Air KBZေလေၾကာင္းမွ ေလယာဥ္တစ္စီးသည္ ဒီဇင္ဘာ ၁၄ ရက္ ေန႔လယ္တြင္ ငွက္အုပ္ ႏွင့္ ၀င္တုိက္ မိေသာ ေၾကာင့္ အေရးေပၚ ဆင္းသက္ခဲ့ရၿပီး အျခားေလယာဥ္ တစ္္စီးျဖင့္ အစားထုိး ေျပးဆြဲခဲ့ရေၾကာင္း သတင္းရရွိသည္။
ရန္ကုန္−ဟဲဟုိး−က်ဳိင္းတုံ သုိ႔ပ်ံသန္းမည့္ ခရီးသည္ ၃၀ ဦးပါ အဆုိပါ ေလယာဥ္သည္ ေျပးလမ္းေပၚမွ ေ၀ဟင္သုိ႔ ပ်ံတက္စဥ္ မ်က္ႏွာခ်င္းဆုိင္ ပ်ံသန္းလာ ေသာငွက္အုပ္ႏွင့္ ၀င္တုိက္မိျခင္းျဖစ္သည္။ ငွက္ အုပ္မွာ ေျခာက္ေကာင္ခန္႔ရွိၿပီး ေလယာဥ္ဦးထိပ္ပုိင္းႏွင့္ တုိက္မိခဲ့ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း Air KBZ မွ စီးပြားေရး အရာရွိခ်ဳပ္ဦးျမတ္သူကေျပာသည္။
ထုိ႔ေၾကာင့္ ယခုငါးရက္အတြင္း လုပ္ငန္းရွင္ပုိင္ ေလယာဥ္မ်ားပ်ံ သန္းစဥ္ ငွက္ႏွင့္၀င္တုိက္မိမႈမွာ ႏွစ္ႀကိမ္ ရွိၿပီျဖစ္သည္။ ဒီဇင္ဘာ ၁၀ ရက္ကလည္း MAI ေလေၾကာင္းမွ ေလယာဥ္တစ္စီးသည္ ေပေလးေထာင္ အျမင့္၌ပ်ံသန္းေနစဥ္ ငွက္တစ္ေကာင္ႏွင့္တုိက္မိၿပီး ေလယာဥ္ထိပ္ပုိင္း၌တစ္ေပခန္႔ ေပါက္ၿပဲသြားခဲ့သည္။
ယခုရာသီမွာ ေဆာင္းခုိငွက္ မ်ားအုပ္စုဖြဲ႕ပ်ံသန္းတတ္သည့္ ကာလျဖစ္ၿပီး ေရဒါတြင္ငွက္မ်ား မေပၚျခင္း ေၾကာင့္ ေလယာဥ္မ်ား ႏွင့္ တုိက္မိေလ့ရွိေၾကာင္း ျပည္ တြင္းေလေၾကာင္းဦးစီးဌာနတာ၀န္ ရွိသူတစ္ဦးက ေျပာသည္။
‘‘ရန္ကုန္ေလဆိပ္မွာ ေလ ယာဥ္နဲ႔ ငွက္တုိက္မိတာ ငါးခါ ထက္မနည္းရွိတယ္။ ဦးပုိင္းကို တုိက္တာေတာ့ နည္းတယ္။ အမ်ားစုက ေလယာဥ္ အတက္အ ဆင္းမွာျဖစ္တာ’’ ဟု ျပည္တြင္း ေလေၾကာင္းဦးစီးမွ ၫႊန္ၾကားေရး မွဴးဦးမ်ဳိးသန္႔ကေျပာသည္။
ငွက္မ်ားမွာ ေရဒါေပၚတြင္ေပၚရန္ အလြန္ေသးငယ္ေနၿပီး ေျပးလမ္းေပၚတြင္ အုပ္စုဖြဲ႕ပ်ံသန္းစဥ္ တုိက္မိ ေလ့ရွိသည္ဟု ၎က ေျပာသည္။ KBZ ေလေၾကာင္းမွ ေလယာဥ္ႏွင့္ တုိက္မိခဲ့ေသာငွက္မ်ားမွာ ကုိယ္တုိင္ မျမင္လုိက္ေသာ ေၾကာင့္ ေဆာင္းခုိငွက္ဟုအတိအ က်မေျပာႏုိင္ေသာ္လည္း ယခုကာလတြင္ ေဆာင္းခုိ ငွက္မ်ား ပ်ံသန္းေလ့ရွိေၾကာင္း၊ ျမန္မာႏုိင္ငံတြင္ ေအာက္တုိဘာမွ ေဖေဖာ္၀ါရီအထိ ေဆာင္းခုိငွက္မ်ား ပ်ံသန္းေလ့ရွိေၾကာင္း ျမန္မာႏုိင္ငံ ငွက္၀ါသနာရွင္မ်ားအသင္းမွ ဦးသန္႔ဇင္ေအာင္က ေျပာသည္။ ICAO(International Civil Aviation Organization) ၏ ထုတ္ျပန္ခ်က္အရ ငွက္မ်ားႏွင့္ ေလယာဥ္ တုိက္မိမႈ၏ ၉၀ရာခုိင္ႏႈန္းမွာ ေလယာဥ္အတက္အဆင္းမ်ားတြင္ တုိက္မိျခင္းျဖစ္ၿပီး ေလယာဥ္၏ အရွိန္ႏွင့္ ျပင္းအားအ ေပၚမူတည္သည္ဟု သိရသည္။
7Day DAILY
No comments:
Post a Comment