Tuesday 13 August 2013

ဖလား (၅)လံုး လိုခ်င္တယ္လို႕ ဆုိလာတဲ့ ဗန္ပါစီ

Photo: ဖလား (၅)လံုး လိုခ်င္တယ္လို႕ ဆုိလာတဲ့ ဗန္ပါစီ 
===========================

Tuesday, August 13, 2013

ကြန္ျမဴနတီဒုိင္း အျဖစ္ ပရီးမီးယားလိဂ္ ခ်န္ပီယံ မန္ခ်က္စတာ ယူႏုိက္တက္ႏွင့္ အက္ဖ္ေအ ခ်န္ပီယံ ၀ီဂန္တုိ႕ ယွဥ္ျပိဳင္ ကစားသြားခဲ႕ၾကရာ မန္ယူႏုိက္တက္ အသင္းက ၀ီဂန္အသင္းကုိ (၂-၀)ဂုိးျဖင့္ အႏုိင္ရရွိ သြားခ့ဲ ပါသည္။ မန္ယူႏုိက္တက္ အတြက္ အႏုိင္ဂုိး ႏွစ္ဂုိးစလံုးကုိ နယ္သာလန္ တုိက္စစ္မႈး ဗန္ပါစီက သြင္းယူ ေပးသြားခဲ႕ပါသည္။

ဗန္ပါစီက - "ဂိုးသြင္းႏုိင္တဲ႕ အရသာက တကယ္ေကာင္းတယ္၊ အထူးသျဖင့္ ၀င္ဘာေလမွာေပါ့၊ မန္ယူ အသင္းသား အားလံုးအတြက္ ကၽြန္ေတာ္ ၀မ္းေျမာက္ မိပါတယ္။ ျပီးခဲ့တဲ့ နွစ္တုန္းက ေခါင္းတုိက္ျပီး သြင္းတဲ့ဂုိး သိပ္မရွိခ့ဲဘူး၊ အဲဒါေၾကာင့္ မလို႕ ေခါင္းတုိက္ ေဘာေတြမွာ တုိးတက္ေအာင္ ကၽြန္ေတာ္ ေလ့က်င့္ခဲ့တယ္၊ ျပီးေတာ့ လက္ရွိ မန္ယူအသင္းကုိ ကၽြန္ေတာ္ ယံုၾကည္တယ္၊ ဇာဟာတုိ႕လို လူငယ္ေလး ေတြလည္း အသင္းမွာ ရွိတယ္၊ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ဟာ ခ်န္ပီယံ အသင္းသားေတြပါ၊ ပရီးမီးယားလိဂ္ ခ်န္ပီယံ ေရပန္းစားမႈမွာ ကၽြန္ေတာ္တုိ႕က ဘာလို႔ တတိယ အဆင့္ ေရာက္ေနလဲ ဆုိတာေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ နားမလည္ႏုိင္ပါဘူး၊ ျပိဳင္ဘက္ အားလံုးကုိ ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ အစြမ္းကုန္ ၾကိဳးစား ရင္ဆုိင္သြားမယ္၊ ကၽြန္ေတာ္တုိ႕အတြက္ ဖလား (၅)လံုး ရႏုိင္တဲ႕ အခြင့္အေရးေတြ ရွိေနတယ္၊ ဖလားအားလံုး ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ လိုခ်င္တယ္" ဟု ေျပာၾကားသြားခဲ့သည္။

ဗန္ပါစီမွာ မန္ယူအသင္းသုိ႕ ေျပာင္းေရြ႕ျပီး ေရာက္စရာသီမွာပင္ ပရီးမီးယားလိဂ္ ခ်န္ပီယံကို သိမ္းပုိက္ႏုိင္ခဲ႕သလို၊ ယခုႏွစ္တြင္လည္း ကြန္ျမဴနတီဒုိင္းကုိ ဆြတ္ခူးႏုိင္ခဲ့သည္။ 


ရိုးရာေလး 
ကြန္ျမဴနတီဒုိင္းအျဖစ္ ပရီးမီးယားလိဂ္ ခ်န္ပီယံ မန္ခ်က္စတာ ယူႏုိက္တက္ႏွင့္ အက္ဖ္ေအ ခ်န္ပီယံ ၀ီဂန္တုိ႕ ယွဥ္ျပိဳင္ ကစားသြားခဲ႕ၾကရာ မန္ယူႏုိက္တက္အသင္းက ၀ီဂန္အသင္းကုိ (၂-၀)ဂုိးျဖင့္ အႏုိင္ရရွိ သြားခ့ဲပါသည္။ မန္ယူႏုိက္တက္အတြက္ အႏုိင္ဂုိးႏွစ္ဂုိးစလံုးကုိ နယ္သာလန္တုိက္စစ္မႈး ဗန္ပါစီက သြင္းယူ ေပးသြားခဲ႕ပါသည္။
ဗန္ပါစီက - "ဂိုးသြင္းႏုိင္တဲ႕ အရသာက တကယ္ေကာင္းတယ္၊ အထူးသျဖင့္ ၀င္ဘာေလမွာေပါ့၊ မန္ယူ အသင္းသားအားလံုးအတြက္ ကၽြန္ေတာ္၀မ္းေျမာက္ မိပါတယ္။ ျပီးခဲ့တဲ့ နွစ္တုန္းက ေခါင္းတုိက္ျပီး သြင္းတဲ့ ဂုိး သိပ္မရွိခ့ဲဘူး၊ အဲဒါေၾကာင့္မလို႕ ေခါင္းတုိက္ ေဘာေတြမွာ တုိးတက္ေအာင္ ကၽြန္ေတာ္ ေလ့ က်င့္ခဲ့ တယ္၊ ျပီးေတာ့ လက္ရွိမန္ယူအသင္းကုိ ကၽြန္ေတာ္ယံုၾကည္တယ္၊ ဇာဟာတုိ႕လို လူငယ္ေလး ေတြ လည္း အသင္းမွာရွိတယ္၊ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ဟာ ခ်န္ပီယံ အသင္းသားေတြပါ၊ ပရီးမီးယားလိဂ္ ခ်န္ပီယံ ေရပန္းစားမႈမွာ ကၽြန္ေတာ္တုိ႕က ဘာလို႔ တတိယအဆင့္ ေရာက္ေနလဲ ဆုိတာေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ နားမလည္ႏုိင္ ပါဘူး၊ ျပိဳင္ဘက္ အားလံုးကုိ ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ အစြမ္းကုန္ ၾကိဳးစား ရင္ဆုိင္သြားမယ္၊ ကၽြန္ေတာ္တုိ႕အတြက္ ဖလား (၅)လံုး ရႏုိင္တဲ႕ အခြင့္အေရးေတြ ရွိေနတယ္၊ ဖလားအားလံုး ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ လိုခ်င္တယ္" ဟု ေျပာၾကား သြားခဲ့သည္။

ဗန္ပါစီမွာ မန္ယူအသင္းသုိ႕ ေျပာင္းေရြ႕ျပီး ေရာက္စရာသီမွာပင္ ပရီးမီးယားလိဂ္ ခ်န္ပီယံကို သိမ္းပုိက္ႏုိင္ခဲ႕သလို၊ ယခုႏွစ္တြင္လည္း ကြန္ျမဴနတီဒုိင္းကုိ ဆြတ္ခူးႏုိင္ခဲ့သည္။

ရိုးရာေလး

No comments:

Post a Comment