Thursday 3 January 2013

ဂ်ပန္ ႏိုင္ငံသည္ သယ္ယူ ပို႔ေဆာင္ေရး ေလယာဥ္သစ္ တစ္မ်ိဳးအား ကိုယ္ပိုင္ ကာကြယ္ေရး တပ္ဖြဲ႕တြင္ အသံုးျပဳရန္ စဥ္းစားလ်က္ ႐ွိျခင္း


ဂ်ပန္ ႏိုင္ငံသည္ သယ္ယူ ပို႔ေဆာင္ေရး ေလယာဥ္သစ္ တစ္မ်ိဳးအား ကိုယ္ပိုင္ ကာကြယ္ေရး တပ္ဖြဲ႕တြင္ အသံုးျပဳရန္ စဥ္းစားလ်က္ ႐ွိျခင္း
Thursday, January 03, 2013

ဂ်ပန္ ကာကြယ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာနမွ တာဝန္႐ွိ သူမ်ားသည္ ေလယာဥ္ႏွင့္ ရဟတ္ယာဥ္ ပံုစံႏွစ္မ်ိဳး စလံုး အသံုးျပဳႏိုင္ေသာ ေလယာဥ္ တစ္မ်ဳိးကို ကုိယ္ပိုင္ ကာကြယ္ေရး တပ္ဖြဲ႕တြင္ တပ္ဆင္ အသံုးျပဳရန္ စဥ္းစားလ်က္ ႐ွိေၾကာင္း ဒီဇင္ဘာလ ၃၁ ရက္ေန႔ Newsnow သတင္း တစ္ရပ္အရ သိ႐ွိရ ပါသည္။

အဆုိပါ တာဝန္႐ွိ သူမ်ားသည္ ကိုယ္ပိုင္ ကာကြယ္ေရး တပ္ဖြဲ႕၏ သယ္ယူ ပို႔ေဆာင္ေရး ဆိုင္ရာ စြမ္းရည္ကို တိုးျမႇင့္ရန္ ရည္႐ြယ္လ်က္ ႐ွိေၾကာင္း၊ ဝယ္ယူရန္ စဥ္းစားထားသည့္ ေလယာဥ္မ်ားတြင္ Osprey သယ္ယူ ပို႔ေဆာင္ေရး ေလယာဥ္ ပါဝင္ေၾကာင္း ကာကြယ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာနမွ တာဝန္႐ွိ သူမ်ားက ေျပာၾကား ခဲ့ပါသည္။

အေမရိကန္ ႏိုင္ငံသည္ အိုကီနာဝါ စီရင္စုတြင္ Osprey ေလယာဥ္မ်ား ျဖန္႔ၾကက္ ခ်ထားၿပီး ျဖစ္ပါသည္။ အဆိုပါ Osprey ေလယာဥ္သည္ CH-46 သယ္ယူ ပို႔ေဆာင္ေရး ရဟတ္ယာဥ္ထက္ အျမန္ႏႈန္း ၂ ဆျဖင့္ ပ်ံသန္းႏိုင္ၿပီး အေလးခ်ိန္ ၃ ဆ ပိုမို သယ္ယူႏိုင္ စြမ္း႐ွိေၾကာင္း၊ ေလာင္စာဆီ ထပ္မံ မျဖည့္ဘဲ CH-46 ရဟတ္ယာဥ္ ပ်ံသန္းႏိုင္သည့္ အကြာအေဝးထက္ ၄ ဆ ပ်ံသန္း ႏိုင္ေၾကာင္း သိ႐ွိရ ပါသည္။ အဆိုပါ ေလယာဥ္မ်ားအား ဝယ္ယူရာတြင္ ျပည္သူမ်ား အေနျဖင့္ ¤င္းေလယာဥ္မ်ား အေပၚ ႐ႈျမင္သည့္ သေဘာထား အျမင္မ်ားႏွင့္ ေလယာဥ္မ်ား၏ ကုန္က်စရိတ္ကို အေလးထား စဥ္းစားသြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ၎တာဝန္႐ွိ သူမ်ားက ေျပာၾကားခဲ့ သည္ဟု သိ႐ွိရ ပါသည္။

ျမ၀တီ

ဂ်ပန္ ကာကြယ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာနမွ တာဝန္႐ွိ သူမ်ားသည္ ေလယာဥ္ႏွင့္ ရဟတ္ယာဥ္ ပံုစံႏွစ္မ်ိဳး စလံုး အသံုးျပဳႏိုင္ေသာ ေလယာဥ္တစ္မ်ဳိးကို ကုိယ္ပိုင္ကာကြယ္ေရး တပ္ဖြဲ႕တြင္ တပ္ဆင္အသံုးျပဳရန္ စဥ္းစား လ်က္ ႐ွိေၾကာင္း ဒီဇင္ဘာလ ၃၁ ရက္ေန႔ Newsnow သတင္း တစ္ရပ္အရ သိ႐ွိရ ပါသည္။

အဆုိပါ တာဝန္႐ွိသူမ်ားသည္ ကိုယ္ပိုင္ကာကြယ္ေရးတပ္ဖြဲ႕၏ သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရးဆိုင္ရာ စြမ္းရည္ကို တိုးျမႇင့္ရန္ရည္႐ြယ္လ်က္႐ွိေၾကာင္း၊ ဝယ္ယူရန္စဥ္းစားထားသည့္ ေလယာဥ္မ်ားတြင္ Osprey သယ္ယူ ပို႔ေဆာင္ေရး ေလယာဥ္ပါဝင္ေၾကာင္း ကာကြယ္ေရးဝန္ႀကီးဌာနမွ တာဝန္႐ွိ သူမ်ားက ေျပာၾကား ခဲ့ပါသည္။

အေမရိကန္ ႏိုင္ငံသည္ အိုကီနာဝါ စီရင္စုတြင္ Osprey ေလယာဥ္မ်ား ျဖန္႔ၾကက္ ခ်ထားၿပီး ျဖစ္ပါသည္။ အဆိုပါ Osprey ေလယာဥ္သည္ CH-46 သယ္ယူ ပို႔ေဆာင္ေရး ရဟတ္ယာဥ္ထက္ အျမန္ႏႈန္း ၂ ဆျဖင့္ ပ်ံသန္းႏိုင္ၿပီး အေလးခ်ိန္ ၃ ဆ ပိုမို သယ္ယူႏိုင္ စြမ္း႐ွိေၾကာင္း၊ ေလာင္စာဆီ ထပ္မံ မျဖည့္ဘဲ CH-46 ရဟတ္ယာဥ္ ပ်ံသန္းႏိုင္သည့္ အကြာအေဝးထက္ ၄ ဆ ပ်ံသန္း ႏိုင္ေၾကာင္း သိ႐ွိရ ပါသည္။ အဆိုပါ ေလယာဥ္မ်ားအား ဝယ္ယူရာတြင္ ျပည္သူမ်ား အေနျဖင့္ ¤င္းေလယာဥ္မ်ား အေပၚ ႐ႈျမင္သည့္ သေဘာထား အျမင္မ်ားႏွင့္ ေလယာဥ္မ်ား၏ ကုန္က်စရိတ္ကို အေလးထား စဥ္းစားသြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ၎တာဝန္႐ွိ သူမ်ားက ေျပာၾကားခဲ့ သည္ဟု သိ႐ွိရ ပါသည္။

ျမ၀တီ

No comments:

Post a Comment