
လြန္ခဲ့သည့္တစ္လခန္႔က Samsung သည္ ဒုတိယ သံုးလပတ္ အျမတ္ေငြ ၇.၁ ရာခိုင္ႏႈန္း က်ဆင္းခဲ့ေၾကာင္းႏွင့္ ၎သည္ ကုမၸဏီအတြက္ သံုးႀကိမ္ဆက္ အျမတ္ေငြ က်ဆင္းခဲ့ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း ေဖာ္ျပခဲ့သည္။ တ႐ုတ္ေစ်းကြက္တြင္ ၿပိဳင္ဆိုင္မႈ ျပင္းထန္လာျခင္းသည္ ကုမၸဏီ၏ အျမတ္ေငြ က်ဆင္းလာျခင္း၏ အေၾကာင္းအရင္းျဖစ္ေၾကာင္း Samsung က ဆိုခဲ့သည္။
Canalys ၏ အစီရင္ခံစာအရ Xiaomi ၏ ဒုတိယသံုးလပတ္ စမတ္ဖုန္း တင္ပို႔ေရာင္းခ်မႈသည္ ရွယ္ယာ ၁၄ ရာခိုင္ႏႈန္းျဖင့္ ေစ်းကြက္ကို ဦးေဆာင္ႏိုင္ခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။ Samsung သည္ Lenovo Group Limited ႏွင့္အတူ ေစ်းကြက္ရွယ္ယာ ၁၂ ရာခိုင္ႏႈန္းစီ ပိုင္ဆိုင္ခဲ့သည္။ ၂၀၁၃ ခုႏွစ္ ဒုတိယ သံုးလပတ္က ၅ ရာခိုင္းႏႈန္းသာ ရိွခဲ့သည့္ Xiaomi ၏ ေစ်းကြက္ရွယ္ယာသည္ တစ္ႏွစ္ထက္ တစ္ႏွစ္ ပိုမိုျမင့္တက္လာခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။
ယခုႏွစ္ ပထမ သံုးလပတ္တြင္ Samsung သည္ ေစ်းကြက္ရွယ္ယာ ၁၈ ရာခိုင္ႏႈန္းျဖင့္ စမတ္ဖုန္း ေစ်းကြက္ကို ဦးေဆာင္ခဲ့ၿပီး Xiaomi က ၁၀.၇ ရာခိုင္ႏႈန္းႏွင့္ Lenovo က ၁၁ ရာခိုင္ႏႈန္းသာရိွခဲ့သည္။
Xiaomi သည္ စြမ္းေဆာင္ရည္ျမင့္သည့္ စမတ္ဖုန္းမ်ားကို သက္သာသည့္ ေစ်းႏႈန္းျဖင့္ ေရာင္းခ်ခဲ့ေသာေၾကာင့္ ေစ်းကြက္အတြင္း အက်ိဳးေက်းဇူးမ်ား ရရိွလာခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။ Samsung ၏ စြမ္းေဆာင္ရည္ျမင့္ Galaxy ဖုန္းမ်ားကို ေဒၚလာ ၅၀၀ ျဖင့္ ေရာင္းခ်ေနခ်ိန္တြင္ Xiaomi က ေနာက္ဆံုးေပၚ Mi4 စမတ္ဖုန္းကို ေဒၚလာ ၃၂၀ ျဖင့္သာ ေရာင္းခ်ခဲ့သည္။
Ref: SlashGear
No comments:
Post a Comment