Saturday, 29 October 2011

ေထာင္တန္တဲ့စကား ရယ္လွ်င္ေပါ့

အခုတေလာ ျမန္မာႏုိင္ငံ အစုိးရသစ္၏ ဒုတိယ အႀကိမ္ လြတ္ၿငိမ္း ခ်မ္းသားခြင့္ ေပးခဲ့ၿပီး မၾကာခင္ အခ်ိန္ အတြင္း အင္တာနက္ စာမ်က္ႏွာမ်ား၊ ဂ်ာနယ္မ်ား၊ ျပည္ပက ရုပ္ျမင္သံၾကား ဌာနမ်ား၊ ျပည္ပက အသံလႊင့္ဌာနမ်ား စသည့္ မီဒီယာ ေလာကတြင္ လြတ္ေျမာက္ လာသူမ်ား၏ ေတြ႕ဆုံေမးျမန္းခန္းမ်ား၊ ေျပာၾကားခ်က္မ်ား ပလူပ်ံေန ေပသည္။
ထုိအထဲတြင္ ျမန္မာ့ အႏုပညာ ေလာကမွ စြယ္စုံရ အႏုပညာရွင္ႀကီး (သူတုိ႕ေခၚၾကသလုိ) ကုိဇာဂနာ၏ သတင္းမ်ားမွာ မ်ားေျမာင္ လွေပရာ အခ်ိန္ ခဏတာ အတြင္း ျမန္မာ့ ႏိုင္ငံေရး ေလာကႏွင့္ ကမၻာ့ ႏုိင္ငံေရး ေလာကတြင္ ႏုိင္ငံေရး ေလာက အတြင္းမွ တစ္ကယ့္ကုိ တုိင္းက်ိဳး၊ ျပည္က်ိဳး အတြက္ ႏုိင္ငံေရး လုပ္ေဆာင္ ပါသည္ဟု ဆုုိေနသူ မ်ားထက္ သာလြန္ေသာ ဟီးရုိးႀကီး တစ္ဦးပင္ ျဖစ္ေနမည္ ထင္သည္။
အႏုပညာ ေလာကမွ တစ္ဆင့္ ႏုိင္ငံေရး ေလာကထဲသုိ႕ ကူးေျပာင္း ဝင္ေရာက္ လာခဲ့သူ တစ္ဦး ျဖစ္သည့္ အားေလ်ာ္စြာ စြယ္စုံ အႏုပညာရွင္ႀကီး ကုိဇာဂနာ၏ အသုံး အႏႈန္းမ်ားမွာ ၾကားရ ျမင္ရ သူမ်ား အဖုိ႕ သြားရည္ က်စရာ ျဖစ္ေန ျပန္သည္။ ေၾသာ္.. ေမ့လုိ႕ သြားရည္ က်စရာ ျဖစ္ဆုိ အႏုပညာ ေလာက အတြင္းတြင္ ဇာတ္သဘင္ လူရႊင္ေတာ္ ဆုိသူ သူမ်ားထဲမွ ကုိဇာဂနာကဲ့သုိ႕ သူမ်ားမွာလည္း ပရိသတ္ သေဘာက်ဖို႕ အေရး သာမာန္ ပ်က္လုံး မ်ားထက္ ႏုိင္ငံေရး ပ်က္လုံးမ်ား၊ ခါးေအာက္ပုိင္းႏွင့္ သက္ဆုိင္ေသာ ပ်က္လုံးမ်ား ကဲ့သုိ႕ ၾကည့္ရႈ နားဆင္ ေနၾကေသာ ပရိသတ္မ်ား အတြက္ အဓိပၸာယ္ ႏွစ္ခြ ထြက္ေသာ အေတြး အျမင္ ပ်က္လုံး မ်ားသာ ေျပာဆုိ၍ ပရိသတ္၏ စိတ္ဝင္စားမႈအား ရယူ တတ္ၾကသည္ မွာလည္း အားလုံး အသိပင္ ျဖစ္သည္။
ကုိဇာဂနာက မိမိ၏ ေရွးကံေၾကာင့္ ရရွိ လာေသာ တခၤဏုပၸတၱိဉာဏ္ အား “ေထာင္တန္သည့္ စကား ရယ္လွ်င္ ေပါ့သည္ ဆုိသကဲ့သုိ႕ အေျပာင္ အျပက္ သေဘာႏွင့္ ပ်က္လုံး ထုတ္သည့္ ဘက္တြင္ အသုံးျပဳ ေနသည္ကုိ ေတြ႕ရသည္။ ဤကမၻာ ေလာက အတြင္းမွ ျဖစ္ပ်က္မႈ မ်ားအား ၾကည့္ျမင္ နားေထာင္ သူခ်င္း သူေသာ္လည္း မိမိ၏ စိတ္သ႒ာန္ အရ ရႈေထာင့္ အမ်ိဳးမ်ိဳး၊ အသြင္ အမ်ိဳးမ်ိဳး ျဖင့္ ျမင္ေတြ႕ တတ္ၾက သည္ကုိလည္း ေတြ႕ရသည္။ သစ္တုံး ေပၚတြင္ ေရးထြင္း ထားေသာ“၃ ၁” ဟူသည္႕ အကၡရာ ႏွစ္လုံးအား မိမိ၏ အျမင္ျဖင့္ (မိမိ ေနထုိင္ က်င္လည္ရာ ပတ္ဝန္းက်င္ အျမင္ျဖင့္) အမ်ိဳးမ်ိဳး ေျပာဆုိ ၾကေသာ္လည္း ေနာက္ဆုံးတြင္ သစ္ခုတ္သမား၏ “၃ ၁” ဟူသည္ “သစ္တုံး”သာ ျဖစ္သည္ ဆုိေသာ ပုံျပင္ကဲ့သုိ႕ ပကတိ အရွိ တရားအား အေကာင္း အျမင္ျဖင့္ မရႈျမင္ပဲ မိမိ အထင္၊ မိမိ အျမင္ ျဖင့္သာ ပ်က္လုံး ထုတ္ေနျခင္း အားလည္း ေတြ႕ရသည့္ အတြက္ စိတ္မေကာင္း ျဖစ္မိသည္။ ႏုိင္ငံေရး လုပ္ျခင္း ဆုိသည့္ ေလးနက္သည့္ အသုံးအႏႈံးအား ေလွာင္ေျပာင္ ရယ္သြမ္း ေသြး၍ ဟာသ လုပ္ျခင္းျဖင့္ ေရာေႏွာ ပစ္လုိက္ ျခင္းမ်ိဳး မျဖစ္ ေစခ်င္ပါ။
ကုိဇာဂနာ အက်ဥ္းေထာင္မွ လြတ္ၿငိမ္း ခ်မ္းသာ ခြင့္ျဖင့္ လြတ္ေျမာက္ လာၿပီး မၾကာမီ မွာပင္ အေျပာင္ အပ်က္ ေျပာဆုိ သြားေသာ ပ်က္လုံး ကဲ့သုိ႕ ျပန္လည္ အသြင္ေျပာင္း ေျပာရလွ်င္-
ကုိဇာဂနာက အမ်ိဳးသား ျပန္လည္ သင့္ျမတ္ေရးကို တကယ္ လုိလားတယ္ ဆုိရင္ အေျပာင္ အပ်က္ သေရာ္ စကား မ်ားျဖင့္ ယခု ကဲ့သုိ႕ လူစိတ္ဝင္စား ေစမည့္ ပ်က္လုံးမ်ား ထုတ္ေနမည့္ အစား “အေျပာႏွင့္ မဟုတ္ အလုပ္ႏွင့္ သက္ေသျပပါ” ဟု ဆုိခ်င္သည္။ ထုိသုိ႕ မဟုတ္လွ်င္ ကုိဇာဂနာ၏ ယခု ပုံစံက “ဝါးျခမ္းအား ျမင္ေန ေသာ္လည္း အရင္က ဝါးလုံးႀကီးပါ”ဟု ေျပာဆုိေန သကဲ့သုိ႕ လည္ေကာင္း၊ “စကားတတ္ သည္ႏွင့္ အေကာင္း အဆုိး၊ အေၾကာင္း အက်ိဳး စဥ္းစား ဆင္ျခင္မႈ မရွိပဲ တစာစာ ေျပာေနေသာ ေရႊဂဲ ၾကက္တူေရြး”ကဲ့သုိ႕ လည္းေကာင္း ျဖစ္ေနေပ ဦးမည္။ ထုိ႕ေၾကာင့္ “ဝါသနာ အရင္းခံျဖင့္ ဇာဂနာ ရယ္လုိ႕ ျဖစ္လာ ေပမယ့္ ဘာလခ်ာ အပ်င္းဉာဏ္နဲ႕ ႏုိင္ငံေရး အေျပာင္ အပ်က္ ေျပာေနမယ္ ဆုိရင္ ဘာဝနာ အားမထုတ္ ႏုိင္ပဲ အပယ္ငရဲ အထိ ဟာသ ျပက္လုံးမ်ား ထုတ္ေနဦး မည္လား”ဟု ေမးလုိက္ ခ်င္သည္။ အာသြက္ခရာ 

No comments:

Post a Comment