Tuesday 30 October 2012

ပညာေရးတက္ၾကြ လႈပ္ရွားသည့္ ပါကစၥတန္ ေနာက္ထပ္ မိန္းကေလး တစ္ဦး ၿခိမ္းေျခာက္ခံရ

မိန္းကေလးမ်ား တန္းတူပညာ သင္ခြင့္အတြက္ တက္ၾကြ လႈပ္ရွားကာ အစြန္းေရာက္ ဘာသာေရး အယူ အဆကို လူသိရွင္ၾကား ေဝဖန္ရဲေသာ တာလီဘန္ ႀကီးစိုးရာ ပါကစၥတန္ဆြတ္ေတာင္ၾကား ေဒသသူ မိန္း ကေလး တစ္ဦးကို တာလီ ဘန္စစ္ေသြးၾကြမ်ားက ေခ်ာင္းေျမာင္း ပစ္ခတ္ လုပ္ႀကံ တုိက္ခုိက္ခဲ့ မႈေၾကာင့္ ကမၻာ့ ေနရာ အႏွံ႔က ေဝဖန္ ႐ႈတ္ခ်မႈမ်ား မ်ားျပားေနစဥ္ ပညာသင္ခြင့္တက္ၾကြ လႈပ္ရွားသည့္ အဆုိ ပါ ေတာင္ၾကားသူ ေနာက္ထပ္ မိန္းကေလးတစ္ဦးကို တာလီဘန္က သုတ္သင္မည္ဟု ၿခိမ္း ေျခာက္မႈမ်ား ထြက္ေပၚလာျပန္ေၾကာင္း Telegraph သတင္းစာ ကေရးသားေဖာ္ ျပထားသည္။
ဟီနာခန္းဆိုသူ ပညာသင္ခြင့္ လိုလားေသာ ေနာက္ထပ္မိန္းကေလးကို လည္း ၿခိမ္းေျခာက္မႈမ်ား ရွိ လာေသာ ေၾကာင့္ အစုိးရမွ လံုၿခံဳေရး ေပးပါရန္ အဆိုပါ မိန္းကေလး၏ မိဘမ်ားကပန္ ၾကားထားသည္။ တုိက္ခိုက္ ခံရေသာ မာလာလာ ယူဆက္ဖ္ဇိုင္း ကဲ႔သုိ႔ပင္ ဟီနာခန္း သည္လည္း ေတာင္ၾကားေဒသ တြင္ ၁၃ ႏွစ္ သမီး က တည္းက အမ်ဳိးသမီးမ်ား တန္းတူ ပညာသင္ခြင့္ အတြက္ လႈပ္ရွားေနခဲ့သူျဖစ္သည္။

"ေက်ာင္းလည္း သြားလို႔မရဘူး။ အိမ္ထဲက အိမ္ျပင္ကိုလည္း ထြက္လို႔ မရ ဘူး။ ဒီၿခိမ္းေျခာက္ မႈေတြ ျဖစ္လာက တည္းက ေဈးေတာင္ ရဲရဲ မသြားရဲဘူး။ ဘုရားရွင္ ဆီမွာပဲ အဆင္ေျပေစေၾကာင္း ဆုေ တာင္း ေနရေတာ့တာပဲ" ဟု ဟီနာ ခန္းက သူ၏ ေနအိမ္အခန္းငယ္တစ္ခု တြင္ Telegraph သတင္းစာ ကို ေျပာ ၾကားသည္။

သူ႔ေနအိမ္အခန္း အတြင္းဝယ္ ပညာသင္ယူခြင့္ႏွင့္ ပတ္သက္ေသာ လႈပ္ရွားမႈ ပုိစတာမ်ား ကပ္ထား သည္ကို ေတြ႔ရသည္။ မာလာလာယူဆြပ္ဖ္ဇုိင္း လုပ္ႀကံ တုိက္ခုိက္ ခံရသည့္ေန႔က ဟီနာ ခန္း၏ အစၥလာမ္ မာဘတ္ရွိ ေနအိမ္ ၿခံတံခါးကို စပေရးျဖင့္ ၾကက္ေျခခတ္ပံု သဏၭာန္ လာေရာက္ ေရးဆြဲသြားခဲ့သည္ ကိုေတြ႔ ရသည္။ တယ္လီဖုန္းျဖင့္လည္း ဆက္၍ ၿခိမ္းေျခာက္မႈမ်ား ရွိေနသည္ဟု ၄င္း၏ မိဘမ်ား က ေျပာၾကား သည္။

"အမွတ္အသားကိုပဲ မင္းတို႔ ဖ်က္ပစ္လို႔ရမယ္။ မင္းတို႔ကေတာ့ ငါတို႔ရဲ႕ ပစ္မွတ္ပဲလို႔ ဖုန္း ဆက္ၿပီး ေျပာ ဆိုေန ပါတယ္" ဟု ဟီနာခန္း၏ ဖခင္ျဖစ္သူ ရာယာတူလာခန္းက ေျပာၾကားသည္။

မစၥတာခန္းသည္လည္း ပါကစၥတန္ အေျခစိုက္ ၿငိမ္းခ်မ္းေရး အတြက္ ဖိအားေပးသည့္ အဖြဲ႕အစည္း တစ္ရပ္ လုပ္ကိုင္ေနသူ ျဖစ္သည္။ ဟီနာမိခင္ သည္လည္း တက္ၾကြ လႈပ္ရွားသူ တစ္ဦး ပင္ ျဖစ္ ကာ ေတာင္ၾကားေဒသမွ အမ်ဳိးသမီးမ်ား ဘဝ တိုးတက္ ျမင့္မားေရး အတြက္ ေဒသ ထြက္ပစၥည္း မ်ား ေရာင္း ခ် ျပသျခင္း၊ သင္တန္းေပး ျခင္းမ်ား ျပဳလုပ္ခဲ့၏။
 
ref:thevoiceweekly

No comments:

Post a Comment