ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရး လုပ္ငန္းက ၿပီးခဲ့သည့္ ရက္ပိုင္း အတြင္း စက္ပိုင္းဆိုင္ရာ ခ်ိဳ႕ယြင္း မႈျဖစ္ေပၚခဲ့ၿပီး ဖုန္းအလံုးေရ တစ္ ရာေက်ာ္ခန္႔အား ဖုန္းဘီလ္မွား ယြင္းျဖတ္ေတာက္မႈမ်ား ျဖစ္ေပၚ ခဲ့ေသာေၾကာင့္ ဘီလ္အမ်ားအ ျပား ျဖတ္ေတာက္ခံခဲ့ရပါက Call Center သို႔ အေၾကာင္းၾကားႏိုင္ ေၾကာင္း သတင္းရရွိသည္။
‘‘ၿပီးခဲ့တဲ့ ႏွစ္ရက္ေလာက္က စက္ပိုင္းဆိုင္ရာ ခ်ိဳ႕ယြင္းမႈေၾကာင့္ ျဖစ္သြားတာပါ။ ဖုန္းဘီလ္မွား ယြင္းျဖတ္ေတာက္မႈ ျဖစ္ေပၚခဲ့တဲ့ လူေတြအေနနဲ႔ ျဖစ္တဲ့နံပါတ္နဲ႔ Call Center ကို အေၾကာင္းၾကား ႏိုင္ပါတယ္။ System မွားယြင္းမႈ ေၾကာင့္ ျဖစ္ခဲ့တဲ့ နံပါတ္ေတြဆို ရင္ ဘီလ္ျပန္ထည့္ေပးတာမ်ိဳး အထိ လုပ္ေပးသြားဖို႔ ရွိပါတယ္’’ ဟု ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရးလုပ္ငန္းမွ မိုဘိုင္းအင္ဂ်င္နီယာမွဴး ဦးေအာင္ေက်ာ္သက္က ေျပာသည္။
‘‘ၿပီးခဲ့တဲ့ ႏွစ္ရက္ေလာက္က စက္ပိုင္းဆိုင္ရာ ခ်ိဳ႕ယြင္းမႈေၾကာင့္ ျဖစ္သြားတာပါ။ ဖုန္းဘီလ္မွား ယြင္းျဖတ္ေတာက္မႈ ျဖစ္ေပၚခဲ့တဲ့ လူေတြအေနနဲ႔ ျဖစ္တဲ့နံပါတ္နဲ႔ Call Center ကို အေၾကာင္းၾကား ႏိုင္ပါတယ္။ System မွားယြင္းမႈ ေၾကာင့္ ျဖစ္ခဲ့တဲ့ နံပါတ္ေတြဆို ရင္ ဘီလ္ျပန္ထည့္ေပးတာမ်ိဳး အထိ လုပ္ေပးသြားဖို႔ ရွိပါတယ္’’ ဟု ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရးလုပ္ငန္းမွ မိုဘိုင္းအင္ဂ်င္နီယာမွဴး ဦးေအာင္ေက်ာ္သက္က ေျပာသည္။