Monday, 5 August 2013

ရန္ကုန္ယူနိုက္တက္ဘာေၾကာင့္သုံးႏွစ္ဆက္ခ်န္ပီယံျဖစ္ခဲ့သလဲ

Photo: ရန္ကုန္ယူနိုက္တက္ဘာေၾကာင့္သုံးႏွစ္ဆက္ခ်န္ပီယံျဖစ္ခဲ့သလဲ
Monday, August 05, 2013

ရွိသင့္ရွိထိုက္ေသာ အေျခခံအေဆာက္အအုံ
အေမးရွိရင္ အေျဖရွိရမည္။ ျမန္မာေန ရွင္နယ္လိဂ္ဟူ၍ စတင္ျဖစ္ေပၚလာခ်ိန္တြင္ ရန္ကုန္တို႔႐ုန္းကန္ခဲ့ရသည္။ သို႔ေသာ္ လူငယ္ ၿပိဳင္ပြဲမ်ားတြင္ ေအာင္ပြဲခံနိုင္ခဲ့သည္။ လူငယ္ အသင္းေအာင္ျမင္ျခင္းက အသင္းႀကီးကို အထိုက္ အေလ်ာက္ပံ့ပိုးနိုင္ခဲ့သည္။ ထိုအခ်က္က လက္ ရွိအခ်ိန္တြင္ ရန္ကုန္ယူနိုက္တက္အသင္းေအာင္ ျမင္မႈရရွိေစသည့္ အခ်က္တစ္ခုျဖစ္သည္။ ထို႔အ ျပင္ ရန္ကုန္ယူနိုက္တက္အသင္းတြင္ အျခားအ သင္းမ်ားထက္ သာလြန္ေသာ အရာတစ္ခုရွိ သည္။ ထိုအရာမွာ ေလ့က်င့္ေရးကြင္းေကာင္း တစ္ခုရွိျခင္းျဖစ္သည္။

အသင္းတစ္သင္း ေအာင္ျမင္မႈရရွိနိုင္ရန္ မွာ ေလ့က်င့္ေရးကြင္း ေကာင္းေကာင္းရွိဖို႔ အဓိက ျဖစ္သည္။ ထိုကဲ့သို႔ ေလ့က်င့္ေရးကြင္းေကာင္း မြန္မွ ၿပိဳင္ပြဲတစ္ပြဲတြင္ ေကာင္းမြန္စြာယွဥ္ၿပိဳင္ နိုင္မည္ျဖစ္သည္။ ရန္ကုန္ယူနိုက္တက္အသင္း သည္ ေကာင္းမြန္သည့္ ေလ့က်င့္ေရးကြင္းရွိ႐ုံမၽွ မက ကိုယ္ပိုင္ ကာယေလ့က်င့္ေရး႐ုံ ရွိသည္။ ကစားသမားမ်ားအတြက္ ေရကူးကန္ရွိသည္။ ေကာင္းမြန္ေသာ အိပ္ေဆာင္ရွိသည္။ ျမန္မာ နိုင္ငံသို႔ ေဘာလုံးႏွင့္ပတ္သက္၍ ေရာက္ရွိ လာသူမွန္သမၽွကို ရန္ကုန္ယူနိုက္တက္ကြင္း ကိုသာ စံထားသြားေရာက္ျပသၾကသည္။
ကြာျခားေသာ ေလ့က်င့္ကြင္းအျခား ျမန္မာေနရွင္နယ္လိဂ္ ကလပ္မ်ား တြင္ ထိုကဲ့သို႔ ေကာင္းမြန္ေသာ ေလ့က်င့္ေရး ကြင္းမ်ားမရွိ။ ထို႔ေၾကာင့္ မိုးမ်ားစြာရြာသြန္းခ်ိန္ တြင္ ကစားသမားမ်ားေလ့က်င့္ခန္း ျပဳလုပ္ခြင့္ မရ။ ေလ့က်င့္ေရးေကာင္းစြာ မလုပ္နိုင္လၽွင္ ကစားသမားမ်ား ေျခစြမ္းက်ဆင္းသြားမည္ ျဖစ္ သည္။ ထို႔ေၾကာင့္ မိုးရာသီတြင္ အသင္းအခ်ိဳ႕ ေျခစြမ္းက်ဆင္းသြားခဲ့ၾကသည္။

အဓိကၿပိဳင္ဘက္မ်ား ေျခေခ်ာ္ျခင္း
ယခုႏွစ္ရာသီမစခင္တြင္ ရတနာပုံအသင္း သည္ ျပင္ဆင္မႈမ်ားစြာျပဳလုပ္ခဲ့သည္။ နာမည္ ႀကီး ကစားသမားမ်ားအား ေခၚယူခဲ့သည္။ သို႔ ေသာ္ အဖြင့္ပြဲစဥ္တြင္ ရခိုင္ယူနိုက္တက္အသင္း အား သေရသာကစားနိုင္ခဲ့သည္။ ရန္ကုန္ယူနိုက္ တက္သည္လည္း ကစားသမား အမ်ားအျပား ေခၚယူခဲ့သည္။ သို႔ေသာ္ နိုင္သင့္နိုင္ထိုက္ေသာ အသင္းမ်ားကို အနိုင္ယူခဲ့သည္။

ထို႔အျပင္ ယခုႏွစ္တြင္ ရန္ကုန္ယူနိုက္တက္ အသင္းကံေကာင္းခဲ့သည္။ ရန္ကုန္ယူနိုက္တက္ အသင္း ရမွတ္ဆုံးရႈံးေနခ်ိန္တြင္ က်န္အသင္းမ်ား လိုက္၍ ရမွတ္ဆုံးရႈံးတတ္ၾကသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ပထမအေက်ာ့ ၿပိဳင္ပြဲၿပီးဆုံးခ်ိန္တြင္ ကေမၻာဇ အသင္းႏွင့္ ေဇယ်ာေရႊေျမအသင္းတို႔သည္ ရန္ ကုန္ယူနိုက္တက္၏ အထက္၌ ရပ္တည္နိုင္ခဲ့ ၾကေသာ္လည္း ၎တို႔၏အဓိကၿပိဳင္ဘက္ကို ရမွတ္အေတာ္မ်ားမ်ား ျဖတ္ထားနိုင္ျခင္း မရွိေခ်။ ထိုအခ်ိန္သည္ ရန္ကုန္ယူနိုက္တက္အ သင္းသည္ ျပည္တြင္း၊ ျပည္ပၿပိဳင္ပြဲမ်ားယွဥ္ၿပိဳင္ ကစားေနရၿပီး ကစားသမားမ်ားပြဲပန္းမႈ၊ ဒဏ္ ရာရရွိမႈမ်ားႏွင့္ ရင္ဆိုင္ေနရခ်ိန္ျဖစ္သည္။ ထို အခ်ိန္တြင္ ရန္ကုန္ယူနိုက္တက္အသင္းအား ၿပိဳင္ဘက္မ်ားအေနျဖင့္ မ်က္ျခည္မျပတ္ထား နိုင္ခဲ့သည္က ရန္ကုန္အသင္းအတြက္ အဓိကကံ ေကာင္းေစေသာ အခ်က္ျဖစ္လာသည္။ 

ထိုအ ခ်က္ကို ရန္ကုန္ယူနိုက္အသင္းမွ တာဝန္ရွိသူ တစ္ဦးက ဝန္ခံခဲ့ဖူးသည္။ျမက္ခင္းတု၊ ျမက္ခင္းစစ္ျဖင့္ ေလ့က်င့္မႈ
ရန္ကုန္ယူနိုက္တက္အသင္း၏ အိမ္ကြင္း အျဖစ္လက္ခံ က်င္းပခဲ့သည့္ ျမက္ခင္းတုကြင္း သည္လည္း ရန္ကုန္ယူနိုက္တက္၏ ခ်န္ပီယံ ခရီးလမ္းအတြက္ အေထာက္အကူျဖစ္ခဲ့သည္။ ရန္ကုန္နည္းၿပ အီဗန္ကိုလက္ဗ္ကေတာ့ သူ႔ ကစားသမားေတြဟာ ေလ့က်င့္ေရးအစီအစဥ္ မ်ားကို ျမက္ခင္းစစ္ေလ့က်င့္ေရးကြင္းမွာပဲ ျပဳ လုပ္ေလ့ရွိေၾကာင္း၊ ျမက္ခင္းတုကြင္းတြင္ ၿပိဳင္ပြဲ နီးကပ္မွသာ ေလ့က်င့္ခန္းမ်ားျပဳလုပ္ေၾကာင္း ဆိုခဲ့ဖူးသည္။ သို႔ေသာ္ ရန္ကုန္ယူနိုက္တက္ အသင္းေလာက္ ျမက္ခင္းတုကြင္းႏွင့္အသားက် သည့္ အျခားကလပ္မရွိနိုင္။ ျမက္ခင္းတုကြင္း တြင္ လာေရာက္ကစားခဲ့ေသာ ၿပိဳင္ဘက္မ်ား အားလုံး အခက္အခဲေတြႏွင့္ ရင္ဆိုင္ခဲ့ရသည္။ ရန္ကုန္ ယူနိုက္တက္အသင္းသည္ ၎တို႔၏ အိမ္ကြင္း အားသာခ်က္ကို အသုံးခ်နိုင္ခဲ့သည္။

ဘယ္လိုပရိသတ္မ်ိဳးေတြရွိေနသလဲရန္ကုန္ယူနိုက္တက္ အသင္းအတြက္ ေနာက္ထပ္အားသာခ်က္တစ္ခုက ပရိသတ္ျဖစ္ သည္။ ရန္ကုန္ပရိသတ္မ်ားသည္ အျခားၿမိဳ႕မ်ား မွ ပရိသတ္မ်ားႏွင့္ ႏွိုင္းယွဥ္ပါက အေရအတြက္ ပိုင္းအရမ်ားစြာ နည္းပါးေနေသးသည္။ သို႔ေသာ္ ရန္ကုန္ပရိသတ္မ်ားသည္ အသင္း၏ ေနာက္ တြင္ အျမဲတမ္းရွိေနတတ္ၾကသည္။ အေဝးကြင္း ပြဲစဥ္မ်ားကိုလည္း ကိုယ့္စရိတ္ႏွင့္ကိုယ္ လိုက္ ပါအားေပးခဲ့ၾကသည္။ (တစ္ခါတစ္ရံအသင္းမွ စရိတ္ၿငိမ္း ေခၚယူေပးသည္လည္းရွိသည္။) ထို႔ ေၾကာင့္ ရန္ကုန္ကစားသမားမ်ားသည္ မည္သည့္ ကြင္းတြင္ သြားေရာက္ကစားသည္ျဖစ္ေစ ကိုယ့္ ပရိသတ္ရွိေနသည္။ ယင္းအခ်က္သည္ ကစား သမားမ်ားအား ႀကိဳးစားအားထုတ္လိုမႈကို ျဖစ္ ေပၚေစေသာအခ်က္ ျဖစ္သည္။

ထိုသို႔ေသာ အေၾကာင္းအခ်က္အလက္ မ်ားသာလြန္မႈေၾကာင့္ ရန္ကုန္ယူနိုက္တက္အ သင္း သုံးႏွစ္ဆက္တိုက္ ခ်န္ပီယံဆုကို ရယူနိုင္ ခဲ့သည္။ သို႔ေသာ္ ရန္ကုန္ယူနိုက္တက္တြင္လည္း အားနည္းခ်က္မ်ား ရွိေနသည္။ အဆိုးရြားဆုံးအား နည္းခ်က္သည္ အေဝးကြင္း ရလဒ္မ်ားမေကာင္း ျခင္းပင္ျဖစ္သည္။ ယခုရာသီတြင္ (ေနာက္ဆုံးပြဲ စဥ္မပါ) ရန္ကုန္ယူနိုက္တက္အသင္း ရန္ကုန္ ျပင္ပ ထြက္ကစားခဲ့ရေသာ အေဝးကြင္းပြဲစဥ္မ်ား တြင္ နိုင္ပြဲမရရွိခဲ့ေပ။ ထိုအခ်က္အား ရန္ကုန္ ယူနိုက္တက္အသင္း ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲနိုင္ရန္ ႀကိဳး ပမ္းရဦးမည္ ျဖစ္သည္။

ညီမုိဃ္း
Yangon Media Group
ရွိသင့္ရွိထိုက္ေသာ အေျခခံအေဆာက္အအုံ အေမးရွိရင္ အေျဖရွိရမည္။ ျမန္မာေန ရွင္နယ္လိဂ္ဟူ၍ စတင္ျဖစ္ေပၚ လာခ်ိန္တြင္ ရန္ကုန္တို႔႐ုန္းကန္ခဲ့ရသည္။ သို႔ေသာ္ လူငယ္ ၿပိဳင္ပြဲမ်ားတြင္ ေအာင္ပြဲ ခံနိုင္ ခဲ့သည္။ လူငယ္ အသင္းေအာင္ျမင္ျခင္းက အသင္းႀကီးကို အထိုက္ အေလ်ာက္ပံ့ပိုးနိုင္ခဲ့သည္။

ဆူးေလ ရထားခုံးေက်ာ္တံတားေပၚမွ ပါဂ်ဲ႐ိုးယာဥ္ သံလမ္းေပၚထိုးက်

Photo: ဆူးေလ ရထားခုံးေက်ာ္တံတားေပၚမွ ပါဂ်ဲ႐ိုးယာဥ္ သံလမ္းေပၚထိုးက်
Monday, August 05, 2013

ရန္ကုန္ၿမဳိ႕လယ္ ဆူးေလဘုရားလမ္းႏွင့္ အလံျပဘုရားလမ္းဆုံရာ ရထား ခုံးေက်ာ္တံတားေပၚမွ ပါဂ်ဲ႐ိုးယာဥ္တစ္စီး အရွိန္လြန္ကာ ရထားသံလမ္းေပၚ ျပဳတ္က် တိမ္းေမွာက္မႈ ၾသဂုတ္လ ၄ ရက္ နံနက္ ၁၁ နာရီ မိနစ္ ၂၀ ျဖစ္ပြားခဲ့ေၾကာင္း မ်က္ျမင္ေတြ႕ရွိသူမ်ားက The Voice သို႔ ေျပာၾကားသည္။

အသက္ ၂၅ ႏွစ္အ႐ြယ္ မစိုးစိုးယုႏွင္း ေမာင္းႏွင္လာေသာ အဆိုပါယာဥ္သည္ သံေစ်းမွ ဒဂုံၿမဳိ႕သစ္ (ေတာင္ပိုင္း) ၿမဳိ႕နယ္သို႔အျပန္ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္းလမ္းမွ အလံျပဘုရားေပၚရွိ ခုံးေက်ာ္တံတားတြင္ အရွိန္မထိန္းႏိုင္ဘဲ လမ္းပလက္ေဖာင္းကို ေက်ာ္တက္၍ တံတားလက္ရမ္းတိုင္ကို တိုက္ကာ ရထားသံလမ္းေပၚသို႔ ျပဳတ္က်ခဲ့ေၾကာင္း အဆိုပါအမႈကို စစ္ေဆးေနသည့္ ရဲအရာရွိက ေျပာၾကားသည္။

“ဝုန္းဆိုတဲ့ အသံၾကားၿပီး စကၠန္႔ပိုင္းမွာပဲ သံလမ္းေပၚကို ကားေခါင္းစိုက္က်လာၿပီး ပက္လက္လန္သြားတယ္၊ လူေတြညပ္ၿပီး ထြက္လို႔မရဘူး၊ ကြၽန္မတို႔က ေလးငါးေယာက္ပဲရွိေတာ့ ဘူတာက လူေတြကို ေအာ္ေခၚၿပီး လူ ၁၅ ေယာက္ေလာက္က ကားကို ဝိုင္းတြန္းၿပီး အထဲကလူေတြကို မနည္းဆြဲထုတ္ခဲ့ရတာ” ဟု ရန္ကုန္ဘူတာႀကီးတြင္ ေစ်းေရာင္းေနစဥ္ လိုက္လံ ဖမ္းဆီးသျဖင့္ အဆိုပါ ခုံးတံတားေအာက္တြင္ လာေရာက္ ပုန္းခိုေနသူ အသက္ ၃၀ ႏွစ္အ႐ြယ္ခန္႔ အမ်ဳိးသမီးတစ္ဦးက ေျပာၾကားသည္။

ယာဥ္ျပဳတ္က်စဥ္ အသက္ကယ္ေလအိတ္ ပြင့္ထြက္ျခင္းသည္ကုိ ေတြ႕ခဲ့ရေၾကာင္းႏွင့္ ယာဥ္ေမာင္းသူ အမ်ဳိးသမီး တံေတာင္ဆစ္တြင္ ေသြးထြက္ေနသည္ကို ေတြ႕ရၿပီး ရန္ကုန္ျပည္သူ႔ေဆး႐ုံႀကီးသို႔ တင္ပို႔ရန္ ယာဥ္ေပၚတင္ေဆာင္စဥ္ သတိေမ့ခဲ့ေၾကာင္း၊ အဆိုပါ ယာဥ္ေပၚလိုက္ပါလာသူ ၎အမ်ဳိးသမီး၏ ဖခင္ျဖစ္သူမွာ ႏွာေခါင္းမွ ေသြးမ်ားထြက္ေနၿပီး လမ္းမေလွ်ာက္ႏိုင္ေသာ္လည္း သတိေမ့ျခင္း မရွိေၾကာင္း မ်က္ျမင္ေတြ႕ရွိသူ အမ်ဳိးသားတစ္ဦးက ေျပာၾကားသည္။

ယာဥ္ေမာင္းသူသည္ ရန္ကုန္တကၠသိုလ္တြင္ ဘြဲ႕လြန္ပညာ သင္ၾကားေနသူတစ္ဦး ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ယာဥ္ေပၚပါသူမ်ားကို လတ္တေလာ စစ္ေဆးခ်က္အရ သာမန္ပြန္းပဲ့ဒဏ္ရာ အနည္းငယ္သာ ရရွိေၾကာင္း အဆိုပါအမႈကို စစ္ေဆးေနသည့္ ရဲအရာရွိက ေျပာၾကားသည္။

“ကားေသးဆိုရင္ ဒီလိုက်ဖို႔ ရာခိုင္ႏႈန္း နည္းပါတယ္။ ပါဂ်ဲ႐ိုးက အတက္ကားဆိုေတာ့ အရွိန္နဲ႔ ပလက္ေဖာင္းတုံးကို တိုက္မိခ်ိန္မွာ လီဗာကို ေဆာင့္နင္းလိုက္သလို ျဖစ္ၿပီး ခုန္ထြက္သြားတာလည္း ျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္” ဟု အခင္းျဖစ္စဥ္ကို ၾကည့္႐ႈသူ အမ်ဳိးသားတစ္ဦးက ေျပာၾကားသည္။

ယာဥ္ျပဳတ္က် တိမ္းေမွာက္မႈကို ယာဥ္ ( ပ ) ၂၉/၁၃၊ ျပစ္မႈ ပုဒ္မ-၂၇၉/၃၃၈ ျဖင့္ အမႈဖြင့္ စစ္ေဆးလ်က္ ရွိေၾကာင္း မဂၤလာေတာင္ညြန္႔ ၿမဳိ႕မရဲစခန္းထံမွ စုံစမ္းသိရွိရသည္။

The Voice Weekly
ရန္ကုန္ၿမဳိ႕လယ္ ဆူးေလဘုရားလမ္းႏွင့္ အလံျပဘုရားလမ္းဆုံရာ ရထား ခုံးေက်ာ္တံတားေပၚမွ ပါဂ်ဲ႐ိုးယာဥ္တစ္စီး အရွိန္လြန္ကာ ရထားသံလမ္းေပၚ ျပဳတ္က် တိမ္းေမွာက္မႈ ၾသဂုတ္လ ၄ ရက္ နံနက္ ၁၁ နာရီ မိနစ္ ၂၀ ျဖစ္ပြားခဲ့ေၾကာင္း မ်က္ျမင္ေတြ႕ရွိသူမ်ားက The Voice သို႔ ေျပာၾကားသည္။

သာေကတရဲႏွင့္ ျပည္သူ ပဋိပကၡ ျပည္သူ ၂ဝေက်ာ္အား ဝတၱရားေႏွာင့္ယွက္မႈျဖင့္ ဖမ္းဆီး

သာေက တအေနာ္မာရပ္ကြက္၌ ရဲႏွင့္ ျပည္သူပဋိပကၡျဖစ္ပြားမႈတြင္ ဝတၱ ရားေႏွာင့္ယွက္မႈျဖင့္ အေရးယူ ခံရသူ ၅ဝအနက္ ၂ဝေက်ာ္ကို ဖမ္းဆီးရမိထားၿပီျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕လယ္ႏွင့္ ဆင္ေျခဖံုး ၿမိဳ႕နယ္မ်ားတြင္ ညအိပ္ယာဥ္ ရပ္နားရန္ ေနရာ မလံုေလာက္မႈ ျပႆနာ တစ္ရပ္ျဖစ္လာ



Photo: ရန္ကုန္ၿမိဳ႕လယ္ႏွင့္ ဆင္ေျခဖံုး ၿမိဳ႕နယ္မ်ားတြင္ ညအိပ္ယာဥ္ ရပ္နားရန္ ေနရာ မလံုေလာက္မႈ ျပႆနာ တစ္ရပ္ျဖစ္လာ 
Monday, August 05, 2013

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕လယ္ ေျခာက္ၿမိဳ႕နယ္ႏွင့္ လူေနအထူထပ္ဆံုး ၿမိဳ႕ပတ္ ၿမိဳ႕နယ္မ်ားတြင္ အိမ္ေထာင္ စုတစ္စုလွ်င္ ယာဥ္တစ္စီးထက္ ပိုမိုပိုင္ဆုိင္ ေနၾကေသာ္လည္း ယာဥ္ညအိပ္ ရပ္နားရန္ ေနရာ မလံုေလာက္သည့္ အတြက္ အဆိုပါ ကိစၥသည္ ျပႆနာ တစ္ရပ္သဖြယ္ ေျဖရွင္း ေဆာင္ရြက္ ေနရေၾကာင္း ရပ္ကြက္ အုပ္ခ်ဳပ္ေရးမွဴး တခ်ဳိ႕က ေျပာၾကားခဲ့သည္။

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕နယ္ လူေနထူထပ္သည့္ ဒဂံုဆိပ္ကမ္း၊ လမ္းမေတာ္၊ လသာ၊ ပန္းဘဲတန္းႏွင့္  ေက်ာက္တံတား ၿမိဳ႕နယ္မ်ားတြင္ ညအိပ္ယာဥ္ ရပ္နားရန္ အတြက္ လမ္းမႀကီးမ်ား ေပၚတြင္ သာေနရာ ရွိျခင္းႏွင့္ လမ္းသြယ္မ်ား အတြင္း ယာဥ္ရပ္နားရန္ ေနရာထက္ ပိုမိုေသာ  ယာဥ္အစီးေရ ရွိေနျခင္းတို႔ေၾကာင့္ ေနရာဦးျခင္းႏွင့္ ေနရာလုျခင္း ျဖစ္ေပၚလာခဲ့ကာ ယာဥ္ပိုင္ ရွင္အခ်င္းခ်င္းႏွင့္ လမ္းသူ၊ လမ္းသားမ်ား အၾကား  ျပႆနာ ႀကီးငယ္မ်ား ျဖစ္ေပၚေနရ ေၾကာင္း ရပ္ကြက္ အုပ္ခ်ဳပ္ေရးမွဴးမ်ားက ေျပာၾကားခဲ့သည္။

ယင္းအျပင္ ၿမိဳ႕လယ္ၿမိဳ႕နယ္ႀကီးမ်ား ျဖစ္သည့္ အလံု၊ ၾကည့္ျမင္တိုင္၊ စမ္းေခ်ာင္း၊ တာေမြႏွင့္ ကမာရြတ္ ၿမိဳ႕နယ္မ်ား တြင္လည္း ယင္းျပႆနာမ်ားကို ေျဖရွင္း ေနရေၾကာင္းလည္း သိရသည္။

''အထပ္ျမင့္ တိုက္တစ္လံုးမွာ အခန္း ၁၆ ခန္း ပါတယ္ဗ်ာ။ ကားက ၁၆ စီးမကဘူး။ သူ႔အိမ္ ေရွ႕မွာ မေလာက္ေတာ့ သူမ်ား အိမ္ေရွ႕မွာ ရပ္တယ္။ အဲဒီမွာ ျပႆနာ ျဖစ္ေရာ။ အဲဒီအိမ္က ကားက သူ႔အိမ္ေရွ႕မွာ ရပ္စရာေနရာ မရွိေတာ့ဘူး ျဖစ္ေနတယ္။ တခ်ဳိ႕ကားေတြ ဆိုရင္ သူမ်ား ရပ္ကြက္မွာ သြားထားရတယ္။ ကားမ်ားလာေတာ့ လမ္းေပၚမွာကား က်ပ္႐ံုတင္ မကဘူး၊ ထားစရာ ေနရာပါ ရွားသြားတယ္။ ကားသူခိုးေတြလည္း မ်ားလာတယ္'' ဟု  အလံု ၿမိဳ႕နယ္ ေစာရန္ပိုင္ ရပ္ကြက္မွ ရပ္ကြက္ အုပ္ခ်ဳပ္ေရးမွဴး ဦးစိုးဝင္းက ေျပာၾကားခဲ့သည္။

ျမန္မာ တစ္ႏိုင္ငံလံုးရွိ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ စီးေရ၏ ၃၅ ရာခိုင္ႏႈန္းသည္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္တြင္ တည္ရွိ ေနေၾကာင္း သိရသည္။

ျမ၀တီ
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕လယ္ ေျခာက္ၿမိဳ႕နယ္ႏွင့္ လူေနအထူထပ္ဆံုး ၿမိဳ႕ပတ္ ၿမိဳ႕နယ္မ်ားတြင္ အိမ္ေထာင္ စု တစ္စုလွ်င္ ယာဥ္တစ္စီးထက္ ပိုမိုပိုင္ဆုိင္ ေနၾကေသာ္လည္း ယာဥ္ညအိပ္ ရပ္နားရန္ ေနရာ မလံုေလာက္သည့္အတြက္ အဆိုပါကိစၥသည္ ျပႆနာ တစ္ရပ္သဖြယ္ ေျဖ ရွင္း ေဆာင္ ရြက္ ေန ရေၾကာင္း ရပ္ကြက္ အုပ္ခ်ဳပ္ေရးမွဴး တခ်ဳိ႕က ေျပာၾကားခဲ့သည္။

တန္နက္ဆီ ျပည္နယ္သား တစ္ဦး ေျခာက္ရက္ ေက်ာ္ၾကာ ေရငုပ္၍ စံခ်ိန္တင္ႏိုင္ခဲ့

နက္စ္ေဗးလ္ ၾသဂုတ္ ၃
အေမရိကန္ ျပည္ေထာင္စု တန္နက္ဆီ ျပည္နယ္သား စကူဘာ ေရငုပ္သမား (ေက်ာပိုး သယ္ေဆာင္ ႏိုင္ေသာ ေရေအာက္ အသက္႐ွဴကိရိယာျဖင့္ ေရငုပ္ျခင္း) တစ္ဦးသည္ ေရေအာက္ တြင္ ေျခာက္ရက္ ေက်ာ္ၾကာေအာင္ ေနျပ၍ စံခ်ိန္သစ္ တင္ႏိုင္ခဲ့ၿပီးေနာက္ ၾသဂုတ္ ၂ ရက္က ေရျပင္ေပၚသို႔ ျပန္လည္ ေပၚထြက္ လာခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။