြက္ ေျပးဆြဲေပးျဖစ္တာ မ်ားပါ တယ္” ဟု ျမန္မာ့မီးရထား စီးပြားေရးဌာနမွ တာ၀န္ရွိသူ တစ္ဦးက ေျပာပါသည္။

ဆီတြဲရထားမ်ား၏ သက္တမ္းကုိ ထုတ္လုပ္သည့္ ကုမၸဏီအေနျဖင့္ ႏွစ္ ၃၀ သာ သတ္မွတ္ ထားေသာ္ လည္း ျမန္မာ့မီးရထား အေနျဖင့္ သက္တမ္းေက်ာ္သည္အထိ ျပန္လည္ျပဳျပင္ အသုံးျပဳလ်က္ရွိၿပီး ဆီတြဲ ရထားတြဲမ်ား အစားထုိးျပဳျပင္မႈ လုပ္ငန္းကုိ ျမစ္ငယ္ရထားျပင္ဆင္ တည္ေဆာက္သည့္ စက္႐ုံမွ ျပဳ လုပ္သြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္းလည္း သိရွိရသည္။

ျမန္မာ့မီးရထားအေနျဖင့္ သက္တမ္းလြန္ဆီတြဲရထားဖ်က္သိမ္းမႈကုိ လာမည့္ ၂၀၁၃ ခုႏွစ္ ဇူလိုင္လတြင္ အၿပီးသတ္ လုပ္ေဆာင္ႏုိင္ရန္ ခန္႔မွန္းထား ေၾကာင္းလည္း သိရွိရပါသည္။

ၿပီးခဲ့သည့္ ၂၀၁၂ ခုႏွစ္ ႏုိ၀င္ဘာလ ၉ ရက္ေန႔က ေရႊဘုိခ႐ုိင္ ကန္႔ဘလူၿမဳိ႕နယ္ ခ်ပ္ႀကီးဘူတာ႐ုံ အနီးတြင္ မႏၲေလးၿမဳိ႕မွ ျမစ္ႀကီးနားသုိ႔ ထြက္ခြာလာသည့္ အမွတ္ (၈၀၇) ဆီအထူးရထား တိမ္းေမွာက္မႈ ျဖစ္ပြားခဲ့ၿပီး မီးေလာင္ေပါက္ကြဲမႈေၾကာင့္ လူေသဆုံးမႈမ်ားလည္း ရွိခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။

Eleven media Group

No comments:

Post a Comment