Tuesday, 13 January 2015

ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္းေပၚတြင္ ဟင္းသီးဟင္းရြက္ႏွင့္ သစ္သီး၀လံ ယာဥ္မ်ား အပါအ၀င္ အျမန္ေရာက္ရန္လိုအပ္သည့္ သတင္းစာ၊ ဂ်ာနယ္၊ မဂၢဇင္း ယာဥ္မ်ားအား အထူးအခြင့္အေရးအေနျဖင့္ ျဖတ္သန္းခြင့္ျပဳရန္ စီစဥ္ေန

Photo: ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္းေပၚတြင္ ဟင္းသီးဟင္းရြက္ႏွင့္ သစ္သီး၀လံ ယာဥ္မ်ား အပါအ၀င္ အျမန္ေရာက္ရန္လိုအပ္သည့္ သတင္းစာ၊ ဂ်ာနယ္၊ မဂၢဇင္း ယာဥ္မ်ားအား အထူးအခြင့္အေရးအေနျဖင့္ ျဖတ္သန္းခြင့္ျပဳရန္ စီစဥ္ေန 
Tuesday, January 13, 2015

ဟင္းသီးဟင္းရြက္ႏွင့္ သစ္သီးဝလံပန္းမန္ တင္ပို႔ယာဥ္မ်ား၊ သား၊ ငါး၊ ကဏန္း တင္ပို႔ယာဥ္မ်ားႏွင့္ သတင္းစာ၊ ဂ်ာနယ္ႏွင့္ မဂၢဇင္းတင္ပို႔ယာဥ္မ်ားစသည့္ အျမန္ေရာက္ရန္လိုအပ္သည့္ ယာဥ္မ်ားအား ရန္ကုန္-မႏၱေလးအျမန္လမ္းေပၚ တြင္  အထူးအခြင့္အေရးအေနႏွင့္ ျဖတ္သန္းခြင့္ျပဳရန္ရွိေၾကာင္း ေဆာက္လုပ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာန၊ ျပည္သူ႔ေဆာက္လုပ္ေရးလုပ္ငန္းမွ ဇန္နဝါရီ ၁၂ ရက္တြင္ သတင္းထုတ္ျပန္သည္။

ရန္ကုန္ - မႏၱေလး အျမန္လမ္းမႀကီးအား စတင္ဖြင့္လွစ္သည့္အခ်ိန္မွ စတင္၍ လက္ရွိကာလအထိ လူစီးယာဥ္ငယ္မ်ားႏွင့္ ခရီးသည္တင္ယာဥ္မ်ားကိုသာ သြားလာခြင့္ျပဳထားခဲ့ေၾကာင္း ထုတ္ျပန္ခ်က္အရ သိရသည္။

ရန္ကုန္-မႏၱေလးအျမန္လမ္းမႀကီးေပၚတြင္ ဟင္းသီးဟင္းရြက္ႏွင့္ သစ္သီးဝလံပန္းမန္တင္ပို႔ယာဥ္မ်ား၊ သား၊ ငါး၊ ကဏန္း တင္ပို႔ယာဥ္မ်ားႏွင့္ သတင္းစာ၊ ဂ်ာနယ္ႏွင့္ မဂၢဇင္းတင္ပို႔ယာဥ္မ်ားစသည့္ အျမန္ေရာက္ရန္လိုအပ္သည့္ ကုန္မ်ားကို သယ္ေဆာင္ရန္ ယာဥ္အမ်ဳိးအစား သတ္မွတ္မည္ျဖစ္ၿပီး သတ္မွတ္ယာဥ္ျဖင့္ အထက္ပါကုန္စည္မ်ား သယ္ယူပို႔ေဆာင္လိုသည့္ လုပ္ငန္းရွင္မ်ားသည္ မွတ္ပံုတင္ျပဳလုပ္ရန္ လိုအပ္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း ထုတ္ျပန္ခ်က္တြင္ ေဖာ္ျပထားသည္။

အဆုိပါ အျမန္ေရာက္ရန္လိုအပ္သည့္ ကုန္စည္မ်ားသယ္ယူပို႔ေဆာင္ရန္ စိတ္ဝင္စားသည့္ လုပ္ငန္းရွင္မ်ားအတြက္ ျဖတ္သန္းခြင့္ မွတ္ပံုတင္ျပဳလုပ္ရန္ႏွင့္ စည္းကမ္းခ်က္မ်ားရွင္းလင္းရန္ ေဆြးေႏြးပြဲကို ဇန္နဝါရီ ၂၁ ရက္တြင္ ေနျပည္ေတာ္ရွိ  ျပည္သူ႔ေဆာက္လုပ္ေရးလုပ္ငန္း႐ံုးခ်ဳပ္တြင္ ျပဳလုပ္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ထုတ္ျပန္ခ်က္အရ သိရသည္။

ရန္ကုန္ - မႏၱေလးအျမန္လမ္းမႀကီးကို ၂ဝဝ၉ ခုႏွစ္ မတ္ ၂၅ ရက္တြင္ ရန္ကုန္- ေနျပည္ေတာ္လမ္းပိုင္း၊ ၂ဝ၁ဝ ျပည့္ႏွစ္ ဒီဇင္ဘာ ၂၉ ရက္တြင္ ေနျပည္ေတာ္- စကားအင္းလမ္းပိုင္းအား ၂ဝ၁၁ ခုႏွစ္ ဒီဇင္ဘာ ၂၃ ရက္တြင္ စကားအင္း - တံခြန္တိုင္ မႏၱေလးလမ္းပိုင္းအား  ဖြင့္လွစ္ခဲ့ၿပီး အျမန္လမ္းမႀကီးသည္ ၃၃၆ မိုင္ ၃ ဖာလုံ အရွည္ရွိကာ ၿမိဳ႕နယ္ေပါင္း ၂၂ ၿမိဳ႕နယ္ကုိ ျဖတ္သန္းေဖာက္လုပ္ထားေၾကာင္း သိရသည္။

ရန္ကုန္ - မႏၱေလး အျမန္လမ္းမႀကီးအား လမ္းနယ္အက်ယ္ ေပ ၄ဝဝ သတ္မွတ္ႏိုင္ရန္ လမ္းနယ္အတြင္း ပါဝင္သည့္ အမ်ားျပည္သူမ်ား ပိုင္ဆိုင္ေသာ လယ္/ယာ ေျမမ်ား၊ သစ္ေတာေျမဧရိယာမ်ားအား သက္ဆိုင္ရာတိုင္းေဒသႀကီးႏွင့္ ၿမိဳ႕နယ္မ်ား၌ နယ္ေျမအလိုက္ ကြင္းဆင္းတိုင္းတာ စစ္ေဆး၍ ေျမအမ်ဳိးအစားေပၚမူတည္ကာ ေဈးႏႈန္းသတ္မွတ္မႈအတိုင္း က်ပ္သိန္းေပါင္း ၁၅ဝဝဝ ခန္႔ေပးေလ်ာ္ထားၿပီး က်န္ရွိသည့္ လယ္ယာေျမႏွင့္ အျခားေျမ ၉၄၁၉ ဧက ေက်ာ္အတြက္ ယခုဘ႑ာႏွစ္ႏွင့္ လာမည့္ဘ႑ာႏွစ္မ်ားတြင္ ဆက္လက္ေပးေလ်ာ္ႏုိင္ေရး ေဆာင္ရြက္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ေဆာက္လုပ္ေရးဝန္ႀကီးဌာနက သတင္းထုတ္ျပန္ထားသည္။

လူစီးယာဥ္ငယ္မ်ားႏွင့္ ခရီးသည္တင္ယာဥ္မ်ားကိုသာ သြားလာခြင့္ျပဳထားခဲ့သည္ဆိုေသာ္လည္း  ပုဂၢလိကသတင္းစာတိုက္မ်ားမွ သတင္းစာျဖန္႔ေဝသည့္ယာဥ္မ်ား အပါအဝင္ ယာဥ္အခ်ဳိ႕အား သီးျခားခြင့္ျပဳခ်က္ျဖင့္ ျဖတ္သန္းခြင့္ျပဳမႈမွာ ၂ဝ၁၃ ခုႏွစ္ ေမ ၂၇ ရက္အထိ ေဆာက္လုပ္ေရးဝန္ႀကီးဌာန၏ ခြင့္ျပဳခ်က္ျဖင့္ ျဖတ္သန္းခြင့္ျပဳမႈမ်ား ရွိခဲ့ေၾကာင္းသိရသည္။ ထိုသို႔ ခြင့္ျပဳမႈမ်ားရွိသျဖင့္  Eleven Media Group  မွ ထုတ္ေဝေသာ The Daily Eleven သတင္းစာကို ရန္ကုန္- မႏၱေလးအျမန္လမ္းမႀကီးမွတစ္ဆင့္ ေန႔စဥ္ေနျပည္ေတာ္ႏွင့္ ဝန္းက်င္ေဒသမ်ားသို႔ ေပးပို႔ႏိုင္ရန္ ကားျဖတ္သန္းခြင့္အား ၂ဝ၁၃ ခုႏွစ္ ဧၿပီ ၂ ရက္တြင္ ေဆာက္လုပ္ေရးဝန္ႀကီးဌာနႏွင့္ အျမန္လမ္းရဲတပ္ဖြဲ႕မွဴး႐ံုးမ်ားသို႔ တရားဝင္တင္ျပ၍ ခြင့္ျပဳခ်က္အရ ျဖတ္သန္းပို႔ေဆာင္ခဲ့သည္။ ထိုသို႔ ပို႔ေဆာင္ေနစဥ္ ေမ ၂၅ရက္ နံနက္ပိုင္းတြင္ ရန္ကုန္-မႏၱေလး အျမန္လမ္းမေပၚတြင္ ျဖစ္ပြားခဲ့ေသာ လူ ၁၁ ဦးေသဆံုးခဲ့ရသည့္ ယာဥ္မေတာ္တဆမႈအေပၚ အေျခခံကာ အျမန္လမ္းမ၏ လုိအပ္ခ်က္မ်ားအား ေဝဖန္ေထာက္ျပသည့္ အယ္ဒီတာ့အာေဘာ္အား ၂ဝ၁၃ ခုႏွစ္ ေမ ၂၆ ရက္ထုတ္ The Daily Eleven သတင္းစာတြင္ ေဖာ္ျပခဲ့သည္။ ယင္း အယ္ဒီတာ့အာေဘာ္ႏွင့္ ပတ္သက္၍ ႏိုင္ငံေတာ္သမၼတ၏ ေျပာေရးဆိုခြင့္ရွိသူ ဦးရဲထြဋ္က ၎၏ ေဖ့ဘြတ္စာမ်က္ႏွာမွတစ္ဆင့္ ျပန္လည္တုံ႔ျပန္ေရးသားခဲ့ၿပီး ေဖ့ဘြတ္တြင္ ထင္ျမင္ခ်က္မွတ္ခ်က္ေပးသူမ်ားႏွင့္လည္း အျပန္အလွန္ က်ယ္က်ယ္ျပန္႔ျပန္႔ ေျပာဆိုမႈမ်ား ျပဳလုပ္ခဲ့သည္။ ယင္းေနာက္ပိုင္း ေမ ၂၇ ရက္ ညပိုင္းတြင္ The Daily Eleven  သတင္းစာပို႔သည့္ကားမ်ား အျမန္လမ္းမွတစ္ဆင့္ ေနျပည္ေတာ္သို႔ သတင္းစာပို႔ေဆာင္ရန္ ထြက္ခြာစဥ္ ယေန႔သည္ ေနာက္ဆံုးျဖတ္သန္းခြင့္ျပဳျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း ေနာက္ရက္မ်ားမွစ၍ The Daily Eleven သတင္းစာပို႔သည့္ကားမ်ားကို အျမန္လမ္းမမွ ျဖတ္သန္းခြင့္ျပဳေတာ့မည္မဟုတ္ေၾကာင္း ရန္ကုန္ Toll Gate မွ တာဝန္ရွိသူတစ္ဦးက ေျပာၾကားခဲ့ၿပီးေနာက္ သတင္းစာတင္ယာဥ္မ်ားအား ျဖတ္သန္းခြင့္မျပဳေတာ့ရာမွ လက္ရွိအခ်ိန္တြင္ ဟင္းသီးဟင္းရြက္ႏွင့္ သစ္သီးဝလံပန္းမန္တင္ပို႔ယာဥ္မ်ား၊ သား၊ ငါး၊ ကဏန္းတင္ပို႔ယာဥ္မ်ားႏွင့္ သတင္းစာ၊ ဂ်ာနယ္ႏွင့္ မဂၢဇင္းတင္ပို႔ယာဥ္မ်ား စသည့္ အျမန္ေရာက္ရန္လိုအပ္သည့္ ယာဥ္မ်ားအား ရန္ကုန္-မႏၱေလးအျမန္လမ္းေပၚတြင္  အထူးအခြင့္အေရးအေနျဖင့္ ျဖတ္သန္းခြင့္ျပဳရန္ ျပန္လည္လုပ္ေဆာင္လာျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

Eleven Media Group 

ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္းမႀကီး၏ လမ္းပိုင္းတစ္ေနရာတြင္ သြားလာေန သည့္ ယာဥ္မ်ားအား ၂၀၁၄ ခုႏွစ္ ဒီဇင္ဘာအတြင္းက ေတြ႕ရစဥ္ (ဓာတ္ပံု-မင္းသိန္းႏိုင္)
ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္းမႀကီး၏ လမ္းပိုင္းတစ္ေနရာတြင္ သြားလာေန သည့္ ယာဥ္မ်ားအား ၂၀၁၄ ခုႏွစ္ ဒီဇင္ဘာအတြင္းက ေတြ႕ရစဥ္ (ဓာတ္ပံု-မင္းသိန္းႏိုင္) 
ဟင္းသီးဟင္းရြက္ႏွင့္ သစ္သီးဝလံပန္းမန္ တင္ပို႔ယာဥ္မ်ား၊ သား၊ ငါး၊ ကဏန္း တင္ပို႔ယာဥ္မ်ားႏွင့္ သတင္းစာ၊ ဂ်ာနယ္ႏွင့္ မဂၢဇင္းတင္ပို႔ယာဥ္မ်ားစသည့္ အျမန္ေရာက္ရန္လိုအပ္သည့္ ယာဥ္မ်ားအား ရန္ကုန္-မႏၱေလးအျမန္လမ္းေပၚတြင္  အထူးအခြင့္အေရးအေနႏွင့္ ျဖတ္သန္းခြင့္ျပဳရန္ရွိေၾကာင္း ေဆာက္ လုပ္ေရးဝန္ႀကီးဌာန၊ ျပည္သူ႔ေဆာက္လုပ္ေရးလုပ္ငန္းမွ ဇန္နဝါရီ ၁၂ ရက္တြင္ သတင္းထုတ္ျပန္သည္။

ရန္ကုန္ - မႏၱေလး အျမန္လမ္းမႀကီးအား စတင္ဖြင့္လွစ္သည့္အခ်ိန္မွ စတင္၍ လက္ရွိကာလအထိ လူစီး ယာဥ္ငယ္မ်ားႏွင့္ ခရီးသည္တင္ယာဥ္မ်ားကိုသာ သြားလာခြင့္ျပဳထားခဲ့ေၾကာင္း ထုတ္ျပန္ခ်က္အရ သိရ သည္။

ရန္ကုန္-မႏၱေလးအျမန္လမ္းမႀကီးေပၚတြင္ ဟင္းသီးဟင္းရြက္ႏွင့္ သစ္သီးဝလံပန္းမန္တင္ပို႔ယာဥ္မ်ား၊ သား၊ ငါး၊ ကဏန္း တင္ပို႔ယာဥ္မ်ားႏွင့္ သတင္းစာ၊ ဂ်ာနယ္ႏွင့္ မဂၢဇင္းတင္ပို႔ယာဥ္မ်ားစသည့္ အျမန္ေရာက္ရန္ လိုအပ္သည့္ ကုန္မ်ားကို သယ္ေဆာင္ရန္ ယာဥ္အမ်ဳိးအစား သတ္မွတ္မည္ျဖစ္ၿပီး သတ္မွတ္ယာဥ္ျဖင့္ အထက္ပါ ကုန္စည္မ်ား သယ္ယူပို႔ေဆာင္လိုသည့္ လုပ္ငန္းရွင္မ်ားသည္ မွတ္ပံုတင္ျပဳလုပ္ရန္ လိုအပ္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ထုတ္ျပန္ခ်က္တြင္ ေဖာ္ျပထားသည္။

အဆုိပါ အျမန္ေရာက္ရန္လိုအပ္သည့္ ကုန္စည္မ်ားသယ္ယူပို႔ေဆာင္ရန္ စိတ္ဝင္စားသည့္ လုပ္ငန္းရွင္မ်ား အတြက္ ျဖတ္သန္းခြင့္ မွတ္ပံုတင္ျပဳလုပ္ရန္ႏွင့္ စည္းကမ္းခ်က္မ်ားရွင္းလင္းရန္ ေဆြးေႏြးပြဲကို ဇန္နဝါရီ ၂၁ ရက္တြင္ ေနျပည္ေတာ္ရွိ  ျပည္သူ႔ေဆာက္လုပ္ေရးလုပ္ငန္း႐ံုးခ်ဳပ္တြင္ ျပဳလုပ္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ထုတ္ျပန္ခ်က္အရ သိရသည္။

ရန္ကုန္ - မႏၱေလးအျမန္လမ္းမႀကီးကို ၂ဝဝ၉ ခုႏွစ္ မတ္ ၂၅ ရက္တြင္ ရန္ကုန္- ေနျပည္ေတာ္လမ္းပိုင္း၊ ၂ဝ၁ဝ ျပည့္ႏွစ္ ဒီဇင္ဘာ ၂၉ ရက္တြင္ ေနျပည္ေတာ္- စကားအင္းလမ္းပိုင္းအား ၂ဝ၁၁ ခုႏွစ္ ဒီဇင္ဘာ ၂၃ ရက္တြင္ စကားအင္း - တံခြန္တိုင္ မႏၱေလးလမ္းပိုင္းအား  ဖြင့္လွစ္ခဲ့ၿပီး အျမန္လမ္းမႀကီးသည္ ၃၃၆ မိုင္ ၃ ဖာလုံ အရွည္ရွိကာ ၿမိဳ႕နယ္ေပါင္း ၂၂ ၿမိဳ႕နယ္ကုိ ျဖတ္သန္းေဖာက္လုပ္ထားေၾကာင္း သိရသည္။

ရန္ကုန္ - မႏၱေလး အျမန္လမ္းမႀကီးအား လမ္းနယ္အက်ယ္ ေပ ၄ဝဝ သတ္မွတ္ႏိုင္ရန္ လမ္းနယ္အတြင္း ပါဝင္သည့္ အမ်ားျပည္သူမ်ား ပိုင္ဆိုင္ေသာ လယ္/ယာ ေျမမ်ား၊ သစ္ေတာေျမဧရိယာမ်ားအား သက္ ဆိုင္ရာ တိုင္းေဒသႀကီးႏွင့္ ၿမိဳ႕နယ္မ်ား၌ နယ္ေျမအလိုက္ ကြင္းဆင္းတိုင္းတာ စစ္ေဆး၍ ေျမအမ်ဳိး အစားေပၚ မူတည္ကာ ေဈးႏႈန္းသတ္မွတ္မႈအတိုင္း က်ပ္သိန္းေပါင္း ၁၅ဝဝဝ ခန္႔ေပးေလ်ာ္ထားၿပီး က်န္ရွိ သည့္ လယ္ယာေျမႏွင့္ အျခားေျမ ၉၄၁၉ ဧက ေက်ာ္အတြက္ ယခုဘ႑ာႏွစ္ႏွင့္ လာမည့္ဘ႑ာႏွစ္ မ်ားတြင္ ဆက္လက္ေပးေလ်ာ္ႏုိင္ေရး ေဆာင္ရြက္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ေဆာက္လုပ္ေရးဝန္ႀကီးဌာနက သတင္းထုတ္ျပန္ထားသည္။

လူစီးယာဥ္ငယ္မ်ားႏွင့္ ခရီးသည္တင္ယာဥ္မ်ားကိုသာ သြားလာခြင့္ျပဳထားခဲ့သည္ဆိုေသာ္လည္း  ပုဂၢလိက သတင္းစာတိုက္မ်ားမွ သတင္းစာျဖန္႔ေဝသည့္ယာဥ္မ်ား အပါအဝင္ ယာဥ္အခ်ဳိ႕အား သီးျခားခြင့္ျပဳခ်က္ျဖင့္ ျဖတ္သန္းခြင့္ျပဳမႈမွာ ၂ဝ၁၃ ခုႏွစ္ ေမ ၂၇ ရက္အထိ ေဆာက္လုပ္ေရးဝန္ႀကီးဌာန၏ ခြင့္ျပဳခ်က္ျဖင့္ ျဖတ္သန္းခြင့္ျပဳမႈမ်ား ရွိခဲ့ေၾကာင္းသိရသည္။ ထိုသို႔ ခြင့္ျပဳမႈမ်ားရွိသျဖင့္  Eleven Media Group  မွ ထုတ္ေဝ ေသာ The Daily Eleven သတင္းစာကို ရန္ကုန္- မႏၱေလးအျမန္လမ္းမႀကီးမွတစ္ဆင့္ ေန႔စဥ္ ေနျပည္ေတာ္ႏွင့္ ဝန္းက်င္ေဒသမ်ားသို႔ ေပးပို႔ႏိုင္ရန္ ကားျဖတ္သန္းခြင့္အား ၂ဝ၁၃ ခုႏွစ္ ဧၿပီ ၂ ရက္တြင္ ေဆာက္လုပ္ေရးဝန္ႀကီးဌာနႏွင့္ အျမန္လမ္းရဲတပ္ဖြဲ႕မွဴး႐ံုးမ်ားသို႔ တရားဝင္တင္ျပ၍ ခြင့္ျပဳခ်က္အရ ျဖတ္သန္းပို႔ေဆာင္ခဲ့သည္။ ထိုသို႔ ပို႔ေဆာင္ေနစဥ္ ေမ ၂၅ရက္ နံနက္ပိုင္းတြင္ ရန္ကုန္-မႏၱေလး အျမန္လမ္းမေပၚတြင္ ျဖစ္ပြားခဲ့ေသာ လူ ၁၁ ဦးေသဆံုးခဲ့ရသည့္ ယာဥ္မေတာ္တဆမႈအေပၚ အေျခခံကာ အျမန္လမ္းမ၏ လုိအပ္ခ်က္မ်ားအား ေဝဖန္ေထာက္ျပသည့္ အယ္ဒီတာ့အာေဘာ္အား ၂ဝ၁၃ ခုႏွစ္ ေမ ၂၆ ရက္ထုတ္ The Daily Eleven သတင္းစာတြင္ ေဖာ္ျပခဲ့သည္။ ယင္း အယ္ဒီတာ့အာေဘာ္ႏွင့္ ပတ္သက္၍ ႏိုင္ငံေတာ္သမၼတ၏ ေျပာေရးဆိုခြင့္ရွိသူ ဦးရဲထြဋ္က ၎၏ ေဖ့ဘြတ္စာမ်က္ႏွာမွတစ္ဆင့္ ျပန္လည္တုံ႔ျပန္ေရးသားခဲ့ၿပီး ေဖ့ဘြတ္တြင္ ထင္ျမင္ခ်က္မွတ္ခ်က္ေပးသူမ်ားႏွင့္လည္း အျပန္အလွန္ က်ယ္က်ယ္ ျပန္႔ျပန္႔ ေျပာဆိုမႈမ်ား ျပဳလုပ္ခဲ့သည္။ ယင္းေနာက္ပိုင္း ေမ ၂၇ ရက္ ညပိုင္းတြင္ The Daily Eleven  သတင္းစာပို႔သည့္ကားမ်ား အျမန္လမ္းမွတစ္ဆင့္ ေနျပည္ေတာ္သို႔ သတင္းစာပို႔ေဆာင္ရန္ ထြက္ခြာစဥ္ ယေန႔သည္ ေနာက္ဆံုးျဖတ္သန္းခြင့္ျပဳျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း ေနာက္ရက္မ်ားမွစ၍ The Daily Eleven သတင္းစာပို႔သည့္ကားမ်ားကို အျမန္လမ္းမမွ ျဖတ္သန္းခြင့္ျပဳေတာ့မည္မဟုတ္ေၾကာင္း ရန္ကုန္ Toll Gate မွ တာဝန္ရွိသူတစ္ဦးက ေျပာၾကားခဲ့ၿပီးေနာက္ သတင္းစာတင္ယာဥ္မ်ားအား ျဖတ္သန္းခြင့္ မျပဳေတာ့ရာမွ လက္ရွိအခ်ိန္တြင္ ဟင္းသီးဟင္းရြက္ႏွင့္ သစ္သီးဝလံပန္းမန္တင္ပို႔ယာဥ္မ်ား၊ သား၊ ငါး၊ ကဏန္းတင္ပို႔ယာဥ္မ်ားႏွင့္ သတင္းစာ၊ ဂ်ာနယ္ႏွင့္ မဂၢဇင္းတင္ပို႔ယာဥ္မ်ား စသည့္ အျမန္ေရာက္ရန္ လိုအပ္သည့္ ယာဥ္မ်ားအား ရန္ကုန္-မႏၱေလးအျမန္လမ္းေပၚတြင္  အထူးအခြင့္အေရးအေနျဖင့္ ျဖတ္ သန္းခြင့္ ျပဳရန္ ျပန္လည္လုပ္ေဆာင္လာျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

Eleven Media Group 

No comments:

Post a Comment