ရန္ကုန္ဘူတာႀကီး အဆင့္ျမႇင္႔တင္ရာတြင္ ဘူတာႀကီး ႏွင့္ဆက္စပ္ၿပီး စီးပြားေရးအေဆာက္အအံုမ်ား တည္ေဆာက္ေရးအတြက္ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံအီတိုခ်ီကုမၸဏီ Itochi Company က သက္ဆိုင္ရာသို႔ အဆိုျပဳပံုစံ တင္သြင္းထားေၾကာင္း သိရသည္။
''အီတိုခ်ီက လက္ရွိတိုက်ဳိဘူတာႀကီးပံုစံကို နမူနာယူၿပီး စိတ္ကူးပံုစံ ေရးဆြဲထားတာျဖစ္ပါတယ္။ တိုက်ဳိဘူ တာႀကီးကို အျပင္ကၾကည့္လိုက္ရင္ ဘူတာ႐ံုေဟာင္းႀကီးကို ျမင္ရမွာပဲ။ အတြင္းကိုဝင္လိုက္မွ အထဲမွာ ေခတ္မီ အေဆာက္ အအံုေတြ၊ ေခတ္မီရထားႀကီးေတြကိုျမင္ရမယ္'' ဟု အဆိုပါ စီမံကိန္းႏွင့္နီးစပ္ သူ အင္ဂ်င္ နီယာတစ္ဦးက ဒီမိုကေရစီတူေဒး သတင္းစာသိုု႔ ေျပာျပသည္။
အီတိုခ်ီက သက္ဆိုင္ရာသို႔တင္ ျပထားသည့္ ရန္ကုန္ဘူတာႀကီး စိတ္ ကူးပံုစံတြင္ ပန္းဆိုုးတန္းခံုးေက်ာ္ တံတား ကို ေခတ္မီအေဆာက္အအံု မ်ားက ငံုၿပီးတည္ေဆာက္ထားျခင္း ျဖစ္သည္။ ထို႔အျပင္ေခတ္မီ အေဆာက္ အအံုုမ်ားသည္ ျမန္မာ႔မီးရထားပိုုင္ ေျမအတြင္း ဗိုုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း လမ္း ႏွင္႔ယွဥ္လ်က္ ဆူးေလ ဘုရားလမ္းမွ သိမ္ျဖဴလမ္းအထိ တစ္ဆက္တစ္စပ္ တည္း တည္ေဆာက္ ထားသည္ ကို ေတြ႕ရ သည္။
''ရထားပို႔ေဆာင္ေရးလုပ္ငန္း ဆိုတာ အ႐ႈံးခံေျပးရတဲ့လုပ္ငန္းျဖစ္ တယ္။ အဲဒါေၾကာင့္ ဘူတာ႐ံုေတြ မွာ စီးပြားေရး အေဆာက္အအံုေတြ၊ ေရွာ့ပင္းစင္တာေတြနဲ႔ ပူးတြဲတည္ ေဆာက္ႏိုင္မွသာ ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံသူေတြ က စိတ္ဝင္စားၾကပါတယ္။ ႏိုင္ငံ တကာမွာလဲ အဲသလိုလုပ္ၾကပါတယ္။ ဘူတာ႐ုံေတြမွာ ေစ်းဝယ္ စင္တာေတြ တြဲၿပီး တည္ေဆာက္တဲ့အခါ ရင္းႏွီး ျမႇဳပ္ႏွံသူေတြအတြက္ အဆင္ေျပသ လို ေစ်းဝယ္ ထြက္ၾကသူေတြရွိလုိ႔ ရထား ကို လူေတြ ပိုအသံုးျပဳလာတတ္ၾက တယ္။ ရန္ကုန္ဘူတာႀကီးကိုလဲ အီ တိုခ်ီက အဲဒီစိတ္ကူးနဲ႔ ပံုစံေရးဆြဲတင္ ျပထားတယ္လိုု႕ ထင္ပါတယ္'' ဟု ဝါရင္႔အင္ဂ်င္နီယာႀကီးတစ္ဦးက သံုး သပ္သည္။
အီတိုခ်ီက တင္ျပေသာ ဒီဇိုင္း သည္ စိတ္ကူးပံုစံအဆင့္ ဆိုေသာ္လည္း ေျမျပင္ကြင္းဆင္းကာ ပကတိ အေျခ အေနအေပၚ အေျခခံတင္ျပထား ျခင္းျဖစ္သည္ဟု သိရသည္။ သို႔ေသာ္ စီမံကိန္း ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမႈ တန္ဖိုးမွာ အေမရိကန္ေဒၚလာ ဘီလီယံခ်ီ ရွိ ႏိုင္သျဖင္႔ ျပည္တြင္းရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမႈ မ်ားအတြက္ အခက္ အခဲျဖစ္ႏိုင္ သလို ႏိုင္ငံတကာမွ ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမည့္သူမ်ား အတြက္လည္း စီးပြားေရးတြက္ေျခ ကိုက္မႈကို စနစ္တက်တြက္ခ်က္ၿပီးမွ ေဆာင္ရြက္ႏိုင္မည့္ အေျခအေနျဖစ္ ေနေၾကာင္း သတင္းရရွိသည္။
Yangon Media Group
No comments:
Post a Comment