နာဆာက ျဂဳိလ္တုနဲ႔ ဒံုးပ်ံသယ္တဲ့ အၾကီးဆံုး ယာဥ္ေတြထက္ေတာင္ ပိုၾကီး လို႔
Bagger 288 ကို ကမၻာ့အၾကီးဆံုး Land Vehicle လို႔ အသိ အမွတ္ျပဳထားပါတယ္။
ဂ်ာမနီႏိုင္ငံ၊ Tagebau Hambach ေဒသက ေက်ာက္မီးေသြးတြင္းမွာ
အသံုးျပဳဖုိ႔အတြက္ ဂ်ာမနီ Krupp ကုမၼဏီမွ တည္ေဆာက္ လိုက္ျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။
စုစုေပါင္းကုန္က်စရိတ္က အေမရိကန္ေဒၚလာ သန္း ၁၀၀ ရွိပါ တယ္။ ျပီးေတာ့
ေနရာတစ္ေနရာကေန တစ္ေနရာ ေရႊ ႔ေျပာင္းခကလည္းအနည္းဆံုးဂ်ာမနီ ေငြေၾကး Mark
၁၅ သန္းမကကုန္က်ပါတယ္။
၁၉၇၈
ခုႏွစ္က တည္ေဆာက္ျပီးစီးခဲ့ပါတယ္။ အစိတ္အပိုင္းအားလံုးကို ဒီဇိုင္းခ်ဖန္တီးဖို႔ ၅ ႏွစ္ၾကာျပီး အျပီး အစီး တည္ေဆာက္ဖုိ႔ ေနာက္ထပ္ ၅ ႏွစ္ၾကာပါတယ္။
ဒါေၾကာင့္ စုစုေပါင္း ၁၀ ႏွစ္ေတာင္ အခ်ိန္ယူျပီး တည္ေဆာက္ရတဲ့
မိုင္းတြင္းတူးစက္ၾကီး ျဖစ္ပါတယ္။
အျမင့္ ၃၁၁ ေပ၊ အရွည္ ၅၀၇ ေပ
အရြယ္အစားရွိျပီး စုစုေပါင္းတန္ခ်ိန္ ၁၃၅၀၀ တန္ဝိတ္ေလးပါ တယ္။
ေက်ာက္မီးေသြးရယ္လို႔မဟုတ္ပဲတြင္းရဲ ႔ အျပင္ေက်ာက္ေတာင္ကို ျဖိဳဖို႔အတြက္
ပိုမို အသံုးဝင္တဲ့ စက္ ျဖစ္ပါတယ္။ သူ႔ရဲ ႔တစ္ရက္တူးႏိုင္တဲ့
ေက်ာက္မီးေသြးပမာဏက တန္ေပါင္း ၂ သိန္း ၄ ေသာင္း ရွိျပီး ေဘာလံုးကြင္း
တစ္ကြင္းထဲက ေျမအနက္ ၉၈ ေပတူးတဲ့ပမာဏနဲ႔အတူတူပဲ ျဖစ္ပါတယ္။
သူတစ္ ရက္ တူးစာက ဝက္ဂြန္ကားၾကီး အစီး ၂၄၀၀ တင္စာပမာဏနဲ႔အတူတူပါပဲ။
ေတာ္ေတာ္ကိုအလုပ္တြင္တဲ့ စက္ ျဖစ္ပါတယ္။
တစ္ေနရာကေန တစ္ေနရာကိုေရႊဖို႔လို႔လည္းရပါတယ ္။
သူ႔ရဲ ႔ သြားႏွုန္းကတစ္မိနစ္ကို ၃၃ ေပ (တစ္နာရီ ၀.၆ ကီလိုမီတာ)ပဲရွိပါတယ္။ ၂၀၀၁ ခုႏွစ္ ေဖေဖာ္ဝါရီလက ၂၄ မိုင္ကြာေဝး တဲ့ ေနာက္ ထပ္
ေက်ာက္ မီးေသြး တစ္တြင္းကိုေရြႊ ႔ေျပာင္းလုပ္သားအင္အား ၇၀ နဲ႔
အျခားစက္ၾကီးမ်ားလည္း အသံုးျပဳရပါ တယ္။ ျမစ္ကိုျဖတ္ကူးဖို႔အတြက္ ေအာက္မွာဧရာမစတီးေခ်ာင္းမ်ားစြာခင္းေပးရျပီး ေျပာင္းေရြႊ ႔စရိတ္ စုစုေပါင္းက
ဂ်ာမနီ Mark ၁၅ သန္း ကုန္က်ခဲ့ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ထုိင္ေနရံုမက
ခရီးသြားရင္လည္း အေတာ္ ေစ်းၾကီးတဲ့စက္ျဖစ္ပါတယ္။
သူ႔အတြက္ တစ္ရက္အသံုးျပဳဖို႔ လွ်ပ္စစ္ဓာတ္အားက ၁၆.၅၆ မီဂါဝတ္လိုအပ္ပါတယ္။ လွ်ပ္စစ္ေမာ္ တာၾကီးမ်ားနဲ႔လည္ပတ ္တဲ့စက္ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ Bagger 288 ဟာ အျခားေသာ Bagger မ်ားနဲ႔ စီးရီးအလိုက္
ထြက္ရွိထားမွု ျဖစ္ျပီး လက္ရွိမွာ သူဟာကမၻာ့အၾကီးဆံုး ေျမေပၚ စက္တပ္ယာဥ္
ျဖစ္ေၾကာင္းသိရပါတယ္။
--
Ref: wiki
International news for myanmar
နာဆာက ျဂဳိလ္တုနဲ႔ ဒံုးပ်ံသယ္တဲ့ အၾကီးဆံုး ယာဥ္ေတြထက္ေတာင္ ပိုၾကီး လို႔ Bagger 288 ကို ကမၻာ့အၾကီးဆံုး Land Vehicle လို႔ အသိ အမွတ္ျပဳထားပါတယ္။
ဂ်ာမနီႏိုင္ငံ၊ Tagebau Hambach ေဒသက ေက်ာက္မီးေသြးတြင္းမွာ အသံုးျပဳဖုိ႔အတြက္ ဂ်ာမနီ Krupp ကုမၼဏီမွ တည္ေဆာက္ လိုက္ျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။ စုစုေပါင္းကုန္က်စရိတ္က အေမရိကန္ေဒၚလာ သန္း ၁၀၀ ရွိပါ တယ္။ ျပီးေတာ့ ေနရာတစ္ေနရာကေန တစ္ေနရာ ေရႊ ႔ေျပာင္းခကလည္းအနည္းဆံုးဂ်ာမနီ ေငြေၾကး Mark ၁၅ သန္းမကကုန္က်ပါတယ္။
၁၉၇၈ ခုႏွစ္က တည္ေဆာက္ျပီးစီးခဲ့ပါတယ္။ အစိတ္အပိုင္းအားလံုးကို ဒီဇိုင္းခ်ဖန္တီးဖို႔ ၅ ႏွစ္ၾကာျပီး အျပီး အစီး တည္ေဆာက္ဖုိ႔ ေနာက္ထပ္ ၅ ႏွစ္ၾကာပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ စုစုေပါင္း ၁၀ ႏွစ္ေတာင္ အခ်ိန္ယူျပီး တည္ေဆာက္ရတဲ့ မိုင္းတြင္းတူးစက္ၾကီး ျဖစ္ပါတယ္။
အျမင့္ ၃၁၁ ေပ၊ အရွည္ ၅၀၇ ေပ အရြယ္အစားရွိျပီး စုစုေပါင္းတန္ခ်ိန္ ၁၃၅၀၀ တန္ဝိတ္ေလးပါ တယ္။ ေက်ာက္မီးေသြးရယ္လို႔မဟုတ္ပဲတြင္းရဲ ႔ အျပင္ေက်ာက္ေတာင္ကို ျဖိဳဖို႔အတြက္ ပိုမို အသံုးဝင္တဲ့ စက္ ျဖစ္ပါတယ္။ သူ႔ရဲ ႔တစ္ရက္တူးႏိုင္တဲ့ ေက်ာက္မီးေသြးပမာဏက တန္ေပါင္း ၂ သိန္း ၄ ေသာင္း ရွိျပီး ေဘာလံုးကြင္း တစ္ကြင္းထဲက ေျမအနက္ ၉၈ ေပတူးတဲ့ပမာဏနဲ႔အတူတူပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ သူတစ္ ရက္ တူးစာက ဝက္ဂြန္ကားၾကီး အစီး ၂၄၀၀ တင္စာပမာဏနဲ႔အတူတူပါပဲ။ ေတာ္ေတာ္ကိုအလုပ္တြင္တဲ့ စက္ ျဖစ္ပါတယ္။
တစ္ေနရာကေန တစ္ေနရာကိုေရႊဖို႔လို႔လည္းရပါတယ
သူ႔အတြက္ တစ္ရက္အသံုးျပဳဖို႔ လွ်ပ္စစ္ဓာတ္အားက ၁၆.၅၆ မီဂါဝတ္လိုအပ္ပါတယ္။ လွ်ပ္စစ္ေမာ္ တာၾကီးမ်ားနဲ႔လည္ပတ
--
Ref: wiki
International news for myanmar
No comments:
Post a Comment