Friday, 24 October 2014

ရန္ကုန္-မႏၲေလးအျမန္လမ္း အသံုးျပဳခ Pre-Paid စနစ္ရပ္ဆိုင္းမည္

Photo: ရန္ကုန္-မႏၲေလးအျမန္လမ္း အသံုးျပဳခ Pre-Paid စနစ္ရပ္ဆိုင္းမည္
Friday, October 24, 2014

မႏၲေလးအျမန္လမ္းမ ႀကီး၌ လမ္းအသံုးျပဳခအျဖစ္ ေကာက္ယူရာတြင္ အသံုးျပဳေန ေသာ ႀကိဳတင္ေငြေပးေခ်မႈစနစ္ ကို အီလက္ထရြန္နစ္ဝန္ေဆာင္မႈ သို႔ ေျပာင္းလဲသြားမည္ျဖစ္ေသာ ေၾကာင့္ လက္ရွိအသံုးျပဳေနသည့္ Pre-Paid ဝန္ေဆာင္မႈကို ႏိုဝင္ ဘာ ၁ ရက္မွစ၍ ရပ္နားသြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သတင္းရရွိသည္။

‘‘၁ ရက္ေန႔ကစၿပီးေတာ့ Pre-Paid ဝန္ေဆာင္မႈကို ရပ္နားသြားမွာျဖစ္တဲ့အတြက္ ႀကိဳတင္ေငြေပးေခ်ထားတဲ့ကားေတြအကုန္လံုးက တုိးဂိတ္ဝင္တဲ့ အခါမွာ ႐ိုး႐ိုးကားေတြအတိုင္း ေငြေပးေခ်ရမွာျဖစ္ပါတယ္။ Pre-Paid စနစ္သံုးထားတဲ့ကား ေတြအားလံုးနဲ႔ အေႂကြးက်န္ေတြကိုလည္းစာရင္းရွင္းေပးသြားပါမယ္’’ဟုရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္းျပဳျပင္ထိန္းသိမ္းေရးအဖြဲ႕မွ ဦးစီးအရာရွိ ဦးစည္သူစံက ေျပာသည္။

ရန္ကုန္-မႏၲေလးအျမန္ လမ္းေပၚရွိ တုိးဂိတ္မ်ားတြင္ လက္ရွိေကာက္ယူေနသည့္ Pre-Paid စနစ္ႏွင့္ စက္မ်ားသည္ ၂၀၀၉ ခုႏွစ္ကတည္းက အသံုးျပဳ ခဲ့သည့္ စက္မ်ားျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ႏုိင္ငံတကာတြင္ လမ္းအသံုးျပဳခ ေကာက္ယူနည္းပညာအသစ္ျဖစ္ ေသာ အီလက္ထရြန္နစ္ ေငြေၾကး ေကာက္ယူမႈစနစ္ကို  တပ္ဆင္ အသံုးျပဳသြားရန္ စီစဥ္ျခင္းျဖစ္ သည္။

‘‘အီလက္ထရြန္နစ္ဝန္ ေဆာင္မႈကို သံုးဖို႔အတြက္ဆုိ ရင္ ကားေတြကႀကိဳတင္ေငြသြင္း ၿပီးသားျဖစ္ရမယ္။ ဒီဝန္ေဆာင္ မႈကိုစၿပီးေပးတဲ့အခါမွာ ႀကိဳတင္ ေပးသြင္းတဲ့ စနစ္ေရာ၊ ႐ိုး႐ိုးေငြ ေပးေခ်တဲ့စနစ္ပါ ႏွစ္ခုစလံုးပါမလားဆိုတာကိုေတာ့ မသိရေသး ဘူး။ ေဆာင္ရြက္မယ့္ကုမၸဏီေတြ လုပ္ႏုိင္တဲ့အေပၚမူတည္သြားပါ မယ္’’ဟု ဦးစည္သူစံက ေျပာသည္။

အျမန္လမ္းျပဳျပင္ထိန္းသိမ္း ေရးအဖြဲ႕အေနျဖင့္ လက္ရွိတြင္ အဆိုပါဝန္ေဆာင္မႈကို အေကာင္ အထည္ေဖာ္သြားရန္ ပုဂၢလိက ကုမၸဏီမ်ားကို တင္ဒါေခၚယူ ထားေၾကာင္း သတင္းရရွိသည္။

 ရန္ကုန္-မႏၲေလးအျမန္ လမ္းမႀကီးတြင္ ေန႔စဥ္ကားအစီး ေရ  ၁၂,၀၀၀ ခန္႔ျဖတ္သန္း အသံုးျပဳလ်က္ရွိသည္။

7Day DAILY 

အျမန္လမ္းတြင္ ေမာင္းႏွင္ေနေသာ ယာဥ္မ်ားကိုေတြ႔ရစဥ္ (ဓာတ္ပံု - နစ္ကီ)
အျမန္လမ္းတြင္ ေမာင္းႏွင္ေနေသာ ယာဥ္မ်ားကိုေတြ႔ရစဥ္ (ဓာတ္ပံု - နစ္ကီ)
မႏၲေလးအျမန္လမ္းမ ႀကီး၌ လမ္းအသံုးျပဳခအျဖစ္ ေကာက္ယူရာတြင္ အသံုးျပဳေန ေသာ ႀကိဳတင္ေငြေပးေခ်မႈစနစ္ ကို အီလက္ထရြန္နစ္ဝန္ေဆာင္မႈ သို႔ ေျပာင္းလဲသြားမည္ျဖစ္ေသာ ေၾကာင့္ လက္ရွိအသံုးျပဳေနသည့္ Pre-Paid ဝန္ေဆာင္မႈကို ႏိုဝင္ ဘာ ၁ ရက္မွစ၍ ရပ္နားသြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သတင္းရရွိသည္။
‘‘၁ ရက္ေန႔ကစၿပီးေတာ့ Pre-Paid ဝန္ေဆာင္မႈကို ရပ္နားသြားမွာျဖစ္တဲ့အတြက္ ႀကိဳတင္ေငြေပးေခ်ထားတဲ့ ကားေတြအကုန္လံုးက တုိးဂိတ္ဝင္တဲ့ အခါမွာ ႐ိုး႐ိုးကားေတြအတိုင္း ေငြေပးေခ်ရမွာျဖစ္ပါတယ္။ Pre-Paid စနစ္သံုးထားတဲ့ကား ေတြအားလံုးနဲ႔ အေႂကြးက်န္ေတြကိုလည္းစာရင္းရွင္းေပးသြားပါမယ္’’ဟုရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္းျပဳျပင္ထိန္းသိမ္းေရးအဖြဲ႕မွ ဦးစီးအရာရွိ ဦးစည္သူစံက ေျပာသည္။

ရန္ကုန္-မႏၲေလးအျမန္ လမ္းေပၚရွိ တုိးဂိတ္မ်ားတြင္ လက္ရွိေကာက္ယူေနသည့္ Pre-Paid စနစ္ႏွင့္ စက္မ်ား သည္ ၂၀၀၉ ခုႏွစ္ကတည္းက အသံုးျပဳ ခဲ့သည့္ စက္မ်ားျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ႏုိင္ငံတကာတြင္ လမ္းအသံုးျပဳခ ေကာက္ယူနည္းပညာအသစ္ျဖစ္ ေသာ အီလက္ထရြန္နစ္ ေငြေၾကး ေကာက္ယူမႈစနစ္ကို  တပ္ဆင္ အသံုးျပဳသြားရန္ စီစဥ္ျခင္းျဖစ္ သည္။

‘‘အီလက္ထရြန္နစ္ဝန္ ေဆာင္မႈကို သံုးဖို႔အတြက္ဆုိ ရင္ ကားေတြကႀကိဳတင္ေငြသြင္း ၿပီးသားျဖစ္ရမယ္။ ဒီဝန္ေဆာင္ မႈကိုစၿပီးေပးတဲ့အခါမွာ ႀကိဳတင္ ေပးသြင္းတဲ့ စနစ္ေရာ၊ ႐ိုး႐ိုးေငြ ေပးေခ်တဲ့ စနစ္ပါ ႏွစ္ခုစလံုး ပါမလားဆိုတာကိုေတာ့ မသိရေသး ဘူး။ ေဆာင္ရြက္မယ့္ကုမၸဏီေတြ လုပ္ႏုိင္တဲ့အေပၚမူတည္သြားပါ မယ္’’ဟု ဦးစည္သူစံက ေျပာသည္။

အျမန္လမ္းျပဳျပင္ထိန္းသိမ္း ေရးအဖြဲ႕အေနျဖင့္ လက္ရွိတြင္ အဆိုပါဝန္ေဆာင္မႈကို အေကာင္ အထည္ေဖာ္ သြားရန္ ပုဂၢလိက ကုမၸဏီမ်ားကို တင္ဒါေခၚယူ ထားေၾကာင္း သတင္းရရွိသည္။

 ရန္ကုန္-မႏၲေလးအျမန္ လမ္းမႀကီးတြင္ ေန႔စဥ္ကားအစီး ေရ  ၁၂,၀၀၀ ခန္႔ျဖတ္သန္း အသံုးျပဳလ်က္ ရွိသည္။

7Day DAILY

No comments:

Post a Comment