ျ ျမန္မာႏိုင္ငံရွိ ဇိမ္ခံကားမ်ားထဲတြင္ တိုယိုတာကုမၸဏီကထုတ္လုပ္သည့္ မတ္တူးကား က ေစ်းကြက္ေ၀စုကို အမ်ားဆံုးရရွိထားေၾကာင္း အြန္လိုင္း ကားအေရာင္းအ၀ယ္ေစ်းကြက္ Motor.com.mm မွ ေကာက္ ယူ ေသာ စစ္တမ္းမ်ားက ဆိုသည္။
Motor.com.mm သည္ အ ခ်က္အလက္ေကာက္ယူရာတြင္ ဇိမ္ခံကားဟု သတ္မွတ္သည့္ စံႏႈန္း မွာ ႏိုင္ငံတကာအဆင့္ျဖင့္ သတ္မွတ္တိုင္းတာျခင္းမ်ဳိးမဟုတ္ဘဲ ျပည္တြင္းေမာ္ေတာ္ယာဥ္ေရာင္း ၀ယ္သူ အမ်ားစုက ဇိမ္ခံကားအ မ်ဳိးအစားဟု သတ္မွတ္ထားေလ့ရွိ သည့္အတိုင္း သတ္မွတ္ျခင္း ျဖစ္ သည္။ ယင္းကဲ့သို႔ ေကာက္ယူခဲ့ရာ တြင္ တိုယိုတာကုမၸဏီက ထုတ္ လုပ္သည့္ မတ္တူးကားအမ်ဳိးအ စားမွာ ေစ်း ကြက္ေ၀စု ၂၂ ရာခိုင္ ႏႈန္းျဖင့္ အမ်ားဆံုးရရွိထားသည္ ဟု ဆိုသည္။ Toyota Mark II ၏ ေနာက္ မ်ဳိးဆက္တစ္ခု ျဖစ္သည့္ေမာ္ဒယ္ျမင့္ တိုယိုတာ မတ္အိတ္စ္ (Toyota Mark X) က ေစ်းကြက္ေ၀စု ၁၆ ရာခိုင္ႏႈန္းျဖင့္ ဒုတိယရရွိခဲ့သည္။ ယခင္က က်ပ္သိန္းေထာင္ေက်ာ္ေစ်းေပါက္ခဲ့ၿပီး လူ႕အထက္တန္း လႊာမ်ား၏ အမွတ္ တံဆိပ္ တန္ဖိုးႀကီး ဇိမ္ခံကားအ မ်ဳိးအစားျဖစ္သည့္ တိုယိုတာ လန္ခ႐ူဇာ (Toyota Land Cruiser) က ေစ်းကြက္ေ၀စု ၉ ရာခိုင္ႏႈန္းျဖင့္ တတိယအဆင့္ရွိခဲ့သည္ဟု အဆိုပါစစ္တမ္း တြင္ ေဖာ္ျပ ထားသည္။ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ လာေရာက္အ ေျခစိုက္ဖြင့္လွစ္ေနၿပီျဖစ္သည့္ တိုယိုတာကုမၸဏီကလည္း ယခုစစ္ တမ္း သည္ ျမန္မာႏိုင္ငံ၏ ကား ေစ်းကြက္ႏွင့္ အနီးစပ္ဆံုးစစ္တမ္းေကာက္ယူထားျခင္း ျဖစ္ႏိုင္ၿပီး တိုယိုတာမွ ဇိမ္ခံ ကားအျဖစ္ သတ္မွတ္ရာတြင္ အခ်က္အလက္မ်ားစြာ ရွိေနေသး၍ ရာခိုင္ႏႈန္းအားျဖင့္ အနည္းငယ္သာ မွန္ကန္ႏိုင္ ေၾကာင္း တိုယိုတာမွ တာ၀န္ရွိသူ ကိုမ်ဳိးျမင့္သိန္းက ေျပာသည္။
‘‘တိုယိုတာမွာ ဇိမ္ခံေတြအ မ်ားႀကီးရွိတယ္။ မတ္တူးကေတာ့ တစ္ပတ္ရစ္ ေစ်းကြက္မွာေတာ္ ေတာ္မ်ားမ်ား ႀကိဳက္ၾကပါတယ္’’ ဟု ကိုမ်ဳိးျမင့္သိန္းက ေျပာသည္။မူ၀ါဒအေျပာင္းအလဲ၊ ဆိပ္ကမ္းေရာက္ တန္ဖိုး အေျပာင္း အ လဲႏွင့္ ဂ်ပန္ေလလံေစ်းအေျပာင္း အလဲတို႔ေၾကာင့္ အင္ဂ်င္ပါ၀ါအ ျမင့္၊ ေမာ္ဒယ္အျမင့္ ဇိမ္ခံကား အမ်ဳိးအစားမ်ားမွာ ေစ်းႏႈန္းမ်ားစြာ က်ဆင္းႏိုင္ေျခမရွိဘဲ လက္ရွိတြင္ အေရာင္းသြက္လ်က္ရွိေသာ ၂၀၀၂/၂၀၀၃ ေမာ္ဒယ္ Toyota Alphard မ်ားမွာမူ အနာဂတ္ဇိမ္ ခံကား ေစ်းကြက္တြင္ လူလတ္ တန္းစားတို႔အတြက္ ေစ်းႏႈန္းသင့္ ၿပီး ၀ယ္ယူရန္ သင့္ေလ်ာ္ေသာ ကားအမ်ဳိးအစား ျဖစ္လာႏုိင္ ေၾကာင္း Motors.com.mm ၏ ျမန္မာ့ကားေစ်းကြက္ကြၽမ္းက်င္ သူမ်ားဟုဆိုသူမ်ားက သံုးသပ္ သည္။ ၿပီးခဲ့သည့္ တစ္ပတ္ကလည္း Motor.com.mm မွ ျမန္မာျပည္၏ ေစ်းကြက္ေ၀စုအမ်ားဆံုးရရွိထားသည့္ ကားအမ်ဳိးအစားကို စစ္ တမ္းေကာက္ခဲ့ရာ တိုယိုတာက ရရွိခဲ့သည္ဟု ထုတ္ျပန္ခဲ့သည္။
Motors.com.mm သည္ ျပည္တြင္းရွိ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္အ ေရာင္းျပခန္းေပါင္း ၂၂၀၊ ေမာ္ ေတာ္ယာဥ္ တင္သြင္းသူမ်ား၊ ရန္ ကုန္ၿမိဳ႕ရွိ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ေရာင္း ၀ယ္ေရးစခန္း ေလးခုရွိ ေမာ္ေတာ္ ယာဥ္ အက်ဳိးေဆာင္ မ်ား၊ တစ္သီး ပုဂၢလေမာ္ေတာ္ယာဥ္ေရာင္း၀ယ္ သူမ်ား စသည့္ ျပည္ တြင္းေမာ္ ေတာ္ယာဥ္ေစ်းကြက္အတြင္း အ ေရာင္းအ၀ယ္ျပဳလုပ္သူမ်ား၏ ၉၅ရာခိုင္ႏႈန္းေက်ာ္ႏွင့္ ခ်ိတ္ဆက္ ထားၿပီး လုပ္ငန္း ေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိေသာ အြန္လိုင္းအေျချပဳ ေမာ္ေတာ္ ယာဥ္ေရာင္း၀ယ္ေရး ၀က္ဘ္ ဆိုက္တစ္ခု ျဖစ္သည္။
Motor.com.mm သည္ ျမန္မာႏိုင္ငံ တစ္၀န္းရွိ ကားအေရာင္း အ၀ယ္ျပဳလုပ္ေနသူ ၉၀ ရာခိုင္ႏႈန္းမွ အဓိက အသံုးျပဳေနသည့္ ၀က္ဘ္ဆိုက္တစ္ခုျဖစ္ေၾကာင္း ယင္း ကုမၸဏီက ေျပာသည္။ သို႔ေသာ္ လူဦးေရ ၅၁ သန္းေက်ာ္ရွိေသာ ျမန္မာႏိုင္ငံတြင္ အင္တာနက္သံုး စြဲသူ ငါးသန္းေက်ာ္သာရွိသည္။
7Day DAILY
No comments:
Post a Comment