Wednesday, 2 January 2013

ေလယာဥ္စီးခ ႏႈန္းထားမ်ား ျပင္ဆင္သတ္မွတ္

ျမန္မာ့ စီးပြားေရး သတင္းမ်ား  ဇန္နဝါရီ ၀၂၊ ၂၀၁၃

ေလယာဥ္စီးခ ႏႈန္းထားမ်ား ျပင္ဆင္သတ္မွတ္

ပို႔ေဆာင္ေရး၀န္ႀကီးဌာန ျမန္မာ့ေလေၾကာင္း ျပည္တြင္း ေလယာဥ္ခ ႏႈန္းထားမ်ားကို ၂၀၁၂ ခုႏွစ္ ဒီဇင္ဘာ ၅ ရက္မွစ၍ ေျပာင္းလဲသတ္မွတ္လိုက္ေၾကာင္း ယေန႔ထုတ္ ေၾကးမုံသတင္းစာတြင္ ေဖာ္ျပထားသည္။ မႏၲေလး-ရန္ကုန္  ႏုိင္ငံသား ေငြက်ပ္ ၆၀၀၀၀၊ ႏုိင္ငံျခားသား ၇၅ ေဒၚလာ၊ မႏၲေလး-ေနျပည္ေတာ္ ႏိုင္ငံသား ေငြက်ပ္ ၃၅၀၀၀၊ ႏုိင္ငံျခားသား ၄၄ ေဒၚလာ၊ မႏၲေလး-ျမစ္ႀကီးနား ႏိုင္ငံသား ေငြက်ပ္ ၅၃၀၀၀၊ ႏိုင္ငံျခားသား ၆၆ ေဒၚလာ၊ မႏၲေလး-ဗန္းေမာ္ ႏိုင္ငံသား ေငြက်ပ္ ၄၃၀၀၀၊ ႏုိင္ငံျခားသား ၅၄ ေဒၚလာ၊ မႏၲေလး-ပူတာအုိ ႏိုင္ငံသား ေငြက်ပ္ ၇၅၀၀၀၊ ႏုိင္ငံျခားသား ၉၄ ေဒၚလာ၊ မႏၲေလး-ခႏၲီး ႏိုင္ငံသား ေငြက်ပ္ ၆၀၀၀၀၊ ႏိုင္ငံျခားသား ၇၅ ေဒၚလာ၊ မႏၲေလး-ဟုမၼလင္း ႏိုင္ငံသား ေငြက်ပ္ ၆၃၀၀၀၊ ႏုိင္ငံျခားသား ၇၉ ေဒၚလာ၊ မႏၲေလး-ကေလး ႏိုင္ငံသား ေငြက်ပ္ ၄၅၀၀၀၊ ႏိုင္ငံျခားသား ၅၆ ေဒၚလာ၊ မႏၲေလး-က်ဳိင္းတုံ ႏိုင္ငံသား ေငြက်ပ္ ၇၅၀၀၀၊ ႏုိင္ငံျခားသား ၉၄ ေဒၚလာ၊ မႏၲေလး-တာခ်ီလိတ္ ႏိုင္ငံသား ေငြက်ပ္ ၇၅၀၀၀၊ ႏုိင္ငံျခားသား ၉၄ ေဒၚလာ၊ မႏၲေလး-ဟဲဟိုး ႏိုင္ငံသား ေငြက်ပ္ ၂၅၀၀၀၊ ႏိုင္ငံျခားသား ၃၁ ေဒၚလာ၊ မႏၲေလး-ေညာင္ဦး ႏိုင္ငံသား ေငြက်ပ္ ၂၅၀၀၀၊ ႏုိင္ငံျခားသား ၃၁ ေဒၚလာ၊ မႏၲေလး-လား႐ႈိး ႏိုင္ငံသား ေငြက်ပ္ ၃၈၀၀၀၊ ႏိုင္ငံျခားသား ၄၈ ေဒၚလာတျ႔ုိဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။





ျမဝတီလမ္း ဆိုးရြား၍ ကုန္သြယ္ေရး အခက္ၾကံဳ

ျမန္မာျပည္နယ္စပ္ကုန္သြယ္ေရး ဇုန္မ်ားထဲတြင္ ျမ၀တီကုန္သြယ္ေရးဇုန္သည္ ၀င္ေငြအမ်ားဆံုး ျဖစ္ေသာ္လည္း လမ္းပန္းဆက္သြယ္ေရးမွာ အလြန္ပင္ ခက္ခဲေနေသးသည္။
ထိုင္းနယ္စပ္ ကုန္သြယ္ေရး ဇုန္ ၄ ဇုန္ ျဖစ္သည့္ ျမ၀တီ၊ ေကာ့ေသာင္း၊ တာခ်ီလိတ္ႏွင့္ ၿမိတ္တို႔ထဲတြင္ ျမ၀တီကုန္သြယ္မႈဇုန္ သည္ ၀င္ေငြမ်ားကာ ကုန္သြယ္မႈပိုင္းတြင္ အားအထားရဆုံး ဇုန္ျဖစ္သည္။
စီးပြားေရးနဲ႔ ကူးသန္းေရာင္း၀ယ္ေရး ဌာန၊ နယ္စပ္ကုန္သြယ္ေရး ၀န္ႀကီးဌာန ညႊန္ၾကားေရးမွဴး ဦးရန္ႏိုင္ထြန္း၏ အဆိုအရ  ျမ၀တီနယ္စပ္ ကုန္သြယ္ေရး တေန႔၀င္ေငြ အေမရိကန္ေဒၚလာ ၁ သန္းမွ ၂သန္းအထိ ရရွိေၾကာင္း သိရသည္။
ဦးသိန္းစိန္ အစိုးရသစ္တက္လာၿပီးေနာက္ပိုင္း ကုန္သြယ္မႈဆိုင္ရာမူ၀ါဒမ်ားစြာ ေျပာင္းလဲ ေျဖေလ်ာ့သည့္အတြက္ ကုန္သြယ္မႈ ပိုမ်ားလာျပီး လုိင္စင္ထုတ္ေပးမႈတြင္လည္း လ်င္ျမန္ေအာင္ လုပ္ေပးေနျပီး ကုန္သြယ္ေရးပိုင္းမွာလည္း အခ်ိန္ႏွင့္ တေျပးညီ တင္ပို႔တင္သြင္းမႈ ျပဳလုပ္ႏိုင္ေစရန္ ၾကိဳးပမ္းေနေၾကာင္း၊ သို႔ေသာ္ ျမ၀တီလမ္းမွာ တစ္ရက္တက္ တစ္ရက္ဆင္းျဖစ္ေနျခင္းေၾကာင့္ တျခားကုန္သြယ္ေရးဇုန္ႏွင့္မတူညီသည့္ အခ်က္တစ္ခု ဦးရန္ႏိုင္ထြန္းက ေျပာသည္။
ျမဝတီ-ေကာ့ကရိတ္လမ္းမွာ ခက္ခဲၿပီး က်ဥ္းေျမာင္းကာ အႏၱရာယ္ၾကီးသည့္ လမ္းျဖစ္သည္။ ဆိုင္ကယ္မ်ား၊ လိုင္စင္မဲ့ယာဥ္မ်ား၊ ကုန္တင္ယာဥ္မ်ားႏွင့္ ခရီးသည္တင္ယာဥ္ မ်ားျပားသည့္အတြက္ ယာဥ္ေၾကာမ်ား ပိတ္ဆို႔မႈျဖစ္ကာ ယာဥ္မေတာ္မဆမႈ မၾကာခဏ ျဖစ္ေပၚေနသည္။ ကားၾကီးတစင္းစင္း ပ်က္လွ်င္ ကားလမ္းပိတ္ျပီး ယာဥ္တန္းပိတ္တတ္သည္။
“လမ္းကို ျပင္ေပးမယ္ ဆိုရင္ေတာ့ ေကာင္းတာေပါ့။ က်ေနာ္တို႔က ေနရာ ဌာန အသီးသီးကို စာတင္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ေျပာင္းလဲမႈကေတာ့မရွိေသးဘူး” ဟု ျမ၀တီၿမိဳ႕မွ ယာဥ္ေမာင္း ဦးထြန္းထြန္းက ဆိုသည္။
KNU / KNLA  ၿငိမ္းခ်မ္းေရးေကာင္စီ ဗိုလ္မွဴးၾကီး ေစာအဲေကာ္ထူးကလည္း  “ႏိုင္ငံေတာ္အေနနဲ႔ ဂိတ္ေၾကးကိုသာ ေကာက္ခံေနၿပီး လမ္းေတြကို ျပဳျပင္ေပးျခင္း မရွိဘူး။ ျမ၀တီကို ခရီးထြက္ရင္ အခ်ိန္က တစ္ရက္ေလာက္  ကုန္တယ္။လမ္းကလည္း က်ဥ္းေသးတယ္။ ဒီလမ္းကို ေကာင္းေအာင္ သူတို႔လုပ္ေပးရမယ္” ဟု ဆုိသည္။
ျမ၀တီ ကုန္သြယ္ေရး လမ္းေၾကာင္းသည္ ျမန္မာႏွင့္ ထိုင္း ကုန္သြယ္မႈေဆာင္ရြက္ရာတြင္ အခ်က္အခ်ာက်ၿပီး ၁၉၉၆ခုနစ္တြင္ ႏွစ္ႏိုင္ငံညိွႏွဳိင္းေဆာင္ရြက္မႈႏွင့္ ၂၀၀၈ခုနစ္တြင္ စတင္ ဖြင့္လွစ္ခဲ့သည္။




ဆက္သြယ္ေရးက႑တြင္ တ႐ုတ္ႏိုင္ငံထုတ္ပစၥည္းမ်ား စိုးမိုးခဲ့ရျခင္းမႇာ Sanction ေၾကာင့္ဟုဆို

ျပည္တြင္းဆက္သြယ္ေရးက႑တြင္ အျခားႏိုင္ငံမ်ားမႇ ပစၥည္းမ်ားသည္ တ႐ုတ္ႏိုင္ငံထုတ္ ပစၥည္းမ်ားထက္ ေစ်းႏႈန္းပိုေသာ္လည္း ေရရႇည္တြင္ ပိုေကာင္းႏိုင္ေၾကာင္း ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရးလုပ္ငန္းမႇ မိုဘိုင္း အင္ဂ်င္နီယာခ်ဳပ္က ေျပာသည္။
''အရင္တုန္းက Sanction ေၾကာင့္ တ႐ုတ္ပစၥည္းေတြပဲ စိုးမိုးတာမ်ားခဲ့တယ္။ ကြၽန္ေတာ္တို႔အေနနဲ႔ တျခားပစၥည္းေတြကို သံုးခ်င္တယ္ဆိုရင္ေတာင္မႇ ဘယ္သူမႇ လာမေရာင္းၾကတဲ့အတြက္ သံုးစြဲခြင့္မရခဲ့ပါဘူး။ တျခားႏိုင္ငံက ပစၥည္းေတြ အေနနဲ႔ တ႐ုတ္ပစၥည္းေတြထက္ ေစ်းႏႈန္းပိုမ်ားေပမယ့္ ေရရႇည္မႇာ ပိုေကာင္းတာေတြရႇိပါတယ္''ဟု ၎က ေျပာသည္။
ထို႔ျပင္ ျပည္ပကုမၸဏီမ်ား ျပည္တြင္း  ဆက္သြယ္ေရးက႑သို႔ ၀င္ေရာက္လုပ္ကိုင္ရန္ ျပင္ဆင္ေနမႈမ်ားႏႇင့္ ပတ္သက္၍လည္း ''ဘယ္ကုမၸဏီပဲျဖစ္ျဖစ္ ဥပေဒျပ႒ာန္းၿပီးတဲ့ အခ်ိန္ကို ေစာင့္ရပါမယ္။ ဥပေဒမရႇိဘဲနဲ႔ မရပါဘူး။ တစ္ခုသတိျပဳရမႇာက ႏိုင္ငံျခားကုမၸဏီေတြက ႏိုင္ငံတကာနဲ႔ခ်ီၿပီး လုပ္ကိုင္လာတာျဖစ္လို႔ ႏိုင္ငံအလိုက္ဥပေဒေတြရဲ႕ အားနည္းခ်က္ကိုသိတယ္။ အဲဒီ အား နည္းခ်က္ေပၚ မူတည္ၿပီး ဘယ္လိုအျမတ္ထုတ္ရမလဲဆိုတာကိုလည္း သူတို႔က ပိုသိၾကတယ္။ ကြၽန္ေတာ္တို႔ဘက္မႇာက်ေတာ့ အေတြ႕အၾကံဳ အားနည္းၿပီး အျမင္မရႇိတဲ့အတြက္ ဥပေဒမခိုင္မာရင္ ခံရႏိုင္ပါတယ္''ဟု ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရးလုပ္ငန္းမႇ တာ ၀န္ရႇိသူက ေျပာၾကားသည္။
ျပည္တြင္းဆက္သြယ္ေရး က႑တြင္ Huawei, ZTE စေသာ တ႐ုတ္ႏိုင္ငံထုတ္ပစၥည္းမ်ားကိုသာ သံုးစြဲမႈမ်ားျပားေၾကာင္းသိရသည္။




ျပည္တြင္း ေဆာ့ဖ္၀ဲလုပ္ငန္းမ်ား ဖြံ႕ၿဖိဳးတိုးတက္ရန္ လိုအပ္ခ်က္မ်ား ရႇိေန

ျပည္တြင္းေဆာ့ဖ္၀ဲလုပ္ငန္းမ်ား ဖြံ႕ၿဖိဳးတိုးတက္ရန္ လိုအပ္ခ်က္မ်ား ရႇိေနေသးေၾကာင္း ျပည္တြင္းမႇ ေဆာ့ဖ္၀ဲလုပ္ငန္းရႇင္မ်ားႏႇင့္ ေဆာ့ဖ္၀ဲ ေရးသားသူမ်ားက ေဆာ့ဖ္၀ဲလုပ္ငန္းမ်ား ဖြံ႕ၿဖိဳးတိုးတက္ေရး ေဆြးေႏြးပြဲတြင္ သံုးသပ္ေဆြးေႏြးခဲ့ၾကသည္။
ျပည္တြင္းေဆာ့ဖ္၀ဲေစ်းကြက္ အေနျဖင့္ ေစ်းကြက္ေသးေနျခင္း၊ ကြၽမ္းက်င္လုပ္သားရႇားပါးျခင္း၊ အေသးစားႏႇင့္ အလတ္စားလုပ္ငန္းမ်ား ရပ္တည္ရႇင္သန္ႏိုင္ရန္ခက္ခဲျခင္း၊ လုပ္ငန္းႀကီးမ်ား အေနျဖင့္ ေဆာ့ဖ္၀ဲမ်ားအသံုးျပဳရန္ စိတ္၀င္စားမႈနည္း ပါးေနေသးျခင္းႏႇင့္ မူပိုင္ခြင့္ဆိုင္ရာ ကိစၥရပ္မ်ားကို သံုးသပ္ေဆြးေႏြးခဲ့ၾကေၾကာင္းသိရသည္။
ေဆာ့ဖ္၀ဲလုပ္ငန္းမ်ား ဖြံ႕ၿဖိဳး တိုးတက္ေရးေဆြးေႏြးပြဲကို ဒီဇင္ဘာ လ ၁၄ ရက္ေန႔က MICTDC ရႇိ Conference Hall တြင္က်င္းပခဲ့ၿပီး ျပည္တြင္းေဆာ့ဖ္၀ဲလုပ္ငန္းမ်ား ဖြံ႕ၿဖိဳးတိုးတက္ရန္ လိုအပ္ခ်က္မ်ားကို ၀ိုင္း၀န္းေဆြးေႏြး သံုးသပ္ခဲ့ၾကသည္။
''ဒီမႇာက ဟာ့ဒ္၀ဲပိုင္းကို လုပ္ၾကတာပိုမ်ားတယ္။ ေဆာ့ဖ္၀ဲေရးၾကတာနည္းတယ္။ ေဆာ့ဖ္၀ဲကုမၸဏီဆိုရင္လည္း ျပည္တြင္းမႇာ ရာဂဏန္း ေလာက္ပဲရႇိမယ္။ တျခားႏိုင္ငံေတြမႇာေတာ့ ေဆာ့ဖ္၀ဲကုမၸဏီေတြက ေသာင္းနဲ႔ခ်ီရႇိၾကတယ္။ ခုေနာက္ပိုင္းမႇာေတာ့ မိုဘိုင္း Application ေတြ ေရးလာၾကတာေတြ႕ရတယ္။ ေဆာ့ဖ္၀ဲလုပ္ငန္းေတြ ဖြံ႕ၿဖိဳးလာဖို႔က ကုမၸဏီအေသးေတြလည္း အေရးႀကီး ပါတယ္။ ျပည္တြင္းေဆာ့ဖ္၀ဲေစ်းကြက္ အေရးႀကီးသလို ေဆာ့ဖ္၀ဲတင္ပို႔ႏိုင္မႈေတြလည္း အေရးပါတယ္''ဟု MIT ေဆာ့ဖ္၀ဲကုမၸဏီမႇ ဦးထြန္းသူရသက္က ေဆြးေႏြးခဲ့သည္။
"HR ပိုင္းမႇာလည္း လိုအပ္ခ်က္ေတြရႇိေနပါတယ္။ ျပည္တြင္း ေဆာ့ဖ္၀ဲလုပ္ငန္းေတြမႇာ ၾကည့္မယ္ဆိုရင္ ၀န္ထမ္း ၅၀၀၊ ၁၀၀၀ ေလာက္ပဲရႇိတာၾကားရတယ္။ ငါးေထာင္၊ တစ္ေသာင္းမရႇိဘူးျဖစ္ေနတယ္။ ဗီယက္နမ္က ေဆာ့ဖ္၀ဲကုမၸဏီတစ္ခုမႇာဆိုရင္ ၀န္ထမ္း ၁၂၀၀၀ ေလာက္ရႇိတယ္ၾကားရၿပီး တ႐ုတ္ ကုမၸဏီတစ္ခုဆိုရင္လည္း ႏႇစ္ေသာင္း ေက်ာ္ရႇိတယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။ ေနာက္ၿပီး ဒီမႇာက ေစ်းကြက္ေသးေနေတာ့ သူေသကိုယ္ရႇင္ ပံုစံမ်ဳိးလည္းျဖစ္ေနၿပီး လုေနရတဲ့အေနအထားမ်ဳိးကို ေတြ႕ရတယ္''ဟု ျမန္မာႏိုင္ငံကြန္ျပဴတာ ပညာရႇင္အသင္းမႇ ဦးေအာင္ေအာင္က ေျပာၾကားခဲ့သည္။
''ေဆာ့ဖ္၀ဲလုပ္ငန္းေတြ ဖြံ႕ၿဖိဳးဖို႔ဆိုရင္ Small Business ေတြ၊ Small Team ေတြကို အားေပးဖို႔လိုပါတယ္။ HR မႇာျဖစ္ေနတာက ေက်ာင္းေတြ သင္တန္းေတြကေန သင္လာေပမယ့္ လုပ္ငန္းခြင္မႇာအ ဆင္သင့္ သံုးလို႔မရတာမ်ဳိးေတြနဲ႔ ၾကံဳေနရတယ္။အဲဒီအတြက္ Intendship Program ေတြ စီစဥ္ေပးသင့္ပါတယ္'' ဟု ကိုအိေမာင္က အၾကံျပဳခဲ့သည္။
ေဇာတိကကုမၸဏီမႇ ဦးခင္လႈိင္ကလည္း''ျပည္တြင္းမႇာ ရပ္တည္ေန ႏိုင္တဲ့ ေဆာ့ဖ္၀ဲကုမၸဏီႀကီးေတြကို ၾကည့္ရင္ ေလး၊ ငါးခုေလာက္ပဲ ေတြ႕ရမႇာပါ။ အလြန္ဆံုး ၁၀ ခု ေလာက္ေပါ့။ အဲဒီကုမၸဏီေတြကလည္း အစိုးရပေရာဂ်က္ေတြေပၚ မူတည္ၿပီး လုပ္ကိုင္ေနတာေတြ႕ရမႇာပါ''ဟု ေဆြးေႏြးေျပာၾကားခဲ့သည္။
Software House တစ္ခုမႇ Development Manager မအိေကခိုင္ေဇာ္က''လုပ္ငန္းရႇင္ေတြအေနနဲ႔ ေဆာ့ဖ္၀ဲေတြအေပၚ စိတ္၀င္စားလာေအာင္၊ အသံုးျပဳခ်င္လာေအာင္ အရင္လုပ္ဖို႔ လိုမယ္လို႔ထင္တယ္'ဟု ေျပာၾကားခဲ့သည္။
''ကုမၸဏီမႇတ္ပံုတင္ေၾကးက မ်ားလြန္းတဲ့အတြက္ အေသးစားနဲ႔ အလတ္စားလုပ္ငန္းေလးေတြအတြက္ အဆင္မေျပဘူး။ စစခ်င္း ၂ ႏႇစ္၊ ၃ ႏႇစ္အတြင္းမႇာ အိတ္စိုက္ၿပီး လုပ္ရတာျဖစ္လို႔ အခြန္ေကာက္တဲ့ပံုစံကိုလည္း ျပင္ေပးေစခ်င္တယ္။ ေနာက္ၿပီး Payment စနစ္မရႇိတဲ့အ တြက္လည္း အဆင္မေျပဘူး။ ေနာက္တစ္ခုက ကိုယ္ေရးထားတဲ့ေဆာ့ဖ္၀ဲေတြ အခိုးခံရတဲ့ကိစၥပါ''ဟုေဆာ့ဖ္၀ဲ ေရးသားသူတစ္ဦးျဖစ္သည့္ ကိုေ၀လင္းထြန္းက ေဆြးေႏြးခဲ့သည္။




NLABR 
Web-site:    www.nlabr.com
Facebook:    Sa Maung
Facebook:    Miraculous Master For English Language

ပို႔ေဆာင္ေရး၀န္ႀကီးဌာန ျမန္မာ့ေလေၾကာင္း ျပည္တြင္း ေလယာဥ္ခ ႏႈန္းထားမ်ားကို ၂၀၁၂ ခုႏွစ္ ဒီဇင္ဘာ ၅ ရက္မွစ၍ ေျပာင္းလဲသတ္မွတ္လိုက္ေၾကာင္း ယေန႔ထုတ္ ေၾကးမုံသတင္းစာတြင္ ေဖာ္ျပထားသည္။ မႏၲေလး-ရန္ကုန္ ႏုိင္ငံသား ေငြက်ပ္ ၆၀၀၀၀၊ ႏုိင္ငံျခားသား ၇၅ ေဒၚလာ၊ မႏၲေလး-ေနျပည္ေတာ္ ႏိုင္ငံသား ေငြက်ပ္ ၃၅၀၀၀၊ ႏုိင္ငံျခားသား ၄၄ ေဒၚလာ၊ မႏၲေလး-ျမစ္ႀကီးနား ႏိုင္ငံသား ေငြက်ပ္ ၅၃၀၀၀၊ ႏိုင္ငံျခားသား ၆၆ ေဒၚလာ၊ မႏၲေလး-ဗန္းေမာ္ ႏိုင္ငံသား ေငြက်ပ္ ၄၃၀၀၀၊ ႏုိင္ငံျခားသား ၅၄ ေဒၚလာ၊ မႏၲေလး-ပူတာအုိ ႏိုင္ငံသား ေငြက်ပ္ ၇၅၀၀၀၊ ႏုိင္ငံျခားသား ၉၄ ေဒၚလာ၊ မႏၲေလး-ခႏၲီး ႏိုင္ငံသား ေငြက်ပ္ ၆၀၀၀၀၊ ႏိုင္ငံျခားသား ၇၅ ေဒၚလာ၊ မႏၲေလး-ဟုမၼလင္း ႏိုင္ငံသား ေငြက်ပ္ ၆၃၀၀၀၊ ႏုိင္ငံျခားသား ၇၉ ေဒၚလာ၊ မႏၲေလး- ကေလး ႏိုင္ငံသား ေငြက်ပ္ ၄၅၀၀၀၊ ႏိုင္ငံျခားသား ၅၆ ေဒၚလာ၊ မႏၲေလး-က်ဳိင္းတုံ ႏိုင္ငံသား ေငြက်ပ္ ၇၅၀၀၀၊ ႏုိင္ငံျခားသား ၉၄ ေဒၚလာ၊ မႏၲေလး-တာခ်ီလိတ္ ႏိုင္ငံသား ေငြက်ပ္ ၇၅၀၀၀၊ ႏုိင္ငံျခားသား ၉၄ ေဒၚလာ၊ မႏၲေလး-ဟဲဟိုး ႏိုင္ငံသား ေငြက်ပ္ ၂၅၀၀၀၊ ႏိုင္ငံျခားသား ၃၁ ေဒၚလာ၊ မႏၲေလး-ေညာင္ဦး ႏိုင္ငံသား ေငြက်ပ္ ၂၅၀၀၀၊ ႏုိင္ငံျခားသား ၃၁ ေဒၚလာ၊ မႏၲေလး-လား႐ႈိး ႏိုင္ငံသား ေငြက်ပ္ ၃၈၀၀၀၊ ႏိုင္ငံျခားသား ၄၈ ေဒၚလာတျ႔ုိဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

NLABR

No comments:

Post a Comment