Sunday 6 October 2013

ဘံုေခ်ာင္းေက်းရြာတြင္ ပညာဗိမာန္စာၾကည့္တိုက္ဖြင့္

ကခ်ငျ္ပည္နယ္၊ မိုးညွင္းၿမိဳ႕နယ္ အင္းကုန္းအုပ္စု၊ ဘံုေခ်ာင္းေက်းရြာတြင္ ပညာဗိမာန္စာၾကည္္႔တိုက္ ဖြင့္ပြဲ အခမ္းအနားကို ဌာနဆိုင္ရာတာ၀န္ရွိ ပုဂၢိဳလ္မ်ားႏွင့္ ေအာက္တိုဘာလ ၅ရက္ေန႔က ၿမိဳ႕နယ္အေထြေထြ
အုပ္ခ်ဳပ္ေရးဦးစီးဌာနဒု-ဦးစီးမွဴး ၊ျပန္ၾကားေရးႏွင့့္္ ျပည္သူ႔ဆက္ဆံေရးဦးစီးဌာန ၿမိဳ႕နယ္ဦးစီးမွဴး၊ ဘံုေခ်ာင္းေက်းရြာ ရာအိမ္မွဴးတို႔က ဖြင့္လွစ္ေပးခဲ့သည္။ မိုးညွင္းၿမိဳ႕နယ္ အေထြေထြအုပ္ခ်ဳပ္ေရး ဦးစီးဌာန ဒုဦးစီးမွဴး ဦးမ်ဳိး၀င္းစိုးက“ေက်းလက္ျပည္သူမ်ား အသိပညာဗဟုသုတမ်ားၿပီး ေခတ္ႏွင့္အညီ ေက်း လက္ျပည္သူမ်ားတိုးတက္ဖံြ႕ၿဖိဳးေစရန္အတြက္ စာၾကည့္တိုက္မ်ား ဖြင့္ေပးခဲ့တာ ျဖစ္ပါတယ္”ဟု အမွာ စကားတြင္ ထည့္သြင္းေျပာသည္။

ITေခတ္သို႔ေရာက္ရွိေနေသာ ကမာၻႀကီးကို ရြာလို႔တင္စားေခၚဆိုေနၾကတဲ့ အခ်ိန္အခါမွာ ေက်းလက္ျပည္ သူေတြ စာမ်ားမ်ားဖတ္ၿပီး ဗဟုသုတေတြ ရေစခ်င္တယ္၊၊ အမွားအမွန္ေတြကို ကိုယ္ပိုင္ခြဲခ်မ္း စိတ္ျဖား ႏုိင္ေစခ်င္ပါ တယ္။ ေခတ္စနစ္နဲ႔အညီ ေက်းလက္ျပည္သူေတြကို အသိဥာဏ္ဖြံ႕ၿဖိဳးတိုး တက္ေစ ခ်င္တယ္”  ဟု ျပန္ၾကားေရး၀န္ႀကီးဌာန၊ ျပန္ၾကားေရးႏွင့္ျပည္သူ႔ဆက္ဆံေရး ဦးစီးဌာနခရိုင္ဦးစီး ဦးတင္၀င္းသိန္း မွ စာၾကည္႔တိုက္ဖြင့္ရျခင္း၏ ရည္ရြယ္ခ်က္မ်ား၊ စာၾကည္႔တိုက္ေရရွည္တည္တန္႔ ခိုင္ၿမဲႏိုင္ရန္ အတြက္ ေရွ႕လုပ္ငန္းစဥ္မ်ားအားေဟာေျပာေဆြးေႏြးခဲ့သည္။

လူ၀င္ မွဳႀကီးၾကပ္ေရးႏွင့္ အမ်ဳိးသားမွတ္ပံုတင္ဦးစီးဌာန ဒုတိယလ၀ကမွဴး ဦးစံေငြက ၂၀၁၄ခုႏွစ္ တြင္ ေကာက္ ယူမည့္ သန္းေကာင္စာရင္းလုပ္ငန္းစဥ္မ်ားတြင္ ျပည္သူမွ အမွန္အတိုင္းတင္ျပလာေသာ လူဦးေရစာရင္းမ်ားရရွိမွသာ ႏိုင္ငံေတာ္မွ သိရွိၿပီးွျပည္သူ၏ အမွန္တကယ္လိုအပ္ခ်က္ ကို ျဖည္ဆည္းႏိုင္ မည္ျဖစ္ေၾကာင္း လူဦးေရႏွင့္အိမ္အေၾကာင္းအရာမ်ားကို ရွင္းလင္းေျပာၾကားခဲ့သည္။ ပညာဗိမာန္ စာၾကည့္တိုက္အတြက္ ျမန္မာႏိုင္ငံစာၾကည့္တိုက္ ေဖာင္ေဒးရွင္းမွ ဗဟုသုတစာအုပ္မ်ဳိးစံု(၁၅၀) အုပ္၊ ေက်းလက္ျပည္သူမ်ားမွ (၁၅၀)အုပ္၊ ေက်းလက္အလွဴရွင္မ်ားမွ ေငြပေဒသာပင္ အတြက္(၁)သိန္း က်ပ္ တို႔အား လွဴဒါန္းခဲ့သည္။ ပညာဗိမာန္စာၾကည့္ တိုက္ကို အလ်ား(၂၄)ေပ၊ အနံ(၁၄)ေပ၊ အျမင့္(၁၂)ေပ၊ သြပ္မိုးအုတ္္တက္ နံကပ္တစ္ထပ္ျဖစ္ၿပီး ႏိုင္ငံေတာ္မွ မတည္ေငြ(၁၀)သိန္း ရွိၿပီး၊ ေက်းရြာျ ပည္သူမ်ားမွ လွဴဒါန္းေငြ(၇)သိန္း (၃)ေသာင္း၃၀၀က်ပ္၊ စုစုေပါင္းေငြက်ပ္(၁၇၃၀၃၀၀)သိန္းကုိ အကုန္က်ခံ တည္ေဆာက္ ခဲ့ေၾကာင္း စာရင္းရွင္းတန္းမ်ားအရ သိရသည္။

သီဟေအာင္(ကခ်င္)
The Myanma Age

No comments:

Post a Comment