မၾကာခဏ မိုင္း ေပါက္ကြဲေလ့ရွိေသာ မႏၱေလး - ျမစ္ႀကီးနား မီးရထား လမ္းပိုင္းတြင္ မိုင္ေပါင္း၂၂၀ကို ျပင္ဆင္မႈမ်ားစတင္ ျပဳ လုပ္ ေန ၿပီ ျဖစ္ေၾကာင္း ျမန္မာ့ မီးရထား တိုင္းအမွတ္ (၂) အင္ဂ်င္နီယာ ဌာနမွ သိရသည္။
တိုင္းအမွတ္ ၂ နယ္ေျမအတြင္းရွိ ဘူတာ ၃၆ ဘူတာအနက္ ဘူတာ ၂၂
ၾကားတြင္ ဇလီဖားတံုး၁၁၀၀၀ခန္႔ ျဖည့္ဆည္း ျခင္း၊ ေက်ာက္ ျဖည့္သြင္းျခင္း
မ်ားကို ျပဳလုပ္ သြား မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ယင္း ဌာနမွ သိရသည္။
ယင္း
ျပင္ဆင္မႈလုပ္ငန္းမ်ားကို ဒီဇင္ဘာ ၁၁ရက္ ေန႔တြင္ စတင္ ျပဳလုပ္ ခဲ့ၿပီး
ခ်ပ္ႀကီး ဘူတာ တစ္ဝိုက္တြင္ ကြန္ကရစ္ ဇလီဖါး (၂၆၁၈) တံုး၊ လမ္းခင္း ေက်ာက္
(၃၄ဝ)က်င္း ႏွင့္ လမ္းကူး လမ္းလႊဲ (၃)စံု အသံုးျပဳ၍ ျပင္ဆင္ခဲ့ေၾကာင္း ယင္း ဌာနမွ တာဝန္ ရွိသူ တစ္ဦးက ဆိုသည္။
The Voice Weekly
မၾကာခဏ မိုင္း ေပါက္ကြဲေလ့ရွိေသာ မႏၱေလး - ျမစ္ႀကီးနား မီးရထား လမ္းပိုင္းတြင္ မိုင္ေပါင္း၂၂၀ကို ျပင္ဆင္မႈမ်ားစတင္ ျပဳ လုပ္ ေန ၿပီ ျဖစ္ေၾကာင္း ျမန္မာ့ မီးရထား တိုင္းအမွတ္ (၂) အင္ဂ်င္နီယာ ဌာနမွ သိရသည္။
တိုင္းအမွတ္ ၂ နယ္ေျမအတြင္းရွိ ဘူတာ ၃၆ ဘူတာအနက္ ဘူတာ ၂၂
ၾကားတြင္ ဇလီဖားတံုး၁၁၀၀၀ခန္႔ ျဖည့္ဆည္း ျခင္း၊ ေက်ာက္ ျဖည့္သြင္းျခင္း
မ်ားကို ျပဳလုပ္ သြား မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ယင္း ဌာနမွ သိရသည္။
ယင္း ျပင္ဆင္မႈလုပ္ငန္းမ်ားကို ဒီဇင္ဘာ ၁၁ရက္ ေန႔တြင္ စတင္ ျပဳလုပ္ ခဲ့ၿပီး ခ်ပ္ႀကီး ဘူတာ တစ္ဝိုက္တြင္ ကြန္ကရစ္ ဇလီဖါး (၂၆၁၈) တံုး၊ လမ္းခင္း ေက်ာက္ (၃၄ဝ)က်င္း ႏွင့္ လမ္းကူး လမ္းလႊဲ (၃)စံု အသံုးျပဳ၍ ျပင္ဆင္ခဲ့ေၾကာင္း ယင္း ဌာနမွ တာဝန္ ရွိသူ တစ္ဦးက ဆိုသည္။
The Voice Weekly
ယင္း ျပင္ဆင္မႈလုပ္ငန္းမ်ားကို ဒီဇင္ဘာ ၁၁ရက္ ေန႔တြင္ စတင္ ျပဳလုပ္ ခဲ့ၿပီး ခ်ပ္ႀကီး ဘူတာ တစ္ဝိုက္တြင္ ကြန္ကရစ္ ဇလီဖါး (၂၆၁၈) တံုး၊ လမ္းခင္း ေက်ာက္ (၃၄ဝ)က်င္း ႏွင့္ လမ္းကူး လမ္းလႊဲ (၃)စံု အသံုးျပဳ၍ ျပင္ဆင္ခဲ့ေၾကာင္း ယင္း ဌာနမွ တာဝန္ ရွိသူ တစ္ဦးက ဆိုသည္။
The Voice Weekly
No comments:
Post a Comment