ယင္းသို႔ သတင္းမ်ားထုတ္ျပန္ ထားေသာ္လည္း ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရးလုပ္ငန္းမွ တိုက္႐ိုက္ဝယ္ယူထား သည့္ ဖုန္းမ်ားကိုသာ ေဆာင္ရြက္ေပးေနၿပီး ဆက္သြယ္ေရးႏွင့္ ပူးေပါင္းလုပ္ကိုင္ေဆာင္ရြက္သည့ ္ ပုဂၢလိကကုမၸဏီမ်ားမွ ေရာင္းခ် ေပးသည့္ ဖုန္းမ်ားကိုမူ ေဆာင္ရြက္ ေပးျခင္းမရွိေၾကာင္း ဝယ္ယူသူမ်ား ထံမွ သိရသည္။
''ဖုန္းေပ်ာက္လို႔ ေရႊဂံုတိုင္ ႐ံုးကို စာခ်ဳပ္ေတြနဲ႔ သြားျပန္
ေလွ်ာက္တယ္။ ႐ံုးေရာက္ေတာ့ ဝန္ထမ္းက ဒီဖုန္းေတြ ဒီမွာမလုပ္ ေပးဘူး။
ေရာင္းတဲ့ ကုမၸဏီကို သြားၿပီးေလွ်ာက္ပါေျပာတယ္။ ဖုန္း
ကိုလမ္းေဘးဖုန္း ဆိုင္ေတြကဝယ္ထားတာပါ။ ဆက္သြယ္ေရးက ဝယ္မွလုပ္ေပးမယ္ဆိုတာေတာ့ မျဖစ္သင့္ဘူး။ သူတို႔ ထုတ္ထားတဲ့ကတ္သူတို႔ဘာသာ
ျပန္လုပ္ေပးသင့္ပါတယ္၊ အခုေတာ့ကုမၸဏီ ဘယ္ေနရာမွန္းမသိနဲ႔
ဒုကၡေရာက္ခဲ့ရပါတယ္''ဟု ေျမာက္ဥကၠလာမွ ဖုန္းေပ်ာက္ဆံုးခဲ့သူ မနန္းဇာျခည္ က
ေျပာသည္။
ထိုသို႔ ကတ္ေပ်ာက္ဆံုးမႈမ်ား လာေရာက္ေလွ်ာက္ထားသည့္ ဖုန္းမ်ားမွာ ၂ဝ၁၂
ခုႏွစ္မွ ေရာင္း ခ် ေပးခဲ့ သည့္ က်ပ္ႏွစ္သိန္းတန္ ဂ်ီ ဖုန္းမ်ားျဖစ္ၿပီး
ဖုန္းစတင္ ေရာင္းခ်သည့္ ကာလတြင္အလြယ္တကူ ဖုန္းဝယ္ ယူ၍မရျခင္းေၾကာင့္
နီးစပ္ရာဖုန္းဆိုင္မ်ားႏွင့္ကုမၸဏီမ်ားတြင္ ဝယ္ယူခဲ့ရသည့္ဖုန္းမ်ား
ျဖစ္ေၾကာင္း သိရ သည္။
လက္ရွိတြင္ဖုန္းမ်ား ေပ်ာက္ ဆံုး၍ ျပန္လည္ေလွ်ာက္ထားရာ တြင္ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရးမွ ဆင္းကတ္ျပန္ လည္ထုတ္ေပး ခ်ိန္ႏွစ္ပတ္ၾကာျမင့္ၿပီး ကုမၸဏီမ်ားတြင္ ေလွ်ာက္ထားပါက တစ္လအထိ
အခ်ိန္ ၾကာျမင့္ေၾကာင္း ထိုသို႔ကုမၸဏီမ်ားမွ ေဆာင္ရြက္သည့္အခါတြင္
တစ္လၾကာျမင့္ရျခင္းမွာ စာရြက္စာတမ္း မ်ား ျပန္လည္ စစ္ေဆး၍
တစ္ဆင့္ျပန္လုပ္ေဆာင္ ေပးရသည့္အတြက္ အခ်ိန္ၾကာ ျမင့္ျခင္းျဖစ္သည္ဟု
ဖုန္းေရာင္းခ် သည့္ ကုမၸဏီမ်ားမွ သိရသည္။
''လူေတာ္ေတာ္ မ်ားမ်ား
ကုမၸဏီကို သြားမေလွ်ာက္ခ်င္ဘူး။ အခန္႔မသင့္လို႔ ဖုန္းေပ်ာက္ခဲ့တာပဲ။ ဘယ္က
ဖုန္းေရာင္းေရာင္း ဆက္ သြယ္ေရး အေနနဲ႔ ေဆာင္ရြက္ေပး သင့္ပါတယ္''ဟု
စမ္းေခ်ာင္းၿမိဳ႕ နယ္မွ မၿဖိဳးၿဖိဳး က ေျပာသည္။
ဖုန္းဆင္းကတ္ေပ်ာက္ဆံုးမႈမ်ားအား ကုမၸဏီမ်ား၌ေလွ်ာက္ထားျခင္းႏွင့္ပတ္သက္၍
ဆက္သြယ္ေရးမွ အင္ဂ်င္နီယာခ်ဳပ္ တစ္ဦးက ကုမၸဏီမ်ားဖုန္းႏွင့္ ပတ္သက္၍
လုပ္ကိုင္ခြင့္မ်ားေပးထားသည့္အတြက္
ဖုန္းေပ်ာက္ဆံုးမႈကို သက္ဆိုင္ရာကုမၸဏီမွသာ ေဆာင္ ရြက္ရမည္ဟု ထုတ္ျပန္ထား
ေၾကာင္း ေျပာသည္။
Popular Myanmar News Journal
ယင္းသို႔ သတင္းမ်ားထုတ္ျပန္ ထားေသာ္လည္း ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရးလုပ္ငန္းမွ တိုက္႐ိုက္ဝယ္ယူထား သည့္ ဖုန္းမ်ားကိုသာ ေဆာင္ရြက္ေပးေနၿပီး ဆက္သြယ္ေရးႏွင့္ ပူးေပါင္းလုပ္ကိုင္ေဆာင္ရြက္သည့ ္ ပုဂၢလိကကုမၸဏီမ်ားမွ ေရာင္းခ် ေပးသည့္ ဖုန္းမ်ားကိုမူ ေဆာင္ရြက္ ေပးျခင္းမရွိေၾကာင္း ဝယ္ယူသူမ်ား ထံမွ သိရသည္။
''ဖုန္းေပ်ာက္လို႔ ေရႊဂံုတိုင္ ႐ံုးကို စာခ်ဳပ္ေတြနဲ႔ သြားျပန္
ေလွ်ာက္တယ္။ ႐ံုးေရာက္ေတာ့ ဝန္ထမ္းက ဒီဖုန္းေတြ ဒီမွာမလုပ္ ေပးဘူး။
ေရာင္းတဲ့ ကုမၸဏီကို သြားၿပီးေလွ်ာက္ပါေျပာတယ္။ ဖုန္း
ကိုလမ္းေဘးဖုန္း ဆိုင္ေတြကဝယ္ထားတာပါ။ ဆက္သြယ္ေရးက ဝယ္မွလုပ္ေပးမယ္ဆိုတာေတာ့ မျဖစ္သင့္ဘူး။ သူတို႔ ထုတ္ထားတဲ့ကတ္သူတို႔ဘာသာ
ျပန္လုပ္ေပးသင့္ပါတယ္၊ အခုေတာ့ကုမၸဏီ ဘယ္ေနရာမွန္းမသိနဲ႔
ဒုကၡေရာက္ခဲ့ရပါတယ္''ဟု ေျမာက္ဥကၠလာမွ ဖုန္းေပ်ာက္ဆံုးခဲ့သူ မနန္းဇာျခည္ က
ေျပာသည္။
ထိုသို႔ ကတ္ေပ်ာက္ဆံုးမႈမ်ား လာေရာက္ေလွ်ာက္ထားသည့္ ဖုန္းမ်ားမွာ ၂ဝ၁၂
ခုႏွစ္မွ ေရာင္း ခ် ေပးခဲ့ သည့္ က်ပ္ႏွစ္သိန္းတန္ ဂ်ီ ဖုန္းမ်ားျဖစ္ၿပီး
ဖုန္းစတင္ ေရာင္းခ်သည့္ ကာလတြင္အလြယ္တကူ ဖုန္းဝယ္ ယူ၍မရျခင္းေၾကာင့္
နီးစပ္ရာဖုန္းဆိုင္မ်ားႏွင့္ကုမၸဏီမ်ားတြင္ ဝယ္ယူခဲ့ရသည့္ဖုန္းမ်ား
ျဖစ္ေၾကာင္း သိရ သည္။
လက္ရွိတြင္ဖုန္းမ်ား ေပ်ာက္ ဆံုး၍ ျပန္လည္ေလွ်ာက္ထားရာ တြင္ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရးမွ ဆင္းကတ္ျပန္ လည္ထုတ္ေပး ခ်ိန္ႏွစ္ပတ္ၾကာျမင့္ၿပီး ကုမၸဏီမ်ားတြင္ ေလွ်ာက္ထားပါက တစ္လအထိ
အခ်ိန္ ၾကာျမင့္ေၾကာင္း ထိုသို႔ကုမၸဏီမ်ားမွ ေဆာင္ရြက္သည့္အခါတြင္
တစ္လၾကာျမင့္ရျခင္းမွာ စာရြက္စာတမ္း မ်ား ျပန္လည္ စစ္ေဆး၍
တစ္ဆင့္ျပန္လုပ္ေဆာင္ ေပးရသည့္အတြက္ အခ်ိန္ၾကာ ျမင့္ျခင္းျဖစ္သည္ဟု
ဖုန္းေရာင္းခ် သည့္ ကုမၸဏီမ်ားမွ သိရသည္။
''လူေတာ္ေတာ္ မ်ားမ်ား
ကုမၸဏီကို သြားမေလွ်ာက္ခ်င္ဘူး။ အခန္႔မသင့္လို႔ ဖုန္းေပ်ာက္ခဲ့တာပဲ။ ဘယ္က
ဖုန္းေရာင္းေရာင္း ဆက္ သြယ္ေရး အေနနဲ႔ ေဆာင္ရြက္ေပး သင့္ပါတယ္''ဟု
စမ္းေခ်ာင္းၿမိဳ႕ နယ္မွ မၿဖိဳးၿဖိဳး က ေျပာသည္။
ဖုန္းဆင္းကတ္ေပ်ာက္ဆံုးမႈမ်ားအား ကုမၸဏီမ်ား၌ေလွ်ာက္ထားျခင္းႏွင့္ပတ္သက္၍
ဆက္သြယ္ေရးမွ အင္ဂ်င္နီယာခ်ဳပ္ တစ္ဦးက ကုမၸဏီမ်ားဖုန္းႏွင့္ ပတ္သက္၍
လုပ္ကိုင္ခြင့္မ်ားေပးထားသည့္အတြက္
ဖုန္းေပ်ာက္ဆံုးမႈကို သက္ဆိုင္ရာကုမၸဏီမွသာ ေဆာင္ ရြက္ရမည္ဟု ထုတ္ျပန္ထား
ေၾကာင္း ေျပာသည္။
Popular Myanmar News Journal
No comments:
Post a Comment