Saturday 1 March 2014

CNG ဂက္(စ္)အိုး ေလွ်ာက္ထားမႈကို စြမ္းအင္၀န္ႀကီးဌာနမွ ကာလၾကာေသာ္လည္း တိက်စြာ အေၾကာင္းမျပန္ျခင္းေၾကာင့္ ေလွ်ာက္ထားသူမ်ားမွ သတင္းစာရွင္းလင္းပဲြျပဳလုပ္

CNG ဂက္(စ္)အိုး ေလွ်ာက္ထားမႈကို စြမ္းအင္ဝန္ႀကီးဌာနမွ ကာလၾကာေသာ္လည္း တိက်စြာအေၾကာင္း မျပန္ျခင္းေၾကာင့္ ဟုဆိုကာ ေလွ်ာက္ထားသူမ်ား ယာဥ္ပိုင္ရွင္မ်ားမွ ေဖေဖာ္ဝါရီ ၂၈ ရက္တြင္ ျမန္မာဂ်ာနယ္လစ္ ကြန္ရက္၌ သတင္းစာရွင္းလင္းပဲြ ျပဳလုပ္ခဲ့သည္။


မွတ္ပုံတင္သက္တမ္း ၾကာျမင့္သျဖင့္ ယာဥ္အို၊ ယာဥ္ေဟာင္း အပ္ႏွံေသာ စီမံခ်က္အရ CNG သဘာဝ ဓာတ္ေငြ႕သုံး ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ားကို ခရီးသည္တင္ ယာဥ္လိုင္း၌ ေျပးဆဲြလ်က္ရွိသည့္ ယာဥ္ပိုင္ရွင္အမည္တူ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ားသို႔ ေျပာင္းလဲတပ္ဆင္ခြင့္ ရရွိေရးအတြက္ ဂက္(စ္)အိုး ေလွ်ာက္ထားမႈကို ခြင့္ျပဳခဲ့သျဖင့္ သတ္မွတ္ခ်က္မ်ားႏွင့္အညီ အခ်ိန္ႏွင့္ေငြကုန္ ေၾကးက်ခံကာ ေလွ်ာက္ခဲ့ေသာ္လည္း ကာလၾကာျမင့္သည္ အထိ သက္ဆိုင္ရာမွ အေၾကာင္းမျပန္ခ့ဲေၾကာင္း ေလွ်ာက္ထားသူ ယာဥ္ပိုင္ရွင္မ်ားက အဆိုပါ ရွင္းလင္းပဲြ၌ ဆိုသည္။

“CNG စာအုပ္တစ္အုပ္ကို သိန္း ၂ဝ အစိတ္ရွိတယ္။ ဝယ္ၿပီးစာအုပ္နာမည္ကို ေနာက္အသစ္တင္မယ့္ သက္တမ္းအတြက္ နာမည္ေျပာင္းတာ အၾကမ္းဖ်င္းခုနစ္သိန္းက ကိုးသိန္းအထိကုန္တယ္။ နာမည္ေျပာင္းၿပီး စြမ္းအင္ဝန္ႀကီးဌာနက စာရြက္စာတမ္းကို တရားဝင္လက္ခံပါတယ္။ အၾကမ္းဖ်င္းကုန္က်စရိတ္ ၃၅ သိန္းနဲ႔ သိန္း ၄ဝ ရွိပါတယ္။ အဆင့္ဆင့္ျဖတ္သန္းၿပီး ပိုက္ဆံေတြ ကုန္က်ပါတယ္”ဟု ယာဥ္ပိုင္ရွင္တစ္ဦးျဖစ္သူ ဦးေက်ာ္ႏိုင္စိုးက ေျပာၾကားသည္။

“ဒီစာရြက္တစ္ရြက္ရဖို႔ ၃၅ သိန္းကေန ၄ဝ ေလာက္ကုန္ပါတယ္။ ၂ဝ၁၃ ခုႏွစ္ ဧၿပီလပိုင္းကတင္တဲ့ စာရြက္တစ္ရြက္က ၂ဝ၁၄ ခုႏွစ္ ေဖေဖာ္ဝါရီလပိုင္း ေရာက္တဲ့အထိ ဘာမွတိက်တဲ့ အေျဖမရေသးပါဘူး။ မရေသးတဲ့ ယာဥ္ပိုင္ရွင္ေတြ ေပါင္းေမးေတာ့ ဝန္ႀကီးက ေခတၱဆုိင္းငံ့ထားတယ္။ ေနာက္မထသဗဟိုက ကန္႔ကြက္ထားတယ္လို႔ ေျပာပါတယ္။      တင္တဲ့အခ်ိန္မွာ လုပ္ထုံးလုပ္နည္းအတုိင္း တရားဝင္ တင္ထားတာပါ”ဟု ၎ကဆက္လက္ ေျပာၾကားသည္။

CNG အစားထိုးခြင့္ျပဳျခင္းႏွင့္ ပတ္သက္ ၍ ယာဥ္ပိုင္ရွင္အမည္တူ၊ အိုးလီတာ မပိုေစဘဲ ယာဥ္တစ္စီးသို႔ ျပန္လည္ေလွ်ာက္ထားမႈကို အျခားTaxi သို႔မဟုတ္ အျခားသို႔ အစားထုိး ေလွ်ာက္ထားမႈတြင္ “က”လုပ္ငန္းလိုင္စင္ႏွင့္“ကိုယ္ပိုင္”လုပ္ငန္းလိုင္စင္ယာဥ္အို၊ ယာဥ္ေဟာင္း အပ္ႏွံကားမ်ားအတြက္ မည္သည့္ေထာက္ခံခ်က္မွ မလိုေၾကာင္း သိရသည္။

သို႔ေသာ္ ယာဥ္ေဟာင္းအပ္ကားသည္ ခရီးသည္တင္လိုင္းကား ျဖစ္ပါက အျခားလုပ္ငန္းလိုင္စင္ ယာဥ္တစ္စီးစီးသို႔ အစားထိုး CNG ေလွ်ာက္ထားမႈကို မထသ(ဗဟို)မွ သိရွိၿပီး ေထာက္ခံအတည္ျပဳခ်က္ ေပးရန္ႏွင့္ မထသဗဟို၏ ကန္႔ကြက္မႈရွိပါက ခရီးသည္တင္ ယာဥ္ေဟာင္းအပ္ကားမ်ားအတြက္ အစားထိုး CNG ျပန္ေပးမည္ မဟုတ္ေၾကာင္း သိရသည္။                   

ခရီးသည္တင္ လိုင္းကားမ်ားတြင္ CNG ဂတ္(စ္)အိုးေလးလုံးႏွင့္လီတာ ၂ဝဝ ရရွိမည့္ ျဖစ္ကာTaxi ေလွ်ာက္ပါက လီတာ ၇ဝ ရရွိမည္ျဖစ္သည္။

“မရဘူးဆိုတာက ရတဲ့သူေတြရသြားေတာ့ အစ္ကိုတို႔လည္း လိုခ်င္တယ္။ ခံစားခြင့္ကို သူတို႔ရသလိုရခ်င္ တယ္။ အားလုံးမရရင္ မယူဘူး။ ေနလဝန္းကုမၸဏီဆို အစီး ၁၇ဝ ကို လိုင္းကားကေနတကၠစီကို က်ပါတယ္။ အခုကြ်န္ေတာ္တို႔ တင္ထားတာလည္း မထသက ေထာက္ခံခ်က္ပါၿပီး အကုန္ျပည့္စုံပါတယ္။ ကိုး လေလာက္ေစာ င့္ၿပီး မွ cancel လုပ္တာဆို အစိုးရဌာနအေနနဲ႔ မျဖစ္သင့္ပါဘူး”ဟု ယာဥ္ပိုင္ရွင္ တစ္ဦးျဖစ္ သူ ကိုတင္ေမာင္ရီက ေျပာၾကားသည္။  

Eleven Media Group

No comments:

Post a Comment