ဟံသာ၀တီအျပည္ျပည္ဆုိင္ရာ ေလဆိပ္သစ္ တည္ေဆာက္မည့္ ေျမေနရာ အား ေဖေဖာ္၀ါရီလဆန္းပုိင္းက ေတြ႕ရစဥ္ (ဓာတ္ပုံ- ထင္ေပၚ)
ဟံသာ၀တီေလဆိပ္သစ္ တည္ေဆာက္ရန္ ဒုတိယဦးစားေပး ေရြးခ်ယ္ခံရသည့္ စင္ကာပူကုမၸဏီႏွင့္ ပထမ အႀကိမ္ညိႇႏိႈင္းမႈ ၿပီးစီးခဲ့ေၾကာင္း သတင္းရရွိသည္။
ဟံသာ၀တီေလဆိပ္သစ္ တည္ေဆာက္ခြင့္ရ ေတာင္ကိုရီးယားႏိုင္ငံ အင္ခြၽန္းကုမၸဏီႏွင့္ ေလဆိပ္ တည္ေဆာက္ေရး ညိႇႏိႈင္းမႈအား ရပ္ဆိုင္းၿပီး ဒုတိယဦးစားေပး ေရြးခ်ယ္ခံရသည့္ စင္ကာပူကုမၸဏီႏွင့္ ဆက္ လက္ေဆြးေႏြးမႈမ်ား ျပဳလုပ္ခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။
ဟံသာ၀တီေလဆိပ္သစ္ တည္ေဆာက္ခြင့္ရ ေတာင္ကိုရီးယားႏိုင္ငံ အင္ခြၽန္းကုမၸဏီသည္ ျမန္မာႏိုင္ ငံေလေၾကာင္း ပို႔ေဆာင္ေရးညႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာနႏွင့္ ေလဆိပ္တည္ေဆာက္ေရး သေဘာတူစာခ်ဳပ္ ခ်ဳပ္ဆိုရန္ လက္ေတြ႕ညိႇႏိႈင္းမႈတြင္ တင္ဒါတင္သြင္းစဥ္က စည္းကမ္းခ်က္မ်ားႏွင့္ ကဲြလဲြခ်က္မ်ား ျဖစ္ေပၚ ခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။
သို႔ျဖစ္၍ ဒုတိယဦးစားေပး ေရြးခ်ယ္ခံရသည့္ Yongnam-CAPE-JGC ကုမၸဏီႏွင့္ ေလဆိပ္သစ္ တည္ေဆာက္ေရး ညိႇႏိႈင္းမႈမ်ား ဆက္လက္ျပဳလုပ္ခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။
"Back up tenderer အျဖစ္ ေရြးခ်ယ္ထားတဲ့ Yongnam-CAPE-JGC ကုမၸဏီနဲ႔ ပထမအႀကိမ္ ညိႇႏိႈ င္းေဆြးေႏြး မႈ ၿပီးခဲ့တဲ့ရက္ အနည္းငယ္အတြင္း ၿပီးစီးခဲ့ပါၿပီ။ သူတို႔ဘက္ကေတာ့ ေလဆိပ္တည္ေဆာက္ခြင့္ ရဖို႔ အေတာ္ေလးကို စိတ္၀င္စားေနပါတယ္" ဟုေလေၾကာင္းပို႔ေဆာင္ေရး ညႊန္ၾကားမႈဦးစီးဌာနမွ တာ၀န္ ရွိသူ တစ္ဦးက ေျပာၾကားသည္။
ျမန္မာႏိုင္ငံ၏ အဓိက၀င္ေပါက္တစ္ခု ျဖစ္သည့္အျပင္ အႀကီးဆံုးေလဆိပ္အျဖစ္ သတ္မွတ္ရမည့္ ဟံသာ၀တီ အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာေလဆိပ္သစ္ႀကီး တည္ေဆာက္ရန္ ေတာင္ကိုရီးယားႏိုင္ငံမွ Incheon Airport Consortium သည္ Successful tenderer အျဖစ္ေရြးခ်ယ္ခံခဲ့ရသည္။ Back up tenderer အျဖစ္ Yongnam-CAPE-JGC ကုမၸဏီအား ေရြးခ်ယ္ခဲ့သည္။ Yongnam-CAPE-JGC ကုမၸဏီသည္ စင္ကာပူႏိုင္ ငံ မွ Yongnam Holdings Limited၊ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံမွ JGC Corporation၊ စင္ကာပူႏိုင္ငံမွ Changi Airport Planners & Engineers Pte ltd စသည့္ ကုမၸဏီသံုးခုတို႔ ပူးေပါင္းထားျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ေတာင္ကိုရီးယား ကုမၸဏီသည္ ေလဆိပ္တင္ဒါ တင္သြင္းစဥ္က ေလဆိပ္တည္ေဆာက္ေရး ပထမအဆင့္ အေနျဖင့္ ဟံသာ၀တီေလဆိပ္အား တစ္ႏွစ္လွ်င္ ခရီးသည္ ၁၂ သန္း ၀င္ဆံ့ႏိုင္မည့္ ေလဆိပ္အေဆာက္အံု တည္ေဆာက္ေပးမည္ဟု ေျပာဆိုထားေသာ္လည္း လက္ေတြ႔ညိႇႏိႈင္းမႈတြင္ ခရီးသည္ ၁၀ သန္းဆံ့ အေဆာက္အအံုသာ ေဆာက္လုပ္ေပးမည္ဟု ေျပာဆိုခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။
အဆိုပါ အခ်က္သည္ အေရးႀကီးသည့္ အဓိကအခ်က္ ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ျမန္မာႏိုင္ငံဘက္မွ လက္ခံျခင္း မရွိဘဲ ေလဆိပ္တည္ေဆာက္ရန္ ဒုတိယဦးစားေပး ေရြးခ်ယ္ခံရသည့္ စင္ကာပူကုမၸဏီႏွင့္ ဆက္ လက္ေဆြးေႏြး ရန္ ဆံုးျဖတ္ခဲ့ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ေတာင္ကိုရီးယားႏိုင္ငံ အင္ခြြၽန္းကုမၸဏီသည္ တင္ဒါတင္သြင္းစဥ္က ဟံသာ၀တီ အျပည္ျပည္ဆုိင္ရာ ေလဆိပ္ သစ္ႀကီးအား ပထမအဆင့္အျဖစ္ တစ္ႏွစ္လွ်င္ ခရီးသည္ ၁၂ သန္း ၀င္ဆံ့ႏိုင္မည့္ ေလဆိပ္၊ ေျပးလမ္း၊ ေလဆိပ္ လုပ္ငန္းႏွင့္ ဆက္စပ္ ၀န္ေဆာင္မႈလုပ္ငန္းမ်ား၊ ဒုတိယအဆင့္ ခရီးသည္သန္း ၃၀ ၀င္ ဆံ့ႏိုင္မည့္ ေလဆိပ္ႏွင့္ ဆက္စပ္အေဆာက္အအံုမ်ား၊ ဟိုတယ္မ်ား၊ ေရွာ့ပင္းေမာလ္မ်ား၊ ကုန္တိုက္ႀကီး မ်ားႏွင့္ လူေနတိုက္ခန္းမ်ား ဆက္စပ္လုပ္ငန္းမ်ား ပါ၀င္တည္ေဆာက္ ေပးမည္ဟု တင္ျပ ထားသည္။
Eleven Media Group
No comments:
Post a Comment